eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Usługa cateringowa z usługą kelnerską dla uczestników Centralnego Balu Połowinkowego Politechniki Warszawskiej w dniu 16.04.2016r. Nr postępowaniaZP/U/KK/11/2016

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-04-15

Warszawa: Usługa cateringowa z usługą kelnerską dla uczestników Centralnego Balu Połowinkowego Politechniki Warszawskiej w dniu 16.04.2016r. Nr postępowania: ZP/U/KK/11/2016
Numer ogłoszenia: 91060 - 2016; data zamieszczenia: 15.04.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 57236 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Warszawska, Pl. Politechniki 1, 00-661 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 2346206, 2346630, faks 022 2346217, 6286075.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa cateringowa z usługą kelnerską dla uczestników Centralnego Balu Połowinkowego Politechniki Warszawskiej w dniu 16.04.2016r. Nr postępowania: ZP/U/KK/11/2016.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa cateringowa z obsługą kelnerską dla uczestników Centralnego Balu Połowinkowego Politechniki Warszawskiej w dniu 16 kwietnia 2016 r. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: przygotowanie, dostarczenie i podawanie posiłków. 3. Usługa cateringowa związana z organizacją Balu Połowinkowego na Politechnice Warszawskiej 2016 dla ok. 625 osób, obejmująca: 3.1. Przygotowanie zaplecza cateringowego; 3.2. Przygotowanie i aranżacja bufetów, w następującej ilości: 3 bufety wyposażone w bieliznę cateringowa (białe obrusy, czarne skirtingi) oraz zastawę z punktu 5+ (na każdym bufecie minimum 8 elektrycznych podgrzewaczy typu roll top do dan gorących oraz minimum 2 elektrycznych podgrzewacze do zup); 3.3. Zapewnienie okrągłych stołów 12-osobowych z okrągłymi obrusami materiałowymi w kolorze czarnym, nakryciami, draperiami także w kolorze czarnym - 40 szt.; 3.4. Zapewnienie, iż na każdym stole zostaną wystawione: dzban z wodą, dzban z sokiem, szklanka do napoju typu long, serweta fuzelinowa w kolorze białym- 625 szt.; 3.5. Zapewnienie 24 szt. czarnych materiałowych obrusów z draperiami (także w kolorze czarnym) do ziemi na prostokątne stoły 6-osobowe na krużgankach; 3.6. Zapewnienie 625 szt. krzeseł bankietowych vip (z miękkim obiciem); 3.7. Zapewnienie 625 szt. czarnych pokrowców na krzesła; 3.8. Zapewnienie zastawy stołowej w ilości: 3.8.1. talerz do dania głównego - min. 1875 szt.; 3.8.2. talerz do przekąsek, deserów - min. 1800 szt.; 3.8.3. talerz do zupy - min. 1875 szt.; 3.8.4. szkło do napoi zimnych (typu long) - min. 1600 szt.; 3.8.5. filiżanka ze spodkiem do napoi ciepłych - min. 700 szt.; 3.8.6. łyżeczka do napoi ciepłych - min. 700 szt.; 3.8.7. widelec do dania głównego - min. 2200 szt.; 3.8.8. widelec do deserów - min. 625 szt.; 3.8.9. nóż - min. 1900 szt.; 3.8.10. łyżka do zupy - min. 1900 szt.; 3.8.11. sztućce serwisowe zgodne z ilością dan gorących i zimnych. 3.9. Obsługa; 3.9.1. kelnerzy - min. 20 osób Ubiór elegancki, jednolity dla wszystkich kelnerów;; 3.9.2. kucharska - min.2 osoby; 3.9.3. nadzór menedżerski; 3.9.4. ekipa techniczna do montażu i demontażu) 3.10. Bufet zimny z zastawą stołową, podany o godzinie 20:00;(Kanapki dekoracyjne z wędlinami, serami, warzywami, łososiem, marynatami (1300 szt.-25g/szt.); Koreczki (mix) z mini mozarellą, kabanosem, serami, owocami, marynatami (1300 szt.-25g/szt.); Mini wrapki - 650 szt. - 30g/szt. (z: 1. Łososiem, miętą, serkiem ziołowym; 2. pieczonym kurczakiem, ananasem, sosem balsamicznym; 3. Wegetariańskie z warzywami, serem camembert; 4. szynką i serem, sosem czosnkowym, warzywami; 5. serem feta, sałatą, oliwkami, warzywami); Makaronowe łódki z farszem - 650 szt. - 30g/szt. (1. Bolognes, 2. Szpinakiem i owocami morza, 3. Ziołowym serem ze świeżymi przyprawami); Sałatka grecka z ziołowym pesto (100g/osoba); Sałatka z kurczakiem, sosem Dijon (100g/osoba); Sałatka z szynką i marynatami (50g/osoba); Sałatka caprese z sosem balsamicznym (100g/osoba); Trio surówek: Coleslaw, z koperkiem, z porem (200g/osoba); Kosze pieczywa). 