eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Giżycko › OBSŁUGA SERWISOWA I KONSERWACYJNA ORAZ NAPRAWA KLIMATYZATORÓW I CENTRAL WENTYLACYJNYCH W OBRĘBIE DZIAŁANIA 24. WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2017-08-14



Ogłoszenie nr 571732-N-2017 z dnia 2017-08-14 r.

24 Wojskowy Oddział Gospodarczy: OBSŁUGA SERWISOWA I KONSERWACYJNA ORAZ NAPRAWA KLIMATYZATORÓW I CENTRAL WENTYLACYJNYCH W OBRĘBIE DZIAŁANIA 24. WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: 24 Wojskowy Oddział Gospodarczy, krajowy numer identyfikacyjny 28060211800000, ul. ul. Nowowiejska  20 , 11500   Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 261 335 922, e-mail 24wog.zam@wp.mil.pl, faks 261 335 641.
Adres strony internetowej (URL): http://24wog.wp.mil.pl/pl/index.html
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
wojskowa jednostka budżetowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Nie


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Za pomocą operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Adres:
24 Wojskowy Oddział Gospodarczy ul. Nowowiejska 20, 11-500 Giżycko, budynek nr 5, pokój 108


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: OBSŁUGA SERWISOWA I KONSERWACYJNA ORAZ NAPRAWA KLIMATYZATORÓW I CENTRAL WENTYLACYJNYCH W OBRĘBIE DZIAŁANIA 24. WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO
Numer referencyjny: 73/2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: . Zakres przewidzianych prac serwisowo - konserwacyjnych klimatyzatorów obejmuje wykonanie: 2.1.Czyszczenie, mycie, dezynfekcja i odgrzybienie jednostek wewnętrznych, zewnętrznych oraz wszystkich podzespołów urządzeń klimatyzacyjnych z zastosowaniem środków dopuszczonych do stosowania w systemach klimatyzacji w pomieszczeniach przeznaczonych do przebywania ludzi. 2.2. Czyszczenie, a w razie potrzeby wymiana filtrów powietrza. 2.3. Przegląd obwodów części wewnętrznej i zewnętrznej urządzenia. 2.4. Sprawdzenie układu łożysk i silników wentylatorów. 2.5. Sprawdzenie stanu zaworu serwisowego (wentylka) w jednostce zewnętrznej i w razie konieczności jego wymiana. 2.6.Usunięcie luzów występujących w mocowaniu jednostki wewnętrznej, zewnętrznej oraz wszystkich ich podzespołów. 2.7.Przegląd połączeń elektrycznych zasilania i sterowania, sprawdzenia zacisków elektrycznych oraz sprawdzenie stanu technicznego aktywnych elementów elektrycznych. 2.8.Sprawdzenie szczelności i drożności instalacji odprowadzającej skropliny, a w razie konieczności jej udrożnienie.. 2.9. Sprawdzenie szczelności układu chłodniczego, a w razie stwierdzenia ubytku czynnika chłodniczego uzupełnienie jego. 2.10.Pomiar temperatury wewnętrznej i zewnętrznej oraz ciśnienia ssania i tłoczenia. 2.11.Sprawdzenie stanu izolacji termicznej instalacji chłodniczej. 2.12.Sprawdzenie parametrów pracy urządzenia: pomiar napięcia zasilania, prądu sprężarki/wentylatora, pomiar ciśnienia czynnika chłodniczego w instalacji. 2.13.Sprawdzenie układu automatyki. 2.14.Uruchomienie klimatyzacji i sprawdzenie jej funkcjonowania w różnych trybach pracy oraz ewentualna jej regulacja. 2.15. Bieżące usuwanie usterek i innych nieprawidłowości w działaniu urządzenia stwierdzonych w trakcie przeglądu konserwacyjnego oraz utrzymywanie w sprawności technicznej urządzeń w okresie pomiędzy przeglądami konserwacyjnymi. 2.16.Z wykonanych czynności serwisowo-konserwacyjnych należy sporządzić protokół serwisowy z wykonanych czynności potwierdzony przez przedstawiciela Sekcji Obsługi Infrastruktury. 2.17.Zakres czynności serwisowo-konserwacyjny powinien spełnić warunki określone w DTR, karcie gwarancyjnej i aktualnych obowiązujących polskich normach. 2.18. Po wykonaniu usługi serwisowo -konserwacyjnej Wykonawca dokona wpisu w Dzienniku Konserwacji. 3. Zakres przewidzianych prac serwisowo - konserwacyjnych central wentylacyjnych obejmuje wykonanie: 3.1.Sprawdzenie zamocowania urządzeń wentylacyjnych, silników i siłowników oraz połączeń rurowych. 3.2.Oczyszczenie, konserwacja, regulacja oraz ocena stanu technicznego: zespołu wentylatorów i wymienników ciepła, czerpni powietrza. 3.3.Kontrola nasmarowania łożysk i przekładni urządzenia. 3.4. Kontrola podstawowych parametrów pracy centrali wentylacyjnej, korekta nastaw na optymalne lub wskazane przez użytkownika. 3.5. Kontrola i czyszczenie łopatek przepustnic powietrza wraz z towarzyszącym mechanizmem napędowym, kontrola i regulacja przepustnic. 