eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kobierzyce › Budowa przyłącza kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej PVC DN 200 mm w dz. nr 8/5, 10/11, 10/12, AM - 13 oraz w ul. Kutrzeby (dz. nr 2, AM-14) w miejscowości Wrocław, obr. Ołtaszyn.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-04-21

Kobierzyce: Budowa przyłącza kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej PVC DN 200 mm w dz. nr 8/5, 10/11, 10/12, AM - 13 oraz w ul. Kutrzeby (dz. nr 2, AM-14) w miejscowości Wrocław, obr. Ołtaszyn.
Numer ogłoszenia: 56319 - 2015; data zamieszczenia: 21.04.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 22637 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kobierzyce, al. Pałacowa 1, 55-040 Kobierzyce, woj. dolnośląskie, tel. 071 3111215, faks 071 3111252.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa przyłącza kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej PVC DN 200 mm w dz. nr 8/5, 10/11, 10/12, AM - 13 oraz w ul. Kutrzeby (dz. nr 2, AM-14) w miejscowości Wrocław, obr. Ołtaszyn..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa realizacja zadania p/n /Budowa przyłącza kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej PVC DN 200 mm w dz. nr 8/5, 10/11, 10/12, AM - 13 oraz w ul. Kutrzeby (dz. nr 2, AM-14) w miejscowości Wrocław, obr. Ołtaszyn/ (w ramach zadania budżetowego: Likwidacja oczyszczalni ścieków w Wysokiej i wykonanie rurociągu tłocznego do sieci miejskiej Wrocławia), obejmująca budowę przyłącza kanalizacji grawitacyjnej kam 200, PVC DN 200 mm w dz. nr 8/5, 10//11, 10/12, AM-13 oraz w ul. Kutrzeby (dz. nr 2, AM-14) w miejscowości Wrocław, obręb Ołtaszyn o długości ok. 277,23 m. Szczegółowy zakres i przedmiot robót, sposób ich wykonania, oprócz opisu przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowo - technicznej obejmującej następujące opracowania: a) Projekt Budowlano-Wykonawczy Zagospodarowania terenu pn.: /Budowa przyłącza kanalizacji, grawitacyjnej kam 200, PVC DN 200 mm w dz. nr 8/5, 10//11, 10/12, AM-13 oraz w ul. Kutrzeby (dz. nr 2, AM-14) w miejscowości Wrocław, obręb Ołtaszyn/, b) Projekt Wykonawczy p/n /Projekt instalacji pomiarowo rozliczeniowej z monitoringiem GPRS dla odprowadzanych ścieków z miejscowości Wysoka gm. Kobierzyce do kanalizacji sanitarnej MPWiK Wrocław przy ul. Kutrzeby we Wrocławiu , obręb Ołtaszyn/, c) /Opinia Geotechniczna dla projektowanego przyłącza kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej przy ul. Gen. T. Kutrzeby obręb Ołtaszyn we Wrocławiu/, d) STWiOR, e) przedmiar. Dokumentacja projektowo-techniczna została wykonana przez: Biuro Projektowo-Wykonawcze ASTOM Tomasz Wysocki 55-011 Siechnice ul. Osiedlowa 15/5 i jest dostępna w wersji papierowej u Zamawiającego - pok. 51. Zaleca się dokonanie wizji lokalnej miejsca realizacji przedmiotu zamówienia. Do Wykonawcy należy ponadto (w pełnym zakresie zadania): 1) Wykonanie pełnej dokumentacji powykonawczej (3 komplety) w skład, której wejdą: mapy geodezyjne powykonawcze potwierdzone w Zasobie Geodezyjnym - dokumenty dotyczące zastosowanych materiałów, potwierdzonych klauzulą, że zostały wbudowane na przedmiotowej budowie, protokoły badań i prób, oświadczenie kierownika budowy, geodezyjna mapa powykonawcza, dokumentacja fotograficzna. Ponadto Wykonawca przekaże Zamawiającemu komplet dokumentacji projektowej z naniesionymi ew. zmianami zaakceptowanymi przez nadzór autorski i inspektora nadzoru, 2) Wykonawca zapewnia stałą, pełną obsługę geodezyjną, w szczególności: - wytyczenie projektowanych elementów w terenie - kontrola posadowienia wytyczonych elementów względem granic nieruchomości przylegających do prowadzonej inwestycji (markowanie granic o ustalonych punktach granicznych) - w miejscach w których brak jest jednoznacznych danych geodezyjnych co do przebiegu granic, okazanie granic w celu jednoznacznego wytyczenia projektowanych elementów - pomiar powykonawczy z określeniem zgodności przebiegu do dokumentacji projektowej; 3) Po stronie Wykonawcy leży spełnienie w imieniu inwestora wszelkich formalności i warunków zawartych w decyzjach i uzgodnieniach, w tym także wykonanie i zatwierdzenie tymczasowego projektu organizacji ruchu zastępczego - w przypadku konieczności jego sporządzenia, uzyskanie zezwoleń na zajęcia pasa dróg publicznych. 