eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kamienna Góra › Sukcesywny wywóz oraz zagospodarowanie ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych nr ZPSP/PN/U/01/01/2010.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-03-16

Kamienna Góra: Sukcesywny wywóz oraz zagospodarowanie ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych nr ZPSP/PN/U/01/01/2010.
Numer ogłoszenia: 56799 - 2010; data zamieszczenia: 16.03.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 18094 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o., ul. Zamkowa 3, 58-400 Kamienna Góra, woj. dolnośląskie, tel. 075 7443042 - 44, faks 075 7443044.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywny wywóz oraz zagospodarowanie ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych nr ZPSP/PN/U/01/01/2010..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny wywóz oraz zagospodarowanie ustabilizowanych osadów ściekowych w zakresie transportu oraz zbierania, odzysku lub unieszkodliwiania odpadów, zgodnie z art. 26-28, 32 ustawy o odpadach (Dz. U 2007 nr 39 poz. 251 z póź. zm.) o kodzie 19 08 05. 2. Pod pojęciem zagospodarowanie rozumie się, zgodnie z art. 3 pkt 3 ust 1) ustawy o odpadach, zbieranie, transport, odzysk i unieszkodliwianie odpadów, w tym również nadzór nad takimi działaniami oraz nad miejscami unieszkodliwiania odpadów. 3. Realizacja niniejszego zamówienia, w ramach wynagrodzenia umownego, obejmować będzie: 1) załadunek , wywóz i transport ustabilizowanych komunalnych osadów sprzętem Wykonawcy, z miejsca wskazanego w opisie przedmiotu zamówienia - część III SIWZ, do miejsca przeznaczenia, zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ - sposób zagospodarowania osadów, 2)zagospodarowanie osadów zgodnie z posiadanym zezwoleniem (w przypadku unieszkodliwiania również zagospodarowanie ewentualnych produktów i odpadów tego procesu). 4. Wykonawca w ramach wynagrodzenia odpowiada także za: 1)bieżące utrzymanie dróg wewnętrznych Zamawiającego w zakresie realizacji niniejszej umowy w należytej czystości, jeżeli Wykonawca będzie potrzebował wody do sprzątania Zamawiający udostępni mu punkt poboru wody i wąż strażacki oraz obciąży go za pobraną wodę, 2) naprawę na własny koszt i ryzyko powstałych uszkodzeń w trakcie prowadzonych prac, po uprzednim pisemnym stwierdzeniu przez osoby odpowiedzialne za realizację niniejszej umowy zakresu uszkodzeń, 3) przy wywozie osadu z placu wymaga się całkowitego usunięcia osadu z placu gdzie osad był składowany. 5. Transport Wykonawcy musi być przystosowany do przewozu osadów ściekowych, tj.: musi mieć zabezpieczenia uniemożliwiające zanieczyszczenia tras przejazdu, oraz być: dopuszczony do poruszania się po drogach, szczelny (nie powodować wycieków), stabilny (uniemożliwiający osuwanie się osadów oraz ewentualne ich pylenie), mieć ładowność i wytrzymałość przystosowaną do wywozu osadów i pozwalającą na ich odbiór z oczyszczalni w wymaganym terminie realizacji. 6. Wymagane zabezpieczenia dotyczące transportu określają stosowne normy techniczne, oraz prawo o ruchu drogowym, oraz wszelkie znane Wykonawcy okoliczności dotyczące warunków transportu osadów oraz warunków, jakich można się spodziewać na trasie przejazdu. 7. Maksymalną ilość osadów do wywozu oraz zagospodarowania Zamawiający określił do 8.000 ton. 8. Maksymalna ilość osadu może okazać się mniejsza, co jest uzależnione od ilości wpływających do oczyszczalni, ścieków lub zastosowania przez Zamawiającego, w trakcie trwania umowy, nowocześniejszych technologii związanych z gospodarką osadową. 9. Jednocześnie Zamawiający zobowiązuje się do zlecenia minimalnej ilości wywozu na poziomie 6.000 ton osadów, tj.: szacowana roczna produkcja osadu określona na podstawie poprzednich lat. 10. Faktyczna ilość zrealizowanych zleceń w ramach przedmiotu zamówienia będzie zależna od potrzeb z zastrzeżeniem pkt. 17 niniejszej części, i ilości przetworzonych ścieków, a określenie w umowie maksymalnej ilości osadów, tj. 8.000 ton, w razie mniejszego zrealizowania, wynikającego ze zleceń Zamawiającego, nie będzie podstawą do finansowych roszczeń ze strony Wykonawcy, z zastrzeżeniem pkt. 17 SIWZ. 11. Osady są składowane na oczyszczalni ścieków w Kamiennej Górze ul. Zamkowa 3, na placu z utwardzonym dojazdem, sam osad jest składowany na placu bez utwardzenia. 12. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie parametrów fizykochemicznych i biologicznych osadów objętych niniejszym zamówieniem przedstawia załącznik nr 6 do SIWZ - analizy osadów. 13. Osad jest ustabilizowany, odwodniony na prasie taśmowej uwodnienie 65,72%. 14. Wykonawca w zakresie przedmiotu zamówienia dołączy do oferty: 1) opis sposobu zagospodarowania ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych, wraz z podaniem miejsca wykorzystania osadów, zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ, 2) oświadczenie o stanie wykorzystania posiadanego zezwolenia, wraz z oświadczeniem, iż Wykonawca po przyjęciu całości przedmiotu niniejszego zamówienia nie naruszy zapisów posiadanego zezwolenia w zakresie ilości wskazanych w posiadanym zezwoleniu - dotyczy Wykonawców posiadających zezwolenie na odzysk lub unieszkodliwianie zgodnie z załącznikiem nr 7A do SIWZ, 3) Wykonawcy którzy przedstawią zezwolenie na zbieranie odpadów, składają oświadczenie, zgodnie z załącznikiem nr 7B do SIWZ o: przekazywaniu odpadów w celu ich dalszego odzysku lub unieszkodliwiania, posiadaczom mającym zezwolenie na zbieranie, transport, odzysk lub unieszkodliwianie odpadów lub osobą w rozumieniu art. 43 ustawy o odpadach, dołączenie, zgodnie z art. 63 ustawy o odpadach tytuł prawny do terenu na którym odpady są magazynowane. 4)oświadczenie o zapewnieniu wykonania zamówienia na terenie województwa dolnośląskiego zgodnie z art. 9 ust 3 ustawy o odpadach, z wyjątkiem określonym w art. 9 ust. 4 ustawy o odpadach - zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ. 15. Pierwsza partia ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych zostanie wywieziona w terminie do 21 dni od dnia rozpoczęcia realizacji zlecenia i będzie ona obejmowała 3.000 ton. Stawienie się Wykonawcy do realizacji zlecenia nie może przekroczyć 3 dni od daty rozpoczęcia realizacji danego zlecenia. 16. Zamawiający w formie pisemnego zlecenia, w tym także w formie faksu, na minimum 14 dni przed rozpoczęciem realizacji zlecenia, o którym mowa w pkt. 4.2. niniejszej części zleci Wykonawcy wywóz pierwszej partii. Zamawiający zleci realizację usługi w zakresie pkt. 4.2. części I SIWZ do końca kwietnia 2010 r., z zastrzeżeniem pkt. 4.9. części I SIWZ. 17. Kolejne partie osadów będą wywożone na pisemne zlecenie Zamawiającego, w tym także w formie faksu, które zostanie dostarczone Wykonawcy na minimum 14 dni przed rozpoczęciem realizacji danego zlecenia, określające termin wywozu oraz ilość, z zastrzeżeniem, że stawienie się Wykonawcy do realizacji zlecenia nie może przekroczyć 3 dni od daty rozpoczęcia realizacji danego zlecenia, a maksymalnym terminem wywozu będzie 7 dni od dnia rozpoczęcia realizacji zlecenia dla ilości 1.000 ton, natomiast minimalną ilością wywożonych osadów w jednym zleceniu będzie 1.000 ton. 18. Na każde następne 1.000 ton osadu w danym zleceniu, o którym mowa w pkt. 19. Wykonawca będzie miał kolejne 7 dni na realizację zlecenia. 20. Wykonawca usługę będzie mógł realizować od poniedziałku do soboty w godzinach od 7:00 do 22:00 lub w innych okresach godzinowych, po wcześniejszym uzgodnieniu z osobą odpowiedzialną za realizację umowy. 21. Wykonawca ma prawo dokonania oględzin miejsca odbioru osadów po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z osobą wskazaną w pkt. 9.1.2) część I SIWZ. 22. Zamawiający podczas realizacji zamówienia bezpłatnie udostępni Wykonawcy plac dla sprzętu Wykonawcy. 