3.6. Kontrola chłodnicy freonowej jej czystość, kontrola instalacji skroplin. 3.7. Kontrola, regulacja przepustnic powietrza. 3.8. Kontrola zaworów regulacyjnych i odcinających. 3.9. Sprawdzenie poprawności działania układu automatyki. 3.10. Sprawdzenie instalacji elektrycznej, połączeń elektrycznych i izolacji. 3.11.Wykonanie pomiaru kontrolnego ilości powietrza przepływającego przez centralę. 3.12.Wymiana filtrów powietrza. 3.13.Kontrola poprawnej pracy szafy sterowniczej. 3.14. Kontrola czujników, zadajników i regulatorów. 3.15.Sprawdzenie układu zdalnego załączania i wyłączania centrali. 3.16.Uruchomienie centrali wentylacyjnej i sprawdzenie jej funkcjonowania w różnych trybach pracy oraz ewentualna jej regulacja. 3.17.Bieżące usuwanie usterek i innych nieprawidłowości w działaniu urządzenia stwierdzonych w trakcie przeglądu konserwacyjnego oraz utrzymywanie w sprawności technicznej urządzeń w okresie pomiędzy przeglądami konserwacyjnymi. 3.18.Z wykonanych czynności serwisowo-konserwacyjnych należy sporządzić protokół serwisowy z wykonanych czynności potwierdzony przez przedstawiciela Sekcji Obsługi Infrastruktury. 3.19.Wymiana elementów szczegółowo wynikające z dokumentacji DTR centrali wentylacyjnej. 3.20. Zakres czynności serwisowo-konserwacyjny powinien spełnić warunki określone w DTR, karcie gwarancyjnej i aktualnych obowiązujących polskich normach. 3.21. Po wykonaniu usługi serwisowo -konserwacyjnej Wykonawca dokona wpisu w Dzienniku Konserwacji. 4. Usuwanie awarii. 4.1.Wykonawca zobowiązany jest do usuwania awarii zaistniałych między przeglądami okresowymi oraz wykrytymi w trakcie przeglądów, na pisemne lub telefoniczne zgłoszenie Zamawiającego, w ciągu ..... godzin od chwili zgłoszenia. 4.2. W razie braku możliwości natychmiastowego usunięcia awarii z przyczyn niezależnych od Wykonawcy (np. konieczności zamówienia i wymiany uszkodzonych podzespołów urządzeń) Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia awarii w terminie 14 dni od daty stwierdzenia jej przyczyny. 4.3.Naprawa awaryjna obejmuje: o sporządzenie protokołu serwisowego o zgłoszonej awarii obejmującego zakres robót do wykonania, który osiągnie pełną sprawność urządzenia oraz przedstawi dla Zamawiającego, do zaakceptowania wycenę usunięcia zgłoszonej awarii, o zakup części niezbędnych do usunięcia awarii, o wykonanie naprawy urządzeń poprzez przywrócenie sprawności technicznej, o uruchomienie oraz sprawdzenie poprawności działania urządzenia, o sporządzenie protokołu odbioru wykonanej naprawy awaryjnej potwierdzonej przez przedstawiciela SOI, o dokonanie wpisu w Dzienniku Konserwacji

II.5) Główny kod CPV: 50.53.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  36   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe: Przeglądy serwisowo-konserwacyjne należy wykonać w terminach: a) w 2017r. - w terminie do 15-go października, b) w 2018r. - pierwszy przegląd serwisowy w terminie do 15-go kwietnia, - drugi przegląd serwisowy w terminie do 15-go października, c) w 2019r. - pierwszy przegląd serwisowy w terminie do 15-go kwietnia, - drugi przegląd serwisowy w terminie do 15-go października, d) w 2020r. - pierwszy przegląd serwisowy w terminie do 15-go kwietnia, Dokładną datę wykonania usługi uzgodnić wcześniej z Zamawiającym - Kierownikiem SOI

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa szczególnych wymagań w zakresie posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, przyjmując jako dokument potwierdzający spełnianie tego warunku podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 9 do SIWZ)
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa szczególnych wymagań w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej wykonawcy, przyjmując jako dokument potwierdzający spełnianie tego warunku podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 9 do SIWZ)
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia w/w warunek, jeżeli wykaże co najmniej dwie osoby (niezależnie od ilości zadań, na które będzie składał ofertę), skierowane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, posiadające ważne świadectwa Kwalifikacyjne typu E grupa I wydane na podstawie Rozporządzenia Ministerstwa Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. z 2003r. Nr 89 poz. 828 z p. zm.) oraz certyfikat wydany na podstawie ustawy z dnia 15 maja 2015r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (Dz. U. z 2015r. poz. 881 z późn. zm.)
