eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Boniewo › Budowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Grójec - Sułkówek długości 1952 mb.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-10

Boniewo: Budowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Grójec - Sułkówek długości 1952 mb.
Numer ogłoszenia: 56614 - 2009; data zamieszczenia: 10.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Boniewo , ul. Szkolna 28, 87-851 Boniewo, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2840124, faks 054 284 0671.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Grójec - Sułkówek długości 1952 mb..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Charakterystyczne parametry drogi : 1 długość drogi - 1952 mb, 2korona drogi 6,00 mb, 3 4 pobocza dwustronne o szerokości 0,75 mb każdy, 5 obustronne rowy odwadniające wysychające szerokości 40 cm, 6 zjazdy na drogi gruntowe sztuk 7 i do zagród 4, 7 zjazdy na pola uprawne 18 sztuk, 8 zabezpieczenie ruchu drogowego - ustawienie znaków drogowych ostrzegawczych 12 sztuk. Opis robót do wykonania : 9 wyprofilowanie istniejącej żużlowej nawierzchni jezdni i poboczy, 10wykonanie dwustronnych poboczy i rowów przydrożnych o szerokości dna 40 cm, 11 warstwa odcinająca z piasku 10 cm po zagęszczeniu, 12 ułożenie warstwy tłucznia kamiennego - wapiennego grubością 15 cm po zagęszczeniu, 13 powierzchniowe utrwalenie grysami frakcji 2/5 5/8 przy pomocy emulsji asfaltowej, 14 wykonanie zjazdów na drogi gruntowe i do zagród poprzez zagęszczenie i wyprofilowanie podłoża, wykonanie warstwy odcinającej z piasku grubości 10 cm, nawierzchni z tłucznia kamiennego wapiennego grubości 10 cm, 15 wykonanie zjazdów na pola z kruszywa naturalnego grubości 15 cm. po zagęszczeniu w warstwie odcinającej z piasku grubości 10 cm, 16 zabezpieczenie ruchu drogowego; ustawienie znaków drogowych ostrzegawczych 12 sztuk, 17 wykonanie inwentaryzacji powykonawczej. Przedmiar robót, jest załącznikiem do niniejszej specyfikacji..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Oferta winna być zabezpieczona wadium w wysokości 7 000 złotych. wadium może być wniesione w jednej z poniższych form : - pieniądzu przelewem na rachunek bankowy : BS Lubraniec Oddział Boniewo 90955910300007026320000001- przed upływem terminu składania ofert Zamawiający udokumentuje wyciągiem z konta potwierdzenie wpłat wadium przez wykonawcę, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- Kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) 2. Dowód wpłaty należy załączyć do ofert.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy : 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie robót drogowych, 1.2. posiadają niezbędną wiedzę doświadczenie oraz dysponują potencjałem pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U.z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 oraz z 2008 r. Nr 171, poz. 1058). 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne. 2.1 Przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą spełnia lub nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w rozdziale VII niniejszej Specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2.2. Nie spełnienie chociażby jednego z warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 oraz z 2008 r. Nr 171, poz. 1058) ; ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych oraz , że nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 tej ustawy według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 i 3 do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia ponadto następujące dokumenty : 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy , wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy przedstawić następujące dokumenty : 6. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat (2006 -2008) robót drogowych, w zakresie wykonania nawierzchni podwójnie powierzchniowo utrwalanej grysami, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom drogowym z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. Jeżeli przedmiotowy wykaz będzie zawierał mniej niż jedną wykonaną podobną robotę drogową , wykonawca zostanie wykluczony z postępowania a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 7. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje wykonawca : Wymagane narzędzia : 1.walec wibracyjny 10 t. 2 walec statyczny 10 t, 3 równiarka 74 KW, 4 spycharka 100 KM, 5 szczotka mechaniczna, 6 ciągnik 50 KM, 7 skrapiarka do bitumu, 8 rozsypywacz grysów, 9 samochód wywrotka 10 ładowarka, 7 a W przypadku nie posiadania własnego sprzętu należy przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów o udostępnienie do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń. 8. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynność ; (kopie posiadanych uprawnień drogowych) lub, 8 a Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 8, wykonawca wykazał, którymi będzie dysponował ; (kopie uprawnień drogowych). W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy przedstawić : 9. Informacje z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 80
  • 2 - gwarancja na wykonany przedmiot - 20

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.boniewo.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Boniewo, ul. Szkolna 28, 87-851 Boniewo.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.04.2009 godzina 09:00, miejsce: sekretariat Urzędu Gminy Boniewo, ul. Szkolna 28.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.