eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubartów › USŁUGI W ZAKRESIE GOSPODARKI LEŚNEJ W NADLEŚNICTWIE LUBARTÓW W 2006 R.



Ogłoszenie z dnia 2005-10-28

POZYCJA 57348

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Lubartów: USŁUGI W ZAKRESIE GOSPODARKI LEŚNEJ W NADLEŚNICTWIE LUBARTÓW W 2006 R. Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Nadleśnictwo Lubartów, do kontaktów: Dawid Warchuliński, Paweł Cieślak, Sylwia Cebula, Aleksandra Kasprzak, ul. gen. Kleeberga 17, 21-100 Lubartów, woj. lubelskie, tel. 081 8552314, fax 081 8552278, e-mail: lubartow@lublin.lasy.gov.pl, http://www.lublin.lasy.gov.pl/lubartow/. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: inny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 27. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGI W ZAKRESIE GOSPODARKI LEŚNEJ W NADLEŚNICTWIE LUBARTÓW W 2006 R. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac z zakresu gospodarki leśnej objętych planem finansowo gospodarczym na 2006 r. Prace dotyczą pozyskania i zrywki drewna, hodowli i ochrony lasu, i innych prac wyszczególnionych w załączniku B. Przedmiot zamówienia został podzielony na 14 części. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: OBSZAR NADLEŚNICTWA Lubartów. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 77.20.00.00 - Usługi leśnictwa Kod CPV wg słownika 2008: 77.20.00.00 - Usługi leśnictwa Oryginalny kod CPV: 77.21.00.00 - Usługi pozyskiwania drewna Kod CPV wg słownika 2008: 77.21.00.00 - Usługi pozyskiwania drewna Oryginalny kod CPV: 77.21.10.00 - Usługi uboczne związane z pozyskiwaniem drewna Kod CPV wg słownika 2008: 77.21.10.00 - Usługi uboczne związane z pozyskiwaniem drewna Oryginalny kod CPV: 77.21.15.00 - Usługi pielęgnacji drzew Kod CPV wg słownika 2008: 77.21.15.00 - Usługi pielęgnacji drzew Oryginalny kod CPV: 60.10.00.00 - Usługi transportu lądowego Kod CPV wg słownika 2008: 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: kilku części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Powyżej 130 tys. euro. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 01.01.2006; data zakończenia: 31.12.2006;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 1-1200 zł,2- 1050 zł, 3-1050zł,4-1200zł,5-1350 zł, 6-1300zł,7 - 1000 zł,8 - 1050 zł,9-1350,00 zł,10-1050 zł,11-1100zł, 12-250zł, 13-130zł,14-100zł. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Środki własne nadleśnictwa. Płatność przelewem w ciągu 14 dnia od daty otrzymania faktury. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: konsorcjum. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O wykonanie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki: 1.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 i 2 pkt. Prawa zamówień publicznych z dnia 29.01.2004 r. 2.Posiadają uprawnienia do występowania w obrocie prawnym oraz prowadzą działalność w zakresie usług będących przedmiotem zamówienia, 3. Wykonali, w okresie ostatnich 2 lat ( 2004-2005), a gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej 2 usługi o podobnym charakterze i rozmiarze, nie mniejszej niż 20 tys. zł każda, jednocześnie odpowiednio potwierdzone, że zostały należycie wykonane, 4. Dysponują niżej wymienionym sprzętem i urządzeniami (warunek minimum): a) 1 ciągnikiem zrywkowym o mocy minimum 50 KM przystosowany do zrywki półpodwieszonej posiadający odpowiednie urządzenie do zrywki półpodwieszonej (dotyczy części zamówienia, w których występuje zrywka drewna), b) 1 urządzenie - rębak - do rozdrabniania pozostałości pozrębowych (dotyczy części zamówienia, w której występuje rozdrabnianie), W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie Wykonawcy: 5.Ustanowią lidera 6. Spełniają wymogi z pkt1 i 2 - każdy oddzielnie; 7. Spełniają pozostałe punkty (3-4) łącznie. Minimalne warunki określone w pkt. 3, 4a odnoszą się do jednej części zamówienia. Wykonawcy ubiegający się o więcej części zamówienia muszą spełniać te warunki zwiększone odpowiednią krotnością, w zależności od tego, ile części zamówienia obejmuje ich oferta. Zamawiający dokona oceny spełnienia tych warunków na podstawie dokumentów wyspecyfikowanych w pkt III.2. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie art. 24 ust., 1 pkt.4-8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (informacja oddzielnie dotyczy osób fizycznych - właścicieli, współwłaścicieli; oddzielnie dotyczy urzędujących członków władz osób prawnych); 3. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidywane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1.Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia maszyn i urządzeń jakimi dysponuje Wykonawca. 2. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 2 lat usług oraz dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane należycie. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: N-27-19/2005. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 13.12.2005, cena - 10 PLN. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 14.12.2005 godzina 08:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: do 11.02.2006. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 14.12.2005, godzina 08:30, NADLEŚNICTWO Lubartów pokój nr 7.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 21.10.2005. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00, 60.10.