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)




III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy a jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 3 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości b. Dokument, o którym mowa w pkt. a, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykaz osób (załącznik nr 10 do SIWZ) skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

Formularz ofertowy podpisany na każdej stronie (załącznik nr 8 do siwz), Zestawienie cenowe przedmiotu zamówienia (załączniki i/lub nr 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 do siwz), DOWÓD WNIESIENIA WADIUM - kserokopia dowodu potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy, Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
1. Zamawiający żąda wniesienia wadium na cały przedmiot zamówienia, w wysokości 11 450,00 zł (w przypadku złożenia oferty na wszystkie części zamówienia). 2. Zamawiający żąda na poszczególne zadania wadium w kwotach: a. dla zadania nr 1 - 3 200,00 zł. b. dla zadania nr 2 - 2 350,00 zł, c. dla zadania nr 3 - 800,00 zł, d. dla zadania nr 4 - 1 350,00 zł, e. dla zadania nr 5 - 2 400,00 zł, f. dla zadania nr 6 - 1 000,00 zł, g. dla zadania nr 7 - 350,00 zł. 3. Zamawiający żąda wniesienia wadium w pełnej wysokości przed terminem do składania ofert. 4. Wadium może być wniesione w: a. pieniądzu; b. poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c. gwarancjach bankowych; d. gwarancjach ubezpieczeniowych; e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240 ze zm.). 5. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku: NBP O/O Olsztyn 51 1010 1397 0020 1713 9120 1000 z dopiskiem w tytule przelewu: "Wadium w post. nr 73/2017 - Obsługa serwisowa i konserwacyjna oraz naprawa klimatyzatorów i central wentylacyjnych w obrębie działania 24. Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Giżycku". 6. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt 3, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 7. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: a. pieniężnej - dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; b. innej niż pieniądz - oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena oferty brutto45,00
Cena brutto 1 rbh napraw awaryjnych15,00
Ilość serwisantów z uprawnieniami35,00
Czas reakcji usunięcia awarii od momentu zgłoszenia Zamawiającego5,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
6. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany zapisów niniejszej umowy w zakresie wartości zamówienia, o której mowa w § 6 wzorów umowy, w przypadku zmiany ilości klimatyzacji. W przypadku zmniejszenia klimatyzacji wynagrodzenie Wykonawcy zostanie ustalone proporcjonalnie do zmniejszanie ilości klimatyzatorów. Konsekwencją zmniejszenia liczby klimatyzatorów będzie obniżenie ceny za półroczną usługę serwisu i konserwacji klimatyzatorów określoną w załączniku nr 1 umowy według następującej zasady: cena za półroczną usługę serwisu i konserwacji klimatyzatorów podana w załączniku nr 1 zostanie pomnożona przez liczbę klimatyzatorów po zmniejszeniu i podzielona przez liczbę klimatyzatorów podanych w opisie przedmiotu zamówienia. 7. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany wysokości zobowiązania wynikającego z oferty Wykonawcy w przypadku zmiany w latach 2018 - 2020: 1) stawki podatku od towarów i usług, 2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. nr 200, poz. 1679 z póź. zm.), 3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-08-24, godzina: 08:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: obsługa serwisowa i konserwacyjna oraz naprawa klimatyzatorów i central wentylacyjnych zainstalowanych w budynkach jednostek wojskowych w Giżycku i Brożówce
