eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Dostawa wyposażenia, sprzętu informatycznego i urządzeń wielofunkcyjnych (sprawa nr 10/ZP/WŁ/14)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-03-17

Białystok: Dostawa wyposażenia, sprzętu informatycznego i urządzeń wielofunkcyjnych (sprawa nr 10/ZP/WŁ/14)
Numer ogłoszenia: 56393 - 2014; data zamieszczenia: 17.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Podlaski Oddział Straży Granicznej im. gen. Henryka Minkiewicza , ul. Bema 100, 15-370 Białystok, woj. podlaskie, tel. 85 71 45 171, faks 85 71 45 715.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.podlaski.strazgraniczna.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia, sprzętu informatycznego i urządzeń wielofunkcyjnych (sprawa nr 10/ZP/WŁ/14).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia, sprzętu informatycznego i urządzeń wielofunkcyjnych w następującym zakresie: Części I zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1a do SIWZ. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień Publicznych (CPV): 30213000-5 - komputery osobiste, 48000000-8 - pakiety oprogramowania i systemy informatyczne. Zamówienie jest współfinansowane w 75% wartości zamówienia ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Powrotów Imigrantów, nr projektu 1/15/EFPI/2013 Organizowanie powrotów przymusowych cz. VI. Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części ww. zamówienia. Części II - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1b do SIWZ. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień Publicznych (CPV): 30232110-8 - drukarki laserowe, 32581200-1 - drukarki igłowe, 30121300-6 - urządzenia do powielania, 30216110-0 - skanery komputerowe. Zamówienie jest współfinansowane w 75% wartości zamówienia ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Powrotów Imigrantów, nr projektu 1/15/EFPI/2013 Organizowanie powrotów przymusowych cz. VI. Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części ww. zamówienia. Części III - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1c do SIWZ. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień Publicznych (CPV): 30232110-8 - drukarki laserowe, 30232120-1 - drukarki igłowe, 30233132-5 - napędy dyskowe, 48000000-8 - pakiety oprogramowania i systemy informatyczne. Miejsce dostawy ww. asortymentu: Podlaski Oddział Straży Granicznej, ul. J. Bema 100, Białystok..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8, 30.21.30.00-5, 30.23.21.10-8, 32.58.12.00-1, 30.12.13.00-6, 30.21.61.10-0, 30.23.21.20-1, 30.23.31.32-5, 48.00.00.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 10.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia w/w warunek Ocena spełniania warunku dokonana zostanie na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia. Nie spełnienie warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z przedmiotowego postępowania.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia w/w warunek Ocena spełniania warunku dokonana zostanie na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia. Nie spełnienie warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z przedmiotowego postępowania.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia w/w warunek Ocena spełniania warunku dokonana zostanie na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia. Nie spełnienie warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z przedmiotowego postępowania.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia w/w warunek Ocena spełniania warunku dokonana zostanie na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia. Nie spełnienie warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z przedmiotowego postępowania.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia w/w warunek Ocena spełniania warunku dokonana zostanie na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia. Nie spełnienie warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z przedmiotowego postępowania.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.podlaski.strazgraniczna.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: POSG Białystok ul. Bema 100 budynek nr 8, pokój nr 1.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.03.2014 godzina 13:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w Kancelarii Jawnej POSG w Białymstoku przy ul. Bema 100, bud. 2 pok. 101 (kod pocztowy 15-370).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie w zakresie części I i części II jest współfinansowane w 75% wartości zamówienia ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Powrotów Imigrantów, nr projektu 1/15/EFPI/2013 Organizowanie powrotów przymusowych cz. VI..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Komputer stacjonarny typu ALL IN ONE - 17 kpl. zgodnie z załącznikiem nr 1a do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 48.00.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drukarka formatu A4 monochromatyczna - 4 szt., Urządzenie wielofunkcyjne z WiFi posiadające funkcje drukowania, skanowania, kopiowania i faksu - 2 kpl. Urządzenie wielofunkcyjne posiadające funkcje drukowania, skanowania kopiowania i faksu - 1 kpl. zgodnie z załącznikiem nr 1b do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10-8, 32.58.12.10-1, 30.12.13.00-6, 30.21.61.10-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część III.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drukarka laserowa kolorowa - 2 szt., Drukarka igłowa A3 - 1 szt., Dysk twardy SSD o pojemności min. 128 GB - 10 szt., Dysk przenośny zewnętrzny 2,5 cala o pojemności min. 1TB - 10 szt., Dysk przenośny zewnętrzny formatu 2,5 cala o pojemności min. 2TB - 5 szt., Tablet z modemem GSM Dual SIM - 1 kpl. zgodnie z załącznikiem na 1c do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10-8, 30.23.21.20-1, 30.23.31.32-5, 48.00.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.