eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi P³ock › ¦wiadczenie us³ugi ca³odobowej ochrony fizycznej osób i mienia na terenie obiektów Pañstwowej Wy¿szej Szko³y Zawodowej w P³ocku w roku 2019/2020 r.

Porêczenia kontraktowe dla firm startuj±cych w przetargach publicznych


Tre¶æ lub zakres tego przetargu uleg³y zmianie. Zobacz opublikowan± do tego przetargu poprawkê.



Og³oszenie z dnia 2019-07-08



Og³oszenie nr 570810-N-2019 z dnia 2019-07-08 r.

Pañstwowa Wy¿sza Szko³a Zawodowa w P³ocku: ¦wiadczenie us³ugi ca³odobowej ochrony fizycznej osób i mienia na terenie obiektów Pañstwowej Wy¿szej Szko³y Zawodowej w P³ocku w roku 2019/2020 r.
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Us³ugi

Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych

Nie


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

Nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Pañstwowa Wy¿sza Szko³a Zawodowa w P³ocku, krajowy numer identyfikacyjny 61103840300000, ul. Pl. D±browskiego  2 , 09-402  P³ock, woj. mazowieckie, pañstwo Polska, tel. 243 665 400, e-mail zamowienia@pwszplock.pl, faks 243 665 421.
Adres strony internetowej (URL): www.pwszplock.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Inny (proszê okre¶liæ):
Uczelnia wy¿sza

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

Tak
www.pwszplock.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.pwszplock.pl


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Pañstwowa Wy¿sza Szkola Zawodowa w P³ocku, Pl. D±browskiego , 09-402 P³ock


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: ¦wiadczenie us³ugi ca³odobowej ochrony fizycznej osób i mienia na terenie obiektów Pañstwowej Wy¿szej Szko³y Zawodowej w P³ocku w roku 2019/2020 r.
Numer referencyjny: DA.ER.232.48.2019
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do udzielenia ³±cznie nastêpuj±cych czê¶ci lub grup czê¶ci:

Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: ¦wiadczenie us³ugi ca³odobowej ochrony fizycznej osób i mienia na terenie obiektów Pañstwowej Wy¿szej Szko³y Zawodowej w P³ocku w roku 2019/2020 r. 1. Przez obiekty Pañstwowej Wy¿szej Szko³y Zawodowej w P³ocku nale¿y rozumieæ jego mienie oraz nieruchomo¶ci i budynki: a) Budynek przy Placu D±browskiego 2 (09-402 P³ock) - Rektorat, Wydzia³ Nauk o Zdrowiu b) Budynek przy ul. Ko¶ciuszki 20 (09-402 P³ock) - Akademickie Liceum Ogólnokszta³c±ce c) Budynek przy ul. Ga³czyñskiego 28 (09-400 P³ock) - Wydzia³ Nauk Humanistycznych i Spo³ecznych, Wydzia³u Nauk Ekonomicznych i Informatyki. d) Budynek przy ul. Ga³czyñskiego 28 (09-400 P³ock) - Studium Wychowania Fizycznego i Sportu wraz z gara¿em. e) Budynki w Trzepowie Nowym 55: aula wraz z czê¶ci± dydaktyczn±, dworek, kot³ownia - na ¿±danie Zamawiaj±cego. f) Dom Studenta przy ul. Nowowiejskiego 6 (09-400 P³ock). Do ww. obiektów nale¿y równie¿ teren zewnêtrzny, wraz z terenami zielonymi, pieszymi ci±gami komunikacyjnymi, wewnêtrznymi drogami i parkingami. 2. ZAKRES OBOWI¡ZKÓW WYKONAWCY NA POSTERUNKACH: POSTERUNEK nr 1 Portiernia w budynku Rektoratu w P³ocku przy PL. D±browskiego 2 Czynny od poniedzia³ku do pi±tku /gdy odbywaj± siê zajêcia/ z wyj±tkiem dni wolnych i ¶wi±t, od godziny 6:00 do 22:00 tj. 16 h oraz w weekendy 7:00 do 21:00 tj. 14 h. Ca³y obiekt posiada monitoring wewnêtrzny i zewnêtrzny nadzorowany z tego posterunku a) Ochrona budynku nale¿±cego do PWSZ w P³ocku i terenu przyleg³ego do budynku wraz z parkingiem na dziedziñcu budynku. b) Przeprowadzeniu obchodów przed za³±czeniem alarmu i po rozbrojeniu. Zwrócenie uwagi na zamkniêcie okien, wy³±czenie o¶wietlenia, zamkniêcie drzwi, bram i stan elewacji. c) Systematyczne sprawdzanie i kontrola stanu zabezpieczenia budynku PWSZ i terenu wokó³ budynku, w tym drzwi, okien i o¶wietlenia oraz instalacji wodno-kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania i potwierdzanie tej kontroli w Ksi±¿ce Raportów. Zauwa¿one usterki lub inne nieprawid³owo¶ci nale¿y zg³osiæ odpowiednim osobom wyznaczonym do kontaktu przez Zamawiaj±cego. d) Sprawdzanie w godzinach wieczorowo-nocnych zamkniêcia wszystkich wyj¶æ ewakuacyjnych oraz zawarto¶ci skrzynek awaryjnych z szybk± czy znajduje siê w nich klucz zapasowy. e) Otwieranie drzwi wej¶ciowych w godzinach przyj¶cia i zamykanie drzwi wyj¶ciowych w godzinach wyj¶cia. f) Otwieranie szlabanu i bramy wjazdowej na dziedziniec i ich zamykanie. g) Do wjazdu na teren parkingu uprawnieni s±: pracownicy PWSZ w P³ocku posiadaj±cy piloty do otwierania i zamykania szlabanu wjazdowego oraz pozostali pracownicy w miarê wolnych miejsc, pojazdy uprzywilejowane, samochody zaopatrzenia, poczta, pojazdy z oznakowaniem "Przewóz osób niepe³nosprawnych". h) Prowadzenie Ksi±¿ki Raportów z przebiegu s³u¿by, ksi±¿ek wydawania kluczy, sprzêtu audio-wideo i komputerowego oraz ksi±¿ek usterek. i) Przyjmowanie zg³oszeñ od pracowników PWSZ oraz firmy sprz±taj±cej wszystkich zaistnia³ych awarii lub usterek i niezw³oczne powiadamianie w³a¶ciwych konserwatorów urz±dzeñ: sanitarnych, elektrycznych, d¼wigowych, alarmowych i monitoruj±cych, przeciwpo¿arowych, z jednoczesnym odnotowaniem tego zdarzenia w ksi±¿ce usterek. Ponadto nale¿y powiadomiæ Zamawiaj±cego (osoby wskazane do kontaktu). j) Przyjmowanie, wydawanie i prawid³owe zabezpieczenie kluczy oraz sprzêtu audio-wideo i komputerowego zdeponowanych w portierni. k) W przypadku zagro¿enia po¿arowego pracownik ochrony po natychmiastowym powiadomieniu odpowiednich s³u¿b zobowi±zany jest do otwarcia szlabanów oraz bramy wjazdowej na teren Uczelni. l) Obs³uga tablic i urz±dzeñ steruj±cych systemem: ppo¿. i telewizji przemys³owej. m) Obs³uga szatni na ¿±danie Zamawiaj±cego n) Obs³uga o¶wietlenia zewnêtrznego i wewnêtrznego aby zapewniæ racjonalne i oszczêdne gospodarowanie energi± elektryczn±. POSTERUNEK nr 2 Portiernia w budynku Wydzia³u Nauk o Zdrowiu w P³ocku przy Pl. D±browskiego 2 Posterunek czynny od poniedzia³ku do pi±tku gdy odbywaj± siê zajêcia/ z wyj±tkiem dni wolnych i ¶wi±t w godzinach od 7:00 do 21:00 tj. 14 h oraz w miesi±cu lipcu, sierpniu i wrze¶niu od godziny 7:00 do 16:00 tj.9h Ochrona budynku nale¿±cego do PWSZ w P³ocku i terenu przyleg³ego do ca³ego obiektu. a) Otwieranie drzwi wej¶ciowych w godzinach przyj¶cia i zamykanie drzwi wyj¶ciowych w godzinach wyj¶cia. b) Prowadzenie Ksi±¿ki Raportów z przebiegu s³u¿by, ksi±¿ek wydawania kluczy, ksi±¿ki wydawania sprzêtu audio-wideo i komputerowego oraz ksi±¿ek usterek. c) Przyjmowanie zg³oszeñ od pracowników PWSZ oraz firmy sprz±taj±cej wszystkich zaistnia³ych awarii lub usterek i niezw³oczne powiadamianie w³a¶ciwych konserwatorów urz±dzeñ: sanitarnych, elektrycznych, d¼wigowych, alarmowych i monitoruj±cych, przeciwpo¿arowych, z jednoczesnym odnotowaniem tego zdarzenia w ksi±¿ce usterek. Ponadto nale¿y powiadomiæ Zamawiaj±cego (osoby wskazane do kontaktu). d) Przyjmowanie, wydawanie i prawid³owe zabezpieczenie kluczy, sprzêtu audio-wideo i komputerowego zdeponowanych w portierni. e) Sprawdzanie na koniec zmiany zamkniêcia wszystkich wyj¶æ ewakuacyjnych oraz zawarto¶ci skrzynek awaryjnych z szybk± czy znajduje siê w nich klucz zapasowy. f) Po zakoñczeniu wszystkich prac na Uczelni