eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Usługa cateringowa z usługą kelnerską dla uczestników Centralnego Balu Połowinkowego Politechniki Warszawskiej w dniu 16.04.2016r. Nr postępowaniaZP/U/KK/11/2016

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-03-15

Warszawa: Usługa cateringowa z usługą kelnerską dla uczestników Centralnego Balu Połowinkowego Politechniki Warszawskiej w dniu 16.04.2016r. Nr postępowania: ZP/U/KK/11/2016
Numer ogłoszenia: 57236 - 2016; data zamieszczenia: 15.03.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Warszawska , Pl. Politechniki 1, 00-661 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 2346206, 2346630, faks 022 2346217, 6286075.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pw.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa cateringowa z usługą kelnerską dla uczestników Centralnego Balu Połowinkowego Politechniki Warszawskiej w dniu 16.04.2016r. Nr postępowania: ZP/U/KK/11/2016.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa cateringowa z obsługą kelnerską dla uczestników Centralnego Balu Połowinkowego Politechniki Warszawskiej w dniu 16 kwietnia 2016 r. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: przygotowanie, dostarczenie i podawanie posiłków. 3. Usługa cateringowa związana z organizacją Balu Połowinkowego na Politechnice Warszawskiej 2016 dla ok. 625 osób, obejmująca: 3.1. Przygotowanie zaplecza cateringowego; 3.2. Przygotowanie i aranżacja bufetów, w następującej ilości: 3 bufety wyposażone w bieliznę cateringowa (białe obrusy, czarne skirtingi) oraz zastawę z punktu 5+ (na każdym bufecie minimum 8 elektrycznych podgrzewaczy typu roll top do dan gorących oraz minimum 2 elektrycznych podgrzewacze do zup); 3.3. Zapewnienie okrągłych stołów 12-osobowych z okrągłymi obrusami materiałowymi w kolorze czarnym, nakryciami, draperiami także w kolorze czarnym - 40 szt.; 3.4. Zapewnienie, iż na każdym stole zostaną wystawione: dzban z wodą, dzban z sokiem, szklanka do napoju typu long, serweta fuzelinowa w kolorze białym- 625 szt.; 3.5. Zapewnienie 24 szt. czarnych materiałowych obrusów z draperiami (także w kolorze czarnym) do ziemi na prostokątne stoły 6-osobowe na krużgankach; 3.6. Zapewnienie 625 szt. krzeseł bankietowych vip (z miękkim obiciem); 3.7. Zapewnienie 625 szt. czarnych pokrowców na krzesła; 3.8. Zapewnienie zastawy stołowej w ilości: 3.8.1. talerz do dania głównego - min. 1875 szt.; 3.8.2. talerz do przekąsek, deserów - min. 1800 szt.; 3.8.3. talerz do zupy - min. 1875 szt.; 3.8.4. szkło do napoi zimnych (typu long) - min. 1600 szt.; 3.8.5. filiżanka ze spodkiem do napoi ciepłych - min. 700 szt.; 3.8.6. łyżeczka do napoi ciepłych - min. 700 szt.; 3.8.7. widelec do dania głównego - min. 2200 szt.; 3.8.8. widelec do deserów - min. 625 szt.; 3.8.9. nóż - min. 1900 szt.; 3.8.10. łyżka do zupy - min. 1900 szt.; 3.8.11. sztućce serwisowe zgodne z ilością dan gorących i zimnych. 3.9. Obsługa; 3.9.1. kelnerzy - min. 20 osób Ubiór elegancki, jednolity dla wszystkich kelnerów;; 3.9.2. kucharska - min.2 osoby; 3.9.3. nadzór menedżerski; 3.9.4. ekipa techniczna do montażu i demontażu) 3.10. Bufet zimny z zastawą stołową, podany o godzinie 20:00;(Kanapki dekoracyjne z wędlinami, serami, warzywami, łososiem, marynatami (1300 szt.-25g/szt.); Koreczki (mix) z mini mozarellą, kabanosem, serami, owocami, marynatami (1300 szt.-25g/szt.); Mini wrapki - 650 szt. - 30g/szt. (z: 1. Łososiem, miętą, serkiem ziołowym; 2. pieczonym kurczakiem, ananasem, sosem balsamicznym; 3. Wegetariańskie z warzywami, serem camembert; 4. szynką i serem, sosem czosnkowym, warzywami; 5. serem feta, sałatą, oliwkami, warzywami); Makaronowe łódki z farszem - 650 szt. - 30g/szt. (1. Bolognes, 2. Szpinakiem i owocami morza, 3. Ziołowym serem ze świeżymi przyprawami); Sałatka grecka z ziołowym pesto (100g/osoba); Sałatka z kurczakiem, sosem Dijon (100g/osoba); Sałatka z szynką i marynatami (50g/osoba); Sałatka caprese z sosem balsamicznym (100g/osoba); Trio surówek: Coleslaw, z koperkiem, z porem (200g/osoba); Kosze pieczywa). 