To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-04-04
Ogłoszenie nr 57807 - 2017 z dnia 2017-04-04 r.
Poznań: Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku Zespołu Szkół Mechanicznych przy ul. Świerkowej 10 w Poznaniu
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 24919-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 31590-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Poznań, krajowy numer identyfikacyjny
63125782200000, ul.
Plac Kolegiacki
17,
61841
Poznań, państwo
Polska, woj.
wielkopolskie, tel.
618 785 210, faks
61 878 50 85, e-mail
zp@um.poznan.pl
Adres strony internetowej (URL): http://bip.poznan.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku Zespołu Szkół Mechanicznych przy ul. Świerkowej 10 w Poznaniu
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZOU-XII.271.15.2017.HS1
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku Zespołu Szkół Mechanicznych na potrzeby archiwum zakładowego z zapleczem biurowo - socjalnym Urzędu Miasta Poznania i pomieszczeń szkolnych przy ul. Świerkowej 10 w Poznaniu wraz z termomodernizacją budynku, przebudową dróg wewnętrznych oraz infrastruktury technicznej. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje kompleksową i wielobranżową realizację zadania inwestycyjnego, w tym: a)wykonanie robót polegających na przebudowie, adaptacji i termomodernizacji budynku Zespołu Szkół Mechanicznych przy ul. Świerkowej 10 w Poznaniu wraz z zagospodarowaniem terenu i budową dróg dojazdowych i miejsc parkingowych, w tym: - wykonanie prac rozbiórkowych i demontażowych, - wykonanie prac w zakresie fundamentów, - wykonanie prac w zakresie elementów konstrukcyjnych budynku, - wykonanie prac remontowych w zakresie ścian, podłóg, sufitów, stolarki okiennej i drzwiowej, - wykonanie prac w zakresie instalacji sanitarnych, - wykonanie prac w zakresie instalacji wodociągowych, kanalizacji sanitarnej i instalacji wentylacyjno - klimatyzacyjnej, centralnego ogrzewania i ciepła technologicznego, - wykonanie prac w zakresie instalacji elektrycznych i teletechnicznych, - wykonanie prac w zakresie instalacji sygnalizacji pożaru, - wykonanie prac w zakresie systemu telewizji dozorowej, kontroli dostępu i sygnalizacji włamania i napadu, - wykonanie robót ziemnych, - wykonanie robót izolacyjnych, - wykonanie robót w zakresie elewacji, - wykonanie robót w zakresie przebudowy nawierzchni, budowy chodników i zagospodarowania terenu, - wykonanie robót w zakresie oświetlenia zewnętrznego. b)uzyskanie, w imieniu i na rzecz Zamawiającego, prawomocnego pozwolenia na użytkowanie dla części szkolnej i dla części archiwum zakładowego, będących wynikiem realizacji ww. zadania inwestycyjnego. Wykonawca realizując obowiązek uzyskania pozwolenia na użytkowanie, wskaże Zamawiającemu osobę, która będzie występowała przed właściwym organem administracyjnym jako pełnomocnik Zamawiającego i któremu Zamawiający zobowiązany jest udzielić pełnomocnictwa do reprezentowania go w postępowaniu o uzyskanie pozwolenia na użytkowanie. Odpowiedzialność za skuteczne uzyskanie prawomocnego pozwolenia na użytkowanie ponosi Wykonawca. c)Wykonawca zobowiązuje się również do uczestnictwa w przeglądach rocznych w okresie trwania gwarancji jakości i rękojmi oraz odbiorach gwarancyjnych organizowanych przez Zamawiającego po upływie okresu gwarancji jakości i rękojmi. 3. Zakres przedmiotu umowy obejmuje także roboty towarzyszące w tym: a)doprowadzenie do należytego stanu i porządku terenu budowy, dróg, nieruchomości, urządzeń czy obiektów sąsiadujących, które Wykonawca naruszył w celu realizacji przedmiotu umowy; b)wykonanie kompletnej dokumentacji powykonawczej z inwentaryzacją geodezyjną w wersji papierowej i elektronicznej; c)opracowanie świadectwa charakterystyki energetycznej budynku oraz instrukcji bezpieczeństwa pożarowego i instrukcji użytkowania obiektu (ramowa instrukcja eksploatacji i konserwacji). 4. Wykonawca zobligowany jest do wykonania planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (zwanym dalej BIOZ), w 2 egz., tj.: 2 egzemplarze w wersji papierowej oraz 2 egzemplarze w wersji elektronicznej na płycie CD w formacie PDF. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia Zamawiającemu planu BIOZ wraz z oświadczeniem o jego sporządzeniu przed rozpoczęciem robót budowanych nie później niż do dnia przekazania terenu budowy. 5.Roboty budowlane związane z realizacją zadania inwestycyjnego prowadzone będą w trakcie trwania roku szkolnego, na terenie czynnie działającej placówki oświatowej tj.: Zespołu Szkół Mechanicznych przy ul. Świerkowej 10 w Poznaniu. Przy organizacji robót budowlanych i dostaw Wykonawca zobowiązany jest, w porozumieniu z Dyrekcją Zespołu Szkół, do podejmowania wszelkich działań, które zapewnią zachowanie bezpieczeństwa uczniów i pracowników ww. placówki oświatowej. Informacje dotyczące szczegółowego zakresu zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy - załączniku nr 8 do SIWZ. Zakres realizacji przedmiotu zamówienia został określony w Harmonogramie rzeczowo - finansowym przedmiotu umowy stanowiącym załącznik nr 2 do umowy. Wykonawca w dniu podpisania umowy zobowiązany jest do przedłożenia uzgodnionego i zaakceptowanego przez Zamawiającego Harmonogramu terminowego realizacji umowy, który stanowił będzie załącznik nr 4 do umowy. W przypadku nie przedłożenia harmonogramu terminowego realizacji umowy Zamawiający ma prawo do naliczenia kar umownych (§ 3 ust. 3 wersja 2 wzoru umowy). Wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi na podstawie udostępnionej przez Zamawiającego wielobranżowej dokumentacji projektowej obejmującej: a)Projekt budowlany - załącznik nr 9 do SIWZ; (pozwolenie na budowę: Decyzja nr 550/2016 z dnia 29.03.2016r.); b)Projekt wykonawczy - załącznik nr 10 do SIWZ; c)Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - załącznik nr 11 do SIWZ; d)Przedmiary robót (pomocnicze, orientacyjne) - załącznik nr 12 do SIWZ. ŚWIADCZENIE USŁUG KONSERWACJI I NAPRAW GWARANCYJNYCH W OKRESIE GWARANCJI: Wykonawca zobowiązany jest do świadczenia usług serwisu i konserwacji w okresie gwarancji i rękojmi dla elementów systemów pożarowych, klimatyzacyjnych, teletechnicznych zgodnie z zapisami §13 wzoru umowy. PARAMETRY RÓWNOWAŻNE: Wszelkie nazwy własne producentów oraz znaki towarowe materiałów i urządzeń użyte w dokumentacji projektowej winny być interpretowane jako definicje standardów, a nie jako nazwy konkretnych rozwiązań. Takie materiały i urządzenia można zastąpić materiałami/urządzeniami równoważnymi innych producentów.Dopuszcza się zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do przedstawionych w dokumentacji projektowej, w tym równoważnych zamienników materiałów i urządzeń pod warunkiem, że ich parametry techniczne, użytkowe i eksploatacyjne spełniają, co najmniej wymagania wymienione w dokumentacji projektowej i Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. W przypadkach, gdy przedmiot zamówienia opisany jest za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Ilekroć w dokumentacji projektowej wskazuje się znak towarowy materiału, patent lub pochodzenie, Wykonawca może zastosować wskazany lub równoważny inny materiał spełniający wymogi techniczne wskazanego oraz posiadający właściwości użytkowe zgodne z wymogami określonymi w Polskich Normach przenoszących normy europejskie lub normach innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy. W przypadku braku Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy uwzględnia się w kolejności: - europejskie aprobaty techniczne, - wspólne specyfikacje techniczne, - normy międzynarodowe, - inne techniczne systemy odniesienia ustanowione przez europejskie organy normalizacyjne. W przypadku braku Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy oraz aprobat, specyfikacji, norm i systemów, o których mowa powyżej, uwzględnia się w kolejności: - Polskie Normy, - polskie aprobaty techniczne, - polskie specyfikacje techniczne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania Zamawiającego. Miejsce wykonania zamówienia: Zespół Szkół Mechanicznych im. Edukacji Narodowej, ul. Świerkowa 10, Poznań. Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących wymienione czynności w zakresie realizacji zamówienia: - roboty rozbiórkowe, - roboty zbrojeniowe, - betonowanie, - roboty dekarskie, - roboty w zakresie elewacji; -roboty tynkarskie, - roboty malarskie i wykończeniowe, - roboty w zakresie posadzek, - roboty w zakresie instalacji, - roboty ślusarskie, - roboty brukarskie. Wykonawca zobowiązuje się, że pracownicy wykonujący czynności w zakresie jak wyżej, będą zatrudnieni na umowę o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U. z 2014 r., poz. 1502 z pózn. zm.). Sposób dokumentowania: Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 10 dni kalendarzowych, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć oświadczenie o zatrudnieniu na podstawie umowę o pracę przez Wykonawcę/Podwykonawcę pracowników wykonujących czynności, o których mowa powyżej ( zgodnie z § 5 ust. 12,13,14 wzoru umowy). Powyższy wymóg dotyczy również podwykonawców wykonujących wskazane wyżej prace (art. 29 ust. 3a ustawy). W przypadku nieprzedłożenia we wskazanym przez Zamawiającego terminie oświadczenia o zatrudnieniu na podstawie umowę o pracę przez Wykonawcę/Podwykonawcę pracowników, Zamawiający uprawniony jest do naliczenia kary umownej (zgodnie z § 5 ust. 14, § 11 ust.1lit. o wzoru umowy). Aspekt środowiskowy: Zgodnie z §5 ust. 10 wzoru umowy Wykonawca ma obowiązek zapoznać się z Polityką Systemu Zarządzania oraz Wykazem Znaczących Aspektów Środowiskowych (http://bip.poznan.pl/bip/system-zarzadzania,doc,737/.) i zobowiązany jest do uwzględnienia treści tych zapisów przy realizacji przedmiotu umowy. Zgodnie z §5 ust. 11 wzoru umowy Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia właściwego gospodarowania odpadami wytwarzanymi w czasie budowy, minimalizowania ich ilości, gromadzenia ich w sposób selektywny w wydzielonych przez siebie i przystosowanych do tego miejscach, w warunkach zabezpieczających przedostanie się do środowiska substancji szkodliwych oraz zapewnienia ich sprawnego odbioru lub ponownego wykorzystania. Jeżeli w trakcie prowadzonych robót powstaną odpady niebezpieczne, to Wykonawca oddzieli je od odpadów obojętnych i przekaże je na własny koszt do firm specjalistycznych zajmujących się ich unieszkodliwieniem. Wszelkie konsekwencje niedopełnienia powyższego obowiązku będą obciążały Wykonawcę. Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego zobowiązany jest przedłożyć dokumenty potwierdzające zgodne z przepisami wykonanie obowiązków w zakresie gospodarki odpadami. Na potwierdzenie spełnienia powyższego wymogu Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą oświadczenia o właściwym gospodarowaniu odpadami wytwarzanymi w czasie budowy, minimalizowaniu ich ilości, gromadzenia ich w sposób selektywny w wydzielonych przez siebie i przystosowanych do tego miejscach, w warunkach zabezpieczających przedostanie się do środowiska substancji szkodliwych oraz zapewnienia ich sprawnego odbioru lub ponownego wykorzystania. Klauzula społeczna Realizowana poprzez kryterium wyboru ofert, promującym Wykonawców, którzy zatrudnią osoby bezrobotne w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 645, 691 i 868) na czas wykonywania robót budowlanych. Na etapie realizacji zamówienia następować będzie weryfikacja tego obowiązku zgodnie z zapisami § 5 ust. 15 lit. a, b, c, d, e wzoru umowy oraz §11 ust. 1 lit. p wzoru umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45100000-8,
45200000-9,
45300000-0,
45320000-6,
45400000-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT13323097.04 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 10790612.46 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- DOSTAWA OPON I OGUMIENIA
- Dostawa akcesoriów oraz preparatów do dezynfekcji do Działu Centralnej Sterylizatorni i Dezynfektorni
- Wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji Galerii Sztuki Starożytnej Muzeum Narodowego w Poznaniu
- Wykonanie dylatacji oraz położenie płytek podłogowych na Stadionie Miejskim przy ul. Bułgarskiej 17 w Poznaniu, noszącego nazwę ENEA STADION
- "DOSTAWA LEKÓW, MATERIAŁÓW MEDYCZNYCH ORAZ DROBNEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO"
- Świadczenie usług hotelarsko - restauracyjnych dla celów spotkania oraz zapewnienie sal konferencyjnych w miesiącu czerwcu 2024 r.
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.