eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piła › Wynajem sal oraz catering dla uczestników szkoleń realizowanych w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-03-30

Piła: Wynajem sal oraz catering dla uczestników szkoleń realizowanych w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013
Numer ogłoszenia: 101142 - 2012; data zamieszczenia: 30.03.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 56788 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Stowarzyszenie Gmin i Powiatów Nadnoteckich, ul. Grunwaldzka 2, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 67 215 27 90, faks 67 215 27 90 w.33.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wynajem sal oraz catering dla uczestników szkoleń realizowanych w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wynajęcie sal szkoleniowych z wyposażeniem multimedialnym i zapewnienie cateringu dla uczestników organizowanych szkoleń. Zamówienie prowadzone jest w ramach dwóch Projektów - Dobry i Przyjazny Urząd i Profesjonalizm i nowoczesność w JST - realizowanych w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytetu V Dobre rządzenie, Działania 5.2 Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, Poddziałania 5.2.1 Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej. W ramach Pierwszej części zamówienia przedmiotem zamówienia jest wynajem sal szkoleniowych z wyposażeniem multimedialnym dla potrzeb przeprowadzenia szkoleń oraz zapewnienie cateringu dla uczestników szkoleń w miejscu realizacji szkoleń dla: a) 48 urzędników na kierowniczych stanowiskach urzędniczych b) 120 urzędników według potrzeb stanowiska pracy z 6 jednostek samorządu terytorialnego: - Urzędu Miasta w Trzciance, - Urzędu Miasta w Czarnkowie, - Urzędu Gminy w Czarnkowie, - Urzędu Gminy w Lubaszu, - Urzędu Miasta w Wieleniu, - Starostwa Powiatowego w Czarnkowie. Szkolenia dla 48 urzędników na kierowniczych stanowiskach przeprowadzone zostaną w podziale na 4 grupy12-sto osobowe w przeciągu 40 dni w okresie: - Kwiecień 2012 r. - Maj 2012 r. - Czerwiec 2012 r. - Wrzesień 2012 r. - Październik 2012 r. Każda z grup będzie miała prowadzone szkolenia przez 10 dni roboczych w 5 modułach tematycznych. Każda z grup będzie miała realizowany jeden moduł tematyczny w miesiącu (dwa dni robocze po 8 godzin). Szkolenia będą prowadzone w godzinach pracy urzędów tj. szkolenie będzie trwało od godz. 8.00 do godz. 16.00, z przerwami na catering: - godz. 10.00 -10.15 przerwa kawowa - godz. 12.00 - 12.30 przerwa obiadowa - godz. 14.00 - 14.15 przerwa kawowa. Szkolenia dla 120 urzędników według potrzeb stanowiska pracy przeprowadzone zostaną w podziale na 8 grup 15-sto osobowych w przeciągu 80 dni w okresie: - wrzesień, październik, listopad, grudzień 2012 r., styczeń, luty 2013 r. Każda z grup będzie miała prowadzone szkolenia przez 10 dni roboczych. Każda z grup będzie miała realizowane w miesiącu dwa lub trzy dni szkoleń po 8 godzin. Szkolenia będą prowadzone w godzinach pracy urzędów w dni robocze od poniedziałku do piątku tj. szkolenie będzie trwało od godz. 8.00 do godz. 16.00, z przerwami na catering: - godz. 10.00 -10.15 przerwa kawowa - godz. 12.00 - 12.30 przerwa obiadowa - godz. 14.00 - 14.15 przerwa kawowa Szczegółowy harmonogram szkoleń, będzie stanowił załącznik do umowy i zostanie przedstawiony Wykonawcy przed podpisaniem umowy, po wyłonieniu wykonawców szkoleń. Sale szkoleniowe powinny byś wyposażone w stoły/biurka, krzesła z siedziskami miękkimi i oparciami. Wykluczamy ze standardu komfortowego krzesła z blatem roboczym. Catering musi być podawany na oddzielnej sali lub holu przynależnym do sali szkoleniowej w sposób zapewniający konsumpcję na siedząco przy stołach. Za sale komfortowe uznajemy sale właściwie oświetlone, wentylowane lub klimatyzowane zapewaniające komfortową i stała temperaturę zarówno w zimne jak i gorące dni. W ramach Drugiej części zamówienia przedmiotem zamówienia jest wynajem sal szkoleniowych z wyposażeniem multimedialnym dla potrzeb przeprowadzenia szkoleń oraz zapewnienie cateringu dla uczestników szkoleń w miejscu realizacji szkoleń dla: a) 55 urzędników na kierowniczych