eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Drzewica › INSTALACJA POMP CIEPŁA I KOLEKTORÓW SŁONECZNYCH NA BUDYNKACH UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ W GMINIE DRZEWICA - II ETAP.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-02-12

Drzewica: INSTALACJA POMP CIEPŁA I KOLEKTORÓW SŁONECZNYCH NA BUDYNKACH UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ W GMINIE DRZEWICA - II ETAP.
Numer ogłoszenia: 57656 - 2013; data zamieszczenia: 12.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina i Miasto Drzewica , ul. Staszica 22, 26-340 Drzewica, woj. łódzkie, tel. 048 3756794, faks 048 3756641.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: INSTALACJA POMP CIEPŁA I KOLEKTORÓW SŁONECZNYCH NA BUDYNKACH UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ W GMINIE DRZEWICA - II ETAP..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji polegającej na remoncie instalacji centralnego ogrzewania z montażem pomp ciepła w budynkach szkolnych w miejscowościach Brzustowiec i Domaszno. Zamówienie podzielone jest na dwie części. Część 1: REMONT INSTALACJI CENTRALNEGO OGRZEWANIA Z MONTAŻEM POMP CIEPŁA W BUDYNKU PUBLICZNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ W BRZUSTOWCU. Przedmiotem części I Zamówienia jest wykonanie remontu wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania z wykorzystaniem pomp ciepła dla budynku Szkoły Podstawowej w Brzustowcu, działka nr ewid. 1/3. Zespół budynków szkolnych składa się w dwukondygnacyjnego budynku dydaktycznego, parterowej części socjalnej z kotłownią oraz nowo dobudowanej sali gimnastycznej z zapleczem. Wskaźniki techniczne: Parter: Powierzchnia użytkowa 930,5m2. Kubatura 3632,4m3 Piętro: Powierzchnia użytkowa 201,5m2. Kubatura 507,3m3 W obecnym stanie kotłownia wyposażona jest w olejowy kocioł typ Paromat Simplex 105 kW prod. Viessmann zasilany olejem opałowym zgromadzonym w zbiornikach umiejscowionych w magazynie oleju. Kocioł współpracuje z 300 litrowym zasobnikiem c.w.u. typ RudoCell prod. Viessmann. Zabezpieczenie stanowi przeponowe naczynie wzbiorcze Reflex 3bar 320 l. Kocioł dostarcza ciepło do grzejników płytowych i żeliwnych (szt. 77). Instalacja centralnego ogrzewania wykonana jest z rur stalowych czarnych ze szwem. Źródłem instalacji centralnego ogrzewania dla remontowanej instalacji będą 2 pompy ciepła pracujące w układzie kaskadowym o łącznej mocy 85,6 kW i istniejącego kotła, obiegiem pierwotnym będzie instalacja pomp ciepła z 21 pionowymi sondami gruntowymi o głębokości 100 mb każda. Rozdział na poszczególne odwierty nastąpi z 3 studni polietylenowych z kolektorami wielosekcyjnymi. W ramach remontu wymieniona zostanie instalacja wraz z grzejnikami które zastąpione zostaną grzejnikami płytowymi wyposażonymi w głowice termostatyczne. Część 2: REMONT INSTALACJI CENTRALNEGO OGRZEWANIA Z MONTAŻEM POMP CIEPŁA W BUDYNKU PUBLICZNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ W DOMASZNIE. Przedmiotem części I Zamówienia jest wykonanie remontu wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania z wykorzystaniem pomp ciepła dla budynku Szkoły Podstawowej w Domasznie, działki nr ewid. 1606/1, 1615, 1616/1 i 1617/1. Budynek szkoły jest obiektem dwukondygnacyjnym częściowo podpiwniczonym w którym oprócz szkoły znajdują się pomieszczenia mieszkalne. Powierzchnia zabudowy budynku wynosi 746,6m2, natomiast kubatura 7092,7 m3. W obecnym stanie kotłownia wyposażona jest w olejowy kocioł typ Paromat Simplex 105 kW prod. Viessmann zasilany olejem opałowym zgromadzonym w zbiornikach umiejscowionych w magazynie oleju. Kocioł współpracuje z 300 litrowym zasobnikiem c.w.u. typ RudoCell prod. Viessmann. Zabezpieczenie stanowi przeponowe naczynie wzbiorcze Reflex 3bar 320 l. Kocioł dostarcza ciepło do grzejników żeliwnych (szt. 75). Instalacja centralnego ogrzewania wykonana jest z rur stalowych czarnych ze szwem. Projekt obejmuje wymianę istniejącej instalacji centralnego ogrzewania i istniejących grzejników żeliwnych. Nowo wykonana instalacja centralnego ogrzewania zasilana będzie z projektowaną kaskadą 2 pomp ciepła o łącznej mocy 85,6 kW, obiegiem pierwotnym będzie instalacja pomp ciepła z 21 pionowymi sondami gruntowymi o głębokości 100 mb każda. Rozdział na poszczególne odwierty nastąpi z 3 studni polietylenowych z kolektorami wielosekcyjnymi. W ramach remontu wymieniona zostanie instalacja wraz z grzejnikami które zastąpione zostaną grzejnikami płytowymi wyposażonymi w głowice termostatyczne..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.31.10.00-0, 45.33.22.00-5, 45.12.10.00-1, 45.33.00.00-9, 45.40.00.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 27.09.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Część 1 : 20 000 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych). Część 2 : 20 000 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych).