3.11. Dania gorące w podgrzewaczach elektrycznych, z zastawą stołową w następującej postaci: 3.11.1. Pierwsze danie podane o 20:00 : Krem z pomidorów z mozarellą (625 porcji - 250ml/porcja ; Roladki drobiowe z suszonymi pomidorami w sosie kaparowo - serowym (300 porcji - 150g/porcja); Łosoś pieczony na sosie cytrynowym (150 porcji - 150g/porcja); Pierogi ruskie ze smażona cebulą (200 porcji - 300g/porcja); Ziemniaki pieczone (300 porcji - 150g/porcja); Dziki ryż ze świeżymi przyprawami i klarowanym masłem (150 porcji - 150g/porcja); 3.11.2. Drugie danie podane o 22:00: Zupa meksykańska z kurczakiem, buraczkami, czerwoną fasolą i pikantną papryką (625 porcji - 250ml/porcja); Penne w sosie szpinakowym (350 porcji - 350g/porcja); Szaszłyki drobiowe z warzywami (350 porcji - 250g/porcja); Penne w sosie bolońskim (350 porcji - 350g/porcja); Kasza z warzywną żulinką (400 porcji - 150g/porcja); 3.11.3. Trzecie danie podane o 01:00: Czerwony barszcz z uszkami (625 porcji - 250g/porcja) ; porcjowana 3.12. Zróżnicowany bufet słodki z zastawą - mini pączki, mini ptysie, wybór pralinek (20g/os), Kruche ciasteczka deserowe (20g/osoba); Wybór ciast - sernik, szarlotka, makowiec, rolady owocowe, pierniki (80g/osoba); 3.13. Świeże filetowane owoce (winogrona, banany, pomarańcze, mandarynki, jabłka) - (10g/osobę). 3.14. Napoje nielimitowane: zimne (woda niegazowana, soki z dystrybutorów), gorące (wybór herbat, kaw oraz cukier i cytryna i mleko); 3.15. Napoje typu cola, sprite, fanta, tonic - wstawione w stoły do zasiadania (1,5l/osoba) oraz napoje w dzbankach (woda i soki, na każdy stół); 3.16. Zakaz używania urządzeń elektrycznych i gazowych służących do termicznej obróbki dań; 3.17. Potrawy muszą być dowożone, gdyż nie ma możliwości ani zaplecza, by wykonywane były na miejscu. 4. Zamówienie powinno obejmować transport do siedziby Zamawiającego, tj.: do Gmachu Głównego Politechniki Warszawskiej, Plac Politechniki 1, 00-661 Warszawa, Aula Główna, i z powrotem, na koszt i ryzyko Wykonawcy, a także montaż i demontaż sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia oraz rozładunek i załadunek na środki transportu Wykonawcy. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia liczby uczestników Balu a tym samym zamawianych posiłków i napojów w ramach świadczonego cateringu. Informacja dotycząca zmiany powinna być przekazana do wybranego Wykonawcy, nie później niż 10 dni przed terminem Balu określonym w Rozdziale 6 SIWZ. 6. Zamawiający udostępni Wykonawcom sale, przewidzianą na Bal w celu przeprowadzenia wizji lokalnej umożliwiającej Wykonawcy rozplanowanie rozstawienia stołów i stanowisk związanych z obsługą cateringową, w powiązaniu z możliwością poboru mediów. Terminy oględzin sali powinny być uzgodnione z osobami odpowiedzialnymi za realizację zamówienia po stronie Zamawiającego; 6.1. Pan Krzysztof Baczewski tel.: 515-272-803; e-mail: k.baczewski@samorząd.pw.edu.pl; 6.2. Pani Areta Uziałło tel.: 664-185-709; e-mail: uzareta@gmail.com 7. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienie posiłków zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwa żywności i żywienia (Dz.U. z 2015r., poz. 594 ze zm.). 8. Wykonawca powinien zapewnić wykonanie usługi, zgodnie z najlepszą wiedzą i praktyką zawodową oraz obowiązującymi przepisami prawa w celu zapewnienia właściwych warunków w zakresie: 8.1. higieny żywności; 8.2. bezpieczeństwa żywności; 8.3. jakości zdrowotnej żywności; 8.4. wszystkie potrawy były świeże; 8.5. Wykonawca każdorazowo uprzątnie stoły, na których będą podawane posiłki oraz doprowadzi do stanu sprzed rozpoczęcia realizacji przedmiotu zamówienia. 8.6. z najwyższą możliwą starannością zadba o porządek, estetykę miejsca, w którym będą podawane posiłki; 8.7. Wykonawca w ramach realizacji umowy dostarczy niezbędne wyposażenie: stoły, naczynia, sztućce i obrusy; 8.8. wszystkie naczynia, sztućce oraz stoły winne być czyste, estetyczne i nieuszkodzone; 8.9. obrusy z tkaniny muszą być czyste i bez jakichkolwiek plam; 9. Wykonawca przygotuje i dostarczy posiłki zachowując wymogi sanitarno-epidemiologiczne w zakresie personelu i warunków produkcji oraz poniesie pełną odpowiedzialność za ich przestrzeganie; 10. Wykonawca zapewnia, że dostarczone posiłki, sposób ich wykonania oraz podania odpowiadają i są zgodne z wymaganiami sanitarnymi dotyczącymi żywności oraz żywienia zbiorowego; 11. Wykonawca odpowiada przed Zamawiającym za jakość wszystkich podanych posiłków oraz przekąsek; 12. Pozostałe warunki, jakim ma odpowiadać wykonany przedmiot zamówienia, zawarte są w Polskich Normach lub PN przenoszących normy europejskie, bądź normach innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.00.00 - Usługi podawania posiłków 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.04.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • KARCZMA W MIŁOSNEJ, Miłosna 6, 99-340 Krośniewice, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 39930,56 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 41812,50

  • Oferta z najniższą ceną: 41812,50 / Oferta z najwyższą ceną: 92850,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.