eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Giżycko › OBSŁUGA SERWISOWA I KONSERWACYJNA ORAZ NAPRAWA KLIMATYZATORÓW I CENTRAL WENTYLACYJNYCH W OBRĘBIE DZIAŁANIA 24. WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-09-29

Ogłoszenie nr 500036109-N-2017 z dnia 29-09-2017 r.

24 Wojskowy Oddział Gospodarczy: OBSŁUGA SERWISOWA I KONSERWACYJNA ORAZ NAPRAWA KLIMATYZATORÓW I CENTRAL WENTYLACYJNYCH W OBRĘBIE DZIAŁANIA 24. WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 571732-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

24 Wojskowy Oddział Gospodarczy, Krajowy numer identyfikacyjny 28060211800000, ul. ul. Nowowiejska 20, 11500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 261 335 922, e-mail 24wog.zam@wp.mil.pl, faks 261 335 641.
Adres strony internetowej (url): http://24wog.wp.mil.pl/pl/index.html

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Wojskowy Jednostka Budżetowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

OBSŁUGA SERWISOWA I KONSERWACYJNA ORAZ NAPRAWA KLIMATYZATORÓW I CENTRAL WENTYLACYJNYCH W OBRĘBIE DZIAŁANIA 24. WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

73/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zakres przewidzianych prac serwisowo - konserwacyjnych klimatyzatorów obejmuje wykonanie: 2.1.Czyszczenie, mycie, dezynfekcja i odgrzybienie jednostek wewnętrznych, zewnętrznych oraz wszystkich podzespołów urządzeń klimatyzacyjnych z zastosowaniem środków dopuszczonych do stosowania w systemach klimatyzacji w pomieszczeniach przeznaczonych do przebywania ludzi. 2.2. Czyszczenie, a w razie potrzeby wymiana filtrów powietrza. 2.3. Przegląd obwodów części wewnętrznej i zewnętrznej urządzenia. 2.4. Sprawdzenie układu łożysk i silników wentylatorów. 2.5. Sprawdzenie stanu zaworu serwisowego (wentylka) w jednostce zewnętrznej i w razie konieczności jego wymiana. 2.6.Usunięcie luzów występujących w mocowaniu jednostki wewnętrznej, zewnętrznej oraz wszystkich ich podzespołów. 2.7.Przegląd połączeń elektrycznych zasilania i sterowania, sprawdzenia zacisków elektrycznych oraz sprawdzenie stanu technicznego aktywnych elementów elektrycznych. 2.8.Sprawdzenie szczelności i drożności instalacji odprowadzającej skropliny, a w razie konieczności jej udrożnienie.. 2.9. Sprawdzenie szczelności układu chłodniczego, a w razie stwierdzenia ubytku czynnika chłodniczego uzupełnienie jego. 2.10.Pomiar temperatury wewnętrznej i zewnętrznej oraz ciśnienia ssania i tłoczenia. 2.11.Sprawdzenie stanu izolacji termicznej instalacji chłodniczej. 2.12.Sprawdzenie parametrów pracy urządzenia: pomiar napięcia zasilania, prądu sprężarki/wentylatora, pomiar ciśnienia czynnika chłodniczego w instalacji. 2.13.Sprawdzenie układu automatyki. 2.14.Uruchomienie klimatyzacji i sprawdzenie jej funkcjonowania w różnych trybach pracy oraz ewentualna jej regulacja. 2.15. Bieżące usuwanie usterek i innych nieprawidłowości w działaniu urządzenia stwierdzonych w trakcie przeglądu konserwacyjnego oraz utrzymywanie w sprawności technicznej urządzeń w okresie pomiędzy przeglądami konserwacyjnymi. 2.16.Z wykonanych czynności serwisowo-konserwacyjnych należy sporządzić protokół serwisowy z wykonanych czynności potwierdzony przez przedstawiciela Sekcji Obsługi Infrastruktury. 2.17.Zakres czynności serwisowo-konserwacyjny powinien spełnić warunki określone w DTR, karcie gwarancyjnej i aktualnych obowiązujących polskich normach. 