eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jerzmanowice-Przeginia › Konserwacja i bieżące utrzymanie oświetlenia ulicznego stanowiącego własność Gminy Jerzmanowice-Przeginia w 2011 roku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-01-13

Jerzmanowice-Przeginia: Konserwacja i bieżące utrzymanie oświetlenia ulicznego stanowiącego własność Gminy Jerzmanowice-Przeginia w 2011 roku
Numer ogłoszenia: 5616 - 2011; data zamieszczenia: 13.01.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jerzmanowice-Przeginia , Jerzmanowice 372B, 32-048 Jerzmanowice-Przeginia, woj. małopolskie, tel. 12 3895247, faks 12 3895521.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jerzmanowice-przeginia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja i bieżące utrzymanie oświetlenia ulicznego stanowiącego własność Gminy Jerzmanowice-Przeginia w 2011 roku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Konserwacja i bieżące utrzymanie oświetlenia ulicznego stanowiącego własność Gminy Jerzmanowice-Przeginia umieszczonego na sieci elektroenergetycznej nn będącej własnością firmy ENION Energia Spółka z o.o. w Krakowie oraz na wydzielonej sieci oświetlenia ulicznego. 2. Zakres konserwacji: wykonywanie prac planowanych oraz awaryjnych: 2.1. Zakres prac planowanych, czyli czynności niezbędne do utrzymania funkcjonalności sieci oświetleniowej, obejmuje: 1) pełnienie dozoru technicznego nad urządzeniami i liniami oświetleniowymi, 2) dokonywanie oględzin oświetleniowych linii napowietrznych, 3) przeglądy techniczne urządzeń oświetleniowych, 4) pomiary skuteczności ochrony przeciwpożarowej, 5) kontrolę stanu i czasu świecenia w porze świecenia lamp - 1 raz w miesiącu, 6) malowanie metalowych konstrukcji wsporczych lamp - 1 raz w trakcie trwania umowy, 7) przycinanie gałęzi drzew zasłaniających oprawy oświetleniowe. 8) obowiązek współpracy z właściwym Zakładem Energetycznym - w sprawach związanych z zasilaniem energetycznym (uzgodnienia, zezwolenia wejścia na siec wspólną, uiszczania niezbędnych opłat naliczanych przez ENION Energia sp. z o.o. Zakład Energetyczny Kraków Rejon Dystrybucji Krowodrza, ul. Śląska 10) 2.2. W zakres prac awaryjnych obejmuje: 1) podwieszanie zerwanych przewodów oświetleniowych przy drogach, 2) wymianę uszkodzonych urządzeń zasilania i sterowania oświetleniem, regulację sterowników oświetlenia (na oświetleniu zamontowane są zegary astronomiczne), 3)wymianę uszkodzonych opraw oświetleniowych oraz elementów będących wyposażeniem oprawy, 4) wymianę połamanych lub uszkodzonych słupów oświetlenia ulicznego, 5) wymianę wysięgników, 6) likwidację innych awarii w urządzeniach oświetlenia ulicznego, 7) wymianę niesprawnych źródeł światła, które w zakresie żarówek 100 i 150 W- w terminie 2 dni od zgłoszenia. 2.3. Prace awaryjne Wykonawca jest zobowiązany wykonać niezwłocznie, nie później jednak niż w ciągu 2 dni od wystąpienia awarii lub zawiadomienia o awarii przez Zamawiającego. 1) W przypadku nie świecenia całego obwodu Wykonawca jest zobowiązany do usunięcia awarii w ciągu 8 godzin od zgłoszenia. 2) Awarie zagrażające bezpieczeństwu ludzi lub mienia Wykonawca zobowiązany jest usunąć natychmiast od zgłoszenia. 2.4. Ilość punktów świetlnych objętych zakresem zamówienia wynosi 1100 sztuk. Wszystkie materiały użyte do konserwacji urządzeń oświetlenia ulicznego zapewnia Wykonawca we własnym zakresie..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.21.00 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie wyznacza się szczegółowego warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest wykonanie/wykonywanie z należytą starannością w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej 1 usługi obejmującej swym zakresem usługę polegającą na utrzymywaniu w należytym stanie technicznym sieci oświetlenia ulicznego - w ilości co najmniej 1000 opraw - należy wypełnić Wykaz wykonanych usług, stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest dysponowanie podnośnikiem montażowym na podwoziu samochodowym - należy wypełnić wykaz narzędzi i urządzeń niezbędznych do wykonania zamówienia, stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest dysponowanie personelem zdolnym do wykonania zamówienia, tzn. co najmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia Stowarzyszenia Elektryków Polskich do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci w zakresie sieci elektrycznego oświetlenia ulicznego - świadectwo kwalifikacyjne E uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, sieci i instalacji. Należy załączyć wypełniony Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ oraz załączyć oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia - sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie wyznacza się szczegółowego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełniony Formularz oferty, stanowiący załącznik Nr 1 do SIWZ. Pełnomocnictwo - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jerzmanowice-przeginia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Jerzmanowice-Przeginia, pok. 119, 32-048 Jerzmanowice 372 B.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.01.2011 godzina 10:00, miejsce: Dziennik Podawczy pok. nr 111 Urząd Gminy Jerzmanowice-Przeginia, 32-048 Jerzmanowice 372 B..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.