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest: Obsługa serwisowa i konserwacyjna oraz naprawa klimatyzatorów i central wentylacyjnych zainstalowanych w budynkach Jednostek Wojskowych w Giżycku i Brożówce. 1. Wykaz urządzeń przewidzianych do obsługi serwisowo - konserwacyjnej. L.p. Typ Klimatyzatora/centrali wentylacyjnej Ilość sztuk Miejsce zamontowania Rodzaj czynnika chłodniczego Ilość czynnika chłodniczego (kg) 1 Klimatyzator K 500 COOLING HEATING 1 Budynek nr 2 w JW. 3797 w Giżycku, przy ul. Wojska Polskiego 21 R410A 1,2 2 Klimatyzator 036 EHWI 3 Budynek nr 3 w JW. 3797 w Giżycku przy ul. Wojska Polskiego 21 R410A 3x2,05 3 Klimatyzator AC 9000 R 1 R407C 0,94 4 Klimatyzator AC-N 9KR 3 R407C 3x0,94 5 Klimatyzator AC-12 1 R410A 0,94 6 Klimatyzator GWH09KF - K3DNA5J 1 R407C 0,94 7 Klimatyzator GWH18KG - K3DNA5J 4 R410A 4x0,94 8 Klimatyzator G 12 AH 2 Budynek nr 4 w JW. 3797 w Giżycku przy ul. Wojska Polskiego 21 R410A 2x0,94 9 Klimatyzator AC - 83 ROMIX 1 R410A 0,94 10 Klimatyzator S 12 AC 1 R410A 0,94 11 Klimatyzator MISTRAL KY26 A 1 Budynek nr 71 w JW. 3797 przy ul. Wojska Polskiego 21 R407C 0,6 12 Centrala wentylacyjna VTS CLIMA CV-A-Z-P/XH-135D/7-7/7-7 wodna moc 42 kW 1 Budynek nr 70 w JW. 3797 w Giżycku przy ul. Wojska Polskiego 21 ---------------- ---------------- 13 Klimatyzator CALDO MSR-1 12HDV 1 Budynek nr 1 Giżycko przy ul. Moniuszki 7 R410A 1,26 14 Klimatyzator Samsung AC071MXADKH 1 R410A 1,5 15 Klimatyzator Samsung AC071MNADKH 1 R410A 1,5 16 Klimatyzator MOBS-12 HFN1 ORDOGW 6 Budynek nr 3 w JW.4222 w Giżycku przy ul. Moniuszki 7 R410A 6x0,95 17 Klimatyzator YEHJZH 009 1 Budynek nr 4 w JW.4222 w Giżycku przy Moniuszki 7 R410A 2,20 18 Klimatyzator YEHJZH 018 1 R410A 2,20 19 Klimatyzator YEHJZH 024 1 R410A 2,20 20 KlimatyzatorLGE-12 EM NSH 1 Budynek nr 10 w JW.3797 w Giżycku przy ul. 1-go Maja 11 R410A 1,20 21 Klimatyzator LGE-12 EM NSW 1 R410A 1,20 22 Klimatyzator GWH 18 KG-K3DNA5J/0 2 Budynek nr 5 w JW.3797 w Giżycku przy ul. 1-go Maja 11 R410A 2x1,26 23 Klimatyzator RXJ50LV1B 3 R32 3x2.00 24 Klimatyzator ASO92AKBAA 1 Budynek nr 1 w 24 WOG Giżycko przy ul. Nowowiejskiej 20 R410A 1,20 25 Klimatyzator AMD 025/1 1 Budynek nr 3 w 24 WOG Giżycko przy ul. Nowowiejskiej 20 R410A 0,95 26 Klimatyzator AMD 026/1 1 R410A 1,32 27 Klimatyzator AOHG 18LFC 1 R410A 1,2 28 Klimatyzator KFU - 24 HRDO 2 R410A 2x2,00 29 Klimatyzator KASAI KED-12KTAO 1 R410A 1,0 30 Klimatyzator G 18 AH 53 1 Budynek nr 5 w 24 WOG Giżycko przy ul. Nowowiejskiej 20 R410A 1,26 31 Klimatyzator KSRU-09HRD 1 R410A 0,6 32 Klimatyzator LG UU 37 W 2 Budynek nr 8 w 24 WOG Giżycko przy ul. Nowowiejskiej 20 R410A 2x2,8 33 Klimatyzator LG UU 30 W 2 R410A 2x2,8 34 Klimatyzator ACP-18H50 GEE/0 1 R410A 1,6 35 Centrala wentylacyjna VENTUS VS15-R-H-T elektryczna moc 16 kW 1 ---------------- ---------------- 36 Centrala wentylacyjna CLIMA GOLD OPTIMA NW-2-WK-He/T1-We 4400/4400 elektryczna moc 18 kW 1 Budynek nr 7 w 24 WOG Giżycko przy ul. Nowowiejskiej 20 ---------------- ---------------- 37 Klimatyzator WS 21 H 1 Budynek nr 35 w 24 WOG Giżycko przy ul. Nowowiejskiej 20 R407C 1,90 38 Klimatyzator MSC - 18 HR 1 2 R410A 2x1,77 39 Klimatyzator UNJ9238G4/RDF 4250ED 4 R404A 4x2,5 40 Klimatyzator UNJ9232G4/RCS 2250406ED 1 R404A 2,5 41 Klimatyzator UNJ9238G4/RCS 2250606ED 2 R404A 2x2,5 42 Centrala wentylacyjna - klimatyzacyjna nawiewno wywiewna TYTANIA 12,5 nr C 21246/16 nr C 21247/16 Typ wentylatora RH 40C Typ silnika wywiewu ABA 112 M-2 Nagrzewnica wodna moc 80,74 kW Moc 147,65 kW Typ wymiennika 6,3 cu.10. Al. 3.02.1675.21 WXX.032064 R1 1/2 1 Glikol etylenowy 30% w ilości 58,2 l 43 Klimatyzator 2MXS50H3V1B2 1 Budynek nr 1 Brożówka JW.2031 R410A 1,60 44 Klimatyzator APOLLO TADIRAN/ACSON TF11 H 1 Budynek nr 22 Brożówka JW.2031 R410A 1,90 45 Klimatyzator TC-1269AHC 1 Budynek nr 2 w 24 WOG Giżycko przy ul. Nowowiejskiej 20 R410A 0,48 46 Centrala wentylacyjna nawiewno wywiewna VTS VS 12 chłodząco - grzewcza nagrzewnica elektryczna moc 18 kW chłodnica moc 8 kW 1 Budynek nr 22 Brożówka JW.2031 R410A 1,90
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50530000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 36
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena oferty brutto45,00
Cena brutto 1 rbh napraw awaryjnych15,00
Ilość serwisantów z uprawnieniami 35,00