2.18. Po wykonaniu usługi serwisowo -konserwacyjnej Wykonawca dokona wpisu w Dzienniku Konserwacji. 3. Zakres przewidzianych prac serwisowo - konserwacyjnych central wentylacyjnych obejmuje wykonanie: 3.1.Sprawdzenie zamocowania urządzeń wentylacyjnych, silników i siłowników oraz połączeń rurowych. 3.2.Oczyszczenie, konserwacja, regulacja oraz ocena stanu technicznego: zespołu wentylatorów i wymienników ciepła, czerpni powietrza. 3.3.Kontrola nasmarowania łożysk i przekładni urządzenia. 3.4. Kontrola podstawowych parametrów pracy centrali wentylacyjnej, korekta nastaw na optymalne lub wskazane przez użytkownika. 3.5. Kontrola i czyszczenie łopatek przepustnic powietrza wraz z towarzyszącym mechanizmem napędowym, kontrola i regulacja przepustnic. 3.6. Kontrola chłodnicy freonowej jej czystość, kontrola instalacji skroplin. 3.7. Kontrola, regulacja przepustnic powietrza. 3.8. Kontrola zaworów regulacyjnych i odcinających. 3.9. Sprawdzenie poprawności działania układu automatyki. 3.10. Sprawdzenie instalacji elektrycznej, połączeń elektrycznych i izolacji. 3.11.Wykonanie pomiaru kontrolnego ilości powietrza przepływającego przez centralę. 3.12.Wymiana filtrów powietrza. 3.13.Kontrola poprawnej pracy szafy sterowniczej. 3.14. Kontrola czujników, zadajników i regulatorów. 3.15.Sprawdzenie układu zdalnego załączania i wyłączania centrali. 3.16.Uruchomienie centrali wentylacyjnej i sprawdzenie jej funkcjonowania w różnych trybach pracy oraz ewentualna jej regulacja. 3.17.Bieżące usuwanie usterek i innych nieprawidłowości w działaniu urządzenia stwierdzonych w trakcie przeglądu konserwacyjnego oraz utrzymywanie w sprawności technicznej urządzeń w okresie pomiędzy przeglądami konserwacyjnymi. 3.18.Z wykonanych czynności serwisowo-konserwacyjnych należy sporządzić protokół serwisowy z wykonanych czynności potwierdzony przez przedstawiciela Sekcji Obsługi Infrastruktury. 3.19.Wymiana elementów szczegółowo wynikające z dokumentacji DTR centrali wentylacyjnej. 3.20. Zakres czynności serwisowo-konserwacyjny powinien spełnić warunki określone w DTR, karcie gwarancyjnej i aktualnych obowiązujących polskich normach. 3.21. Po wykonaniu usługi serwisowo -konserwacyjnej Wykonawca dokona wpisu w Dzienniku Konserwacji. 4. Usuwanie awarii. 4.1.Wykonawca zobowiązany jest do usuwania awarii zaistniałych między przeglądami okresowymi oraz wykrytymi w trakcie przeglądów, na pisemne lub telefoniczne zgłoszenie Zamawiającego, w ciągu ..... godzin od chwili zgłoszenia. 4.2. W razie braku możliwości natychmiastowego usunięcia awarii z przyczyn niezależnych od Wykonawcy (np. konieczności zamówienia i wymiany uszkodzonych podzespołów urządzeń) Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia awarii w terminie 14 dni od daty stwierdzenia jej przyczyny. 4.3.Naprawa awaryjna obejmuje: o sporządzenie protokołu serwisowego o zgłoszonej awarii obejmującego zakres robót do wykonania, który osiągnie pełną sprawność urządzenia oraz przedstawi dla Zamawiającego, do zaakceptowania wycenę usunięcia zgłoszonej awarii, o zakup części niezbędnych do usunięcia awarii, o wykonanie naprawy urządzeń poprzez przywrócenie sprawności technicznej, o uruchomienie oraz sprawdzenie poprawności działania urządzenia, o sporządzenie protokołu odbioru wykonanej naprawy awaryjnej potwierdzonej przez przedstawiciela SOI, o dokonanie wpisu w Dzienniku Konserwacji