codzienne sprawdzanie zamkniêcia wszystkich okien i pomieszczeñ oraz drzwi wej¶ciowych do budynku. g) Po zakoñczeniu pracy na posterunku z³o¿enie raportu ustnego z przekazania obiektu na posterunek nr 1. POSTERUNEK nr 3 Szatnia w budynku Wydzia³u Nauk o Zdrowiu w P³ocku przy Pl. D±browskiego 2 /obok wej¶cia do budynku od strony wie¿y ci¶nieñ/ Szatnia czynna sporadycznie w razie potrzeby, o czym Wykonawca zostanie poinformowany. Obs³uga szatni. POSTERUNEK nr 4 Portiernia w budynku - Wydzia³u Nauk o Zdrowiu, Pl. D±browskiego 2 / wej¶cie od ul. Zacisze/ Posterunek czynny sporadycznie w razie potrzeby, o czym Wykonawca zostanie poinformowany. a) Ochrona budynku nale¿±cego do PWSZ w P³ocku i terenu przyleg³ego do ca³ego obiektu. b) Otwieranie drzwi wej¶ciowych o godz. 7:30 i ich zamykanie o godz. 17:30. c) Prowadzenie Ksi±¿ki Raportów z przebiegu s³u¿by, ksi±¿ek wydawania kluczy. d) Sprawdzanie na koniec zmiany zamkniêcia wszystkich wyj¶æ ewakuacyjnych oraz zawarto¶ci skrzynek awaryjnych z szybk± czy znajduje siê w nich klucz zapasowy. e) Przyjmowanie, wydawanie i prawid³owe zabezpieczenie kluczy. f) Po zakoñczeniu pracy na posterunku z³o¿enie raportu ustnego z przekazania obiektu na posterunek nr 1. Przyjmowanie zg³oszeñ od pracowników PWSZ oraz firmy sprz±taj±cej wszystkich zaistnia³ych awarii lub usterek i niezw³oczne przekazywanie informacji na posterunek nr 1. POSTERUNEK nr 5 Portiernia w budynku Wydzia³u Nauk Humanistycznych i Spo³ecznych i Wydzia³u Nauk Ekonomicznych i Informatyki w P³ocku przy ul. Ga³czyñskiego 28 Ca³y obiekt posiada monitoring wewnêtrzny i zewnêtrzny nadzorowany z tego posterunku Portiernia czynna od poniedzia³ku do pi±tku oraz w wyznaczone przez Zamawiaj±cego weekendy gdy odbywaj± siê zajêcia/ z wyj±tkiem dni wolnych i ¶wi±t w godzinach 6:00 do 22:00 tj: 16 godzin oraz od godziny 6:00 do 18:00 tj. 12 h w miesi±cu lipcu, sierpniu, wrze¶niu. a) Ochrona budynku nale¿±cego do PWSZ w P³ocku i terenu przyleg³ego do budynku wraz z parkingiem obok budynku oraz bramy wjazdowej. b) Przeprowadzeniu obchodów przed za³±czeniem alarmu i po rozbrojeniu. Zwrócenie uwagi na zamkniêcie okien, wy³±czenie o¶wietlenia, zamkniêcie drzwi, bram i stan elewacji c) Systematyczne sprawdzanie i kontrola w godzinach wieczorowo - nocnych stanu zabezpieczenia budynku PWSZ i terenu wokó³ budynku, w tym drzwi, okien i o¶wietlenia oraz instalacji wodno-kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania i potwierdzanie tej kontroli w Ksi±¿ce Raportów. Zauwa¿one usterki lub inne nieprawid³owo¶ci nale¿y zg³osiæ odpowiednim osobom wyznaczonym do kontaktu przez Zamawiaj±cego. d) Otwieranie drzwi wej¶ciowych w godzinach przyj¶cia i zamykanie drzwi wyj¶ciowych w godzinach wyj¶cia. e) Sprawdzanie w godzinach wieczorowo-nocnych zamkniêcia wszystkich wyj¶æ ewakuacyjnych oraz zawarto¶ci skrzynek awaryjnych z szybk± czy znajduje siê w nich klucz zapasowy. f) Otwieranie drzwi wej¶ciowych o godz. 6:30 i ich zamykanie o godz. 21:00. g) Otwieranie bramy wjazdowej na parking i jej zamykanie. h) Do wjazdu na teren parkingu uprawnieni s±: pracownicy PWSZ w P³ocku posiadaj±cy piloty do otwierania i zamykania bramy wjazdowej oraz pozostali pracownicy w miarê wolnych miejsc, pojazdy uprzywilejowane, samochody zaopatrzenia, poczta, pojazdy z oznakowaniem "Przewóz osób niepe³nosprawnych". i) Prowadzenie Ksi±¿ki Raportów z przebiegu s³u¿by, ksi±¿ek wydawania kluczy, sprzêtu audio-wideo i komputerowego oraz ksi±¿ek usterek. j) Przyjmowanie zg³oszeñ od pracowników PWSZ oraz firmy sprz±taj±cej wszystkich zaistnia³ych awarii lub usterek i niezw³oczne powiadamianie w³a¶ciwych konserwatorów urz±dzeñ: sanitarnych, elektrycznych, d¼wigowych, alarmowych i monitoruj±cych, przeciwpo¿arowych, z jednoczesnym odnotowaniem tego zdarzenia w ksi±¿ce usterek. Ponadto nale¿y powiadomiæ Zamawiaj±cego (osoby wskazane do kontaktu). k) Przyjmowanie, wydawanie i prawid³owe zabezpieczenie kluczy oraz sprzêtu audio-wideo i komputerowego zdeponowanych w portierni. l) W przypadku zagro¿enia po¿arowego pracownik ochrony po natychmiastowym powiadomieniu odpowiednich s³u¿b zobowi±zany jest do otwarcia bramy wjazdowej na teren Uczelni. m) £adowanie akumulatorów do obs³ugi systemów audio-wideo. n) Obs³uga tablic i urz±dzeñ steruj±cych systemem: ppo¿, alarmowym, telewizji przemys³owej oraz wentylacji mechanicznej. o) Obs³uga o¶wietlenia neon PWSZ p) Obs³uga szatni na ¿±danie Zamawiaj±cego q) Obs³uga o¶wietlenia zewnêtrznego i wewnêtrznego aby zapewniæ racjonalne i oszczêdne gospodarowanie energi± elektryczn±. POSTERUNEK nr 6 Szatnia w budynku Wydzia³u Nauk Humanistycznych i Spo³ecznych i Wydzia³u Nauk Ekonomicznych i Informatyki w P³ocku przy ul. Ga³czyñskiego 28 W razie potrzeby, na ¿±danie Zamawiaj±cego, szatnia zostanie uruchomiona. POSTERUNEK nr 7 Portiernia w budynku Studium Wychowania Fizycznego i Sportu w P³ocku przy ul. Ga³czyñskiego 28 Portiernia czynna we wszystkie dni w tygodniu/ od godziny 6:00-22:00 tj: 16 godzin oraz w miesi±cu lipcu, sierpniu, wrze¶niu od 7:30 do 15:30 tj. 8 godzin w Studium Wychowania Fizycznego i Sportu, ul. Ga³czyñskiego 28. Ca³y obiekt posiada monitoring wewnêtrzny i zewnêtrzny nadzorowany z tego posterunku. a) Ochrona czê¶ci budynku nale¿±cych do PWSZ w P³ocku i terenu