eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piła › Wynajem sal oraz catering dla uczestników szkoleń realizowanych w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-02-24

Piła: Wynajem sal oraz catering dla uczestników szkoleń realizowanych w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013
Numer ogłoszenia: 56788 - 2012; data zamieszczenia: 24.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Stowarzyszenie Gmin i Powiatów Nadnoteckich , ul. Grunwaldzka 2, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 67 215 27 90, faks 67 215 27 90 w.33.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sgipn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wynajem sal oraz catering dla uczestników szkoleń realizowanych w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wynajęcie sal szkoleniowych z wyposażeniem multimedialnym i zapewnienie cateringu dla uczestników organizowanych szkoleń. Zamówienie prowadzone jest w ramach dwóch Projektów - Dobry i Przyjazny Urząd i Profesjonalizm i nowoczesność w JST - realizowanych w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytetu V Dobre rządzenie, Działania 5.2 Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, Poddziałania 5.2.1 Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej. W ramach Pierwszej części zamówienia przedmiotem zamówienia jest wynajem sal szkoleniowych z wyposażeniem multimedialnym dla potrzeb przeprowadzenia szkoleń oraz zapewnienie cateringu dla uczestników szkoleń w miejscu realizacji szkoleń dla: a) 48 urzędników na kierowniczych stanowiskach urzędniczych b) 120 urzędników według potrzeb stanowiska pracy z 6 jednostek samorządu terytorialnego: - Urzędu Miasta w Trzciance, - Urzędu Miasta w Czarnkowie, - Urzędu Gminy w Czarnkowie, - Urzędu Gminy w Lubaszu, - Urzędu Miasta w Wieleniu, - Starostwa Powiatowego w Czarnkowie. Szkolenia dla 48 urzędników na kierowniczych stanowiskach przeprowadzone zostaną w podziale na 4 grupy12-sto osobowe w przeciągu 40 dni w okresie: - Kwiecień 2012 r. - Maj 2012 r. - Czerwiec 2012 r. - Wrzesień 2012 r. - Październik 2012 r. Każda z grup będzie miała prowadzone szkolenia przez 10 dni roboczych w 5 modułach tematycznych. Każda z grup będzie miała realizowany jeden moduł tematyczny w miesiącu (dwa dni robocze po 8 godzin). Szkolenia będą prowadzone w godzinach pracy urzędów tj. szkolenie będzie trwało od godz. 8.00 do godz. 16.00, z przerwami na catering: - godz. 10.00 -10.15 przerwa kawowa - godz. 12.00 - 12.30 przerwa obiadowa - godz. 14.00 - 14.15 przerwa kawowa. Szkolenia dla 120 urzędników według potrzeb stanowiska pracy przeprowadzone zostaną w podziale na 8 grup 15-sto osobowych w przeciągu 80 dni w okresie: - wrzesień, październik, listopad, grudzień 2012 r., styczeń, luty 2013 r. Każda z grup będzie miała prowadzone szkolenia przez 10 dni roboczych. Każda z grup będzie miała realizowane w miesiącu dwa lub trzy dni szkoleń po 8 godzin. Szkolenia będą prowadzone w godzinach pracy urzędów w dni robocze od poniedziałku do piątku tj. szkolenie będzie trwało od godz. 8.00 do godz. 16.00, z przerwami na catering: - godz. 10.00 -10.15 przerwa kawowa - godz. 12.00 - 12.30 przerwa obiadowa - godz. 14.00 - 14.15 przerwa kawowa Szczegółowy harmonogram szkoleń, będzie stanowił załącznik do umowy i zostanie przedstawiony Wykonawcy przed podpisaniem umowy, po wyłonieniu wykonawców szkoleń. Sale szkoleniowe powinny byś wyposażone w stoły/biurka, krzesła z siedziskami miękkimi i oparciami. Wykluczamy ze standardu komfortowego krzesła z blatem roboczym. Catering musi być podawany na oddzielnej sali lub holu przynależnym do sali szkoleniowej w sposób zapewniający konsumpcję na siedząco przy stołach. Za sale komfortowe uznajemy sale właściwie oświetlone, wentylowane lub klimatyzowane zapewaniające komfortową i stała temperaturę zarówno w zimne jak i gorące dni. W ramach Drugiej części zamówienia przedmiotem zamówienia jest wynajem sal szkoleniowych z wyposażeniem multimedialnym dla potrzeb przeprowadzenia szkoleń oraz zapewnienie cateringu dla uczestników