eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sulęcin › Obsługa bankowa Powiatu Sulęcińskiego i podległych jednostek

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2017-02-14

Ogłoszenie nr 25217 - 2017 z dnia 2017-02-14 r.

Sulęcin: Obsługa bankowa Powiatu Sulęcińskiego i podległych jednostek
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Sulęciński, krajowy numer identyfikacyjny 21046690200000, ul. ul. Lipowa  , 69200   Sulęcin, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 095 7555243 do 46, e-mail kazimierz.gryz@powiatsulecinski.pl, faks 957 555 557.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.powiatsulec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

tak
www.bip.powiatsuecinski.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

tak
www.bip.powiatsuecinski.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Adres:


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa bankowa Powiatu Sulęcińskiego i podległych jednostek
Numer referencyjny: DZ.272.1.2017.KGry
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest obsługa bankowa budżetu Powiatu Sulęcińskiego oraz następujących jednostek organizacyjnych, służb i inspekcji podległych powiatowi: 1) Starostwo Powiatowe w Sulęcinie, 2) Zespół Szkół Licealnych i Zawodowych im. Unii Europejskiej w Sulęcinie, 3) I Liceum Ogólnokształcące im. Adama Mickiewicza w Sulęcinie, 4) Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Sulęcinie, 5) Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Sulęcinie, 6) Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Sulęcinie, 7) Dom Dziecka w Sulęcinie, 8) Dom Pomocy Społecznej w Tursku, 9) Powiatowy Urząd Pracy w Sulęcinie, 10) Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Sulęcinie, 11) Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Sulęcinie. Liczba jednostek organizacyjnych jak również ich forma organizacyjna w okresie obowiązywania umowy może ulec zmianie. W przypadku zwiększenia liczby jednostek organizacyjnych bądź zmiany ich formy organizacyjnej, nowe jednostki zawrą umowy na warunkach wynikających z przeprowadzonego postępowania. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje następujący zakres: A. dla każdej jednostki objętej zamówieniem: 1) Otwarcie, prowadzenie oraz bieżąca obsługa rachunków bankowych: a) podstawowych, b) pomocniczych, c) depozytowych prowadzonych w walucie polskiej oraz w walutach obcych, na warunkach zadeklarowanych w ofercie. 2) Dokonywanie rozliczeń pieniężnych w obrocie: a) krajowym, b) zagranicznym. 3) Objęcie systemem bankowości elektronicznej w terminie do 10 dni od daty zawarcia umowy - szczegóły dotyczące systemu zawarte w załączniku. 4) Bezpłatną realizację przelewów z wykorzystaniem drogi elektronicznej. 5) Bezpłatne przyjmowanie wpłat gotówkowych w formie otwartej na rachunki w Banku świadczącym obsługę bankową Zamawiającego, przy czym wpłaty gotówkowe dokonywane w kasie oddziału Banku, przyjmowane będą poza kolejnością. 6) Transport gotówki z kasy Starostwa Powiatowego do Banku, dokonywany do trzech razy w tygodniu. 7) Bezpłatne dokonywanie wypłat gotówkowych z rachunków w Banku świadczącym obsługę bankową Zamawiającego, przy czym wypłaty gotówkowe w kasie oddziału Banku, realizowane będą poza kolejnością. 8) Bezpłatna usługa rozmiany gotówki w oddziale banku. 9) Bezpłatne wydawanie kart płatniczych do rachunków bankowych. 10) Bezpłatne wydawanie blankietów czekowych do rachunków bankowych. 11) Bezpłatne zakładanie lokat terminowych/nocnych zlecanych przez Zamawiającego. 12) Prowadzenie operacji bankowych do ostatniego dnia roku (przez pełen rok kalendarzowy) oraz dokonywanie - bezpłatnie - w ostatnim dniu roku dyspozycji zerowania sald zgodnie ze zleceniem Zamawiającego. 13) Miesięczna kapitalizacja odsetek na rachunkach Zamawiającego. 14) Bezpłatne przeksięgowywanie odsetek skapitalizowanych od rachunków bankowych zgodnie ze złożonymi dyspozycjami w tym zakresie. 15) Bezpłatne wydawanie zaświadczeń i opinii bankowych na wniosek Zamawiającego i obsługiwanych jednostek podległych. Zaświadczenie/opinia bankowa winna zostać wydana w terminie 3 dni roboczych od dnia otrzymania przez Wykonawcę stosowanego wniosku. 16) Dostępność w systemie bankowości elektronicznej wyciągów bankowych od godz. 8.00 następnego dnia roboczego. 17) Oprocentowanie rachunków prowadzonych w walucie PLN (w tym: podstawowych, pomocniczych, depozytowych), obliczane zgodnie z ofertą Wykonawcy. B. dla budżetu powiatu: Uruchomienie na wniosek Zamawiającego - w każdym roku budżetowym - kredytu w rachunku bieżącym budżetu powiatu z przeznaczeniem na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetowego- z uwzględnieniem przepisów ustawy o finansach publicznych i Prawa bankowego - do kwoty określonej w każdym roku przez Radę Powiatu w uchwale budżetowej. W budżecie powiatu na rok 2017 r. kwota kredytu na finansowanie przejściowego deficytu wynosi 2.000.000 zł. W następnych latach kwota kredytu krótkoterminowego mającego charakter odnawialny będzie wynikała z określonego przez Radę Powiatu w uchwale budżetowej upoważnienia udzielonego Zarządowi Powiatu do zaciągania kredytów na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu, jednakże nie będzie wyższa od kwoty 2.000.000 zł. Pozostałe warunki dotyczące kredytu w rachunku bieżącym: 1) Udzielenie kredytu w rachunku bieżącym w każdym roku budżetowym następować będzie po złożeniu przez Zamawiającego stosownego wniosku. 