eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › dostawa wyposażenia, sprzętu informatycznego i urządzeń wielofunkcyjnych (sprawa nr 10/ZP/WŁ/14)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-04-16

Białystok: dostawa wyposażenia, sprzętu informatycznego i urządzeń wielofunkcyjnych (sprawa nr 10/ZP/WŁ/14)
Numer ogłoszenia: 129928 - 2014; data zamieszczenia: 16.04.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 56393 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Podlaski Oddział Straży Granicznej im. gen. Henryka Minkiewicza, ul. Bema 100, 15-370 Białystok, woj. podlaskie, tel. 85 71 45 171, faks 85 71 45 715.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa wyposażenia, sprzętu informatycznego i urządzeń wielofunkcyjnych (sprawa nr 10/ZP/WŁ/14).

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia, sprzętu informatycznego i urządzeń wielofunkcyjnych w następującym zakresie: Części I zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1a do SIWZ. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień Publicznych (CPV): 30213000-5 - komputery osobiste, 48000000-8 - pakiety oprogramowania i systemy informatyczne. Zamówienie jest współfinansowane w 75% wartości zamówienia ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Powrotów Imigrantów, nr projektu 1/15/EFPI/2013 Organizowanie powrotów przymusowych cz. VI. Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części ww. zamówienia. Części II - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1b do SIWZ. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień Publicznych (CPV): 30232110-8 - drukarki laserowe, 32581200-1 - drukarki igłowe, 30121300-6 - urządzenia do powielania, 30216110-0 - skanery komputerowe. Zamówienie jest współfinansowane w 75% wartości zamówienia ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Powrotów Imigrantów, nr projektu 1/15/EFPI/2013 Organizowanie powrotów przymusowych cz. VI. Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części ww. zamówienia. Części III - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1c do SIWZ. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień Publicznych (CPV): 30232110-8 - drukarki laserowe, 30232120-1 - drukarki igłowe, 30233132-5 - napędy dyskowe, 48000000-8 - pakiety oprogramowania i systemy informatyczne. Miejsce dostawy ww. asortymentu: Podlaski Oddział Straży Granicznej, ul. J. Bema 100, Białystok.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8, 30.21.30.00-5, 30.23.21.10-8, 32.58.12.00-1, 30.21.61.10-0, 30.12.13.00-6.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie w zakresie części I i części II miało być współfinansowane w 75% wartości zamówienia ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Powrotów Imigrantów, nr projektu 1/15/EFPI/2013 Organizowanie powrotów przymusowych cz. VI.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 3   

Nazwa: Część III

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.04.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Cezar Cezary Machnio i Piotr Gębka Sp. j., ul. Kościuszki 1, 26-600 Radom, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14634,15 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 17865,75

  • Oferta z najniższą ceną: 17865,75 / Oferta z najwyższą ceną: 17865,75

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.