szkoleń w miejscu realizacji szkoleń dla: a) 55 urzędników na kierowniczych stanowiskach urzędniczych, b) 180 urzędników według potrzeb stanowiska pracy, z 5 jednostek samorządu terytorialnego: - Urzędu Miasta Piły, - Urzędu Miasta i Gminy w Wysokiej, - Urzędu Gminy w Budzyniu, - Urzędu Gminy i Miasta w Ujściu, - Urzędu Gminy w Miasteczku Krajeńskim. Szkolenia dla 55 urzędników na kierowniczych stanowiskach przeprowadzone zostaną w podziale na 5 grup 11-sto osobowych w przeciągu 50 dni w okresie: - Kwiecień 2012 r. - Maj 2012 r. - Czerwiec 2012 r. - Wrzesień 2012 r. - Październik 2012 r. Każda z grup będzie miała prowadzone szkolenia przez 10 dni roboczych w 5 modułach tematycznych. Każda z grup będzie miała realizowany jeden moduł tematyczny w miesiącu (dwa dni robocze po 8 godzin). Szkolenia będą prowadzone w godzinach pracy urzędów tj. szkolenie będzie trwało od godz. 8.00 do godz. 16.00, z przerwami na catering: - godz. 10.00- 10.15 przerwa kawowa - godz. 12.00- 12.30 przerwa obiadowa - godz. 14.00-14.15 przerwa kawowa. Szkolenia dla 180 urzędników według potrzeb stanowiska pracy przeprowadzone zostaną dla 12 grup 15-sto osobowych w przeciągu 120 dni w okresie: - wrzesień, październik, listopad, grudzień 2012 r. - styczeń, luty 2013 r. Każda z grup będzie miała prowadzone szkolenia przez 10 dni roboczych. Każda z grup będzie miała realizowane w miesiącu dwa lub trzy dni szkoleń po 8 godzin. Szkolenia będą prowadzone w godzinach pracy urzędów w dni robocze od poniedziałku do piątku tj. szkolenie będzie trwało od godz. 8.00 do godz. 16.00, z przerwami na catering: - godz. 10.00- 10.15 przerwa kawowa - godz. 12.00 -12.30 przerwa obiadowa - godz. 14.00 -14.15 przerwa kawowa Szczegółowy harmonogram szkoleń, będzie stanowił załącznik do umowy i zostanie przedstawiony Wykonawcy przed podpisaniem umowy, po wyłonieniu wykonawców szkoleń. Sale szkoleniowe powinny byś wyposażone w stoły/biurka, krzesła z siedziskami miękkimi i oparciami. Wykluczamy ze standardu komfortowego krzesła z blatem roboczym. Catering musi być podawany na oddzielnej sali lub holu przynależnym do sali szkoleniowej w sposób zapewniający konsumpcję na siedząco przy stołach. Za sale komfortowe uznajemy sale właściwie oświetlone, wentylowane lub klimatyzowane zapewaniające komfortową i stała temperaturę zarówno w zimne jak i gorące dni. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w punkcie 3.2 SIWZ.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia Wykonawcy zamówień uzupełniających na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp do wysokości 20% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.22.00.00-9, 55.50.00.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.02.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie - w tym zakresie wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej: - w przypadku pierwszej części zamówienia - dwie usługi, z których każda polegała na: wynajmie sal szkoleniowych z wyposażeniem multimedialnym, zapewnieniu cateringu w trakcie przeprowadzanych szkoleń/warsztatów; - w przypadku drugiej części zamówienia - dwie usługi, z których każda polegała na: wynajmie sal szkoleniowych z wyposażeniem multimedialnym, zapewnieniu cateringu w trakcie przeprowadzanych szkoleń/warsztatów.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie niniejszego zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować: - dla pierwszej części zamówienia - przynajmniej dwiema salami szkoleniowymi przystosowanymi do realizacji szkoleń dla minimum 15 osób dorosłych, wyposażonymi w odpowiednią do liczby uczestników ilość stołów/biurek oraz stół/biurko dla wykładowcy, odpowiednią do liczby uczestników ilość krzeseł oraz krzesło dla wykładowcy, odpowiednie oświetlenie, zestaw: laptop + projektor multimedialny, tablica z flipchartami (w zestawie papier i pisaki), a sale te będą znajdowały się w budynku mającym swoją siedzibę w miejscowości Czarnków w woj. wielkopolskim lub miejscowości oddalonej do 15 km od m. Czarnków w woj. wielkopolskim; - dla drugiej części zamówienia - przynajmniej dwiema salami szkoleniowymi przystosowanymi do realizacji szkoleń dla minimum 15 osób dorosłych, wyposażonymi w odpowiednią do liczby uczestników ilość stołów/biurek oraz stół/biurko dla wykładowcy, odpowiednią do liczby uczestników ilość krzeseł oraz krzesło dla wykładowcy, odpowiednie oświetlenie, zestaw: laptop + projektor multimedialny, tablica z flipchartami (w zestawie papier i pisaki), a sale te będą znajdowały się w budynku mającym swoją siedzibę w miejscowości Piła w woj. wielkopolskim lub miejscowości oddalonej do 15 km od m. Piła w woj. wielkopolskim.