eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kętrzyn › Zakup i montaż stolarki drzwiowej wewnętrznej w ramach inwestycjiZmiana sposobu użytkowania budynków szkolnych przy ulicy Pocztowej 9, 11, 13 w Kętrzynie na budynki administracyjne powiatowych jednostek organizacyjnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-02-12

Kętrzyn: Zakup i montaż stolarki drzwiowej wewnętrznej w ramach inwestycji: Zmiana sposobu użytkowania budynków szkolnych przy ulicy Pocztowej 9, 11, 13 w Kętrzynie na budynki administracyjne powiatowych jednostek organizacyjnych
Numer ogłoszenia: 57764 - 2013; data zamieszczenia: 12.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu w Kętrzynie , Plac Grunwaldzki 1, 11-400 Kętrzyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7517500, 7511690, faks 089 7512401.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: starostwo@starostwo.ketrzyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i montaż stolarki drzwiowej wewnętrznej w ramach inwestycji: Zmiana sposobu użytkowania budynków szkolnych przy ulicy Pocztowej 9, 11, 13 w Kętrzynie na budynki administracyjne powiatowych jednostek organizacyjnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Zakup i montaż stolarki drzwiowej wewnętrznej w ramach inwestycji: Zmiana sposobu użytkowania budynków szkolnych przy ulicy Pocztowej 9, 11, 13 w Kętrzynie na budynki administracyjne powiatowych jednostek organizacyjnych. 2.1. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) zabezpieczenie folią posadzki i ścian przed uszkodzeniami podczas montażu drzwi 2) przygotowanie ościeża do montażu drzwi tj. ewentualne drobne podkucia i korekty wymiaru otworu 3) dostarczenie i montaż (zgodnie z technologią producenta) ościeżnicy regulowanej drzwi do pomieszczeń biurowych, gospodarczych i łazienek w otworach w ilościach i o parametrach jak w zestawieniu poniżej. Uwaga: (ościeża w stanie surowym, ściany w stanie wykończonym tj. otynkowane, pomalowane) 4) dostarczenie montaż i regulacja skrzydła drzwiowego i samozamykacza (w przypadku drzwi p.pożarowych) w ilościach i o parametrach jak w zestawieniu poniżej. 5) Uzupełnienie tynku na ościeżu i pomalowanie go farba emulsyjną w przypadku ścian o grubości większej od maksymalnej szerokości ościeżnicy regulowanej WYKAZ STOLARKI DRZWIOWEJ WEWNĘTRZNEJ: 1. Drzwi drewniane wewnętrzne do biur, pomieszczeń gospodarczych i łazienek. A) drzwi o szerokość skrzydła (90) - szt. 130 w tym: L - szt. 69, P - szt. 61 . B) drzwi (do pom. Gospodarczych) o szerokość skrzydła (80) - szt. 12 w tym: L - szt. 7, P - szt. 5 . C) drzwi do łazienek: szerokość skrzydła (90) - szt. 30 w tym: L - szt. 9, P - szt. 21 . D) drzwi dwuskrzydłowe o szerokość skrzydła (90+90) - szt. 2 w tym: L - szt. 1, P - szt. 1. 2. Drzwi stalowe wewnętrzne do pomieszczeń w piwnicach i archiwum. A) drzwi o szerokość skrzydła (90)- szt. 11 w tym: L - szt. 9, P - szt. 2 . B) drzwi o szerokość skrzydła (80)- szt. 11 w tym: L - szt. 6, P - szt. 5 . C) drzwi p.pożarowe i antywłamaniowe o szerokość skrzydła (90)- szt. 2 w tym: L - szt. 2, EI30. D) drzwi p.pożarowe i antywłamaniowe (80)- szt. 1. (P). E) drzwi dwuskrzydłowe (48+80)- szt. 1 (L). F) drzwi dwuskrzydłowe p.pożarowe (48+80)- szt. 1 (P) EI30, wysokość: 250cm. G) drzwi dwuskrzydłowe p.pożarowe i antywłamaniowe (58+90)- szt. 1 (P) EI30, SPECYFIKACJA TECHNICZNA DRZWI WEWNĘTRZNYCH. 1. Drzwi drewniane wewnętrzne do biur, pomieszczeń gospodarczych i łazienek. 1. Drzwi wewnętrzne drewniane okleinowane do pomieszczeń biurowych, gospodarczych i łazienek (np. typu. Porta System Okleinowane lub równoważne); 2. Konstrukcja skrzydła wykonana z drewna litego lub klejonego; ościeżnice dostosowane do grubości ścian z olistwowaniem obustronnym tzw. ościeżnica regulowana (patrz rysunek poniżej). 3. Wypełnienie skrzydła - wkład: płyta wiórowa otworowa. 4. Grubość skrzydła: 39÷45mm. Profil krawędzi skrzydła K . Oba boki skrzydła pokryte taśmą brzegową ABS o grubości 1 mm w kolorze skrzydła, przylgowe, 5. Pokrycie: okleina CPL o grubości 0,7 mm, kolor: orzech lub mahoń i kolory zbliżone 6. Ościeżnica regulowana okleinowana w kolorze skrzydła. 7. Izolacyjność akustyczna nie mniejsza niż 32dB. 8. Zamek dostosowany pod wkładkę patentową, klamka mosiężna lub z duraluminium, szyld podłużny, wkładka patentowa z kluczami zapasowymi - 3 szt. (np. firmy Schaffner, Gerda lub równoważna), rozstaw 70 mm. 9. Drzwi wewnętrzne łazienkowe wyposażone we wkładkę patentową z kluczami zapasowymi - 3 szt. oraz wyposażone dodatkowo w tuleje lub kratki wentylacyjne. Drzwi łazienkowe wewnętrzne z szybą. 10. Skrzydła na trzech zawiasach. 