eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radomsko › Kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach Urzędu Miasta Radomska przy ul. Tysiąclecia 5 oraz w siedzibie Urzędu Stanu Cywilnego przy ul. Narutowicza 1 w Radomsku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-03-31

Radomsko: Kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach Urzędu Miasta Radomska przy ul. Tysiąclecia 5 oraz w siedzibie Urzędu Stanu Cywilnego przy ul. Narutowicza 1 w Radomsku
Numer ogłoszenia: 56589 - 2009; data zamieszczenia: 31.03.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 4584 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Radomsko, ul. Tysiąclecia 5, Radomsko, woj. łódzkie, tel. 044 6854571, faks 044 6854513, 6854521.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach Urzędu Miasta Radomska przy ul. Tysiąclecia 5 oraz w siedzibie Urzędu Stanu Cywilnego przy ul. Narutowicza 1 w Radomsku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach Urzędu Miasta Radomska przy ul. Tysiąclecia 5 oraz w siedzibie Urzędu Stanu Cywilnego przy ul. Narutowicza 1w Radomsku. Zakres czynności obejmuje: - codzienne przecieranie z kurzu podłóg twardych (parkiet, panele, wykładzina PCV, itp) w pomieszczeniach biurowych i salach konferencyjnych na mokro przy użyciu środków konserwujących, - codzienne odkurzanie wykładzin dywanowych odkurzaczem, - codzienne sprzątanie schodów i podłóg kamiennych w holach i korytarzach - na mokro z użyciem środków antypoślizgowych, - czyszczenie kamienia i powlekanie specjalistycznym środkiem konserwującym antypoślizgowym do powierzchni kamiennych ciągów komunikacyjnych ( dwa razy w roku), - czyszczenie i powlekanie specjalistycznym środkiem konserwującym antypoślizgowym do powierzchni PCV podłogi w sali obrad ( konferencyjnej) oraz w czterech pokojach biurowych (dwa razy w roku), - codzienne wycieranie kurzu z mebli, parapetów, telefonów itp., - codzienne opróżnianie koszy na śmieci, - utrzymanie w czystości stolarki drzwiowej, - codzienne sprzątanie pomieszczeń sanitarnych z użyciem środków odkażających, - pranie wykładzin dywanowych, pranie firan (w zależności od potrzeb zgłaszanych przez Zamawiającego, nie rzadziej niż 1 raz w roku), - bieżąca pielęgnacja roślin w salach konferencyjnych i na korytarzach, - mycie okien i elewacji szklanych (dwa razy do roku), - bieżące mycie naczyń w sekretariatach, salach konferencyjnych, - mycie ściany z tynkiem strukturalnym w holu budynku Urzędu Miasta, ul. Tysiąclecia 5 (1 raz w roku). Wyżej wymienione czynności wykonywane będą przez Wykonawcę przy użyciu własnego sprzętu i właściwej jakości środków chemicznych. Obiekty objęte kompleksowym utrzymaniem czystości: 1) Budynek Urzędu Miasta Radomska oraz budynek Miejskiego Inspektoratu Obrony Cywilnej. 97-500 Radomsko, ul. Tysiąclecia 5 Pomieszczenia biurowe - 1548 m2 + ciągi komunikacyjne ( korytarze i kl. schodowa). 2) Siedziba Urzędu Stanu Cywilnego 97-500 Radomsko ul. Narutowicza 1 Pomieszczenia biurowe - 267 m2 + ciągi komunikacyjne (korytarze i kl. schodowa). Ilości powierzchni przeznaczonych do sprzątania w budynkach Urzędu Miasta przy ul. Tysiąclecia 5 oraz w budynku Urzędu Stanu Cywilnego przy ul. Narutowicza 1: 1) Okna : a) okna PCV, otwierane do wewnątrz o powierzchni około 423 m 2, b) okna PCV, stałe - mycie ich wymaga technik alpinistycznych lub podnośnika, powierzchnia około 82 m2. 2) Ciągi komunikacyjne: a) schody w rzucie poziomym - około 89 m2 ( 2 klatki schodowe w budynku Urzędu Miasta przy ul. Tysiąclecia 5 i 1 w Urzędzie Stanu Cywilnego). b) hole i korytarze ogółem około 446 m2 z tego: - z wykładziną dywanową około 150 m2 - z kamienia około 227 m2 - płytki podłogowe około 69 m2 3) Czyszczenie kamienia i powlekanie specjalistycznym środkiem konserwującym antypoślizgowym do powierzchni kamiennych (dwa razy w roku) ciągów komunikacyjnych o powierzchni: - schody około 78 m2 - hole i korytarze około 227 m2 4) Czyszczenie i powlekanie specjalistycznym środkiem konserwującym antypoślizgowym do powierzchni PCV podłogi (dwa razy w roku) - w sali obrad ( konferencyjnej) o powierzchni 136 m2, - w czterech pokojach biurowych o powierzchni 80 m2. Ilość toalet znajdujących się w budynkach Urzędu Miasta przy ul. Tysiąclecia 5 oraz w budynku Urzędu Stanu Cywilnego przy ul. Narutowicza 1 przeznaczonych do sprzątania - 10 szt., w tym: a) ilość muszli toaletowych - 15 szt., b) ilość pisuarów - 4 szt., c) ilość umywalek - 11 szt., d) ilość pojemników na papier toaletowy - 15 szt., e) ilość pojemników na ręczniki papierowe - 11 szt., f) ilość dozowników na mydło w płynie - 11 szt. Urząd Miasta zatrudnia 153 pracowników. Do obowiązków Wykonawcy należało będzie również: 1) ciągłe zapewnianie środków czystości i higieny w toaletach, takich jak: - mydła w płynie, - papier toaletowy miękki, - ręczniki papierowe, - odświeżacze powietrza, - kostki zapachowe, - worki na śmieci (również w pomieszczeniach biurowych). 2) zapewnienie szczotki do mycia muszli klozetowej w każdej toalecie, 3) zapewnienie bieżącego utrzymania czystości w godzinach pracy Urzędu Miasta, ul. Tysiąclecia 5 poprzez stały dyżur jednej sprzątaczki (od godz. 1000 do 1400). Główną usługę sprzątania należy wykonywać w godz. 1530- 2200.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 51480.00 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.03.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Grupa Kapitałowa POLINVEST, Złotniki, ul. Słoneczna 17/1, 62-002 Suchy Las, kraj/woj. wielkopolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 51480.00
  • Oferta z najniższą ceną: 51480,00 oferta z najwyższą ceną: 165000.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.