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie : wykonał dwie roboty budowlane o wartości 1.000.000 zl każda polegające na budowie, dostawie i montażu instalacji pomp ciepła o mocy nie mniejszej niż w powyższym zadaniu, wraz z dolnym źródłem ciepła w postaci pionowych sond gruntowych w każdym z tych zadań. Jednocześnie zamawiający wymaga, aby na co najmniej jednej z wymienionych wyżej robót Wykonawca wykonał wewnętrzną instalacje centralnego ogrzewania tj. należy udokumentować iż co najmniej jedno zadanie polegało na kompleksowym wykonaniu instalacji grzewczej z pompami ciepła, dolnym źródłem i wewnętrzna instalacją c.o. tak jak w przedmiotowym zamówieniu. Ocena spełnienia przedstawionych warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ekspert 1 - kierownik budowy - posiadający: -co najmniej 5 letnie doświadczenie na stanowisku kierownika budowy, -uprawnienia bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: cieplnych, wentylacyjnych i gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Ekspert 2 - kierownik robót elektrycznych - posiadający: -uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Ocena spełnienia przedstawionych warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • -posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 1.000.000 PLN; (oddzielnie dla każdego zadania). -posiada opłaconą polisę OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 1.000.000 PLN. Ocena spełnienia przedstawionych warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

dowód wniesienia wadium

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy, wymagają aneksu sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zmiana umowy może nastąpić jedynie w wypadkach określonych w niniejszej umowie. 3. Zmian w zakresie wysokości wynagrodzenia można dokonać w wypadku: a. zmiany umowy poprzez ograniczenie jej zakresu przedmiotowego; w tym wypadku wynagrodzenie ulega zmniejszeniu o wartość kosztorysową obliczona według kosztorysu powykonawczego sporządzonego według tych samych stawek i założeń , jakie były podstawą do ustalenia wynagrodzenia kosztorysowego ofertowego prac, które zostały wyłączone; 4. Zmiany terminu realizacji umowy można dokonać w wypadku: a. Z powodu warunków atmosferycznych nie jest możliwe prowadzenie prac - o czas w jakim wyłączone jest prowadzenie tych prac; b. Wstrzymanie realizacji prac z przyczyn niezależnych od Wykonawcy i osób, z pomocą których realizuje niniejszą umowę; c. Siły wyższej; 5. Innej zmiany umowy wynikającej ze zmiany umowy z jednostką dofinansowującą, zmiany zasad dofinansowania bądź obowiązków stron w związku z zasadami dofinansowania. 6. Podstawą do zmiany umowy będzie pisemny wniosek zawierający uzasadnienie zatwierdzony przez Inspektora Nadzoru. 7. Zmiana stawki podatku od towarów i usług VAT stanowi podstawę do zmiany wynagrodzenia określonego niniejszą umową o wartość stanowiącą konsekwencję dokonanej zmiany.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.drzewica.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy i Miasta w Drzewicy ul. Staszica 22 26-340 Drzewica pokój nr 24.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.03.2013 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy i Miasta w Drzewicy ul. Staszica 22 26-340 Drzewica pokój nr 10.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 w ramach projektu Instalacja pomp ciepła i kolektorów słonecznych na budynkach użyteczności publicznej w Gminie Drzewica na podstawie umowy o przyznanie pomocy Nr 00192-6921-UM0501834/11 w związku z realizacją operacji w ramach Programu oś 3, :Jakość życia na obszarach wiejskich i różnicowanie gospodarki wiejskiej, działanie 321 Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część 1: REMONT INSTALACJI CENTRALNEGO OGRZEWANIA Z MONTAŻEM POMP CIEPŁA W BUDYNKU PUBLICZNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ W BRZUSTOWCU..