eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świdnica › Ochrona obiektu Prokuratury Rejonowej w Dzierżoniowie przy ul. Rolnej 1

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-02-12

Świdnica: Ochrona obiektu Prokuratury Rejonowej w Dzierżoniowie przy ul. Rolnej 1
Numer ogłoszenia: 57828 - 2013; data zamieszczenia: 12.02.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 25302 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prokuratura Okręgowa w Świdnicy, ul. 1 Maja 21, 58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie, tel. 74 850 34 00, faks 74 8520257.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona obiektu Prokuratury Rejonowej w Dzierżoniowie przy ul. Rolnej 1.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi ochrony osób i mienia realizowanej w ramach jednego stanowiska w formie bezpośredniej ochrony fizycznej w budynku Prokuratury Rejonowej w Dzierżoniowie przy ul. Rolnej 1, w tym: obsługę telewizji przemysłowej, prowadzenie rejestru osób wchodzących i wychodzących z obiektu w dniach roboczych i godzinach pracy urzędu tj. od godz. 730 do godz. 1530. Usługa ochrony polegać ma na działaniu mającym na celu zapewnienie bezpieczeństwa życia, zdrowia i nietykalności osobistej oraz działaniu zapobiegającym przestępstwom i wykroczeniom przeciwko mieniu, a także przeciwdziałaniu powstaniu szkody wynikającej z tych zdarzeń. 2. Zakres usługi ochrony fizycznej osób i mienia obejmuje świadczenie usługi ochrony fizycznej, a przede wszystkim: 2.1. obsługę telewizji przemysłowej (podgląd obrazu z kamer umieszczonych wewnątrz i na zewnątrz budynku Prokuratury), 2.2. kontrola osób wchodzących do budynku, 2.3. zapewnienie kontroli nad infrastrukturą chronionego obiektu oraz zapobieganie próbom kradzieży, dewastacji i uszkodzenia mienia wewnątrz i na zewnątrz chronionego obiektu, 2.4. zapobieganie zakłóceniom porządku publicznego na terenie obiektu i posesji, 2.5. niezwłoczne powiadamiane organów ścigania o czynach przestępczych zaistniałych na terenie obiektu i posesji oraz zabezpieczenie miejsca ich popełnienia do czasu przybycia organów ścigania, 2.6. reagowanie na wszelkie przypadki zakłócenia porządku na terenie obiektu, 2.7. współdziałanie ze służbami ochrony ppoż. w likwidowaniu zagrożeń pożarowych, 2.8. prowadzenie rejestru osób wchodzących i wychodzących z obiektu, 2.9. w przypadku jakichkolwiek zagrożeń niezwłoczne powiadamianie użytkownika, Policji, Straży Pożarnej i innych służb oraz współdziałanie z ww. w celu zapewnienia prawidłowej ochrony, 2.10. zgłaszanie Użytkownikowi usterek i naruszeń w zabezpieczeniach obiektu i pomieszczeniach. 3. Pracownik ochrony zobowiązany jest: 3.1. punktualnie rozpoczynać i kończyć pracę oraz dokonywać wpisu o rozpoczęciu i końcu pracy do książki dyżurów, 3.2. przychodzić na służbę w stanie zdrowia umożliwiającym jej pełnienie, 3.3. nie dopuścić do wejścia na teren chronionego obiektu osób nieuprawnionych oraz osób będących pod wpływem alkoholu lub środków odurzających, 3.4. nie dopuścić do wejścia na teren chronionego obiektu osób posiadających broń, amunicję a także wnoszących materiały wybuchowe lub inne środki niebezpieczne (za wyjątkiem osób do tego uprawnionych - policji), 3.5. każdorazowo poinformować właściwy sekretariat lub prokuratora o oczekującej osobie (tj. adwokat, radca prawny, policjant, pracownik innej jednostki itp.) lub interesancie, po uprzednim sprawdzeniu wezwania lub innego dokumentu, bądź rozpytania o cel wizyty. Pracownik sekretariatu lub prokurator poinformuje pracownika ochrony o tym, gdzie (do jakiego pokoju) należy pokierować daną osobę i po uzyskaniu zgody pracownika sekretariatu albo właściwego prokuratora, pracownik ochrony zobowiązany jest poinformować osoby oczekujące lub interesantów o tym, gdzie (do kogo) należy się udać w celu załatwienia sprawy, a w razie konieczności odprowadzić interesantów do wskazanych osób. 3.6. w razie podejrzenia, co do poczytalności interesanta pracownik ochrony ma obowiązek bezzwłocznie poinformować danego pracownika sekretariatu lub prokuratora o swoich podejrzeniach i w przypadku wyrażenia zgody na przyjęcie interesanta udać się z nim do pracownika Użytkownika, celem zapewnienia należytego bezpieczeństwa, 3.7. podejmować niezbędne interwencje w przypadku stwierdzenia naruszenia zasad bezpieczeństwa ochranianych osób i mienia, 3.8. kontrolować ruch osobowo- materiałowy wewnątrz i na zewnątrz obiektu oraz podejmować działania w przypadku jego naruszenia, 3.9. czytelnie prowadzić dokumentację służby ochrony: a) książkę dyżuru, b) książkę ewidencji wejść / wyjść interesantów, 3.10. przestrzegać dyscypliny pracy oraz właściwej prezentacji, 3.11. egzekwować od osób przebywających na terenie obiektu