11. Drzwi przeciwpożarowe muszą posiadać tabliczki znamionowe z oznaczeniem: 1) Nazwa i adres producenta, 2) Nazwa wyrobu, 3) Nazwa i symbol handlowy - dotyczy drzwi, 4) Klasa izolacyjności akustycznej (jeżeli ma zastosowanie) - dotyczy drzwi, 5) Klasa odporności ogniowej, 6) Klasa dymoszczelności (jeżeli ma zastosowanie), 7) Numer Aprobaty Technicznej, 8) Numer Krajowej Deklaracji Zgodności, 9) Rok produkcji, 10) Numer fabryczny. 12. Drzwi muszą posiadać aprobatę techniczną lub deklarację zgodności z odpowiednią dla produktu normą. 13. Drzwi muszą posiadać Atest PZH. Zakres robót montażowych związany z dostawą drzwi będący przedmiotem zamówienia: a) zabezpieczenie folią posadzki i ścian przed uszkodzeniami podczas montażu drzwi b) przygotowanie ościeża do montażu drzwi tj. ewentualne drobne podkucia i kolekty wymiaru otworu. Uwaga: Otwory są przygotowane w stanie surowym, na ścianach tynk obustronnie, w ościeżu brak tynku, wykonana posadzka z wykładziny PCV. c) montaż ościeżnicy zgodnie z technologią producenta drzwi, montaż i regulacja skrzydła drzwiowego i samozamykacza (w przypadku drzwi p.pożarowych). 2. Drzwi stalowe wewnętrzne do pomieszczeń w piwnicach. 1. Drzwi stalowe wewnętrzne, płaskie do pomieszczeń gospodarczych w piwnicach malowane proszkowo lub laminowane. Uwaga niektóre o nietypowej wysokości - niższe od standardowych. 2. Konstrukcja: skrzydła i ościeżnice wykonana ze stali ocynkowanej. 3. Wypełnienie skrzydła - wkład: spieniony polistyren (nie dotyczy drzwi p.poż). 4. Grubość skrzydła: min 40mm. Uszczelka na całym obwodzie ościeżnicy. 5. Pokrycie (skrzydło i ościeżnica): laminat struktura drewna lub malowane proszkowo na kolor popielaty. 6. Ościeżnica stalowa z jednostronnym wyłożeniem na ścianę w kolorze skrzydła (patrz rysunek powyżej). 7. Izolacyjność akustyczna nie mniejsza niż 29dB. 8. Zamek dostosowany pod wkładkę patentową, klamka mosiężna lub z duraluminium, szyld podłużny, wkładka patentowa z kluczami zapasowymi - 3 szt. (np. firmy Schaffner, Gerda lub równoważna). 9. Wszystkie drzwi do pomieszczeń piwnicznych wyposażone dodatkowo w tuleje lub kratki wentylacyjne. Drzwi do pomieszczeń archiwum-antywłamaniowe (3szt.). 10. Drzwi muszą posiadać aprobatę techniczną lub deklarację zgodności z odpowiednią dla produktu normą. 11. Drzwi muszą posiadać Atest PZH. Zakres robót montażowych związany z dostawą drzwi będący przedmiotem zamówienia: a) przygotowanie ościeża do montażu drzwi tj. ewentualne drobne podkucia i kolekty wymiaru otworu. Uwaga: Otwory są przygotowane w stanie surowym, na ścianach tynk obustronnie, w ościeżu brak tynku, wykonana posadzka z wykładziny lub gresu. b) montaż ościeżnicy regulowanej zgodnie z technologią producenta drzwi, montaż i regulacja skrzydła drzwiowego i samozamykacza (w przypadku drzwi p.pożarowych). c) uzupełnienie tynku na szerokości ościeża po zamontowaniu ościeżnicy. Szpachlowanie i położenie powłoki malarskiej z farby emulsyjnej. Uzupełnienie WYKAZU STOLARKI DRZWIOWEJ WEWNETRZNEJ zawiera ZESTAWIENIE SZCZEGÓŁOWE DRZWI - załącznik nr 7 do SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 25.05.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości - 5.000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - zał. nr 1 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym najmniej jedną robotą dotyczącą wymiany, zakupu i montażu stolarki drzwiowej wewnętrznej, o minimalnej kwocie brutto 80.000,00 zł (osiemdziesiat tysięcy złotych); oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (referencje zamawiających, protokoły bezusterkowego odbioru końcowego)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - zał. nr 1 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Należy wykazać kwalifikacje/wykształcenie i doświadczenie osób przeznaczonych do wykonania zamówienia tj. podać zakres i wskazać gdzie i kiedy dokonali montażu stolarki otworowej, wskazać zamawiającego.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości nie niższej niż 100.000 zł (sto tysięcy złotych), wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

karty katalogowe oferowanych drzwi wewnętrznych i ościeżnicy regulowanej, zawierające zdjęcia lub rysunki, dane techniczne, sposób montażu - umożliwiające Zamawiającemu ocenę zgodności oferowanego produktu z wymaganiami zawartymi w SIWZ

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.warmia.mazury.pl/powiat_ketrzyński/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Kętrzynie Plac Grunwaldzki 1 11-400 Kętrzyn woj. warmińsko - mazurskie pokój nr 33 (parter).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.02.2013 godzina 11:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Kętrzynie Plac Grunwaldzki 1 11-400 Kętrzyn woj. warmińsko - mazurskie pokój nr 52 (sekretariat-parter).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.