2) Oprocentowanie kredytu będzie liczone jako suma stawki WIBOR 1M (ustalonej na podstawie notowania z ostatniego dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc rozliczeniowy) oraz stałej marży banku (stała marża dla całego okresu trwania umowy, podana przez Wykonawcę w ofercie). 3) Odsetki naliczane będą w okresach miesięcznych (miesiąc kalendarzowy) od faktycznie wykorzystanej kwoty kredytu i płatne ostatniego dnia miesiąca (nawet jeśli ostatni dzień miesiąca przypada na dzień wolny od pracy). 4) Brak opłat i prowizji związanych z uruchomieniem, odnowieniem, wykorzystaniem i spłatą kredytu. 5) Brak prowizji od niewykorzystanej kwoty kredytu. 6) Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel własny in blanco wystawiony przez Zamawiającego wraz z deklaracja wekslową. 3. Inne wymogi Zamawiającego: 1) Gwarancja dostępności do usług w Sulęcinie (min. dokonywanie wpłat i wypłat gotówkowych, rozmiana gotówki) przez wszystkie dni w roku, poza dniami ustawowo wolnymi od pracy oraz sobotami , w godzinach 9.30-16.00. 2) Zapewnienie przez Wykonawcę jednakowych warunków obsługi budżetu powiatu i jego jednostek podległych objętych niniejszym Zamówieniem, a także jednostek, które powstaną w trakcie trwania umowy. 3) Zobowiązanie Wykonawcy do niepobierania opłat i prowizji bankowych za czynności realizowane bezpłatnie wymienione w pkt 2. 4) Zamawiający wymaga, aby wykonawca zapewnił obsługę poza kolejnością pracownikom Zamawiającego i jednostek podległych dokonującym wpłat gotówkowych, wypłat gotówkowych oraz rozmiany gotówki. 5) Zobowiązanie do corocznego uruchamiania kredytu w rachunku bieżącym z uwzględnieniem przepisów o finansach publicznych i Prawa bankowego. 6) Możliwość lokowania wolnych środków pieniężnych na lokatach w innych bankach. 4. Wymogi zamawiającego dotyczące systemu bankowości elektronicznej 1) Wykonawca zapewni w zakresie bankowości elektronicznej: - wszystkie usługi związane z systemem elektronicznej łączności z Wykonawcą, w tym min. zainstalowanie, wdrożenie, szkolenie użytkowników systemu - pracowników Zamawiającego, serwis oraz pomoc techniczną, - nieodpłatnie udostępni urządzenia oraz niezbędne elementy służące do autoryzacji operacji w systemie bankowości elektronicznej, udostępnianego w ramach umowy w ilości do 30 szt., - nieodpłatnie udostępni nośniki ( np. karta kryptograficzna )dla elementów służących do autoryzacji operacji ( np. certyfikat kwalifikowany ) w ilości do 30 szt., - dostęp bez dodatkowych opłat, do nowych urządzeń lub elementów umożliwiających autoryzację w przypadku wygaśnięcia ważności dotychczasowych oraz wyda urządzenia nowym użytkownikom zgłoszonym przez podmiot lub też w przypadku niesprawności tych użytkowanych urządzeń lub elementów- w razie awarii systemu bankowości elektronicznej z powodu leżącego po stronie Wykonawcy -zapewnienie bezpłatnej obsługi przelewów w formie papierowej, 2) System bankowości elektronicznej winien zapewnić co najmniej: - elektroniczne przyjmowanie do realizacji zleceń Zamawiającego przez Wykonawcę, w tym: sporządzanie przelewów oraz dostęp on-line do informacji: o obrotach na rachunku bankowym, bieżącym stanie realizacji zleceń (w tym samym dniu), bieżącym stanie środków na rachunku bankowym, przeglądanie historii rachunku, - łączenie dowolnej liczby pojedynczych przelewów bankowych w grupy (paczki przelewów) pozwalające na złożenie na nich akceptacji przez osoby upoważnione, - autoryzację sporządzonych przelewów przez minimum dwie osoby, - wyszukiwanie dokonanych operacji wg. poszczególnych elementów przelewu takich jak: kwota, data, nazwa kontrahenta, -pobieranie wyciągów bankowych, - składanie poleceń przelewu z datą przyszłą, z możliwością ich usuwania, przeglądania, modyfikowania przed datą realizacji, - uzyskiwanie w czasie rzeczywistym wiadomości o statusie wszystkich operacji, - pełne zarządzanie uprawnieniami przez Wykonawcę, gdzie zakres uprawnień będzie przekazywany do Banku w postaci odrębnych wniosków, - dostęp do konsultanta, umożliwiającego pomoc we wszystkich aspektach dotyczących bankowości elektronicznej od godziny 9.30 do 15.00, w dni robocze. 3) Minimalne wymogi bezpieczeństwa teleinformatycznego systemu bankowości elektronicznej: - możliwość logowania się do bankowości elektronicznej z czterech podstawowych przeglądarek, - możliwość dostępu do Systemu wyłącznie z określonych adresów IP wskazanych przez Zamawiającego, - system powinien zapewnić automatycznie blokadę konta użytkownika po 3-krotnie błędnie wpisanym identyfikatorze/haśle, bądź haśle z urządzenia autoryzacyjnego.