stanowiskach urzędniczych, b) 180 urzędników według potrzeb stanowiska pracy, z 5 jednostek samorządu terytorialnego: - Urzędu Miasta Piły, - Urzędu Miasta i Gminy w Wysokiej, - Urzędu Gminy w Budzyniu, - Urzędu Gminy i Miasta w Ujściu, - Urzędu Gminy w Miasteczku Krajeńskim. Szkolenia dla 55 urzędników na kierowniczych stanowiskach przeprowadzone zostaną w podziale na 5 grup 11-sto osobowych w przeciągu 50 dni w okresie: - Kwiecień 2012 r. - Maj 2012 r. - Czerwiec 2012 r. - Wrzesień 2012 r. - Październik 2012 r. Każda z grup będzie miała prowadzone szkolenia przez 10 dni roboczych w 5 modułach tematycznych. Każda z grup będzie miała realizowany jeden moduł tematyczny w miesiącu (dwa dni robocze po 8 godzin). Szkolenia będą prowadzone w godzinach pracy urzędów tj. szkolenie będzie trwało od godz. 8.00 do godz. 16.00, z przerwami na catering: - godz. 10.00- 10.15 przerwa kawowa - godz. 12.00- 12.30 przerwa obiadowa - godz. 14.00-14.15 przerwa kawowa. Szkolenia dla 180 urzędników według potrzeb stanowiska pracy przeprowadzone zostaną dla 12 grup 15-sto osobowych w przeciągu 120 dni w okresie: - wrzesień, październik, listopad, grudzień 2012 r. - styczeń, luty 2013 r. Każda z grup będzie miała prowadzone szkolenia przez 10 dni roboczych. Każda z grup będzie miała realizowane w miesiącu dwa lub trzy dni szkoleń po 8 godzin. Szkolenia będą prowadzone w godzinach pracy urzędów w dni robocze od poniedziałku do piątku tj. szkolenie będzie trwało od godz. 8.00 do godz. 16.00, z przerwami na catering: - godz. 10.00- 10.15 przerwa kawowa - godz. 12.00 -12.30 przerwa obiadowa - godz. 14.00 -14.15 przerwa kawowa Szczegółowy harmonogram szkoleń, będzie stanowił załącznik do umowy i zostanie przedstawiony Wykonawcy przed podpisaniem umowy, po wyłonieniu wykonawców szkoleń. Sale szkoleniowe powinny byś wyposażone w stoły/biurka, krzesła z siedziskami miękkimi i oparciami. Wykluczamy ze standardu komfortowego krzesła z blatem roboczym. Catering musi być podawany na oddzielnej sali lub holu przynależnym do sali szkoleniowej w sposób zapewniający konsumpcję na siedząco przy stołach. Za sale komfortowe uznajemy sale właściwie oświetlone, wentylowane lub klimatyzowane zapewaniające komfortową i stała temperaturę zarówno w zimne jak i gorące dni. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w punkcie 3.2 SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.22.00.00 - Usługi wynajmu lub leasingu nieruchomości innych niż mieszkalne 55.50.00.00 - Usługi bufetowe oraz w zakresie podawania posiłków .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekty współfinansowane ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowane w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytetu V Dobre rządzenie, Działania 5.2 Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, Poddziałania 5.2.1 Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Wynajem sal szkoleniowych z wyposażeniem multimedialnym i zapewnienie cateringu dla uczestników szkoleń realizowanych w ramach Projektu Dobry i Przyjazny Urząd

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.03.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • B.M.G. Rydwańscy Zajazd Tarcza ZPChr Sp.J., Al. Powstańców Wlkp. 182, 64-920 Piła, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 170926,84 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 172290,96

  • Oferta z najniższą ceną: 172290,96 / Oferta z najwyższą ceną: 172290,96

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Wynajem sal szkoleniowych z wyposażeniem multimedialnym i zapewnienie cateringu dla uczestników szkoleń realizowanych w ramach Projektu Profesjonalizm i nowoczesność w JST

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.03.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • B.M.G. Rydwańscy Zajazd Tarcza ZPChr Sp.J., Al. Powstańców Wlkp. 182, 64-920 Piła, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 240975,62 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 242909,18

  • Oferta z najniższą ceną: 56200,78 / Oferta z najwyższą ceną: 243506,60

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.