eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Blizanów › PRZYGOTOWYWANIE I DOSTARCZANIE POSIŁKÓW DO SZKÓŁ PODSTAWOWYCH I GIMNAZJÓW NA TERENIE GMINY BLIZANÓW

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-01-07

Blizanów: PRZYGOTOWYWANIE I DOSTARCZANIE POSIŁKÓW DO SZKÓŁ PODSTAWOWYCH I GIMNAZJÓW NA TERENIE GMINY BLIZANÓW
Numer ogłoszenia: 5776 - 2014; data zamieszczenia: 07.01.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 493894 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Blizanowie, , 62-814 Blizanów, woj. wielkopolskie, tel. 62 75 11 033, faks 62 75 11 033.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Organizacyjna Samorządu Terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZYGOTOWYWANIE I DOSTARCZANIE POSIŁKÓW DO SZKÓŁ PODSTAWOWYCH I GIMNAZJÓW NA TERENIE GMINY BLIZANÓW.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przygotowywanie i dostarczanie posiłków do niżej wymienionych szkół z terenu gminy Blizanów: 1 Zespół Szkół w Blizanowie z Filią w Jarantowie Szkoła Podstawowa w Blizanowie 26 Gimnazjum w Blizanowie 17 Szkoła Filialna w Jarantowie 8 2 Zespół Szkół w Piotrowie z Filią w Jastrzębnikach Szkoła Podstawowa w Piotrowie 24 Gimnazjum w Piotrowie 10 Filialna Szkoła Podstawowa w Jastrzębnikach 5 3 Zespół Szkół w Jankowie Pierwszym z Filią w Brudzewie Szkoła Podstawowa w Jankowie Pierwszym 31 Gimnazjum w Jankowie Pierwszym 15 Szkoła Filialna w Brudzewie 7 4 Niepubliczny Punkt Przedszkolny w Jarantowie 4 5 Szkoła Podstawowa w Lipem 14 6 Szkoła Podstawowa w Rychnowie 3 Szacunkowa ilość planowanych dziennie posiłków 164 w okresie od 07 stycznia 2014 r. do 22 grudnia 2014 r. z przerwą od 21 czerwca 2014 r. do 31 sierpnia 2013 r. oraz okres ferii zimowych, tj. od 03 lutego 2014 r. do 14 lutego 2014 r. w formie: a) obiadów - zup regeneracyjnych, drugich dań, napoju oraz dodatku do obiadu na przemian w kolejne dni nauki szkolnej w myśl schematu: *Poniedziałek: obiad drugo daniowy mięsny (np. kotlet schabowy - wieprzowy bądź drobiowy (120g) + np. ziemniaki, ryż, kasza, makaron itp. (200g) + surówka wieloskładnikowa (100g) + napój (200ml) + banan *Wtorek: zupa (300ml) + pieczywo (80g) + naleśniki (250g) + napój (200ml) + wafelek Grzesiek *Środa: obiad drugo daniowy mięsny( np. udko z kurczaka (120g) + kopytka z sosem (200g) + jarzyny gotowane (100g) + napój (200ml) + jabłko *Czwartek: zupa (300ml) + pieczywo (80g) + pierogi z zasmażką (250g) + napój (200ml) + jogurt owocowy (200g) *Piątek: obiad drugo daniowy (np. ryba (120g) + ziemniaki (200g) + surówka wieloskładnikowa (100g) + napój (200ml) + baton Każdego dnia do posiłku ma być podany napój + dodatek (na przemiennie owoc /słodycze). Dodatkiem do obiadu mogą być: owoce, jogurty, wafelki bądź batony, herbatniki, drożdżówki bądź pączki. Danie mięsne musi występować w co najmniej czterech rodzajach nie powtarzających się w przeciągu dwóch tygodni (do dań mięsnych nie zalicza się wątróbki, kaszanki, bigosu). W menu muszą występować co najmniej cztery rodzaje zup nie powtarzających się w przeciągu dwóch tygodni, natomiast pieczywo (bułka bądź chleb) mają być podawane przemiennie w danym tygodniu. Do posiłków drugo daniowych mają być podawane przemiennie w danym tygodniu surówki i jarzyny gotowane. 2. Gramatura gorącego posiłku obiadowego: * zupa - min. 300ml * ziemniaki, kasza, ryż, makaron, kopytka itp. - min. 200g * surówka, jarzyny gotowane - min. 100g * naleśniki, pierogi, placki ziemniaczane - min. 250g * mięso lub ryba - min. 120g * pieczywo - min. 80g Gorący posiłek musi odpowiadać normom odżywczym odpowiadającym w tzw. punktach zbiorowego żywienia, tj. posiłki powinny być przygotowane zgodnie z zasadami racjonalnego żywienia, sporządzone z pełnowartościowych, świeżych artykułów spożywczych, posiadających aktualne terminy ważności, według wymogów sztuki kulinarnej i sanitarnej (zgodnie z ustawą o bezpieczeństwie żywności i żywienia z 25 sierpnia 2006r.