II.5) Główny kod CPV: 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe
Dodatkowe kody CPV:66113000-5
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data zakończenia: 30/06/2020


II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: - posiada zezwolenie na prowadzenie działalności w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (Dz. U. 2015, poz. 128z późn. zm.), tj. posiadają zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 2 000 000,00 zł
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: posiada doświadczenie w zakresie obsługi bankowej jednostek samorządu terytorialnego (co najmniej dwóch jednostek) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp nie

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

1. Formularz ofertowy zgodnie z zał. nr 1 (DO OFERTY). 2. Formularz cenowy zgodnie z zał. nr 3 (DO OFERTY). 3. Do oferty każdy wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 do SIWZ Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. koncesji, zezwolenia, licencji lub dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania; 2. Potwierdzenie, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego. 3. Wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. (W TERMINIE TRZECH DNI OD DNIA ZAMIESZCZENIA NA STRONIE WWW ZAMAWIAJĄCEGO INFORMACJI Z OTWARCIA OFERT) 2. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (jeżeli dotyczy)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

nie


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
cena60
Marża kredytu w rachunku bieżącym20
Oprocentowanie środków na rachunkach bieżących20


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia. o możliwa jest korzystna dla zamawiającego zmiana terminu i sposobu płatności za realizację przedmiotu zamówienia, o jeżeli nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, a w szczególności w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT; o gdy zmiany są korzystne dla zamawiającego (np. obniżenie wysokości marży) 3. Przewidziane powyżej okoliczności stanowiące podstawę zmian do umowy, stanowią uprawnienie Zamawiającego nie zaś jego obowiązek wprowadzenia takich zmian. 4. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Pzp: zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy, zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami. 5. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności za zgodą obu stron. 6. Wszelkie zmiany muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 ze zm.) i art.140 ust. 3 stanowiącego, że umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawartego w SIWZ. 7. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień niniejszej umowy, o których mowa w art. 142 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Podstawą wprowadzenia zmian będzie przedstawienie każdorazowo Kredytobiorcy kalkulacji kosztu Banku uwzględniający wpływ wejścia w życie przepisów dokonujących te zmiany na koszty wykonania przedmiotu umowy przez Bank.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 24/02/2017, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.