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: usługi z zakresu pozyskania drewna, całkowitej wyróbki drewna wg wskazań SL, pomoc przy odbiórce drewna oraz zrywki drewna do miejsc wskazanych, hodowli, ochrony lasu. 3) Zakres lub wartość: roczny zakres prac leśnych w leśnictwie Bełcząc - szczegóły określono w SIWZ 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00, 60.10.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: usługi z zakresu pozyskania drewna, całkowitej wyróbki drewna wg wskazań SL, pomoc przy odbiórce drewna oraz zrywki drewna do miejsc wskazanych, hodowli, ochrony lasu. 3) Zakres lub wartość: roczny zakres prac leśnych w leśnictwie Czemierniki - szczegóły określono w SIWZ 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00, 60.10.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: usługi z zakresu pozyskania drewna, całkowitej wyróbki drewna wg wskazań SL, pomoc przy odbiórce drewna oraz zrywki drewna do miejsc wskazanych, hodowli, ochrony lasu. 3) Zakres lub wartość: roczny zakres prac leśnych w leśnictwie Lipniak - szczegóły określono w SIWZ 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 4 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00, 60.10.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: usługi z zakresu pozyskania drewna, całkowitej wyróbki drewna wg wskazań SL, pomoc przy odbiórce drewna oraz zrywki drewna do miejsc wskazanych, hodowli, ochrony lasu. 3) Zakres lub wartość: roczny zakres prac leśnych w leśnictwie Budy - szczegóły określono w SIWZ 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 5 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00, 60.10.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: usługi z zakresu pozyskania drewna, całkowitej wyróbki drewna wg wskazań SL, pomoc przy odbiórce drewna oraz zrywki drewna do miejsc wskazanych, hodowli, ochrony lasu. 3) Zakres lub wartość: roczny zakres prac leśnych w leśnictwie Pałecznica - szczegóły określono w SIWZ 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 6 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00, 60.10.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: usługi z zakresu pozyskania drewna, całkowitej wyróbki drewna wg wskazań SL, pomoc przy odbiórce drewna oraz zrywki drewna do miejsc wskazanych, hodowli, ochrony lasu. 3) Zakres lub wartość: roczny zakres prac leśnych w leśnictwie Rozkopaczew - szczegóły określono w SIWZ 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 7 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00, 60.10.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: usługi z zakresu pozyskania drewna, całkowitej wyróbki drewna wg wskazań SL, pomoc przy odbiórce drewna oraz zrywki drewna do miejsc wskazanych, hodowli, ochrony lasu. 3) Zakres lub wartość: roczny zakres prac leśnych w leśnictwie Jawidz - szczegóły określono w SIWZ 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 8 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00, 60.10.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: usługi z zakresu pozyskania drewna, całkowitej wyróbki drewna wg wskazań SL, pomoc przy odbiórce drewna oraz zrywki drewna do miejsc wskazanych, hodowli, ochrony lasu. 3) Zakres lub wartość: roczny zakres prac leśnych w leśnictwie Kopanina - szczegóły określono w SIWZ 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 9 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00, 60.10.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: usługi z zakresu pozyskania drewna, całkowitej wyróbki drewna wg wskazań SL, pomoc przy odbiórce drewna oraz zrywki drewna do miejsc wskazanych, hodowli, ochrony lasu. 3) Zakres lub wartość: roczny zakres prac leśnych w leśnictwie Okolec - szczegóły określono w SIWZ 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 10 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00, 60.10.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: usługi z zakresu pozyskania drewna, całkowitej wyróbki drewna wg wskazań SL, pomoc przy odbiórce drewna oraz zrywki drewna do miejsc wskazanych, hodowli, ochrony lasu. 3) Zakres lub wartość: roczny zakres prac leśnych w leśnictwie Nasutów - szczegóły określono w SIWZ 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 11 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00, 60.10.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: usługi z zakresu pozyskania drewna, całkowitej wyróbki drewna wg wskazań SL, pomoc przy odbiórce drewna oraz zrywki drewna do miejsc wskazanych, hodowli, ochrony lasu. 3) Zakres lub wartość: roczny zakres prac leśnych w leśnictwie Bratnik - szczegóły określono w SIWZ 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 12 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Rozdrabnianie odpadów poeksploatacyjnych. 3) Zakres lub wartość: Rozdrabnianie - 25,73 ha 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 13 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Rozdrabnianie odpadów poeksploatacyjnych. 3) Zakres lub wartość: Rozdrabnianie - 14,58 ha 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 14 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Grodzenie upraw. 3) Zakres lub wartość: Wykonanie nowych ogrodzeń upraw - 7,38 ha 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.