To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-03-30
Piła: Wynajem sal oraz catering dla uczestników szkoleń realizowanych w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013
Numer ogłoszenia: 101142 - 2012; data zamieszczenia: 30.03.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 56788 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Stowarzyszenie Gmin i Powiatów Nadnoteckich, ul. Grunwaldzka 2, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 67 215 27 90, faks 67 215 27 90 w.33.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wynajem sal oraz catering dla uczestników szkoleń realizowanych w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wynajęcie sal szkoleniowych z wyposażeniem multimedialnym i zapewnienie cateringu dla uczestników organizowanych szkoleń. Zamówienie prowadzone jest w ramach dwóch Projektów - Dobry i Przyjazny Urząd i Profesjonalizm i nowoczesność w JST - realizowanych w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytetu V Dobre rządzenie, Działania 5.2 Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, Poddziałania 5.2.1 Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej. W ramach Pierwszej części zamówienia przedmiotem zamówienia jest wynajem sal szkoleniowych z wyposażeniem multimedialnym dla potrzeb przeprowadzenia szkoleń oraz zapewnienie cateringu dla uczestników szkoleń w miejscu realizacji szkoleń dla: a) 48 urzędników na kierowniczych stanowiskach urzędniczych b) 120 urzędników według potrzeb stanowiska pracy z 6 jednostek samorządu terytorialnego: - Urzędu Miasta w Trzciance, - Urzędu Miasta w Czarnkowie, - Urzędu Gminy w Czarnkowie, - Urzędu Gminy w Lubaszu, - Urzędu Miasta w Wieleniu, - Starostwa Powiatowego w Czarnkowie. Szkolenia dla 48 urzędników na kierowniczych stanowiskach przeprowadzone zostaną w podziale na 4 grupy12-sto osobowe w przeciągu 40 dni w okresie: - Kwiecień 2012 r. - Maj 2012 r. - Czerwiec 2012 r. - Wrzesień 2012 r. - Październik 2012 r. Każda z grup będzie miała prowadzone szkolenia przez 10 dni roboczych w 5 modułach tematycznych. Każda z grup będzie miała realizowany jeden moduł tematyczny w miesiącu (dwa dni robocze po 8 godzin). Szkolenia będą prowadzone w godzinach pracy urzędów tj. szkolenie będzie trwało od godz. 8.00 do godz. 16.00, z przerwami na catering: - godz. 10.00 -10.15 przerwa kawowa - godz. 12.00 - 12.30 przerwa obiadowa - godz. 14.00 - 14.15 przerwa kawowa. Szkolenia dla 120 urzędników według potrzeb stanowiska pracy przeprowadzone zostaną w podziale na 8 grup 15-sto osobowych w przeciągu 80 dni w okresie: - wrzesień, październik, listopad, grudzień 2012 r., styczeń, luty 2013 r. Każda z grup będzie miała prowadzone szkolenia przez 10 dni roboczych. Każda z grup będzie miała realizowane w miesiącu dwa lub trzy dni szkoleń po 8 godzin. Szkolenia będą prowadzone w godzinach pracy urzędów w dni robocze od poniedziałku do piątku tj. szkolenie będzie trwało od godz. 8.00 do godz. 16.00, z przerwami na catering: - godz. 10.00 -10.15 przerwa kawowa - godz. 12.00 - 12.30 przerwa obiadowa - godz. 14.00 - 14.15 przerwa kawowa Szczegółowy harmonogram szkoleń, będzie stanowił załącznik do umowy i zostanie przedstawiony Wykonawcy przed podpisaniem umowy, po wyłonieniu wykonawców szkoleń. Sale szkoleniowe powinny byś wyposażone w stoły/biurka, krzesła z siedziskami miękkimi i oparciami. Wykluczamy ze standardu komfortowego krzesła z blatem roboczym. Catering musi być podawany na oddzielnej sali lub holu przynależnym do sali szkoleniowej w sposób zapewniający konsumpcję na siedząco przy stołach. Za sale komfortowe uznajemy sale właściwie oświetlone, wentylowane lub klimatyzowane zapewaniające komfortową i stała temperaturę zarówno w zimne jak i gorące dni. W ramach Drugiej części zamówienia przedmiotem zamówienia jest wynajem sal szkoleniowych z wyposażeniem multimedialnym dla potrzeb przeprowadzenia szkoleń oraz zapewnienie cateringu dla uczestników szkoleń w miejscu realizacji szkoleń dla: a) 55 urzędników na kierowniczych stanowiskach urzędniczych, b) 180 urzędników według potrzeb stanowiska pracy, z 5 jednostek samorządu terytorialnego: - Urzędu Miasta Piły, - Urzędu Miasta i Gminy w Wysokiej, - Urzędu Gminy w Budzyniu, - Urzędu Gminy i Miasta w Ujściu, - Urzędu Gminy w Miasteczku Krajeńskim. Szkolenia dla 55 urzędników na kierowniczych stanowiskach przeprowadzone zostaną w podziale na 5 grup 11-sto osobowych w przeciągu 50 dni w okresie: - Kwiecień 2012 r. - Maj 2012 r. - Czerwiec 2012 r. - Wrzesień 2012 r. - Październik 2012 r. Każda z grup będzie miała prowadzone szkolenia przez 10 dni roboczych w 5 modułach tematycznych. Każda z grup będzie miała realizowany jeden moduł tematyczny w miesiącu (dwa dni robocze po 8 godzin). Szkolenia będą prowadzone w godzinach pracy urzędów tj. szkolenie będzie trwało od godz. 8.00 do godz. 16.00, z przerwami na catering: - godz. 