23. Wykonawca w pełni odpowiada za dotrzymanie terminów określonych w pkt. 4.2. - 4.4. część I SIWZ, chyba że przestój w realizacji przedmiotu zamówienia będzie spowodowany przez Zamawiającego, tj. Zamawiający z określonych w danym momencie obiektywnych przyczyn nie może zagwarantować odpowiednich warunków do załadunku, lub z przyczyn niezależnych od Zamawiającego tj.: w trakcie realizacji niniejszej umowy warunki atmosferyczne, np. gwałtowne, obfite i utrzymujące się opady deszczu, śniegu, upały spowodują, iż osady będą w stanie uniemożliwiającym bezpieczny wywóz i przewóz. Na w.w. okoliczności Wykonawca i Zamawiający sporządzą protokół i przedłużą termin realizacji zlecenia lub rozpoczęcia realizacji zlecenia o okres w którym Wykonawca nie mógł realizować zlecenia, z podaniem przyczyny przedłużenia terminu wykonania zlecenia. 24. Zamawiający i Wykonawca przy pierwszym załadunku z każdego zlecenia, określą ilość osadu na łyżkę koparki i ilość łyżek jaka mieście się na jedną przyczepę, następnie 5 samochodów w pierwszym dniu wywozu będzie zwarzone na wadze zewnętrznej w celu określenia średniego tonażu załadowanego osadu. 25. Średnia arytmetyczna pięciu mas netto, będzie przyjęta przez strony jako masa osadu netto na samochodzie. 26. Zamawiający zapewnia na swój koszt ważenia samochodów. 27. Podczas realizacji każdego zlecenia Zamawiający zastrzega sobie możliwość ważeń kontrolnych, na zasadzie losowo wybranych dni warzenia oraz losowo wybranych samochodów do warzenia. 28. Jeżeli masa netto ważenia kontrolnego będzie niższa od masy przyjętej powyżej 5 procent, to masę netto do dalszych rozliczeń ustali się ponownie wyliczając średnią arytmetyczną z 5 kolejnych ważeń samochodów. 29. Podstawą do określenia ilości wywiezionych osadów będzie liczba kursów zgodnie z rejestrem prowadzonym przez Zamawiającego, pomnożona przez ustaloną przez strony masę osadu netto na samochodzie. 30. Przyjęta masa netto osadu na samochodzie będzie wpisywana w listach przewozowych jako masa ładunku netto. 31. W przypadku zainstalowania wagi samochodowej na oczyszczalni ścieków, wszystkie pojazdy wywożące osady będą ważone. 32. Wykonawca zobowiązany jest do pisemnego powiadomienia Zamawiającego o zakończeniu realizacji danego zlecenia, co będzie podstawą do podjęcia czynności odbiorowych. 33. Zamawiający na przystąpienie do odbioru zakresu danego zlecenia będzie miał 2 dni robocze, liczone od dnia następnego po zgłoszeniu zakończenia wykonywania zlecenia. 34. Zamawiający wstrzyma się od przystąpienia do odbiorów w momencie, kiedy Wykonawca nie dopełnił obowiązków wynikających z pkt. 12.2) część III niniejszej SIWZ, tj. nie usunął uszkodzeń potwierdzonych przez strony. 35. Po zakończeniu realizacji każdego zlecenia, Zamawiający na podstawie podpisanego Protokołu Odbioru wystawi Kartę Przekazania Odpadu zgodnie z obowiązującymi w danym momencie przepisami prawa. 36. Podstawą uznania usługi, w zakresie danego zlecenia, za należycie wykonaną będzie podpisany przez Zamawiającego bez uwag i zastrzeżeń Protokół Odbioru wykonanego zakresu usługi wraz z wystawioną i podpisaną Kartą Przekazania Odpadów. 37. Sposób rozliczeń finansowych jest określony we wzorze umowy, stanowiący część IV SIWZ. 38. Wykonawca nie może powierzyć wykonywania zamówienia podwykonawcom, ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia w następującym zakresie: 1)prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów, 2)prowadzenie działalności w zakresie zbierania, odzysku lub unieszkodliwiania odpadów. 39. Podczas realizacji zleceń oraz przed podpisaniem protokołu odbioru Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonywania wizji lokalnych miejsca zagospodarowania osadów..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.37.00 - Usługi transportu osadów 90.51.38.00 - Usługi obróbki osadów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.03.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Vivena-Natura Sp. z o.o. ul.Księcia Witolda 49/8,50-202 Wrocław,Handel i Usługi Transportowe Czesław Smoleń Jaczków 63,58-373 Witków Śląski, ul. Księcia Witolda 49/8, 50-202 Wrocław, 50-202 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 448598,13 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 382632,00

  • Oferta z najniższą ceną: 382632,00 / Oferta z najwyższą ceną: 428000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.