3.11. Dania gorące w podgrzewaczach elektrycznych, z zastawą stołową w następującej postaci: 3.11.1. Pierwsze danie podane o 20:00 : Krem z pomidorów z mozarellą (625 porcji - 250ml/porcja ; Roladki drobiowe z suszonymi pomidorami w sosie kaparowo - serowym (300 porcji - 150g/porcja); Łosoś pieczony na sosie cytrynowym (150 porcji - 150g/porcja); Pierogi ruskie ze smażona cebulą (200 porcji - 300g/porcja); Ziemniaki pieczone (300 porcji - 150g/porcja); Dziki ryż ze świeżymi przyprawami i klarowanym masłem (150 porcji - 150g/porcja); 3.11.2. Drugie danie podane o 22:00: Zupa meksykańska z kurczakiem, buraczkami, czerwoną fasolą i pikantną papryką (625 porcji - 250ml/porcja); Penne w sosie szpinakowym (350 porcji - 350g/porcja); Szaszłyki drobiowe z warzywami (350 porcji - 250g/porcja); Penne w sosie bolońskim (350 porcji - 350g/porcja); Kasza z warzywną żulinką (400 porcji - 150g/porcja); 3.11.3. Trzecie danie podane o 01:00: Czerwony barszcz z uszkami (625 porcji - 250g/porcja) ; porcjowana 3.12. Zróżnicowany bufet słodki z zastawą - mini pączki, mini ptysie, wybór pralinek (20g/os), Kruche ciasteczka deserowe (20g/osoba); Wybór ciast - sernik, szarlotka, makowiec, rolady owocowe, pierniki (80g/osoba); 3.13. Świeże filetowane owoce (winogrona, banany, pomarańcze, mandarynki, jabłka) - (10g/osobę). 3.14. Napoje nielimitowane: zimne (woda niegazowana, soki z dystrybutorów), gorące (wybór herbat, kaw oraz cukier i cytryna i mleko); 3.15. Napoje typu cola, sprite, fanta, tonic - wstawione w stoły do zasiadania (1,5l/osoba) oraz napoje w dzbankach (woda i soki, na każdy stół); 3.16. Zakaz używania urządzeń elektrycznych i gazowych służących do termicznej obróbki dań; 3.17. Potrawy muszą być dowożone, gdyż nie ma możliwości ani zaplecza, by wykonywane były na miejscu. 4. Zamówienie powinno obejmować transport do siedziby Zamawiającego, tj.: do Gmachu Głównego Politechniki Warszawskiej, Plac Politechniki 1, 00-661 Warszawa, Aula Główna, i z powrotem, na koszt i ryzyko Wykonawcy, a także montaż i demontaż sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia oraz rozładunek i załadunek na środki transportu Wykonawcy. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia liczby uczestników Balu a tym samym zamawianych posiłków i napojów w ramach świadczonego cateringu. Informacja dotycząca zmiany powinna być przekazana do wybranego Wykonawcy, nie później niż 10 dni przed terminem Balu określonym w Rozdziale 6 SIWZ. 6. Zamawiający udostępni Wykonawcom sale, przewidzianą na Bal w celu przeprowadzenia wizji lokalnej umożliwiającej Wykonawcy rozplanowanie rozstawienia stołów i stanowisk związanych z obsługą cateringową, w powiązaniu z możliwością poboru mediów. Terminy oględzin sali powinny być uzgodnione z osobami odpowiedzialnymi za realizację zamówienia po stronie Zamawiającego; 6.1. Pan Krzysztof Baczewski tel.: 515-272-803; e-mail: k.baczewski@samorząd.pw.edu.pl; 6.2. Pani Areta Uziałło tel.: 664-185-709; e-mail: uzareta@gmail.com 7. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienie posiłków zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwa żywności i żywienia (Dz.U. z 2015r., poz. 594 ze zm.). 8. Wykonawca powinien zapewnić wykonanie usługi, zgodnie z najlepszą wiedzą i praktyką zawodową oraz obowiązującymi przepisami prawa w celu zapewnienia właściwych warunków w zakresie: 8.1. higieny żywności; 8.2. bezpieczeństwa żywności; 8.3. jakości zdrowotnej żywności; 8.4. wszystkie potrawy były świeże; 8.5. Wykonawca każdorazowo uprzątnie stoły, na których będą podawane posiłki oraz doprowadzi do stanu sprzed rozpoczęcia realizacji przedmiotu zamówienia. 8.6. z najwyższą możliwą starannością zadba o porządek, estetykę miejsca, w którym będą podawane posiłki; 8.7. Wykonawca w ramach realizacji umowy dostarczy niezbędne wyposażenie: stoły, naczynia, sztućce i obrusy; 8.8. wszystkie naczynia, sztućce oraz stoły winne być czyste, estetyczne i nieuszkodzone; 8.9. obrusy z tkaniny muszą być czyste i bez jakichkolwiek plam; 9. Wykonawca przygotuje i dostarczy posiłki zachowując wymogi sanitarno-epidemiologiczne w zakresie personelu i warunków produkcji oraz poniesie pełną odpowiedzialność za ich przestrzeganie; 10. Wykonawca zapewnia, że dostarczone posiłki, sposób ich wykonania oraz podania odpowiadają i są zgodne z wymaganiami sanitarnymi dotyczącymi żywności oraz żywienia zbiorowego; 11. Wykonawca odpowiada przed Zamawiającym za jakość wszystkich podanych posiłków oraz przekąsek; 12. Pozostałe warunki, jakim ma odpowiadać wykonany przedmiot zamówienia, zawarte są w Polskich Normach lub PN przenoszących normy europejskie, bądź normach innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.00.00 - Usługi podawania posiłków 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.04.