( Dz. U. z 2010 r., Nr 136, poz. 914 ze zm.). Zamawiający wymaga urozmaicenia produktów i potraw tak, by gwarantowały one dostarczenie organizmowi niezbędnych składników odżywczych i zapobiegały monotonii żywienia. Zamawiający oczekuje, iż Wykonawca będzie przygotowywał posiłki zgodne z zalecanym modelem żywienia o charakterze pro zdrowotnym poprzez: * stosowanie tłuszczów roślinnych, * ograniczone stosowanie tłuszczów zwierzęcych, * umiarkowane stosowanie mięsa czerwonego, * stosowanie mięsa drobiowego, * stosowanie ryb, * umiarkowane stosowanie jaj, cukru, soli, * duży udział warzyw i owoców w posiłkach, w tym także roślin strączkowych. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonywania badań sprawdzających kaloryczność zamawianego posiłku. W przypadku stwierdzenia, że posiłek nie spełnia parametrów określonych w zamówieniu zamawiający kosztami obciąży Wykonawcę. Wykonawca przygotowywać będzie posiłki o kaloryczności nie mniejszej niż 600 kcal z przewagą: * węglowodanów - 75g, * tłuszczu - 18g, * białka - 17g, * witamin z grupy C, B1 i B2 - 17,5g * żelaza - 13,3g * wapnia - 0,15g 3. Ilość posiłków określona w pkt. 1 uzależniona jest od ilości dożywianych dzieci w szkołach. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia lub zmniejszenia dożywianych uczniów. Zaoferowana cena za przygotowanie i dostarczenie posiłku o którym mowa w pkt. 1 nie może ulec zmianie przez cały okres realizacji zamówienia. 4. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć gorące posiłki własnym transportem na własny koszt w specjalistycznych termosach gwarantujących utrzymanie odpowiedniej temperatury oraz jakości przewożonych potraw. Wykonawca ponosi koszty załadunku i rozładunku wszystkich dostaw posiłku W pozostałym zakresie posiłki winny być dostarczone w sposób zachowujący przestrzeganie odpowiednich warunków sanitarno - epidemiologicznych w zakresie personelu i warunków produkcji oraz bierze odpowiedzialność za ich przestrzeganie. 5. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia posiłków do szkół, wraz z naczyniami oraz sztućcami jednorazowego użytku. Wykonawca zobowiązany jest do wydania posiłków uczniom oraz do sprzątnięcia zużytych naczyń. 6.Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu oraz do szkoły wykazu proponowanych posiłków stanowiących przedmiot umowy - jadłospisu z co najmniej 10 - dniowym wyprzedzeniem. 7. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć posiłki w ściśle ustalonych godzinach oraz dniach nauki szkolnej w terminie uzgodnionym z Dyrektorem placówki. 8. Wykonawca w ramach świadczonych usług zobowiązany jest do ścisłej współpracy z Dyrektorami szkół i Kierownikiem Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Blizanowie Drugim. 9. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wykupienia u Wykonawcy posiłków przez dzieci, które nie są objęte programem dożywiania, za cenę określoną przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. 10. Nomenklatura wg Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych (CPV): 55.52.31.00 Usługi w zakresie posiłków, 55.52.40.00 Usługi dostarczania posiłków do szkół. 11. Termin realizacji zamówienia (wymagany) - Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania przedmiotu zamówienia w terminach: 1) rozpoczęcie: od dnia 03.01.2013 r. 2) zakończenie: dnia 11.01.2013 r.(okres ferii zimowych do dnia 27.01.2013 r.) 3) rozpoczęcie: od dnia 28.01.2013 r. 4) zakończenie: dnia 26.06.2013 r. ( okres wakacji do 31.08.2013 r.) 5) rozpoczęcie: od dnia 03.09.2013 r. 6) zakończenie: dnia 20.12.2013 r..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.31.00-0, 55.52.40.00-0.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.01.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Gastronomiczne Handlowo - Usługowe RACZEK Krzysztof Giędek, 62-872, 62-872 Borek ul. Słoneczna, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 197802,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 197802,00

  • Oferta z najniższą ceną: 168642,00 / Oferta z najwyższą ceną: 179334,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.