przyleg³ego wraz z gara¿ami. b) Systematyczne sprawdzanie i kontrola w godzinach pracy stanu zabezpieczenia budynku PWSZ i terenu wokó³ budynku, w tym drzwi, okien i o¶wietlenia oraz instalacji wodno-kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania i potwierdzanie tej kontroli w Ksi±¿ce Raportów. Zauwa¿one usterki lub inne nieprawid³owo¶ci nale¿y zg³osiæ odpowiednim osobom wyznaczonym do kontaktu przez Zamawiaj±cego c) Sprawdzanie w godzinach wieczorowo-nocnych zamkniêcia wszystkich wyj¶æ ewakuacyjnych oraz zawarto¶ci skrzynek awaryjnych z szybk± czy znajduje siê w nich klucz zapasowy. d) Otwieranie drzwi wej¶ciowych w godzinach pracy. e) Prowadzenie Ksi±¿ki Raportów z przebiegu s³u¿by, ksi±¿ek wydawania kluczy, sprzêtu audio-wideo i komputerowego oraz ksi±¿ek usterek. f) Przyjmowanie zg³oszeñ od pracowników PWSZ oraz firmy sprz±taj±cej wszystkich zaistnia³ych awarii lub usterek i niezw³oczne powiadamianie w³a¶ciwych konserwatorów urz±dzeñ: sanitarnych, elektrycznych, d¼wigowych, alarmowych i monitoruj±cych, przeciwpo¿arowych, z jednoczesnym odnotowaniem tego zdarzenia w ksi±¿ce usterek. Ponadto nale¿y powiadomiæ Zamawiaj±cego (osoby wskazane do kontaktu). g) Przyjmowanie, wydawanie i prawid³owe zabezpieczenie kluczy oraz sprzêtu audio-wideo i komputerowego zdeponowanych w portierni. h) W przypadku zagro¿enia po¿arowego pracownik ochrony po natychmiastowym powiadomieniu odpowiednich s³u¿b zobowi±zany jest do otwarcia bramy wjazdowej na teren Uczelni. i) Pilnowanie, aby przed wjazdem do gara¿y nie parkowa³y samochody. j) Otwieranie i zamykanie bramy wjazdowej . k) Obs³uga o¶wietlenia zewnêtrznego i wewnêtrznego aby zapewniæ racjonalne i oszczêdne gospodarowanie energi± elektryczn±. POSTERUNEK nr 8 Portiernia w budynku g³ównym (dworku) w Nowym Trzepowie POSTERUNEK ZOSTANIE URUCHOMIONY W RAZIE POTRZEBY NA ¯¡DANIE ZAMAWIAJ¡CEGO. a) Ochrona budynków i terenu zewnêtrznego nale¿±cych do PWSZ w P³ocku w tym kot³owni olejowej parkingów boiska oraz gara¿u. b) Gdy nie odbywaj± siê zajêcia w budynku Auli, ochrona ma obowi±zek robiæ obchód w budynku Auli i na zewn±trz. c) Systematyczne sprawdzanie i kontrola, w godzinach wskazanych przez Zamawiaj±cego, stanu zabezpieczenia budynków PWSZ i ca³ego terenu /ze szczególnym uwzglêdnieniem budynku kot³owni/, w tym drzwi, okien i o¶wietlenia oraz instalacji wodno-kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania i potwierdzanie tej kontroli w Ksi±¿ce Raportów. Zauwa¿one usterki lub inne nieprawid³owo¶ci nale¿y zg³osiæ odpowiednim osobom wyznaczonym do kontaktu przez Zamawiaj±cego. d) Otwieranie drzwi wej¶ciowych o godz. 6:30 i ich zamykanie o godz. 21:00. e) Po godzinie 22:00 do godz. 7:00 posterunek ten zostaje przekszta³cony w posterunek obchodowy zewnêtrzny (obejmuje ochronê budynku Dworku, Auli, kot³owni olejowej terenu zewnêtrznego oraz parkingów, boiska i gara¿u). W przypadku, gdy w trakcie realizacji umowy zostanie wprowadzony monitoring obchód zewnêtrzny bêdzie dokonany przez Wykonawcê w godzinach wskazanych przez Zamawiaj±cego. f) Otwieranie bram wjazdowych i ich zamykanie. g) Do wjazdu uprawnieni s±: pracownicy PWSZ w P³ocku posiadaj±cy piloty do otwierania i zamykania szlabanu wjazdowego oraz pozostali pracownicy, pojazdy uprzywilejowane, samochody zaopatrzenia, poczta, pojazdy z oznakowaniem "Przewóz osób niepe³nosprawnych". h) Prowadzenie Ksi±¿ki Raportów z przebiegu s³u¿by, ksi±¿ek wydawania kluczy, sprzêtu audio-wideo i komputerowego oraz ksi±¿ek usterek. i) Przyjmowanie zg³oszeñ od pracowników PWSZ oraz firmy sprz±taj±cej wszystkich zaistnia³ych awarii lub usterek i niezw³oczne powiadamianie w³a¶ciwych konserwatorów urz±dzeñ: sanitarnych, elektrycznych, przeciwpo¿arowych, z jednoczesnym odnotowaniem tego zdarzenia w ksi±¿ce usterek. Ponadto nale¿y powiadomiæ Zamawiaj±cego (osoby wskazane do kontaktu). j) Przyjmowanie, wydawanie i prawid³owe zabezpieczenie kluczy oraz sprzêtu audio-wideo i komputerowego zdeponowanych w portierni. k) Obs³uga szatni. l) Obs³uga tablic i urz±dzeñ steruj±cych systemem: ppo¿, alarmowym, oraz wentylacji mechanicznej znajduj±cymi siê w budynku Auli. m) Po godzinach pracy Uczelni pracownik Ochrony jest zobowi±zany, w imieniu Uczelni do wydania i potwierdzenia odbioru odpadów z pojemników przez firmê utylizacyjn±, tylko w przypadku ich pe³nego za³adowania. n) Pilnowanie, by szlabany znajduj±ce siê na drodze po¿arowej Uczelni nie by³y tarasowane przez parkuj±ce samochody, o) W przypadku zagro¿enia po¿arowego pracownik ochrony po natychmiastowym powiadomieniu odpowiednich s³u¿b zobowi±zany jest do otwarcia szlabanów oraz bram wjazdowych na teren Uczelni. p) Obs³uga o¶wietlenia zewnêtrznego. POSTERUNEK nr 9 POSTERUNEK ZOSTANIE URUCHOMIONY W RAZIE POTRZEBY NA ¯¡DANIE ZAMAWIAJ¡CEGO. Portiernia w budynku auli w Nowym Trzepowie a) Ochrona budynków i terenu zewnêtrznego nale¿±cych do PWSZ w P³ocku w tym kot³owni olejowej oraz parkingów. b) Systematyczne sprawdzanie i kontrola stanu zabezpieczenia budynku PWSZ i ca³ego terenu /ze szczególnym uwzglêdnieniem drzwi, okien i o¶wietlenia oraz instalacji wodno-kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania/ i potwierdzanie tej kontroli w Ksi±¿ce Raportów. Zauwa¿one usterki lub inne nieprawid³owo¶ci nale¿y