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda zabezpieczenia oferty wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca przedstawi aktualną decyzję właściwego terenowo Organu Inspekcji Sanitarnej stwierdzającą spełnienie wymagań higieniczno -zdrowotnych do produkcji posiłków oraz możliwości prowadzenia cateringu Ocena spełnienia powyższych warunków zostanie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia, na podstawie - złożonych przez Wykonawców - oświadczeń i dokumentów opisanych w rozdziale 6 SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał minimum 2 usługi cateringowe wraz z obsługą kelnerską dla grup minimum 400 osób w ciągu ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do formularza. Ocena spełnienia powyższych warunków zostanie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia, na podstawie - złożonych przez Wykonawców - oświadczeń i dokumentów opisanych w rozdziale 6 SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia powyższych warunków zostanie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia, na podstawie - złożonych przez Wykonawców - oświadczeń i dokumentów opisanych w rozdziale 6 SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia powyższych warunków zostanie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia, na podstawie - złożonych przez Wykonawców - oświadczeń i dokumentów opisanych w rozdziale 6 SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca przedstawi opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument, potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 100 tyś. zł Jeśli polisa ubezpieczeniowa odpowiedzialności cywilnej Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, złożona w dokumentach ofertowych, traci ważność przed terminem realizacji zamówienia, Wykonawca przedłuży ubezpieczenie OC, zachowując jego ciągłość przez okres realizacji usługi i przedstawi odpis (kopię) polisy Zamawiającemu. Ocena spełnienia powyższych warunków zostanie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia, na podstawie - złożonych przez Wykonawców - oświadczeń i dokumentów opisanych w rozdziale 6 SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

5.1. Pełnomocnictwo, określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy - w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. 5.2. Wspólników spółki cywilnej obowiązują przepisy dotyczące wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 23 ustawy. Wspólnicy spółki cywilnej wraz z ofertą zamiast pełnomocnictwa mogą złożyć umowę spółki cywilnej. 5.3. Wykonawca, wraz z ofertą, składa listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do formularza oferty. 5.4. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy (zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia) - jeżeli dotyczy; sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do formularza oferty. 5.5. Aktualna decyzja właściwego terenowo Organu Inspekcji Sanitarnej stwierdzającą spełnienie wymagań higieniczno-zdrowotnych do produkcji posiłków oraz możliwości prowadzenia cateringu 5.6. W przypadku złożenia dokumentu lub oświadczenia, w którym wskazano kwoty w innej walucie niż złoty polski [PLN] - z wyłączeniem ceny, wadium wnoszonego w pieniądzu - Zamawiający dokona ich przeliczenia na PLN wg średniego kursu NBP z dnia zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. W przypadku, gdy w dniu zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu NBP nie opublikował średnich kursów walut, zostanie przyjęty pierwszy opublikowany po tej dacie średni kurs NBP INFORMACJA UZUPEŁNIAJĄCA:Jeżeli miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. III.4.3.1. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub przed notariuszem. Postanowienia o terminach wystawienia dokumentów stosuje się odpowiednio, jak w przypadku tych dokumentów.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin płatności faktury - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