10.00- 10.15 przerwa kawowa - godz. 12.00- 12.30 przerwa obiadowa - godz. 14.00-14.15 przerwa kawowa. Szkolenia dla 180 urzędników według potrzeb stanowiska pracy przeprowadzone zostaną dla 12 grup 15-sto osobowych w przeciągu 120 dni w okresie: - wrzesień, październik, listopad, grudzień 2012 r. - styczeń, luty 2013 r. Każda z grup będzie miała prowadzone szkolenia przez 10 dni roboczych. Każda z grup będzie miała realizowane w miesiącu dwa lub trzy dni szkoleń po 8 godzin. Szkolenia będą prowadzone w godzinach pracy urzędów w dni robocze od poniedziałku do piątku tj. szkolenie będzie trwało od godz. 8.00 do godz. 16.00, z przerwami na catering: - godz. 10.00- 10.15 przerwa kawowa - godz. 12.00 -12.30 przerwa obiadowa - godz. 14.00 -14.15 przerwa kawowa Szczegółowy harmonogram szkoleń, będzie stanowił załącznik do umowy i zostanie przedstawiony Wykonawcy przed podpisaniem umowy, po wyłonieniu wykonawców szkoleń. Sale szkoleniowe powinny byś wyposażone w stoły/biurka, krzesła z siedziskami miękkimi i oparciami. Wykluczamy ze standardu komfortowego krzesła z blatem roboczym. Catering musi być podawany na oddzielnej sali lub holu przynależnym do sali szkoleniowej w sposób zapewniający konsumpcję na siedząco przy stołach. Za sale komfortowe uznajemy sale właściwie oświetlone, wentylowane lub klimatyzowane zapewaniające komfortową i stała temperaturę zarówno w zimne jak i gorące dni. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w punkcie 3.2 SIWZ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.22.00.00 - Usługi wynajmu lub leasingu nieruchomości innych niż mieszkalne 55.50.00.00 - Usługi bufetowe oraz w zakresie podawania posiłków .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekty współfinansowane ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowane w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytetu V Dobre rządzenie, Działania 5.2 Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, Poddziałania 5.2.1 Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Wynajem sal szkoleniowych z wyposażeniem multimedialnym i zapewnienie cateringu dla uczestników szkoleń realizowanych w ramach Projektu Dobry i Przyjazny Urząd
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.03.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- B.M.G. Rydwańscy Zajazd Tarcza ZPChr Sp.J., Al. Powstańców Wlkp. 182, 64-920 Piła, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 170926,84 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 172290,96
Oferta z najniższą ceną: 172290,96 / Oferta z najwyższą ceną: 172290,96
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Wynajem sal szkoleniowych z wyposażeniem multimedialnym i zapewnienie cateringu dla uczestników szkoleń realizowanych w ramach Projektu Profesjonalizm i nowoczesność w JST
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.03.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- B.M.G. Rydwańscy Zajazd Tarcza ZPChr Sp.J., Al. Powstańców Wlkp. 182, 64-920 Piła, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 240975,62 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 242909,18
Oferta z najniższą ceną: 56200,78 / Oferta z najwyższą ceną: 243506,60
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z PIŁY
- Koszenie terenów zieleni gminnej w 2024 r. (zadanie 1 i 2)
- BUDOWA SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ I SIECI KANALIZACJI DESZCZOWEJ NA OSIEDLU KOSZYCE K1-K2 W PILE - Etap IV -
- Zakup i montaż platformy przyschodowej wewnętrznej i zewnętrznej
- Adaptacja i modernizacja części budynku, położonego w Pile przy al. Powstańców Wielkopolskich 182 pod kątem wykorzystania do działań socjoterapeutycznych, sportowo-rekreacyjnych itp.
- Przebudowa i adaptacja pomieszczeń z przeznaczeniem na Pracownie Biochemii i Mikrobiologii w budynku "A" Akademii Nauk Stosowanych im. Stanisława Staszica w Pile
- Budowa ulicy Glinianej w Pile
więcej: przetargi w Pile »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zrealizowanie usługi: szkoleniowej, coachingu, mentoringu i walidacji w ramach projektu "Rozwój kompetencji, umiejętności, uzdolnień, zainteresowań uczniów poza edukacją formalną w Gminie Księżpol"
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych dla Związku Gmin i Powiatów Subregionu Centralnego Województwa Śląskiego w latach 2024-2025
- Usługa przeprowadzenia cyklu spotkań skierowanych do członków grup roboczych ds. inteligentnych specjalizacji województwa mazowieckiego
- Usługa hotelowo-gastronomiczna na potrzeby organizacji obozu sportowego dla zawodników Akademii Piłkarskiej Klubu Sportowego Sokół Serock
- 106.2024 wyłonienie Wykonawcy w zakresie świadczenia usługi cateringowej podczas międzynarodowej konferencji European Conference on Molecular Magnetic (ECMM 2024).
więcej: Usługi bufetowe oraz w zakresie podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.