zg³osiæ odpowiednim osobom wyznaczonym do kontaktu przez Zamawiaj±cego. c) Sprawdzanie w godzinach wieczorowych zamkniêcia wszystkich wyj¶æ ewakuacyjnych oraz zawarto¶ci skrzynek awaryjnych z szybk± czy znajduje siê w nich klucz zapasowy. d) Otwieranie drzwi wej¶ciowych w godzinach pracy. e) Prowadzenie Ksi±¿ki Raportów z przebiegu s³u¿by, ksi±¿ek wydawania kluczy, sprzêtu audio-wideo i komputerowego oraz ksi±¿ek usterek. f) Przyjmowanie zg³oszeñ od pracowników PWSZ oraz firmy sprz±taj±cej wszystkich zaistnia³ych awarii lub usterek i niezw³oczne powiadamianie w³a¶ciwych konserwatorów urz±dzeñ: sanitarnych, elektrycznych, d¼wigowych, alarmowych i monitoruj±cych, przeciwpo¿arowych, z jednoczesnym odnotowaniem tego zdarzenia w ksi±¿ce usterek. Ponadto nale¿y powiadomiæ Zamawiaj±cego (osoby wskazane do kontaktu). g) Przyjmowanie, wydawanie i prawid³owe zabezpieczenie kluczy oraz sprzêtu audio-wideo i komputerowego zdeponowanych w portierni. h) Obs³uga tablic i urz±dzeñ steruj±cych systemem: ppo¿, alarmowym oraz wentylacji mechanicznej. i) Obs³uga szatni. POSTERUNEK nr 10 Portiernia w budynku Domu Studenta w P³ocku przy ul. Nowowiejskiego 6. Obiekt posiada monitoring zewnêtrzny nadzorowany z tego posterunku Posterunek czynny ca³odobowo /wszystkie dni w tygodniu/ a) Ochrona budynku Domu Studenta i terenu przyleg³ego do budynku wraz z parkingiem. b) Systematyczne sprawdzanie i kontrola w godzinach wieczorowo - nocnych stanu zabezpieczenia budynku PWSZ i terenu wokó³ budynku, w tym drzwi, okien i o¶wietlenia oraz instalacji wodno-kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania i potwierdzanie tej kontroli w Ksi±¿ce Raportów. Zauwa¿one usterki lub inne nieprawid³owo¶ci nale¿y zg³osiæ odpowiednim osobom wyznaczonym do kontaktu przez Zamawiaj±cego. c) Sprawdzanie w godzinach wieczorowo-nocnych zamkniêcia wszystkich wyj¶æ ewakuacyjnych oraz zawarto¶ci skrzynek awaryjnych z szybk± czy znajduje siê w nich klucz zapasowy. d) Otwieranie drzwi wej¶ciowych o godz. 06:00 i zamykanie o godz. 22:00. e) Otwieranie drzwi wej¶ciowych w godzinach nocnych mieszkañcom Domu Studenta. f) Otwieranie bramy wjazdowej na parking i jej zamykanie. g) Do wjazdu na teren parkingu uprawnieni s±: pracownicy PWSZ w P³ocku posiadaj±cy piloty do otwierania i zamykania bramy wjazdowej oraz pozostali pracownicy, pojazdy uprzywilejowane, samochody zaopatrzenia, poczta, pojazdy z oznakowaniem "Przewóz osób niepe³nosprawnych". h) Pilnowanie, aby przed wej¶ciem do budynku nie parkowa³y samochody (2 miejsca parkingowe). i) Prowadzenie zeszytu usterek zg³aszanych przez studentów - zg³aszanie ich Kierownikowi Domu Studenta. j) Prowadzenie Ksi±¿ki Raportów z przebiegu s³u¿by, ksi±¿ek wydawania kluczy oraz ksi±¿ki usterek. k) Przyjmowanie zg³oszeñ od pracowników PWSZ oraz firmy sprz±taj±cej wszystkich zaistnia³ych awarii lub usterek i niezw³oczne powiadamianie w³a¶ciwych konserwatorów urz±dzeñ: sanitarnych, elektrycznych, d¼wigowych, alarmowych i monitoruj±cych, przeciwpo¿arowych z jednoczesnym odnotowaniem tego zdarzenia w ksi±¿ce usterek. Ponadto nale¿y powiadomiæ Zamawiaj±cego (osoby wskazane do kontaktu). l) Przyjmowanie, wydawanie i prawid³owe zabezpieczenie kluczy zdeponowanych w portierni. m) Wydawanie i przyjmowanie kluczy do pokoi. n) Obs³uga tablic i urz±dzeñ steruj±cych systemem: ppo¿, alarmowym, telewizji przemys³owej. o) Legitymowanie wszystkich osób wchodz±cych na teren Domu Studenta, zatrzymywanie dowodów to¿samo¶ci. Kontrola ruchu osobowego (kontrola wej¶æ i wyj¶æ). p) Sprawdzanie pomieszczeñ u¿yteczno¶ci ogólnej bezpo¶rednio po opuszczeniu ich przez studentów i pozosta³e osoby z nich korzystaj±ce (¶wietlica itp.). q) Obs³uga o¶wietlenia zewnêtrznego i wewnêtrznego aby zapewniæ racjonalne i oszczêdne gospodarowanie energi± elektryczn±. POSTERUNEK nr 11 Portiernia w budynku Akademickiego Liceum Ogólnokszta³c±cego w P³ocku przy ul. Ko¶ciuszki 20 Posterunek czynny od poniedzia³ku do pi±tku / z wy³±czeniem weekendów, dni wolnych i ¶wi±t/ w godzinach od 6:00 do 16:00. W przypadku zaistnienia takiej potrzeby Zamawiaj±cy zwiêkszy ilo¶æ roboczogodzin korzystaj±c z prawa opcji. a) Ochrona czê¶ci budynku nale¿±cego do PWSZ w P³ocku i terenu przyleg³ego do czê¶ci budynku wraz z parkingiem ogrodzonym ogrodzeniem. b) Otwieranie bramy wjazdowej na parking i jej zamykanie. c) Do wjazdu na teren parkingu uprawnieni s±: pracownicy PWSZ w P³ocku, pojazdy uprzywilejowane, samochody zaopatrzenia, poczta, pojazdy z oznakowaniem "Przewóz osób niepe³nosprawnych". d) Prowadzenie Ksi±¿ki Raportów z przebiegu s³u¿by, ksi±¿ek wydawania kluczy, sprzêtu audio-wideo i komputerowego oraz ksi±¿ek usterek. e) Przyjmowanie zg³oszeñ od pracowników PWSZ oraz firmy sprz±taj±cej wszystkich zaistnia³ych awarii lub usterek i niezw³oczne powiadamianie w³a¶ciwych konserwatorów urz±dzeñ: sanitarnych, elektrycznych z jednoczesnym odnotowaniem tego zdarzenia w ksi±¿ce usterek. Ponadto nale¿y powiadomiæ Zamawiaj±cego (osoby wskazane do kontaktu). f) Przyjmowanie, wydawanie i prawid³owe zabezpieczenie kluczy oraz sprzêtu audio-wideo i komputerowego zdeponowanych w portierni. g) Obs³uga szatni. h) Obs³uga o¶wietlenia zewnêtrznego i wewnêtrznego aby zapewniæ racjonalne i oszczêdne gospodarowanie energi± elektryczn±.