Czas reakcji usunięcia awarii od momentu zgłoszenia Zamawiającego5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2Nazwa: obsługa serwisowa i konserwacyjna oraz naprawa klimatyzatorów i central wentylacyjnych zainstalowanych w budynkach Ośrodka Szkoleniowo - Kondycyjnego w Mrągowie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest: Obsługa serwisowa i konserwacyjna oraz naprawa waryjna klimatyzatorów oraz central wentylacyjnych zainstalowanych w budynkach w Wojskowym Ośrodku Szkoleniowo-Kondycyjnym w Mrągowie. 1. Wykaz urządzeń przewidzianych do obsługi serwisowo-konserwacyjnej. L.p Typ urządzenia Ilość sztuk Miejsce zamontowania Rodzaj czynnika chłodniczego Ilość czynnika chłodniczego (kg) 1 Agregat Skraplający INNOVA INMCA/K81 1 Budynek nr 116 WOSzK, Półwysep Czterech Wiatrów R410A 8 2 Agregat Skraplający INNOVA INMCA/K151 1 Budynek nr 116 WOSzK, Półwysep Czterech Wiatrów R410A 14, 3 Centrala Wentylacyjna VTS VS-75-R-HC 1 Budynek nr 116 WOSzK, Półwysep Czterech Wiatrów R410A 2 4 Centrala Wentylacyjna VTS VS-55-R-PHC 1 Budynek nr 116 WOSzK, Półwysep Czterech Wiatrów R410A 2 5 Split Sufitowy SAMSUNG 11 Budynek nr 116 WOSzK, Półwysep Czterech Wiatrów R410A 11x3,6 6 Split ścienny KAISAI 2 Budynek nr 116 WOSzK, Półwysep Czterech Wiatrów R410A 2x4,8 7 Centrala wentylacyjna DP Basic oraz POOL 5 Budynek nr 132, 133 WOSzK, Półwysep Czterech Wiatrów R407C 5x1,5 8 Centrala wentylacyjna DAN XXP i XK PROD. DAN-POLTHER 5 Budynek nr 132, 133 WOSzK, Półwysep Czterech Wiatrów R410 5x2,5 9 Klimatyzator J50i Rotenso 1 Budynek nr 132 WOSZK, Półwysep Czterech Wiatrów R410 1,48 10 Centrala wentylacyjna MCK KLIMOR 2 Budynek nr 134 WOSzK, Półwysep Czterech Wiatrów R410 2x2,5 11 Agregat skraplający AOYG-54LATT (zewnętrzny) + AUYG54LRLA (wewnętrzny) 1 Budynek nr 134 WOSzK, Półwysep Czterech Wiatrów R410 4,8 12 Split sufitowy FUJITSU 1 Budynek nr 134 WOSzK, Półwysep Czterech Wiatrów R410 3,6 13 SMART - 156 W-TH (kurtyna) prod. juwent 1 Budynek nr 134 WOSzK, Półwysep Czterech Wiatrów powietrzna 14 Centrala Wentylacyjna VS- 30-R-GHC/S + VS-21-L-S/G 1 Budynek nr 1 WOSzK, Półwysep Czterech Wiatrów R410 2,5 15 Centrala Wentylacyjna VS- 21-R-GHC/S + VS-21-L-S/G 1 Budynek nr 1 WOSzK, Półwysep Czterech Wiatrów R410 2,0 16 ATB30 agregat wody lodowej firmy CALDO 1 Budynek nr 1 WOSzK, Półwysep Czterech Wiatrów R407C 8,5 17 Centrala Wentylacyjna VS- 10-R-T-H (kuchnia) 1 Budynek nr 1 WOSzK, Półwysep Czterech Wiatrów R410 1,5 18 Klimatyzator AOYR 14LGC 2 Budynek nr 5 WOSzK, Półwysep Czterech Wiatrów R410A 1 19 Klimatyzator J50i Rotenso 1 Budynek nr 113 WOSzK, Półwysep Czterech Wiatrów R410A 1,48 20 Klimatyzator ASH-12CS (sala nr 012) 1 Budynek nr 113 WOSzK, Półwysep Czterech Wiatrów R410C 0,9 21 Klimatyzator ASH-18AQ 1 Budynek nr 114 WOSzK, Półwysep Czterech Wiatrów R410C 1,56 22 Klimatyzator J50i Rotenso 1 Budynek nr 3 WOSzK, Półwysep Czterech Wiatrów R410 1,48 23 Klimatyzator J50i Rotenso 1 Budynek nr 123 WOSzK, Półwysep Czterech Wiatrów R410 1,48 24 Nawiewnik typu VDL-B-H-L-D-S-X/630 oraz IE3/630 21 Budynek nr 132, 133 WOSzK, Półwysep Czterech Wiatrów 25 Wentylator kanałowy typu TD, CAB, SILANT 14 Budynek nr 132, 133 WOSzK, Półwysep Czterech Wiatrów 26 Nagrzewnica elektryczna typu DH-160/20, 200/20, 250/30 11 Budynek nr 132, 133 WOSzK, Półwysep Czterech Wiatrów 27 Klapy ppoż. Typu MCR FID S/S oraz PRO 105 Budynek nr 132, 133 WOSzK, Półwysep Czterech Wiatrów 28 Wentylator dachowy TFSK 125M 1 Budynek nr 134 WOSzK, Półwysep Czterech Wiatrów 29 Nagrzewnica wodna VTS EURHEAT VOLCANA 1 Budynek nr 125 WOSzK, Półwysep Czterech Wiatrów
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50530000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 36
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena oferty brutto45,00
Cena brutto 1 rbh napraw awaryjnych15,00
Ilość serwisantów z uprawnieniami35,00
Czas reakcji usunięcia awarii od momentu zgłoszenia Zamawiającego 5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3Nazwa: obsługa serwisowa i konserwacyjna oraz naprawa klimatyzatorów zainstalowanych w budynkach OSPWL Orzysz oraz WKU w Ełku
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest: Obsługa serwisowa i konserwacyjna oraz naprawa awaryjna klimatyzatorów zainstalowanych w budynkach Ośrodka Szkolenia Poligonowego Wojsk Lądowych Orzysz (OSPWL Orzysz) oraz w Wojskowej Komendy Uzupełnień Ełk (WKU Ełk). 1. Wykaz urządzeń przewidzianych do obsługi serwisowo-konserwacyjnej. L.p Typ klimatyzatora Ilość sztuk Miejsce zamontowania Rodzaj czynnika chłodniczego Ilość czynnika chłodniczego (kg) 1 LG G 24 AII(ESNH246KLAO) 8 Budynek nr 43 w OSPWL Orzysz R410A 8x3,50 2 LG G 12 AH (ASUH126E2AO) 1 Budynek nr 43 w OSPWL Orzysz R410A 0,50 3 LG G 12 AH (ASUH126E2AO) 1 Budynek nr 12 w OSPWL Orzysz R410A 0,50 4 BLYSS (GWH 09NAB3A) 1 Budynek nr 12 w OSPWL Orzysz R410A 0,50 5 DAIKIN (FTXS35G) 1 Budynek nr 17 w WKU - Ełk R410A 1,00 6 SAMSUNG (AR18FSFTJWQX) 4 Budynek nr 37 w OSPWL Orzysz R410A 4x1,30 7 GREE (GWH 18KF-K3DNA5GI/6GO) 1 Budynek nr 180 w OSPWL Orzysz R410A 1,00 8 GREE (GWH 12KF-K3DNA6G/0) 1 Budynek nr 12 w OSPWL Orzysz R410A 0,85 9 GREE (GUHD36NH3FO) 1 Budynek nr 12 w OSPWL Orzysz R410A 3,50
