eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przeworsk › Opracowanie projektu budowlanego w ramach zadania pn." Stabilizacja osuwiska w rejonie ulicy Wałowej, Bernardyńskiej i Krętej wraz z odbudową dróg i infrastruktury technicznej "

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-04-04

Ogłoszenie nr 57721 - 2017 z dnia 2017-04-04 r.

Przeworsk: Opracowanie projektu budowlanego w ramach zadania pn." Stabilizacja osuwiska w rejonie ulicy Wałowej, Bernardyńskiej i Krętej wraz z odbudową dróg i infrastruktury technicznej "
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 45233-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 48140-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Przeworska, krajowy numer identyfikacyjny 52583700000, ul. ul. Jagiellońska  10, 37200   Przeworsk, państwo Polska, woj. podkarpackie, tel. 166 487 600, faks 166 487 600, e-mail info@przeworsk.um.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.przeworsk.bip.info.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Opracowanie projektu budowlanego w ramach zadania pn." Stabilizacja osuwiska w rejonie ulicy Wałowej, Bernardyńskiej i Krętej wraz z odbudową dróg i infrastruktury technicznej "

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ii.t 271.07.U.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest zrealizowanie usługi pn; Opracowanie dokumentacji budowlanej dla zadania " Stabilizacja osuwiska w rejonie ulicy Wałowej, Bernardyńskiej i Krętej w Przeworsku wraz z odbudową dróg i infrastruktury technicznej KRO 18-14-011-2" zgodnie z przedstawionym poniżej opisem i załączonymi do załącznikami do SIWZ oraz wnioskami, warunkami i opiniami zawartymi w dokumentacji geologicznej. 1.1 Zamawiający posiada opracowania stanowiące zał.nr.2 do siwz dla w/w osuwiska tj: 1) Dokumentację geologiczno - inżynierską zawierającą: 2) Opinię wydaną przez Wojewódzki Zespół Nadzorujący Realizację Zadań w Zakresie Przeciwdziałania Ruchom Osuwiskowym oraz Usuwania ich Skutków powołany przez Wojewodę Podkarpackiego, 3) Opinię wydaną przez Państwowy Instytut Geologiczny o/ w Krakowie do dokumentacji geolog- inż. 4) Decyzję Starosty zatwierdzająca projekt robót geologicznych- 5) Kartę Dokumentacyjną osuwiska i mapy 6) Projekt robót geologicznych zawierający: 7) Opinię wydaną przez Państwowy Instytut Geologiczny o/ w Krakowie do projektu robót geologicznych. 2 1. W ramach zamówienia , Wykonawca będzie miał obowiązek: 1) Wykonać mapę sytuacyjno- wysokościową do celów projektowych. 2) Wykonać projekt techniczno-budowlany zabezpieczenia osuwiska w 5 egzemplarzach obejmujący w swoim zakresie: stabilizacje osuwiska, przebudowę dróg w tym ulicy. Wałowej, Bernardyńskiej i Krętej w Przeworsku , odwodnienie terenu, zabezpieczenie infrastruktury, oraz wszelkie inne elementy i środki trwałe nieprzewidziane a mające wpływ na stabilizację osuwiska oraz wszystkie elementy wynikające z opinii Państwowego Instytutu Geologicznego (PIG) 3) Wykonać projekt wykonawczy zabezpieczenia osuwiska w 2 egzemplarzach, wraz z obliczeniami, badaniami, opiniami, uzgodnieniami oraz zaświadczeniami o których mowa w art . 12 ust. 7 Prawa Budowlanego, aktualnymi na dzień opracowania projektu 4) Uzyskać odpowiednie niezbędne uzgodnienia do opracowanej dokumentacji wynikające z Prawa budowlanego oraz opinii PIG 5) Uzyskać odpowiednie niezbędne decyzje administracyjne (pozwolenie wodnoprawne, decyzje środowiskowe i konserwatorskie.. 6) Opracować specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych w 2 egzemplarzach, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno- użytkowego (Dz. U. Nr 202, poz. 2072 z późn.zm.). 7) Opracować przedmiar robót w 2 egzemplarzach. 8) Opracować kosztorys inwestorski w 2 egzemplarzach, zgodnie Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych . 9) Opracowanie projektu stałej i czasowej organizacji ruchu (oznakowanie pionowe, oznakowanie poziome, urządzenia brd), zgodnie z Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzeniem (Dz.U. z 2003 r. Nr 177, poz.1729 z poóźn.zm.). 10) Opracowanie dokumentacji budowlanej która winna być zaopiniowana przez Wojewódzki Zespół Nadzorujący Realizację Zadań w Zakresie Przeciwdziałania Ruchom Osuwiskowym oraz usuwania ich Skutków. 