II.5) G³ówny kod CPV: 79710000-4
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
79711000-1
79715000-9


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach:    lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: 2019-08-01   lub zakoñczenia: 2020-07-31
Okres w miesi±cachOkres w dniachData rozpoczêciaData zakoñczenia
2020-07-31
2019-08-01

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków: Wykonawca spe³ni warunek dotycz±cy kompetencji lub uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów, o którym mowa w pkt 5.2.1. lit. a) SIWZ, je¿eli wyka¿e, ¿e posiada aktualn± koncesjê (zezwolenie) udzielon± na prowadzenie dzia³alno¶ci w zakresie us³ug ochrony osób i mienia realizowanych w formie bezpo¶redniej ochrony fizycznej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia ( Dz.U. z dnia 2018 poz. 2147 ze zm.)
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków: Wykonawca spe³ni warunek dotycz±cy sytuacji ekonomicznej lub finansowej o którym mowa w pkt 5.2.1. lit. b) SIWZ, je¿eli wyka¿e, ¿e jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci na kwotê co najmniej 10 000 000,00 z³ brutto (s³ownie: dziesiêæ milionów z³otych).
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: 5.3.3. Wykonawca spe³ni warunek dotycz±cy zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, o którym mowa w pkt 5.2.1. lit. c) SIWZ, je¿eli wyka¿e, ¿e: a) dysponuje minimum 1 osob± pe³ni±c± funkcjê kierownika zespo³u wpisan± na listê kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, b) dysponuje minimum 14 osobami posiadaj±cymi kwalifikacje odpowiednie do wykonania us³ugi stanowi±cej przedmiot zamówienia, tj. wpisanymi na listê kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej oraz posiadaj±cymi przeszkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej przeprowadzone przez wykwalifikowany personel medyczny, w tym osoby wchodz±ce w sk³ad grupy interwencyjnej oraz przeszkolenie osób wykonuj±cych us³ugê ochrony na Placu D±browskiego PWSZ w P³ocku z obs³ugi automatycznego defibrylatora w sytuacji zagro¿enia ¿ycia. c) posiada do¶wiadczenie zawodowe niezbêdne do wykonania zamówienia, tj. w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ lub wykonuje co najmniej jedn± us³ugê polegaj±c± na ochronie osób i mienia, o warto¶ci nie ni¿szej ni¿ 600 000,00 z³ brutto (s³ownie: sze¶æset tysiêcy z³otych) w obiekcie u¿yteczno¶ci publicznej, którego powierzchnia zabudowy i u¿ytkowa ³±cznie wynosi minimum 20 000 m2.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

1. informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy oraz, odno¶nie skazania za wykroczenie na karê aresztu, w zakresie okre¶lonym przez zamawiaj±cego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy, wystawionej nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu; 2. za¶wiadczenia w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem podatkowym w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu; 3. za¶wiadczenia w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego albo innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu; 4. odpisu z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 5. o¶wiadczenia wykonawcy o przynale¿no¶ci albo braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej; w przypadku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wykonawca mo¿e z³o¿yæ wraz z o¶wiadczeniem dokumenty b±d¼ informacje potwierdzaj±ce, ¿e powi±zania z innym wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu.

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
Wykaz o¶wiadczeñ lub dokumentów, potwierdzaj±cych spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 6.1.W celu potwierdzenia spe³niania warunków okre¶lonych w SIWZ zamawiaj±cy ¿±da od wykonawcy: 1. wykazu us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy by³y wykonywane, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wydane nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert, za³±cznik nr 5 2. koncesji, zezwolenia, licencji lub dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w pañstwie cz³onkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania 3. wykazu osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami, za³±cznik nr 6, 4. o¶wiadczenia, ¿e osoby, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, posiadaj± wymagane uprawnienia, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ, za³±cznik nr 6, 5. dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± okre¶lon± przez zamawiaj±cego.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1. Formularz ofertowy - Za³±cznik nr 1, 2. Formularz cenowy - Za³±cznik nr 2, 3. Zobowi±zanie podmiotu trzeciego - Za³±cznik nr 8 do SIWZ (je¿eli dotyczy), 4. Pe³nomocnictwo (je¿eli dotyczy), 5. Wykaz us³ug na potwierdzenie spe³niania poza cenowego kryterium - Za³±cznik nr 7.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
Wymagania dotycz±ce wadium. Wykonawca przystêpuj±c do przetargu jest zobowi±zany wnie¶æ wadium w wysoko¶ci: 10 000,00 z³ (s³ownie: dziesiêæ tysiêcy z³otych) przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 1. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach: pieni±dzu; porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, z tym ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 2. Wadium wnoszone w pieni±dzu wp³aca siê przelewem na rachunek bankowy - Pañstwowa Wy¿sza Szko³a Zawodowa w P³ocku, PKO Bank Polski S.A. 46 1020 3974 0000 5102 0084 8077 - w tytule "¦wiadczenie us³ugi ca³odobowej ochrony fizycznej osób i mienia na terenie obiektów Pañstwowej Wy¿szej Szko³y Zawodowej w P³ocku w roku 2019/2020 r." DA.ER.232.48.2019. Kopiê dowodu wp³aty nale¿y za³±czyæ do oferty. 3. Wadium wniesione w pieni±dzu zamawiaj±cy przechowuje na rachunku bankowym. 4. Zamawiaj±cy zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezw³ocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub uniewa¿nieniu postêpowania, z wyj±tkiem wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrze¿eniem pkt. 10. 5. Wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiaj±cy zwraca wadium niezw³ocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy. 6. Zamawiaj±cy zwraca niezw³ocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofa³ ofertê przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 7. Zamawiaj±cy ¿±da ponownego wniesienia wadium przez wykonawcê, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 5, je¿eli w wyniku rozstrzygniêcia odwo³ania jego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie okre¶lonym przez zamawiaj±cego. 8. Je¿eli wadium wniesiono w pieni±dzu, zamawiaj±cy zwraca je wraz z odsetkami wynikaj±cymi z umowy rachunku bankowego, na którym by³o ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniêdzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcê. 9. Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, je¿eli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn le¿±cych po jego stronie, nie z³o¿y³ o¶wiadczeñ lub dokumentów potwierdzaj±cych okoliczno¶ci, o których mowa w art. 25 ust. 1, o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pe³nomocnictw lub nie wyrazi³ zgody na poprawienie omy³ki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowa³o brak mo¿liwo¶ci wybrania oferty z³o¿onej przez wykonawcê jako najkorzystniejszej. 10. Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, je¿eli wykonawca, którego oferta zosta³a wybrana: a) odmówi³ podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych w ofercie; b) nie wniós³ wymaganego zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego sta³o siê niemo¿liwe z przyczyn le¿±cych po stronie wykonawcy. 11. Oferta jest skutecznie zabezpieczona wadium je¶li pieni±dze znajduj± siê na koncie Zamawiaj±cego w terminie /godzina/ sk³adania ofert.