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50530000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 36
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena oferty brutto 45,00
Cena brutto 1 rbh napraw awaryjnych 15,00
Ilość serwisantów z uprawnieniami35,00
Czas reakcji usunięcia awarii od momentu zgłoszenia Zamawiającego5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4Nazwa: obsługa serwisowa i konserwacyjna oraz naprawa klimatyzatorów i central wentylacyjnych zainstalowanych w budynkach Jednostki Wojskowej Nr 3797 w Orzyszu oraz Jednostki Wojskowej Nr 4226 w Szerokim Borze Piskim
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest: Obsługa serwisowa i konserwacyjna oraz naprawa awaryjna klimatyzatorów, central wentylacyjnych i kurtyn powietrznych zainstalowanych w budynkach Jednostki Wojskowej Nr 3797 w Orzyszu oraz w Jednostki Wojskowej Nr 4226 w Szerokim Borze Piskim. 1. Wykaz urządzeń przewidzianych do obsługi serwisowo-konserwacyjnej. L.p. Typ urządzenia Ilość sztuk Miejsce zamontowania Rodzaj czynnika chłodniczego Ilość czynnika chłodniczego (kg) 1 LG Elektronics LG24AH 1 Budynek nr 26 w kompleksie wojskowym, w Orzyszu przy ul. Wojska Polskiego 33 R410A 1,53 2 LG Elektronics LGG18AH 1 Budynek nr 304 w kompleksie wojskowym, w Orzyszu przy ul. Wojska Polskiego 33 R410A 0,98 3 LG Elektronics LGG24AH 1 Budynek nr 304 w kompleksie wojskowym, w Orzyszu przy ul. Wojska Polskiego 33 R410A 1,53 4 LG Elektronics LG G24AH 1 Budynek nr 304 w kompleksie wojskowym, w Orzyszu przy ul. Wojska Polskiego 33 R410A 1,60 5 LG Elektronics LGS24AH 3 Budynek nr 304 w kompleksie wojskowym, w Orzyszu przy ul. Wojska Polskiego 33 R410A 3x1,60 6 Mistral KY-26/A 1 Budynek nr 318 w kompleksie wojskowym, w Orzyszu przy ul. Wojska Polskiego 33 R407C 1,2 7 Split Mitshubishi PUHZ-ZPR140YKA jednostka zewnętrzna 2 Budynek 320 w kompleksie wojskowym, w Orzyszu przy ul. Wojska Polskiego 33 R410A 2x5 8 Split Mitshubishi PSA-RP140KA jednostka wewnętrzna 2 Budynek 320 w kompleksie wojskowym, w Orzyszu przy ul. Wojska Polskiego 33 R410A 2x5 9 Split Mitshubishi PUHZ-PUHZ-PR250YKA jednostka zewnętrzna 1 Budynek 320 w kompleksie wojskowym, w Orzyszu przy ul. Wojska Polskiego 33 R410A 7,7 10 Split Mitshubishi PLA-RP100BA jednostka wewnętrzna 2 Budynek 320 w kompleksie wojskowym, w Orzyszu przy ul. Wojska Polskiego 33 R410A 2x7,7 11 Kurtyna powietrzna HAVACO SIRION 150-A KP/BB-B-Z-150-Z-T 4 Budynek 326 w kompleksie wojskowym, w Orzyszu przy ul. Wojska Polskiego 33 Powietrze 12 Kurtyna powietrzna HAVACO SIRION 150-A KP/BB-B-Z-150-Z-T 4 Budynek 327 w kompleksie wojskowym, w Orzyszu przy ul. Wojska Polskiego 33 Powietrze 13 Kurtyna powietrzna HAVACO SIRION 150-A KP/BB-B-Z-150-Z-T 4 Budynek 329 w kompleksie wojskowym, w Orzyszu przy ul. Wojska Polskiego 33 Powietrze 14 Centrala wentylacyjna VS-10-R-PH-T 2 Budynek 126 w kompleksie wojskowym, w Orzyszu przy ul. Wojska Polskiego 33 Glikol - 110 kg 15 Centrala nawiewna z nagrzewnicą elektryczną Systemair i panelem sterowniczym TA 1100EL 2 Budynek nr 320 w kompleksie wojskowym, w Orzyszu przy ul. Wojska Polskiego 33 Powietrze 16 Centrala nawiewna z nagrzewnicą elektryczną Systemair i panelem sterowniczym KVKE-160EC 1 Budynek nr 320 w kompleksie wojskowym, w Orzyszu przy ul. Wojska Polskiego 33 Powietrze 17 Centrala wentylacyjna nawiewna z nagrzewnicą elektryczną i panelem sterowniczym VS-10-R-H-T 1 Budynek nr 329 w kompleksie wojskowym, w Orzyszu przy ul. Wojska Polskiego 33 Powietrze 18 Centrala wentylacyjna podwieszana SPS-3/50-P 1 Budynek 331 w kompleksie wojskowym, w Orzyszu przy ul. Wojska Polskiego 33 Powietrze 19 KAISAI ECO KED-09KTA 1 Budynek nr 56 w kompleksie wojskowym w m. Szeroki Bór Piski R410A 0,8
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50530000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 36