przepisów porządkowych, ppoż. itp., 3.12. przeciwdziałać zaistnieniu potencjalnych zagrożeń zewnętrznych i wewnętrznych, 3.13. przestrzegać ustaleń zawartych w zarządzeniach i innych przepisach dotyczących ochranianego obiektu, 3.14. zachowywać się w sposób taktowny w stosunku do osób współpracujących, jak również do petentów, 3.15. przestrzegać przepisów bhp, ppoż., i instrukcji obsługi urządzeń zabezpieczających i alarmowych, 3.16. postępować z należytą starannością podczas wykonywania ochrony w ramach uprawnień posiadanych przez pracowników ochrony, które na podstawie przepisów prawa w szczególności pozwalają na odpieranie bezpośredniego, bezprawnego i rzeczywistego zamachu na jakiekolwiek dobro społeczne lub osoby i mienie pozostające pod ochroną, przeciwdziałanie kradzieżom, napadom i innym zakłóceniom porządku i spokoju oraz natychmiastowego podjęcia działań mających na celu minimalizacji szkód powstałych w wyniku zakłócenia porządku i spokoju, kradzieży i włamania, pożaru, awarii instalacji i urządzeń technicznych, klęsk żywiołowych i innych zdarzeń losowych, sprawdzanie stanu zamknięć, zabezpieczeń itp., 3.17. sumienne i dokładne wykonywanie zadań służbowych w celu zapewnienia bezpieczeństwa i ochrony mienia ochranianego obiektu. 4. Pracownikowi ochrony kategorycznie zabrania się: 4.1. spożywania alkoholu w czasie wykonywania obowiązków, 4.2. przystępowania do pracy pod wpływem alkoholu, 4.3. informowania osób postronnych o przebiegu służby i o zaistniałych zdarzeniach, 4.4. podejmowania podczas służby towarzyskich rozmów i dyskusji. 5. Do obowiązków Wykonawcy należy: 5.1. zapewnienie kadr wykonawczych, niezbędnych do prawidłowego wykonywania usługi - jednego pracownika, który posiada niezbędne przygotowanie zawodowe, 5.2. sprawowanie nadzoru i kontroli nad realizacją służby ochrony, 5.3. dbałość o dyscyplinę pracy i schludny wygląd podległych pracowników ochrony, 5.4. zapewnienie materiałów biurowych niezbędnych do pełnienia służby (książka dyżurów, artykuły piśmiennicze), 5.5. wyposażenie pracownika ochrony, na własny koszt w jednolity oznakowany ubiór służbowy z napisem OCHRONA, 5.6. wyposażenie pracownika w identyfikator osobisty z nazwą firmy noszony w widocznym miejscu, 5.7. świadczenie usług objętych zakresem umowy z należytą starannością, 5.8. zachowanie w tajemnicy wszelkich informacji dotyczących ochranianego obiektu oraz innych informacji związanych z działalnością Użytkownika, 5.9. minimalizowanie zmian personalnych pracowników ochrony, a w przypadku konieczności zmiany o jej fakcie zawiadomienie na piśmie Użytkownika, 5.10. zapoznanie pracowników ochrony z przepisami BHP i ppoż., 5.11. przeszkolenie pracowników ochrony w zakresie obowiązków, zapewnienie znajomości przez nich topografii obiektu, w tym rozkładu pomieszczeń, przebiegu dróg ewakuacyjnych itp., 5.12. zaznajomienie pracowników ochrony z rozmieszczeniem i obsługą w podstawowym zakresie wyłączników głównych energii elektrycznej, zaworów wodnych, wyłączników systemów monitorujących antywłamaniowych i przeciwpożarowych, 5.13. w trakcie trwania umowy, posiadanie ważnej polisy ubezpieczeniowej na prowadzoną działalność, 5.14. informowanie Zamawiającego o wszelkich zmianach w treści koncesji zezwalającej na prowadzenie działalności w przedmiocie objętym zamówieniem oraz w treści polisy ubezpieczeniowej. 6. Zamawiający umożliwi wykonanie usługi poprzez: 6.1. nieodpłatne udostępnienie miejsca dla służb ochrony, 6.2. zapoznanie wyznaczonego pracownika Wykonawcy w zakresie: - znajomości wewnętrznych regulaminów, - znajomości topografii obiektu, rozkładu pomieszczeń, przebiegu dróg ewakuacyjnych, - rozmieszczenia i obsługi w podstawowym zakresie wyłączników głównych energii elektrycznej, głównych zaworów wodnych, zaworów CO, wyłączników urządzeń podtrzymujących, 6.3. zapewnienie rejestru osób wchodzących / wychodzących. 7. Zamawiający nie wymaga, aby zatrudnieni przez firmę ochroniarską pracownicy posiadali licencję pracownika ochrony. 8. Od Wykonawców oczekuje się, że w przypadku wygrania przetargu Wykonawca zobowiąże się do zatrudnienia przy realizacji zamówienia osób nie karanych sądownie i przeciw, którym nie toczy się postępowanie karne, o pozytywnej opinii (wg zał. nr 4)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.02.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 13.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • FORMACJA S.C. wojciech Nosek, Ireneusz Krzyżanowski, ul. Klimasa 2, 41-800 Zabrze, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 35216,37 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 21853,44

  • Oferta z najniższą ceną: 21853,44 / Oferta z najwyższą ceną: 38304,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.