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:

Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:

Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena60,00
kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osoby20,00
kwalifikacje zawodowe i do¶wwiadczenie osób pe³ni±cych us³ugi na stanowisku pracownika ochrony20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:

Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiaj±cy dopuszcza zmiany umowy w przypadkach okre¶lonych w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 Prawa Zamówieñ Publicznych oraz przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania w umowie nastêpuj±cych zmian w zakresie: a) zmiany godzin pracy na posterunkach w obiektach Zamawiaj±cego w przypadku uruchomienia alarmu. b) zmiany wynagrodzenia polegaj±cej na jego zmniejszeniu w przypadku uruchomienia alarmu w obiektach. Zmniejszeniu ulegnie ilo¶æ roboczogodzin, a tym samym wynagrodzenia, zgodnie z formularzem cenowym. c) zmniejszenia lub zlikwidowania posterunku szatni lub posterunków szatni, a tym samym zmniejszenia wynagrodzenia Wykonawcy wprost proporcjonalnie do likwidowanych posterunków, d) zwiêkszenia ilo¶ci roboczogodzin pracy na posterunku nr 2 oraz 3 w przypadku w³±czenia dy¿urów w ewentualne weekendy zjazdowe, e) zwiêkszenia ilo¶ci roboczogodzin pracy na posterunku nr 4 w przypadku kontynuacji umowy Zamawiaj±cego z firm± zewnêtrzn± na wynajem sal, f) zwiêkszenia ilo¶ci roboczogodzin pracy na poszczególnych posterunkach w przypadku zmian w organizacji procesu dydaktycznego lub w razie potrzeb Zamawiaj±cego z powodu zaistnienia konieczno¶ci takiej zmiany, g) zmniejszenia ilo¶ci roboczogodzin pracy na poszczególnych posterunkach w przypadku zmian w organizacji procesu dydaktycznego lub w razie potrzeb Zamawiaj±cego z powodu zaistnienia konieczno¶ci takiej zmiany, h) zmiany godzin pracy poszczególnych posterunków w przypadku potrzeby wyd³u¿enia dy¿uru z okazji imprez okoliczno¶ciowych, zebrañ, godzin otwartych itp. i) zmiany godzin pracy poszczególnych posterunków w przypadku wyd³u¿enia godzin zajêæ dla studentów lub uczniów, j) zmiany godzin pracy poszczególnych posterunków w przypadku skrócenia godzin zajêæ dla studentów lub uczniów, k) zmniejszenie zakresu ¶wiadczonej us³ugi, tj. zmniejszenie ilo¶ci roboczogodzin w przypadku wyst±pienia dni wolnych, których nie uwzglêdni³ Zamawiaj±cy, l) zmiany wynagrodzenia poprzez zwiêkszenie w przypadku zwiêkszenia roboczogodzin wykorzystanych w trakcie spotkañ, imprez, uroczysto¶ci, m) zmiany wynagrodzenia polegaj±cej na jego zwiêkszeniu w przypadku konieczno¶ci zwiêkszenia ilo¶ci roboczogodzin w sytuacjach okre¶lonych w pkt d,e,g,h. Rozliczenie zostanie dokonane w oparciu o koszt za 1 roboczogodzinê podan± w formularzu cenowym stanowi±cym Za³±cznik Nr 2 do SIWZ pomno¿on± przez liczbê zwiêkszonych roboczogodzin. n) zmiany wynagrodzenia poprzez jego zmniejszenie w przypadku zmniejszenia zakresu ¶wiadczonej us³ugi, tj. zmniejszenia ilo¶ci roboczogodzin w sytuacjach okre¶lonych w pkt a,b,f, c,i,j,n,o. Wynagrodzenie Wykonawcy zostanie pomniejszone o warto¶æ wynikaj±c± z nastêpuj±cego przeliczenia: od ca³ej warto¶ci (ceny ofertowej) przedmiotowego zamówienia zostanie odjêta kwota uzyskana z przemno¿enia stawki za 1 roboczogodzinê przez liczbê odjêtych godzin - dla danego Posterunku/ów, która okre¶lona zosta³a przez Wykonawcê w Formularzu cenowym - Za³±cznik Nr 2 do SIWZ) z uwzglêdnieniem terminu w jakim zmiana nast±pi³a, o) zmiany wynagrodzenia, w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT, p) zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku wyst±pienia poni¿szych okoliczno¶ci: - zaistnienie dzia³añ wojennych, aktów terroryzmu, rewolucji, przewrotu wojskowego lub cywilnego, wojny domowej, ska¿eñ radioaktywnych, - zaistnienie klêski ¿ywio³owej, jak huragany, powodzie, trzêsienia ziemi, - zaistnienie buntów, niepokojów, strajków. p) zmniejszenia ilo¶ci roboczogodzin w przypadku likwidacji posterunku z powodu rozwi±zania umowy Zamawiaj±cego z firm± zewnêtrzn± na wynajem sal. 2. W sytuacji zaistnienia zmian wynikaj±cych z pkt d,e,g,h,i Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ powiadomienia Wykonawcy pisemnie, drog± elektroniczn± lub faxem, a pozosta³e zmiany tre¶ci niniejszej umowy mog± byæ dokonane za zgod± obu stron w formie pisemnego aneksu. 3. Wszelkie zmiany i uzupe³nienia tre¶ci niniejszej umowy mog± byæ dokonane za zgod± obu stron w formie pisemnego aneksu pod rygorem niewa¿no¶ci.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2019-07-16, godzina: 08:45,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH







Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.