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena oferty brutto45,00
Cena brutto 1 rbh napraw awaryjnych15,00
Ilość serwisantów z uprawnieniami 35,00
Czas reakcji usunięcia awarii od momentu zgłoszenia Zamawiającego 5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5Nazwa: obsługa serwisowa i konserwacyjna oraz naprawa klimatyzatorów i central wentylacyjnych zainstalowanych w budynkach Jednostki Wojskowej Nr 1747 w Suwałkach oraz Jednostki Wojskowej Nr 2031 w m. Szelment 3
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest: Obsługa serwisowa i konserwacyjna oraz naprawa awaryjna klimatyzatorów oraz centrali wentylacyjnej zainstalowanych w budynkach Jednostki Wojskowej Nr 1747 w Suwałkach oraz w Jednostki Wojskowej Nr 2031 w m. Szelment 3. 1. Wykaz urządzeń przewidzianych do obsługi serwisowo- konserwacyjnej. L.p. Typ urządzenia Ilość (sztuk) Miejsce zamontowania Rodzaj czynnika chłodniczego Ilość czynnika chłodniczego (kg) 1 Klimatyzator SAMSUNG, model AM!00FXVGH,B-02KP3GF400077- jednostka zewnętrzna 1 Budynek nr 31 w JW. 1747 w Suwałkach przy ul. Wojska Polskiego 21 R410A 5,5 2 Klimatyzator HITACHI, model RAS-4HNVE, - jednostka zewnętrzna 1 R410A 3,2 3 Klimatyzator, model AMO45FNQDEH, jednostka wewnętrzna 2 4 Klimatyzator, model AMO36FNQDEH, jednostka wewnętrzna 2 5 Klimatyzator, model AMO71FNQDEH, jednostka wewnętrzna 1 6 Klimatyzator HITACHI, model RAS-4HNVE, jednostka zewnętrzna 1 R410A 3,2 7 Klimatyzator HITACHI, RPK-4OFSN3M, jednostka wewnętrzna 1 8 Klimatyzator SPLIT UMATCH model GTH48K3B1 1 Budynek nr 32 w JW. 1747 w Suwałkach przy ul. Wojska Polskiego 21 R410 3,6 9 Klimatyzator DAIKIN, model FTXM5OM/RXM5OM 1 Budynek nr 35 w JW. 1747 w Suwałkach przy ul. Wojska Polskiego 21 R32 1,0 10 Klimatyzator, model IU ALPHA 17R 410 ELEKTRA 4 Budynek nr 14 w JW. 1747 w Suwałkach przy ul. Wojska Polskiego 21 R410 4x1,6 11 Klimatyzator model KY-26/A 1 Kontener w JW. 1747 w Suwałkach przy ul. Wojska Polskiego 21 R407C 0,8 12 Klimatyzator (Air Conditioner) COSMOTEC, model EV00700220 1 JW. 2031 w m. Szelment 3 R134a 0,568 2. Wykaz urządzeń w budynku nr 1 JW. 2031 w m. Szelment 3 2.1. Centrala wentylacyjna typu CAIR plus SX firmy GEA: -KNW1-01 - 1 szt; -KNW2-01 - 1 szt; -KNW3-01 - 1 szt; -KNW4-01 - 1 szt; -KNW5-01 - 1 szt. 2.2. Klapy ppoż.: -KPO120E/500x400/P z siłownikiem 24V odporność ogniowa EI 120min-1 szt; -KPO120E/500x400/L z siłownikiem 24V odporność ogniowa EI 120min- 3 szt; -KO120/160/L z siłownikiem 24V odporność ogniowa EI 120min- 2 szt; -KO120/160/P z siłownikiem 24V odporność ogniowa EI 120min- 2 szt; -KPO120E/500x400/L z siłownikiem 24V odporność ogniowa EI 120min- 2 szt; -KPO120/500/SE/TAK/P z siłownikiem 24V odporność ogniowa EI 120min- 3 szt; -KPO120E/800x500/P z siłownikiem 24V odporność ogniowa EI 120min odymiająca - 1 szt; - KPO 120E/800x800/P z siłownikiem 24 odporność ognoiwa EL 120 min odymiająca - 1 szt. 2.3. Nawiewnik: -wyporowy Comdit CQA 2010+ obudowa - 5 szt; -TDV-SA-R-Z-H-M-L/500 produkcji TROX Polska - 2 szt; -TDV-SA-R-Z-M-L/160 produkcji TROX Polska 4 szt; -TDV- SA- R- Z- H- M-L/300 produkcji TROX Polska- 7 szt. 2.4. Wywiewnik: -TDV- SA- R- Z- H- M-L/300 produkcji TROX Polska- 7 szt; - TDV- SA- R- Z- H- M-L/500 produkcji TROX Polska- 2 szt. 2.5. Wentylator dachowy: -DRV mini Vent2 z króćcem elastycznym i klapą samozamykającą, V500m3/h, dP=75Pa - 1 szt; -DRV mini Vent2 z króćcem elastycznym i klapą samozamykającą, V200m3/h, dP=100Pa - 1 szt. 2.6. Wentylator kanałowy: -KD400XL3, V=4000m3/h; dP=150Pa -1 szt. 2.7. Wentylator ścienny: -AW 200E4-K, V=100m3/h; dP=42Pa -3 szt; -AW 250E4-K, V=600m3/h; dP=32Pa -1 szt; -AW 300E4-K, V=1300m3/h; dP=48Pa -1 szt; -AW 250E4-K, V=400m3/h; dP=32Pa -1 szt. 2.8. Wentylator oddymiający: -63JM/20/4/5/22 produkcji FLAKT WOODS, V=1000m3/h; dP=200Pa -1 szt; - zadajnik z interfejsem PPS2-QAX32.1 z regulatorem DESIGO RXC - 5 kpl. 2.9.Instalacja aparatów grzewczo-wentylacyjnych. -aparat grzewczo wentylacyjny typ Sahara SW3632.00 wielkość 3 produkcji Gea, wydajność grzewcza Q=4,4/4,9kW - 2 szt; -aparat grzewczo wentylacyjny typ Sahara SW4531.00 wielkość 4 produkcji Gea, wydajność grzewcza Q=2,9/3,5kW - 1szt; -aparat grzewczo wentylacyjny typ Sahara SW4531.00 wielkość 4 produkcji Gea, wydajność grzewcza Q=6,0/7,0kW - 2 szt; -aparat grzewczo