eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sulęcin › Obsługa bankowa Powiatu Sulęcińskiego i podległych jednostek

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-04-03

Ogłoszenie nr 56794 - 2017 z dnia 2017-04-03 r.

Sulęcin: Obsługa bankowa Powiatu Sulęcińskiego i podległych jednostek
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 25217


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 28792


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Sulęciński, krajowy numer identyfikacyjny 21046690200000, ul. ul. Lipowa  , 69200   Sulęcin, państwo Polska, woj. lubuskie, tel. 095 7555243 do 46, faks 957 555 557, e-mail kazimierz.gryz@powiatsulecinski.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.powiatsulecinski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Obsługa bankowa Powiatu Sulęcińskiego i podległych jednostek

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

DZ.272.1.2017.KGry

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest obsługa bankowa budżetu Powiatu Sulęcińskiego oraz następujących jednostek organizacyjnych, służb i inspekcji podległych powiatowi: 1) Starostwo Powiatowe w Sulęcinie, 2) Zespół Szkół Licealnych i Zawodowych im. Unii Europejskiej w Sulęcinie, 3) I Liceum Ogólnokształcące im. Adama Mickiewicza w Sulęcinie, 4) Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Sulęcinie, 5) Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Sulęcinie, 6) Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Sulęcinie, 7) Dom Dziecka w Sulęcinie, 8) Dom Pomocy Społecznej w Tursku, 9) Powiatowy Urząd Pracy w Sulęcinie, 10) Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Sulęcinie, 11) Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Sulęcinie. Liczba jednostek organizacyjnych jak również ich forma organizacyjna w okresie obowiązywania umowy może ulec zmianie. W przypadku zwiększenia liczby jednostek organizacyjnych bądź zmiany ich formy organizacyjnej, nowe jednostki zawrą umowy na warunkach wynikających z przeprowadzonego postępowania. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje następujący zakres: A. dla każdej jednostki objętej zamówieniem: 1) Otwarcie, prowadzenie oraz bieżąca obsługa rachunków bankowych: a) podstawowych, b) pomocniczych, c) depozytowych prowadzonych w walucie polskiej oraz w walutach obcych, na warunkach zadeklarowanych w ofercie. 2) Dokonywanie rozliczeń pieniężnych w obrocie: a) krajowym, b) zagranicznym. 3) Objęcie systemem bankowości elektronicznej w terminie do 10 dni od daty zawarcia umowy - szczegóły dotyczące systemu zawarte w załączniku. 4) Bezpłatną realizację przelewów z wykorzystaniem drogi elektronicznej. 5) Bezpłatne przyjmowanie wpłat gotówkowych w formie otwartej na rachunki w Banku świadczącym obsługę bankową Zamawiającego, przy czym wpłaty gotówkowe dokonywane w kasie oddziału Banku, przyjmowane będą poza kolejnością. 6) Transport gotówki z kasy Starostwa Powiatowego do Banku, dokonywany do trzech razy w tygodniu. 7) Bezpłatne dokonywanie wypłat gotówkowych z rachunków w Banku świadczącym obsługę bankową Zamawiającego, przy czym wypłaty gotówkowe w kasie oddziału Banku, realizowane będą poza kolejnością. 8) Bezpłatna usługa rozmiany gotówki w oddziale banku. 9) Bezpłatne wydawanie kart płatniczych do rachunków bankowych. 10) Bezpłatne wydawanie blankietów czekowych do rachunków bankowych. 11) Bezpłatne zakładanie lokat terminowych/nocnych zlecanych przez Zamawiającego. 12) Prowadzenie operacji bankowych do ostatniego dnia roku (przez pełen rok kalendarzowy) oraz dokonywanie - bezpłatnie - w ostatnim dniu roku dyspozycji zerowania sald zgodnie ze zleceniem Zamawiającego. 13) Miesięczna kapitalizacja odsetek na rachunkach Zamawiającego. 14) Bezpłatne przeksięgowywanie odsetek skapitalizowanych od rachunków bankowych zgodnie ze złożonymi dyspozycjami w tym zakresie. 15) Bezpłatne wydawanie zaświadczeń i opinii bankowych na wniosek Zamawiającego i obsługiwanych jednostek podległych. Zaświadczenie/opinia bankowa winna zostać wydana w terminie 3 dni roboczych od dnia otrzymania przez Wykonawcę stosowanego wniosku. 16) Dostępność w systemie bankowości elektronicznej wyciągów bankowych od godz. 8.00 następnego dnia roboczego. 17) Oprocentowanie rachunków prowadzonych w walucie PLN (w tym: podstawowych, pomocniczych, depozytowych), obliczane zgodnie z ofertą Wykonawcy. B. dla budżetu powiatu: Uruchomienie na wniosek Zamawiającego - w każdym roku budżetowym - kredytu w rachunku bieżącym budżetu powiatu z przeznaczeniem na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetowego- z uwzględnieniem przepisów ustawy o finansach publicznych i Prawa bankowego - do kwoty określonej w każdym roku przez Radę Powiatu w uchwale budżetowej. W budżecie powiatu na rok 2017 r. kwota kredytu na finansowanie przejściowego deficytu wynosi 2.000.000 zł. W następnych latach kwota kredytu krótkoterminowego mającego charakter odnawialny będzie wynikała z określonego przez Radę Powiatu w uchwale budżetowej upoważnienia udzielonego Zarządowi Powiatu do zaciągania kredytów na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu, jednakże nie będzie wyższa od kwoty 2.000.000 zł. Pozostałe warunki dotyczące kredytu w rachunku bieżącym: 1) Udzielenie kredytu w rachunku bieżącym w każdym roku budżetowym następować będzie po złożeniu przez Zamawiającego stosownego wniosku. 