eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jerzmanowice-Przeginia › Konserwacja i bieżące utrzymanie oświetlenia ulicznego stanowiącego własność Gminy Jerzmanowice-Przeginia w 2011 roku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-01-31

Jerzmanowice-Przeginia: Konserwacja i bieżące utrzymanie oświetlenia ulicznego stanowiącego własność Gminy Jerzmanowice-Przeginia w 2011 roku
Numer ogłoszenia: 15342 - 2011; data zamieszczenia: 31.01.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 5616 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jerzmanowice-Przeginia, Jerzmanowice 372B, 32-048 Jerzmanowice-Przeginia, woj. małopolskie, tel. 12 3895247, faks 12 3895521.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja i bieżące utrzymanie oświetlenia ulicznego stanowiącego własność Gminy Jerzmanowice-Przeginia w 2011 roku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Konserwacja i bieżące utrzymanie oświetlenia ulicznego stanowiącego własność Gminy Jerzmanowice-Przeginia umieszczonego na sieci elektroenergetycznej nn będącej własnością firmy ENION Energia Spółka z o.o. w Krakowie oraz na wydzielonej sieci oświetlenia ulicznego. 2. Zakres konserwacji: wykonywanie prac planowanych oraz awaryjnych: 2.1. Zakres prac planowanych, czyli czynności niezbędne do utrzymania funkcjonalności sieci oświetleniowej, obejmuje: 1) pełnienie dozoru technicznego nad urządzeniami i liniami oświetleniowymi, 2) dokonywanie oględzin oświetleniowych linii napowietrznych, 3) przeglądy techniczne urządzeń oświetleniowych, 4) pomiary skuteczności ochrony przeciwpożarowej, 5) kontrolę stanu i czasu świecenia w porze świecenia lamp - 1 raz w miesiącu, 6) malowanie metalowych konstrukcji wsporczych lamp - 1 raz w trakcie trwania umowy, 7) przycinanie gałęzi drzew zasłaniających oprawy oświetleniowe. 8) obowiązek współpracy z właściwym Zakładem Energetycznym - w sprawach związanych z zasilaniem energetycznym (uzgodnienia, zezwolenia wejścia na siec wspólną, uiszczania niezbędnych opłat naliczanych przez ENION Energia sp. z o.o. Zakład Energetyczny Kraków Rejon Dystrybucji Krowodrza, ul. Śląska 10) 2.2. W zakres prac awaryjnych obejmuje: 1) podwieszanie zerwanych przewodów oświetleniowych przy drogach, 2) wymianę uszkodzonych urządzeń zasilania i sterowania oświetleniem, regulację sterowników oświetlenia (na oświetleniu zamontowane są zegary astronomiczne), 3)wymianę uszkodzonych opraw oświetleniowych oraz elementów będących wyposażeniem oprawy, 4) wymianę połamanych lub uszkodzonych słupów oświetlenia ulicznego, 5) wymianę wysięgników, 6) likwidację innych awarii w urządzeniach oświetlenia ulicznego, 7) wymianę niesprawnych źródeł światła, które w zakresie żarówek 100 i 150 W- w terminie 2 dni od zgłoszenia. 2.3. Prace awaryjne Wykonawca jest zobowiązany wykonać niezwłocznie, nie później jednak niż w ciągu 2 dni od wystąpienia awarii lub zawiadomienia o awarii przez Zamawiającego. 1) W przypadku nie świecenia całego obwodu Wykonawca jest zobowiązany do usunięcia awarii w ciągu 8 godzin od zgłoszenia. 2) Awarie zagrażające bezpieczeństwu ludzi lub mienia Wykonawca zobowiązany jest usunąć natychmiast od zgłoszenia. 2.4. Ilość punktów świetlnych objętych zakresem zamówienia wynosi 1100 sztuk. Wszystkie materiały użyte do konserwacji urządzeń oświetlenia ulicznego zapewnia Wykonawca we własnym zakresie..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.21.00 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.01.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe WŁOMEX Zygmunt Włodarczyk, ul. Gromadzka 30, 30-719 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 39610,56 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 62359,77

  • Oferta z najniższą ceną: 62359,77 / Oferta z najwyższą ceną: 62955,09

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.