4) Należy wycenić i ująć w wycenie wszystkie koszty związane z realizacją zadania tj. wynikające wprost z opisu przedmiotu zamówienia w SIWZ, dokumentacji projektowo-technicznej, jak również inne koszty towarzyszące tj. np: wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych, projektu organizacji placu budowy wraz z jego późniejszą likwidacją, obsługi geodezyjnej (w szczególności: wytyczenie projektowanych elementów w terenie; kontrola posadowienia wytyczonych elementów względem granic nieruchomości przylegających do prowadzonej inwestycji (markowanie granic o ustalonych punktach granicznych); w miejscach w których brak jest jednoznacznych danych geodezyjnych co do przebiegu granic, okazanie granic w celu jednoznacznego wytyczenia projektowanych elementów; pomiar powykonawczy z określeniem zgodności przebiegu do dokumentacji projektowej), koszty utrzymania zaplecza budowy, koszty związane z odbiorami wykonanych robót, koszty wynikające z warunków uzgodnień i decyzji oraz koszty wymiany gruntu, odwodnienia wykopów, naprawy i odbudowy dróg, zagęszczenia gruntu, zajęcia pasa dróg publicznych (nie dotyczy ew. zajęcia pasa na potrzeby umieszczenia urządzeń obcych - po stronie Zamawiającego), koszty uzyskania niezbędnych decyzji, zezwoleń, pozwoleń, koszty wykonania i zatwierdzenia tymczasowego projektu organizacji ruchu zastępczego, kamerowania itd. 5) Wykonawca zobowiązany jest do ścisłej współpracy: z Inspektorem Nadzoru Inwestorskiego i służbami przedsiębiorstwa wodociągowo - kanalizacyjnego, w szczególności w zakresie spełnienia wymagań służb eksploatujących sieć. 6) Wykonawca zobowiązany jest na swój koszt do przeprowadzenia na bieżąco badań zagęszczenia gruntów (w tym podsypki, zasypki) i okazywania ich na żądanie Inspektora Nadzoru Inwestorskiego; 7) Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia prac w sposób minimalizujący szkody na przyległych gruntach rolnych. O terminie wejścia na działkę i prowadzenia prac Wykonawca poinformuje właścicieli działek z 2-tygodniowym wyprzedzeniem a po zakończeniu robót przed odbiorem końcowym zadania Wykonawca zobowiązuje się uzyskać i przedłożyć Zamawiającemu oświadczenia właścicieli działek, że nie wnoszą oni roszczeń w związku z przeprowadzonymi robotami; 8) Wykonywane prace należy skoordynować z pracami polowymi na gruntach rolnych w obrębie planowanej inwestycji; 9) Wykonawca zobowiązuje się w dniu podpisania umowy do dostarczenia Zamawiającemu kompletu dokumentów niezbędnych do zgłoszenia rozpoczęcia robót w Nadzorze budowlanym. 10) Zamawiający informuje, że wywóz urobku przy robotach ziemnych będzie miał miejsce na teren wyrobiska w miejscowości Tyniec n/ Ślęzą na podstawie kart odpadów ( wydanych w Urzędzie Gminy Kobierzyce ). Składowanie ziemi i gruzu jest nieodpłatne. Wykonawca zapewni własny transport na miejsce przeznaczenia oraz sprzęt do formowania gromadzonego gruntu i poniesie koszty z tym związane. Nadzór archeologiczny leży po stronie Zamawiającego. Wszystkie wykonane roboty oraz materiały muszą odpowiadać wymaganiom PN-EN, posiadać wymagane atesty i dopuszczenia oraz muszą być zgodne ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. Jeżeli w niniejszej SIWZ pojawią się ewentualne wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to określają one minimalny standard jakości materiałów lub urządzeń przyjętych do wyceny. Wykonawca w takim przypadku może zaoferować przedmioty /równoważne/. Wskazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy. W takim przypadku Wykonawca musi załączyć dane techniczne wykazujące ich parametry oraz odpowiednie obliczenia. Na Wykonawcy leży obowiązek udowodnienia, iż przedstawione w ofercie materiały i urządzenia są równoważne w stosunku do przedstawionych w SIWZ. Wykaz materiałów i urządzeń równoważnych wraz z danymi technicznymi wykazującymi ich parametry oraz odpowiednimi obliczeniami winien stanowić załącznik do oferty. Oceny równoważności materiałów i urządzeń Zamawiający będzie dokonywał na etapie oceny ofert. Gdy wystarczające będą parametry, Zamawiający nie będzie wymagał obliczeń. Po zakończeniu realizacji zamówienia Wykonawca w imieniu Zamawiającego zgłosi do odbioru MPWiK S.A. we Wrocławiu oraz P.R.I.M. Exprim Sp. z o.o. przyłącze oraz uzyska potwierdzenie braku przeciwwskazań do użytkowania (złożenie wniosku o wydanie zaświadczenia końcowego) oraz przekaże do eksploatacji P.R.I.M. Exprim Sp. z o.o. Informacje dodatkowe: Zamawiający informuje, że w dniu 15.01.2015 r. podpisano z Wykonawcą wyłonionym w trybie przetargu umowę na budowę odcinka sieci kanalizacyjnej w ul. Kutrzeby we Wrocławiu, do której będzie przyłączone przedmiotowe przyłącze kanalizacji grawitacyjnej. Termin realizacji wskazanej sieci: 7 miesięcy od protokolarnego przekazania placu budowy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.11.10 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów 45.23.11.12 - Instalacja rurociągów 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.04.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Ata-Technik Sp. z o. o. S.K.A., Osiedle Cechowe 31, 64-840 Budzyń, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 508575,36 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 314650,05

  • Oferta z najniższą ceną: 314650,05 / Oferta z najwyższą ceną: 530284,87

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.