eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kętrzyn › Zakup i montaż stolarki drzwiowej wewnętrznej w ramach inwestycjiZmiana sposobu użytkowania budynków szkolnych przy ulicy Pocztowej 9, 11, 13 w Kętrzynie na budynki administracyjne powiatowych jednostek organizacyjnych.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-03-21

Kętrzyn: Zakup i montaż stolarki drzwiowej wewnętrznej w ramach inwestycji: Zmiana sposobu użytkowania budynków szkolnych przy ulicy Pocztowej 9, 11, 13 w Kętrzynie na budynki administracyjne powiatowych jednostek organizacyjnych.
Numer ogłoszenia: 112104 - 2013; data zamieszczenia: 21.03.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 57764 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu w Kętrzynie, Plac Grunwaldzki 1, 11-400 Kętrzyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7517500, 7511690, faks 089 7512401.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i montaż stolarki drzwiowej wewnętrznej w ramach inwestycji: Zmiana sposobu użytkowania budynków szkolnych przy ulicy Pocztowej 9, 11, 13 w Kętrzynie na budynki administracyjne powiatowych jednostek organizacyjnych..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1) zabezpieczenie folią posadzki i ścian przed uszkodzeniami podczas montażu drzwi 2) przygotowanie ościeża do montażu drzwi tj. ewentualne drobne podkucia i korekty wymiaru otworu 3) dostarczenie i montaż (zgodnie z technologią producenta) ościeżnicy regulowanej drzwi do pomieszczeń biurowych, gospodarczych i łazienek w otworach w ilościach i o parametrach jak w zestawieniu poniżej. Uwaga: ościeża w stanie surowym, ściany w stanie wykończonym tj. otynkowane, pomalowane 4) dostarczenie montaż i regulacja skrzydła drzwiowego i samozamykacza (w przypadku drzwi p.pożarowych) w ilościach i o parametrach jak w zestawieniu poniżej. 5) Uzupełnienie tynku na ościeżu i pomalowanie go farba emulsyjną w przypadku ścian o grubości większej od maksymalnej szerokości ościeżnicy regulowanej WYKAZ STOLARKI DRZWIOWEJ WEWNĘTRZNEJ: 1. Drzwi drewniane wewnętrzne do biur, pomieszczeń gospodarczych i łazienek. A) drzwi o szerokość skrzydła (90) - szt. 130 w tym: L - szt. 69, P - szt. 61 . B) drzwi (do pom. Gospodarczych) o szerokość skrzydła (80) - szt. 12 w tym: L - szt. 7, P - szt. 5 . C) drzwi do łazienek: szerokość skrzydła (90) - szt. 30 w tym: L - szt. 9, P - szt. 21 . D) drzwi dwuskrzydłowe o szerokość skrzydła (90+90) - szt. 2 w tym: L - szt. 1, P - szt. 1. 2. Drzwi stalowe wewnętrzne do pomieszczeń w piwnicach i archiwum. A) drzwi o szerokość skrzydła (90)- szt. 11 w tym: L - szt. 9, P - szt. 2 . B) drzwi o szerokość skrzydła (80)- szt. 11 w tym: L - szt. 6, P - szt. 5 . C) drzwi p.pożarowe i antywłamaniowe o szerokość skrzydła (90)- szt. 2 w tym: L - szt. 2, EI30. D) drzwi p.pożarowe i antywłamaniowe (80)- szt. 1. (P). E) drzwi dwuskrzydłowe (48+80)- szt. 1 (L). F) drzwi dwuskrzydłowe p.pożarowe (48+80)- szt. 1 (P) EI30, wysokość: 250cm. G) drzwi dwuskrzydłowe p.pożarowe i antywłamaniowe (58+90)- szt. 1 (P) EI30,.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.03.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Spółdzielnia Wielobranżowa NIEGOCIN sp. z oo. ul. Mazurska 3, 11-500 Giżycko, 11-500, 11-500 Giżycko, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 207800,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 285753,60

  • Oferta z najniższą ceną: 285753,60 / Oferta z najwyższą ceną: 359046,84

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.