eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług obsługi serwisowej aparatury i sprzętu medycznego wyszczególnionego w Załączniku Nr 1 i w zakresie zgodnym z Załącznikiem Nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia dla Samodzielnego Publicznego Zakład

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-03-16

Katowice: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług obsługi serwisowej aparatury i sprzętu medycznego wyszczególnionego w Załączniku Nr 1 i w zakresie zgodnym z Załącznikiem Nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej - Szpital im. Prof. Emila Michałowskiego z siedzibą w Katowicach.
Numer ogłoszenia: 57021 - 2010; data zamieszczenia: 16.03.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 48532 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital im. Prof. Emila Michałowskiego, ul. Strzelecka 9, 40-073 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2519027, faks 032 2519027.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług obsługi serwisowej aparatury i sprzętu medycznego wyszczególnionego w Załączniku Nr 1 i w zakresie zgodnym z Załącznikiem Nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej - Szpital im. Prof. Emila Michałowskiego z siedzibą w Katowicach..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usług obsługi serwisowej aparatury i sprzętu medycznego wyszczególnionego w Zał. Nr 1 i w zakresie zgodnym z Zał. Nr 2 do niniejszej specyfikacji dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej - Szpital im. Prof. Emila Michałowskiego z siedzibą w Katowicach. 2.Usługa będąca przedmiotem zamówienia obejmuje wykonywanie przeglądów okresowych zgodnie z zalecanym harmonogramem, koszt części zamiennych, które na skutek naturalnych procesów uległy całkowitemu zużyciu lub stały się nieprzydatnymi do dalszej eksploatacji, robocizny, dojazd oraz usuwanie nieplanowanych awarii aparatury i sprzętu medycznego objętego obsługą serwisową wynikających z naturalnego zużycia części aparatury/sprzętu med. 3.Wykonawca powierzy realizację przedmiotu umowy osobom przeszkolonym, posiadającym kwalifikacje do naprawiania i konserwacji zgodnie z obowiązującymi przepisami 4.Przedmiot zamówienia musi być realizowany zgodnie z wymogami producenta aparatury/sprzętu, obowiązującymi normami i odnośnymi przepisami oraz z zachowaniem przepisów BHP i PPoż. 5.Wykonawca przejmuje całkowitą odpowiedzialność za stan urządzeń podczas przeglądu/ naprawy. 6.Usługi będące przedmiotem niniejszego postępowania, Wykonawca wykona przy użyciu własnych narzędzi i materiałów w siedzibie Zamawiającego. 7.W przypadku konieczności - usługi serwisowe będą wykonywane w pomieszczeniach Wykonawcy ( ewentualny transport aparatów i sprzętu jest wkalkulowany w cenę usługi i Zamawiający nie ponosi kosztów tego transportu). 8.Usługi będące przedmiotem niniejszego postępowania Wykonawca wykonywać będzie na mocy pisemnego / telefonicznego zlecenia Zamawiającego - zgodnie z zaleceniami producenta danej aparatury i sprzętu, obowiązującymi instrukcjami, standardami, normą. 9.Zaleca się, aby Wykonawca zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do prawidłowego przygotowania ofert i prawidłowego wykonania przedmiotu umowy. 10.Konieczność przeprowadzenia napraw lub wymiany części zamiennych na nowe Wykonawca będzie uzgadniał z Kierownikiem komórki organizacyjnej Zamawiającego, w której znajduje się dany aparat / sprzęt. 11.Usługa przeglądu/naprawy/usługi serwisowej musi zakończyć się wystawieniem świadectwa lub protokołu sprawności oraz dokonaniem wpisu w paszporcie technicznym urządzeń o dokonanej czynności wraz z informacją, że urządzenie jest w pełnej sprawności technicznej. 12.Kontakt telefoniczny osoby kompetentnej Wykonawcy nastąpi nie później ni w ciągu 12 godzin od zgłoszenia awarii. 13.Wykonawca zobowiązuje się do podjęcia interwencji serwisowej nie później niż w ciągu 24 godzin w dni robocze od momentu zgłoszenia awarii. 14.Czas oczekiwania na części zamienne sprowadzane z zagranicy wynosi maks. 10 dni (dni robocze) od dnia zdiagnozowania usterki. 15.Zleceniobiorca gwarantuje niezmienność cen przez okres trwania niniejszej umowy. 16.W obowiązującym terminie stałości cen dopuszczalne będą jedynie zmiany cen wynikające ze zmian stawek podatku VAT, wprowadzone w odpowiedzi na uzasadniony pisemny wniosek, obowiązujące od dnia wejścia w życie odpowiedniego aktu prawnego. 17.W razie wystąpienia istotnej okoliczności, której nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy (np. awaria aparatury/sprzętu medycznego, w przypadku której koszt naprawy przewyższa koszt zakupu nowego aparatu, kradzież aparatury/sprzętu med., pożar itp.), Zamawiający może odstąpić od realizacji części umowy w terminie miesiąca od powzięcia wiadomości o powyższej okoliczności. W takim przypadku Wykonawcy przysługuje jedynie wynagrodzenie w wysokości proporcjonalnej do wykonywania pozostałej części umowy zgodnie z tabelą cenową stanowiącą Załącznik Nr 4 do SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.12.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu rentgenowskiego 50.42.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.03.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Siemens Sp. z o.o. ul. Żupnicza 11 03-821 Warszawa, ul. Żupnicza 11, 03-821 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 556522,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 596360,40

  • Oferta z najniższą ceną: 596360,40 / Oferta z najwyższą ceną: 596360,40

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.