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 50.53.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: obsługa serwisowa i konserwacyjna oraz naprawa klimatyzatorów i central wentylacyjnych zainstalowanych w budynkach jednostek wojskowych w Giżycku i Brożówce

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/09/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 108000
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przemko Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe Przemysław Biedrzycki
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul. Spokojna 9c
Kod pocztowy: 18-400
Miejscowość: Łomża
Kraj/woj.: podlaskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 97416
Oferta z najniższą ceną/kosztem 97416
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 170478
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: obsługa serwisowa i konserwacyjna oraz naprawa klimatyzatorów i central wentylacyjnych zainstalowanych w budynkach Ośrodka Szkoleniowo - Kondycyjnego w Mrągowie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/09/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 79632
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PPHU "IGLOTERM" Chłodnictwo Klimatyzacja Rafał Jankojć
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul. Białostocka 17
Kod pocztowy: 11-500
Miejscowość: Giżycko
Kraj/woj.: warmińsko - mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 162950,40
Oferta z najniższą ceną/kosztem 156396,96
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 162950,40
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: obsługa serwisowa i konserwacyjna oraz naprawa klimatyzatorów zainstalowanych w budynkach OSPWL Orzysz oraz WKU w Ełku

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/09/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 27360
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przemko Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe Przemysław Biedrzycki
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul. Spokojna 9c
Kod pocztowy: 18-400
Miejscowość: Łomża
Kraj/woj.: podlaskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 25239,60
Oferta z najniższą ceną/kosztem 25239,60
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 42066
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: obsługa serwisowa i konserwacyjna oraz naprawa klimatyzatorów i central wentylacyjnych zainstalowanych w budynkach Jednostki Wojskowej Nr 3797 w Orzyszu oraz Jednostki Wojskowej Nr 4226 w Szerokim Borze Piskim

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/09/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 46080
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przemko Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe Przemysław Biedrzycki
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul. Spokojna 9c
Kod pocztowy: 18-400
Miejscowość: Łomża
Kraj/woj.: podlaskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 47379,60
Oferta z najniższą ceną/kosztem 47379,60
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 72619,20
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: obsługa serwisowa i konserwacyjna oraz naprawa klimatyzatorów i central wentylacyjnych zainstalowanych w budynkach Jednostki Wojskowej Nr 1747 w Suwałkach oraz Jednostki Wojskowej Nr 2031 w m. Szelment 3

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/09/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 80640
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przemko Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe Przemysław Biedrzycki
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul. Spokojna 9c
Kod pocztowy: 18-400
Miejscowość: Łomża
Kraj/woj.: podlaskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 89711,28
Oferta z najniższą ceną/kosztem 89711,28
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 135054
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: obsługa serwisowa i konserwacyjna oraz naprawa klimatyzatorów i central wentylacyjnych zainstalowanych w budynkach Jednostki Wojskowej Nr 4808 w Gołdapi

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/09/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 34560
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przemko Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe Przemysław Biedrzycki
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul. Spokojna 9c
Kod pocztowy: 18-400
Miejscowość: Łomża
Kraj/woj.: podlaskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 31438,80
Oferta z najniższą ceną/kosztem 31438,80
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 53136
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 7

NAZWA: obsługa serwisowa i konserwacyjna oraz naprawa klimatyzatorów i central wentylacyjnych zainstalowanych w budynkach Jednostki Wojskowej Nr 2568 w Węgorzewie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/09/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 12960
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przemko Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe Przemysław Biedrzycki
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul. Spokojna 9c
Kod pocztowy: 18-400
Miejscowość: Łomża
Kraj/woj.: podlaskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 11512,80
Oferta z najniższą ceną/kosztem 11512,80
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 20811,60
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.