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej gwarantującej wykonanie zamówienia i w tym względzie udokumentuje, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 50.000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełniony Formularz oferta - Załącznik nr 1 do SIWZ. Wypełniony Formularz cenowy - Załącznik nr 2 do SIWZ. Wypełnione oświadczenia - Załącznik nr 5a i 5b do SIWZ. Pełnomocnictwo do podpisania oferty i umowy, jeżeli forma reprezentacji nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy, na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Pzp, polegających na: 1) zmianie terminu wykonania przedmiotu umowy na skutek wystąpienia przyczyn, które skutkują niemożliwością terminowego wykonania przedmiotu umowy, 2) zmianie terminów oraz zasad płatności na skutek wystąpienia przyczyn niezależnych od Zamawiającego oraz Wykonawcy, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, 3) zmianie innych postanowień umownych tylko w uzasadnionych przypadkach niezależnych od stron, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sgipn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Stowarzyszenie Gmin i Powiatów Nadnoteckich ul. Grunwaldzka 2, 64-920 Piła, pokój nr 8.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.03.2012 godzina 09:00, miejsce: Stowarzyszenie Gmin i Powiatów Nadnoteckich ul. Grunwaldzka 2, 64-920 Piła, pokój nr 8.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekty współfinansowane ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowane w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytetu V Dobre rządzenie, Działania 5.2 Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, Poddziałania 5.2.1 Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wynajem sal szkoleniowych z wyposażeniem multimedialnym i zapewnienie cateringu dla uczestników szkoleń realizowanych w ramach Projektu Dobry i Przyjazny Urząd.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wynajem sal szkoleniowych z wyposażeniem multimedialnym dla potrzeb przeprowadzenia szkoleń oraz zapewnienie cateringu dla uczestników szkoleń w miejscu realizacji szkoleń dla: a) 48 urzędników na kierowniczych stanowiskach urzędniczych b) 120 urzędników według potrzeb stanowiska pracy z 6 jednostek samorządu terytorialnego: Urzędu Miasta w Trzciance, Urzędu Miasta w Czarnkowie, Urzędu Gminy w Czarnkowie, Urzędu Gminy w Lubaszu, Urzędu Miasta w Wieleniu, Starostwa Powiatowego w Czarnkowie. Szkolenia dla 48 urzędników na kierowniczych stanowiskach przeprowadzone zostaną w podziale na 4 grupy12-sto osobowe w przeciągu 40 dni w okresie: Kwiecień 2012 r., Maj 2012 r., Czerwiec 2012 r., Wrzesień 2012 r., Październik 2012 r. Każda z grup będzie miała prowadzone szkolenia przez 10 dni roboczych w 5 modułach tematycznych. Każda z grup będzie miała realizowany jeden moduł tematyczny w miesiącu (dwa dni robocze po 8 godzin). Szkolenia będą prowadzone w godzinach pracy urzędów tj. szkolenie będzie trwało od godz. 8.00 do godz. 16.00, z przerwami na catering: - godz. 10.00 -10.15 przerwa kawowa - godz. 12.00 - 12.30 przerwa obiadowa - godz. 14.00 - 14.15 przerwa kawowa. Szkolenia dla 120 urzędników według potrzeb stanowiska pracy przeprowadzone zostaną w podziel na 8 grup 15-sto osobowych w przeciągu 80 dni w okresie: wrzesień, październik, listopad, grudzień 2012 r., styczeń, luty 2013 r. Każda z grup będzie miała prowadzone szkolenia przez 10 dni roboczych. Każda z grup będzie miała realizowane w miesiącu dwa lub trzy dni szkoleń po 8 godzin. Szkolenia będą prowadzone w godzinach pracy urzędów w dni robocze od poniedziałku do piątku tj. szkolenie będzie trwało od godz. 8.00 do godz. 16.00, z przerwami na catering: - godz. 10.00 -10.15 przerwa kawowa - godz. 12.00 - 12.30 przerwa obiadowa - godz. 14.00 - 14.15 przerwa kawowa. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w punkcie 3.2.1 SIWZ Szczegółowy harmonogram szkoleń, będzie stanowił załącznik do umowy i zostanie przedstawiony Wykonawcy przed podpisaniem umowy, po wyłonieniu wykonawców szkoleń. Sale szkoleniowe powinny byś wyposażone w stoły/biurka, krzesła z siedziskami miękkimi i oparciami. Wykluczamy ze standardu komfortowego krzesła z blatem roboczym. Catering musi być podawany na oddzielnej sali lub holu przynależnym do sali szkoleniowej w sposób zapewniający konsumpcję na siedząco przy stołach. Za sale komfortowe uznajemy sale właściwie oświetlone, wentylowane lub klimatyzowane zapewaniające komfortową i stała temperaturę zarówno w zimne jak i gorące dni.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.22.00.00-9, 55.50.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wynajem sal szkoleniowych z wyposażeniem multimedialnym i zapewnienie cateringu dla uczestników szkoleń realizowanych w ramach Projektu Profesjonalizm i nowoczesność w JST.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wynajem sal szkoleniowych z wyposażeniem multimedialnym dla potrzeb przeprowadzenia szkoleń oraz zapewnienie cateringu dla uczestników szkoleń w miejscu realizacji szkoleń dla: a) 55 urzędników na kierowniczych stanowiskach urzędniczych, b) 180 urzędników według potrzeb stanowiska pracy, z 5 jednostek samorządu terytorialnego: Urzędu Miasta Piły, Urzędu Miasta i Gminy w Wysokiej, Urzędu Gminy w Budzyniu, Urzędu Gminy i Miasta w Ujściu, Urzędu Gminy w Miasteczku Krajeńskim. Szkolenia dla 55 urzędników na kierowniczych stanowiskach przeprowadzone zostaną w podziale na 5 grup 11-sto osobowych w przeciągu 50 dni w okresie: Kwiecień 2012 r., Maj 2012 r., Czerwiec 2012 r., Wrzesień 2012 r., Październik 2012 r. Każda z grup będzie miała prowadzone szkolenia przez 10 dni roboczych w 5 modułach tematycznych. Każda z grup będzie miała realizowany jeden moduł tematyczny w miesiącu (dwa dni robocze po 8 godzin). Szkolenia będą prowadzone w godzinach pracy urzędów tj. szkolenie będzie trwało od godz. 8.00 do godz. 16.00, z przerwami na catering: - godz. 10.00- 10.15 przerwa kawowa - godz. 12.00- 12.30 przerwa obiadowa - godz. 14.00-14.15 przerwa kawowa. Szkolenia dla 180 urzędników według potrzeb stanowiska pracy przeprowadzone zostaną dla 12 grup 15-sto osobowych w przeciągu 120 dni w okresie: wrzesień, październik, listopad, grudzień 2012 r., styczeń, luty 2013 r. Każda z grup będzie miała prowadzone szkolenia przez 10 dni roboczych. Każda z grup będzie miała realizowane w miesiącu dwa lub trzy dni szkoleń po 8 godzin. Szkolenia będą prowadzone w godzinach pracy urzędów w dni robocze od poniedziałku do piątku tj. szkolenie będzie trwało od godz. 8.00 do godz. 16.00, z przerwami na catering: - godz. 10.00- 10.15 przerwa kawowa - godz. 12.00 -12.30 przerwa obiadowa - godz. 14.00 -14.15 przerwa kawowa. Szczegółowy harmonogram szkoleń, będzie stanowił załącznik do umowy i zostanie przedstawiony Wykonawcy przed podpisaniem umowy, po wyłonieniu wykonawców szkoleń. Sale szkoleniowe powinny byś wyposażone w stoły/biurka, krzesła z siedziskami miękkimi i oparciami. Wykluczamy ze standardu komfortowego krzesła z blatem roboczym. Catering musi być podawany na oddzielnej sali lub holu przynależnym do sali szkoleniowej w sposób zapewniający konsumpcję na siedząco przy stołach. Za sale komfortowe uznajemy sale właściwie oświetlone, wentylowane lub klimatyzowane zapewaniające komfortową i stała temperaturę zarówno w zimne jak i gorące dni. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w punkcie 3.2.2 SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.22.00.00-9, 55.50.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.