2) Oprocentowanie kredytu będzie liczone jako suma stawki WIBOR 1M (ustalonej na podstawie notowania z ostatniego dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc rozliczeniowy) oraz stałej marży banku (stała marża dla całego okresu trwania umowy, podana przez Wykonawcę w ofercie). 3) Odsetki naliczane będą w okresach miesięcznych (miesiąc kalendarzowy) od faktycznie wykorzystanej kwoty kredytu i płatne ostatniego dnia miesiąca (nawet jeśli ostatni dzień miesiąca przypada na dzień wolny od pracy). 4) Brak opłat i prowizji związanych z uruchomieniem, odnowieniem, wykorzystaniem i spłatą kredytu. 5) Brak prowizji od niewykorzystanej kwoty kredytu. 6) Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel własny in blanco wystawiony przez Zamawiającego wraz z deklaracja wekslową. 3. Inne wymogi Zamawiającego: 1) Gwarancja dostępności do usług w Sulęcinie (min. dokonywanie wpłat i wypłat gotówkowych, rozmiana gotówki) przez wszystkie dni w roku, poza dniami ustawowo wolnymi od pracy oraz sobotami , w godzinach 9.30-16.00. 2) Zapewnienie przez Wykonawcę jednakowych warunków obsługi budżetu powiatu i jego jednostek podległych objętych niniejszym Zamówieniem, a także jednostek, które powstaną w trakcie trwania umowy. 3) Zobowiązanie Wykonawcy do niepobierania opłat i prowizji bankowych za czynności realizowane bezpłatnie wymienione w pkt 2. 4) Zamawiający wymaga, aby wykonawca zapewnił obsługę poza kolejnością pracownikom Zamawiającego i jednostek podległych dokonującym wpłat gotówkowych, wypłat gotówkowych oraz rozmiany gotówki. 5) Zobowiązanie do corocznego uruchamiania kredytu w rachunku bieżącym z uwzględnieniem przepisów o finansach publicznych i Prawa bankowego. 6) Możliwość lokowania wolnych środków pieniężnych na lokatach w innych bankach. 4. Wymogi zamawiającego dotyczące systemu bankowości elektronicznej 1) Wykonawca zapewni w zakresie bankowości elektronicznej: - wszystkie usługi związane z systemem elektronicznej łączności z Wykonawcą, w tym min. zainstalowanie, wdrożenie, szkolenie użytkowników systemu - pracowników Zamawiającego, serwis oraz pomoc techniczną, - nieodpłatnie udostępni urządzenia oraz niezbędne elementy służące do autoryzacji operacji w systemie bankowości elektronicznej, udostępnianego w ramach umowy w ilości do 30 szt., - nieodpłatnie udostępni nośniki ( np. karta kryptograficzna )dla elementów służących do autoryzacji operacji ( np. certyfikat kwalifikowany ) w ilości do 30 szt., - dostęp bez dodatkowych opłat, do nowych urządzeń lub elementów umożliwiających autoryzację w przypadku wygaśnięcia ważności dotychczasowych oraz wyda urządzenia nowym użytkownikom zgłoszonym przez podmiot lub też w przypadku niesprawności tych użytkowanych urządzeń lub elementów- w razie awarii systemu bankowości elektronicznej z powodu leżącego po stronie Wykonawcy -zapewnienie bezpłatnej obsługi przelewów w formie papierowej, 2) System bankowości elektronicznej winien zapewnić co najmniej: - elektroniczne przyjmowanie do realizacji zleceń Zamawiającego przez Wykonawcę, w tym: sporządzanie przelewów oraz dostęp on-line do informacji: o obrotach na rachunku bankowym, bieżącym stanie realizacji zleceń (w tym samym dniu), bieżącym stanie środków na rachunku bankowym, przeglądanie historii rachunku, - łączenie dowolnej liczby pojedynczych przelewów bankowych w grupy (paczki przelewów) pozwalające na złożenie na nich akceptacji przez osoby upoważnione, - autoryzację sporządzonych przelewów przez minimum dwie osoby, - wyszukiwanie dokonanych operacji wg. poszczególnych elementów przelewu takich jak: kwota, data, nazwa kontrahenta, -pobieranie wyciągów bankowych, - składanie poleceń przelewu z datą przyszłą, z możliwością ich usuwania, przeglądania, modyfikowania przed datą realizacji, - uzyskiwanie w czasie rzeczywistym wiadomości o statusie wszystkich operacji, - pełne zarządzanie uprawnieniami przez Wykonawcę, gdzie zakres uprawnień będzie przekazywany do Banku w postaci odrębnych wniosków, - dostęp do konsultanta, umożliwiającego pomoc we wszystkich aspektach dotyczących bankowości elektronicznej od godziny 9.30 do 15.00, w dni robocze. 3) Minimalne wymogi bezpieczeństwa teleinformatycznego systemu bankowości elektronicznej: - możliwość logowania się do bankowości elektronicznej z czterech podstawowych przeglądarek, - możliwość dostępu do Systemu wyłącznie z określonych adresów IP wskazanych przez Zamawiającego, - system powinien zapewnić automatycznie blokadę konta użytkownika po 3-krotnie błędnie wpisanym identyfikatorze/haśle, bądź haśle z urządzenia autoryzacyjnego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 66110000-4
Dodatkowe kody CPV: 66113000-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/03/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT265546.67
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Banku Spółdzielczego w Ośnie Lubuskim ,  ,  ul. Bolesława Chrobrego 5,  69-220,  Ośno Lub.,  kraj/woj. lubuskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 187 626,67
Oferta z najniższą ceną/kosztem 187 626,67
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 532 000,00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.