9.1. Zmiana treści umowy może nastąpić wyłącznie w granicach unormowania art.144 ust.1 ustawy i pod rygorem nieważności wymaga formy pisemnego aneksu skutecznego po podpisaniu przez obie Strony. Wykonawca na piśmie przedstawi okoliczności będące przyczyną proponowanych zmian. 9.2. Zmiana umowy, o której mowa wyżej, może nastąpić wyłącznie w przypadkach: 9.2.1. ewentualnej zmiany podwykonawców, z zastrzeżeniem posiadania przez tych podwykonawców co najmniej takich samych właściwości, kwalifikacji (dotyczy przypadku w którym Wykonawca posługuje się potencjałem podwykonawców); 9.2.2. zmiany sposobu realizacji zamówienia z samodzielnej realizacji przez Wykonawcę, na realizację z udziałem podwykonawców, z zastrzeżeniem, iż podwykonawcy będą posiadać właściwości niezbędne, do realizacji danej części zamówienia oraz właściwości, w zakresie wymaganym dla Wykonawcy, a dotyczącym braku podstaw do wykluczenia z postępowania; 9.2.3. konieczności przesunięcia terminów umownych, jeśli konieczność ta nastąpiła na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy i nie wynika z winy Wykonawcy 9.2.4. Umowa zawarta na okres dłuższy niż 12 miesięcy zawiera postanowienia o zasadach wprowadzenia odpowiednich zmian wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy, w przypadkach zmiany (nie dotyczy); a) stawki podatku od towarów i usług, b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, - jeśli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę, zainteresowana strona składa drugiej stronie wniosek o zmianę wskazując jedną z okoliczności wskazanych powyżej wraz z uzasadnieniem prawnym oraz ze wskazaniem zmiany wynagrodzenia; 9.2.5. zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy; 9.2.6. wystąpienia siły wyższej. 9.3. Siła wyższa jest to zdarzenie, którego strony nie mogły przewidzieć, któremu nie mogły zapobiec, ani nie mogą przeciwdziałać, a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie w części lub w całości jego zobowiązań. Siła wyższa obejmuje w szczególności, następujące zdarzenia: 9.3.1. wojna, działania wojenne, działania wrogów zewnętrznych, 9.3.2. terroryzm, rewolucja, przewrót wojskowy lub cywilny, wojna domowa, 9.3.3. skutki zastosowania amunicji wojskowej, materiałów wybuchowych, skażenie radioaktywna, z wyjątkiem tych które mogą być spowodowane użyciem ich przez Wykonawcę, 9.3.4. klęski żywiołowe, jak huragany, powodzie, trzęsienie ziemi, 9.3.5. bunty, niepokoje, strajki, okupacje budowy przez osoby inne niż pracownicy Wykonawcy i jego podwykonawców, 9.3.6. inne wydarzenia losowe. 9.4. Strona dotknięta czynnikami losowymi powinna niezwłocznie poinformować druga Stronę faksem, poczta elektroniczna lub w innej formie pisemnej o zaistnieniu tych okoliczności lub o ich ustąpieniu. Wystąpienie wyżej opisanych okoliczności, jak również czas ich trwania potwierdzane jest przez właściwą Izbę Gospodarcza kraju Wykonawcy. 9.5. Braków surowcowych, niedoborów siły roboczej, zastosowanie części wadliwych i przerw w pracy nie uznaje się jako czynników losowych. 9.6. Warunkiem wprowadzenia zmian zawartej umowy jest sporządzenie podpisanego przez Strony Protokołu konieczności przyczyny zmiany oraz potwierdzającego wystąpienia (odpowiednio) co najmniej jednej okoliczności wymienionej w ust. 2. 9.7. Protokół konieczności będzie załącznikiem do aneksu Umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zamowienia.pw.edu.pl/wykaz
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Politechnika Warszawska, Administracja Centralna, Dział Zamówień Publicznych, Gmach Biurowy, klatka A, piętro II, pokój nr 204, ul. Noakowskiego 18/20, 00-668 Warszawa..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.03.2016 godzina 12:00, miejsce: Politechnika Warszawska, Administracja Centralna, Dział Zamówień Publicznych, Gmach Biurowy, klatka A, piętro II, pokój nr 204, ul. Noakowskiego 18/20, 00-668 Warszawa..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.