11) W wyniku powołania przez wykonawcę na podstawie art.18 ust.3 Prawo budowlane (Dz.U. 1994 nr.89 poz. 414 z późn.zm) pełnić sprawowanie nadzoru autorskiego polegającego na uczestniczeniu w maksimum 6 naradach budowy, planowanych w trakcie realizacji projektu. W ramach nadzoru autorskiego Wykonawca ma obowiązek dopuścić konsultacje telefoniczne i za pomocą poczty elektronicznej na potrzeby realizacji projektu. (w cenie ryczałtowej należy uwzględnić wszelkie koszty związane z pełnieniem obowiązków Nadzoru Autorskiego). 12) Brać udział w posiedzeniu Wojewódzkiego Zespołu Nadzorującego realizację zadań w zakresie przeciwdziałania ruchom osuwiskowym oraz usuwania ich skutków. 3. Wymienione wyżej poszczególne elementy dokumentacji (projekty, kosztorysy, STWiORB) Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć również w 1 egz. w wersji elektronicznej (płyta CD, DVD). 4. Przed złożeniem oferty Wykonawca powinien dokonać wizji lokalnej terenu inwestycji. 5. Prace projektowe stanowiące przedmiot zamówienia powinny być zaopatrzone w wykaz opracowań oraz pisemne oświadczenie Wykonawcy, że są one wykonane zgodnie z przepisami techniczno - budowlanymi, obowiązującymi ustawami i rozporządzeniami, i że zostały wykonane w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. 6. Dokumentacja powinna być uzgodniona przez wszystkie instytucje wymagane przepisami ustawy Prawo budowlane. 7. Dokumentacja musi odpowiadać wytycznym Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie zasad i trybu udzielania jednostkom samorządu terytorialnego dotacji celowych z budżetu państwa na dofinansowanie zadań własnych polegających na naprawie, odbudowie, budowie, przeniesieniu, stabilizacji i ulepszeniu infrastruktury publicznej zniszczonej, uszkodzonej bądź zagrożonej przez ruchy osuwiskowe ziemi lub erozję brzegu morskiego, oraz posiadać pozytywną opinię Państwowego Instytutu Geologicznego. 8. Miejsce wykonania zamówienia: rejon ulicy Wałowej , Bernardyńskiej i Krętej w miejscowości Przeworsk dz.nr.ewid. 4256 , województwo podkarpackie, powiat przeworski. Współrzędne geograficzne: 22o 29´47,2´´E 50o 03´19,1´´N. Wyżej wymieniony teren objęty jest ochroną konserwatorską 9. Wykonawca udzieli gwarancji i rękojmi za wady na wykonane opracowania stanowiące przedmiot zamówienia na okres min 36 miesięcy od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy. 10. Wszelkie rozwiązania techniczne oraz technologiczne stabilizacji osuwiska należy przedstawić i uzgodnić z Zamawiającym na etapie opracowywania dokumentacji. 11. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu projekt prac geologicznych w 1 egzemplarzu zawierający niezbędne pozytywne opinie i uzgodnienia branżowe w tym Państwowego Instytutu Geologicznego w Krakowie. 12. Wykonawca uzyska własnym kosztem i staraniem wszelkie materiały, warunki, opinie, uzgodnienia pozwalające na realizację zakresu objętego zleceniem 13. Zamawiający wymaga opracowania zgodnie z obowiązującym stanem prawnym aktualnym w dacie przekazania opracowania 14. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze Umowy stanowiącej Załącznik do SIWZ Przedmiot zamówienia określony w niniejszej SIWZ współfinansowany jest ze środków budżetu państwa dla jednostek samorządu terytorialnego na zadania własne polegające na naprawie, odbudowie, budowie, przeniesieniu, stabilizacji i ulepszeniu infrastruktury publicznej zniszczonej, uszkodzonej bądź zagrożonej przez ruchy osuwiskowe ziemi lub erozje brzegu morskiego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 71351000-3
Dodatkowe kody CPV: 71320000-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/03/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT72000
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Agencja Technik Ekologicznych i Realizacji Inwestycji mkm PERFEKT Sp. z o.o,  ,  ul.Rzemieślnicza 1,  30-363,  Kraków,  kraj/woj. podkarpackie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 84870
Oferta z najniższą ceną/kosztem 84870
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 84870
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.