wentylacyjny typ Sahara SW3632.00 wielkość 3 produkcji Gea, (nagrzewnica elektryczna) Q=3/6/9 kW - 1 szt. 2.10.Instalacja chłodnicza- instalacja wody lodowej freonowej. Wykaz urządzeń: -skraplacz RGC-020642-C-TC produkcji GEA, moc skraplania 110kW, czynnik chłodniczy R 407 C- 2 szt; - wytwornica wody lodowej typ GLRC 0302BC2 produkcji Gea, moc chłodnicza 80kW,czynnik chłodniczy- R407C w ilości 39 kg - 2 szt; -stacja uzdatniania wody (1,0 m3/h) produkcji ETATRON - 1szt. -zbiornik ciekłego czynnika Bitner FS 402 - 1 szt. 3. Wykaz urządzeń w obiekcie JW. 2031 w m. Szelment 3 -Ogrzewacz 4ABC TYPHON 6.0 200/400W- 2 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50530000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 36
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena oferty brutto45,00
Cena brutto 1 rbh napraw awaryjnych15,00
Ilość serwisantów z uprawnieniami35,00
Czas reakcji usunięcia awarii od momentu zgłoszenia Zamawiającego5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6Nazwa: obsługa serwisowa i konserwacyjna oraz naprawa klimatyzatorów i central wentylacyjnych zainstalowanych w budynkach Jednostki Wojskowej Nr 4808 w Gołdapi
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest: Obsługa serwisowa i konserwacyjna oraz naprawa awaryjna klimatyzatorów i centrali wentylacyjnej zainstalowanych w budynkach Jednostki Wojskowej Nr 4808 w Gołdapi. 1. Wykaz urządzeń przewidzianych do obsługi serwisowo-konserwacyjnej. L.p. Typ urządzenia Ilość sztuk Miejsce zamontowania Rodzaj czynnika chłodniczego Ilość czynnika chłodniczego (kg) 1 Klimatyzator ASY 12 Fuijtsu 3 Budynek nr 1 w JW. 4808 w Gołdapi przy ul. Partyzantów 33 R410A 3x1,20 2 Klimatyzator ASY 12 Fuijtsu 2 Budynek nr 2 w JW. 4808 w Gołdapi przy ul. Partyzantów 33 R410A 2x1,20 3 Klimatyzator HAIER AS09gB2-AS12GB2 2 Budynek nr 4 w JW. 4808 w Gołdapi przy ul. Partyzantów 33 R407C 0,9 i 1,20 4 Klimatyzator RCOOL od RC09 do RC24 5 Budynek nr 4 w JW. 4808 w Gołdapi przy ul. Partyzantów 33 R407C 0,90, 1,20, 2,40, i 2x1,80 5 Klimatyzator GALAMW model Galaksy 1 Budynek stacji 39 w JW. 4808 w Gołdapi przy ul. Wolności 8 R407C 0,90 6 Klimatyzator SAMSUNG od AR18SF do AR24FS 8 Budynek nr 9 w JW. 4808 w Gołdapi przy ul. Wolności 8 R410A 6x2,40 i 2x1,80 7 Klimatyzator SPLIT typ AIR CONDITIONER 1 Budynek nr 9 w JW. 4808 w Gołdapi przy ul. Wolności 8 R410A 1,48 8 Centrala wentylacyjna VENTUS VS - wodna 1 Budynek nr 6 w JW. 4808 w Gołdapi przy ul. Wolności 8 ---------------- ----------------
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50530000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 36
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena oferty brutto45,00
Cena brutto 1 rbh napraw awaryjnych15,00
Ilość serwisantów z uprawnieniami35,00
Czas reakcji usunięcia awarii od momentu zgłoszenia Zamawiającego 5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7Nazwa: obsługa serwisowa i konserwacyjna oraz naprawa klimatyzatorów i central wentylacyjnych zainstalowanych w budynkach Jednostki Wojskowej Nr 2568 w Węgorzewie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest: Obsługa serwisowa i konserwacyjna oraz naprawa awaryjna klimatyzatorów oraz centrali wentylacyjnej zainstalowanych w budynkach Jednostki Wojskowej Nr 2568 w Węgorzewie. 1. ykaz urządzeń przewidzianych do obsługi serwisowo-konserwacyjnej. L.p. Typ urządzenia Ilość sztuk Miejsce zamontowania Rodzaj czynnika chłodniczego Ilość czynnika chłodniczego (kg) 1 CWWHN24 CINK 3 AA/I 5 Budynek nr 11, Węgorzewo ul. Bema , JW. 2568 R410A 5x1,6 2 NJ 92386GK 1 Budynek nr 11, Węgorzewo ul. Bema , JW. 2568 R410A 1,6 3 FUJITSU DC INVENTER ASYG24LFCC s/n E17754 1 Budynek nr 2, Węgorzewo ul. Bema , JW. 2568 R410A 1,6 4 Centrala wentylacyjna-klimatyzacyjna wodna, nr 4280/06 typ APN 3P,KNF-KNWW/3200/300 1 Budynek nr 19, Węgorzewo ul. Bema , JW. 2568 --------- -------
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50530000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 36
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena oferty brutto45,00
Cena brutto 1 rbh napraw awaryjnych15,00
Ilość serwisantów z uprawnieniami 35,00
Czas reakcji usunięcia awarii od momentu zgłoszenia Zamawiającego 5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.