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem części I Zamówienia jest wykonanie remontu wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania z wykorzystaniem pomp ciepła dla budynku Szkoły Podstawowej w Brzustowcu, działka nr ewid. 1/3. Zespół budynków szkolnych składa się w dwukondygnacyjnego budynku dydaktycznego, parterowej części socjalnej z kotłownią oraz nowo dobudowanej sali gimnastycznej z zapleczem. Wskaźniki techniczne: Parter: Powierzchnia użytkowa 930,5m2. Kubatura 3632,4m3 Piętro: Powierzchnia użytkowa 201,5m2. Kubatura 507,3m3 W obecnym stanie kotłownia wyposażona jest w olejowy kocioł typ Paromat Simplex 105 kW prod. Viessmann zasilany olejem opałowym zgromadzonym w zbiornikach umiejscowionych w magazynie oleju. Kocioł współpracuje z 300 litrowym zasobnikiem c.w.u. typ RudoCell prod. Viessmann. Zabezpieczenie stanowi przeponowe naczynie wzbiorcze Reflex 3bar 320 l. Kocioł dostarcza ciepło do grzejników płytowych i żeliwnych (szt. 77). Instalacja centralnego ogrzewania wykonana jest z rur stalowych czarnych ze szwem. Źródłem instalacji centralnego ogrzewania dla remontowanej instalacji będą 2 pompy ciepła pracujące w układzie kaskadowym o łącznej mocy 85,6 kW i istniejącego kotła, obiegiem pierwotnym będzie instalacja pomp ciepła z 21 pionowymi sondami gruntowymi o głębokości 100 mb każda. Rozdział na poszczególne odwierty nastąpi z 3 studni polietylenowych z kolektorami wielosekcyjnymi. W ramach remontu wymieniona zostanie instalacja wraz z grzejnikami które zastąpione zostaną grzejnikami płytowymi wyposażonymi w głowice termostatyczne..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.31.10.00-0, 45.33.22.00-5, 45.12.10.00-9, 45.40.00.00-1, 45.12.10.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.09.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część 2: REMONT INSTALACJI CENTRALNEGO OGRZEWANIA Z MONTAŻEM POMP CIEPŁA W BUDYNKU PUBLICZNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ W DOMASZNIE..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem części I Zamówienia jest wykonanie remontu wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania z wykorzystaniem pomp ciepła dla budynku Szkoły Podstawowej w Domasznie, działki nr ewid. 1606/1, 1615, 1616/1 i 1617/1. Budynek szkoły jest obiektem dwukondygnacyjnym częściowo podpiwniczonym w którym oprócz szkoły znajdują się pomieszczenia mieszkalne. Powierzchnia zabudowy budynku wynosi 746,6m2, natomiast kubatura 7092,7 m3. W obecnym stanie kotłownia wyposażona jest w olejowy kocioł typ Paromat Simplex 105 kW prod. Viessmann zasilany olejem opałowym zgromadzonym w zbiornikach umiejscowionych w magazynie oleju. Kocioł współpracuje z 300 litrowym zasobnikiem c.w.u. typ RudoCell prod. Viessmann. Zabezpieczenie stanowi przeponowe naczynie wzbiorcze Reflex 3bar 320 l. Kocioł dostarcza ciepło do grzejników żeliwnych (szt. 75). Instalacja centralnego ogrzewania wykonana jest z rur stalowych czarnych ze szwem. Projekt obejmuje wymianę istniejącej instalacji centralnego ogrzewania i istniejących grzejników żeliwnych. Nowo wykonana instalacja centralnego ogrzewania zasilana będzie z projektowaną kaskadą 2 pomp ciepła o łącznej mocy 85,6 kW, obiegiem pierwotnym będzie instalacja pomp ciepła z 21 pionowymi sondami gruntowymi o głębokości 100 mb każda. Rozdział na poszczególne odwierty nastąpi z 3 studni polietylenowych z kolektorami wielosekcyjnymi. W ramach remontu wymieniona zostanie instalacja wraz z grzejnikami które zastąpione zostaną grzejnikami płytowymi wyposażonymi w głowice termostatyczne..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.31.10.00-0, 45.33.22.00-5, 45.12.10.00-1, 45.33.00.00-9, 45.40.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.09.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.