Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-10
Bedlno: Sukcesywne dostawy mięsa drobiowego i produktów drobiowych
Numer ogłoszenia: 56110 - 2009; data zamieszczenia: 10.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej w Wojszycach , Wojszyce 47, 99-311 Bedlno, woj. łódzkie, tel. 024 2821468, faks 024 2821468 w. 30.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpswojszyce.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Samorządu Terytorialnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy mięsa drobiowego i produktów drobiowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W skład przedmiotu zamówienia wchodzą sukcesywne dostawy następujących towarów: Filet z piersi świeży - 210 kg; Kurczak świeży - 1150 kg; Podudzie z kurcząt świeże - 60 kg; Udziec z kurcząt świeży - 60 kg; Noga z kurcząt świeża - 150 kg; Porcja rosołowa mrożona - 200 kg; Porcja rosołowa świeża - 200 kg; Kości spożywcze z kurcząt - 200 kg; Wątroba z kurcząt świeża - 150 kg; Żołądki z kurcząt świeże - 60 kg; Serca z kurcząt świeże - 60 kg; Parówki drobiowe - 50 kg; Szynka bawarska - 70 kg; Szynka szlachecka - 40 kg; Szynka królewska - 30 kg; Szynka śniadaniowa - 70 kg; Schab drobiowy - 80 kg; Mortadela drobiowa - 40 kg; Pieczeń kutnowska - 180 kg; Pieczeń cygańska - 60 kg; Pieczeń piwna - 70 kg; Pasztet dtobiowy - 180 kg. Wszystkie podane ilości zakupu stanowią ilości szacunkowe..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne 15.11.20.00 - Drób 15.13.11.35 - Wędliny drobiowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium przez Wykonawców.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) niepodlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Wykonawca , stosownie do postanowień art. 44 ustawy, załączy do oferty oświadczenie o spełnieniu w/w warunków. Oświadczenie to należy złożyć na druku stanowiącym załącznik nr 2 do specyfikacji. 3. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców, którzy: a) nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w pkt. 1; b) podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych; c) wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali sięw celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji; d) złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania; e) nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych. 4. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli: a) jest niezgodna z ustawą; b) jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych; c) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; d) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia; e) została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; f) zawiera błędy w obliczeniu ceny; g) wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych; h) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. 5. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 6. Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka nie posiadająca osobowości prawnej, która będzie ubiegała się o udzielenie zamówienia publicznego, złoży ofertę lub zawrze umowę w sprawie zamówienia publicznego, jeżeli jego oferta zostanie wybrana. 7. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 8. W przypadku, o którym mowa w pkt. 7, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentacji ich w postępowaniu o udziekenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 9. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 10. Stosownie do postanowień art. 23 ust. 4 ustawy, Zamawiający będzie żądał od Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, których oferta została wybrana, umowy regulującej współpracę tych podmiotów. 11. Wymagania w stosunku do umowy konsorcjum oraz umowy spólki cywilnej: 1) wymagania w stosunku do umowy konsorcjum: - umowa konsorcjum winna obejmować wspólną realizację przez strony przedsięwzięć gospodarczych odpowiadających swim rodzajem przedmiotowi niniejszego postępowania, - zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy, Wykonawcy muszą dołączyć do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, - uczestnik konsorcjum, pod rygrem odrzucenia oferty jego i oferty konsorcjum, nie może złożyć samodzielnie odrębnej oferty w przedmiotowym postępowaniu (art. 82 ust. 1 ustawy), 2) wymagania w stosunku do umowy spólki cywilnej: - jeżeli podpisanie umowy o udzielenie zamówienia będącego przedmiotem niniejszego postępowania przekracza zakres czynności zwykłych spółki, a z umowy spółki nie wynika stosowne umocowanie danego wspólnika lub wspólników, dla ważności oferty i umowy o zamówienie publiczne wymagane jest jej podpisanie przez wszystkich wspólników, albo wspólnika umocowanego w drodze odrębnej uchwały wspólników, stanowiącej załącznik do umowy spółki cywilnej, - jeżeli umowa spółki została zawarta na czas oznaczony, termin jej obowiązywania musi się skończyć nie wcześniej, niż po upływie okresu gwarancji i rękojmi, określonych odpowiednio w specyfikacji i wzorze umowy, - wspólnik spółki cywilnej, pod rygorem odrzucenia oferty jego i oferty spólki, nie może złożyć samodzielnie odrębnej oferty w przedmiotowym postępowaniu (art. 82 ust. 1 ustawy). 12. Ocena spełnienia przez Wykonawców w/w warunków będzie dokonana na podstawie treści wymaganych oświadczeń i dokumentów, o których mowa w pkt. VI SIWZ, według formuły spełnia/ nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) decyzja właściwej terytorialnie Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej, wydanej na podstawie art. 4 ust. 1 pkt. 3 ustawy o Państwowej Inspekcji Sanitarnej z dnia 14 marca 1985 roku (Dz. U. z 2006 r. Nr 122, poz. 851 z późn. zm.), iż Wykonawca posiada środki transportu spełniające wymagania sanitarno-higieniczne przewidziane przepisami rozporządzenia (WE) nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 roku w sprawie higieny środków spożywczych (Dz.U. UE L 139 z dnia 30 kwietnia 2004 roku srt. 1; Dz. Urz. UE, Poskie wydanie specjalne, rozd. 13, tom 34, str. 319) - wg. wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca, z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3, (Wykonawca musi wykazać, iż dysponuje przynajmniej jednym środkiem transportu przystosowanym do przewozu żywności), c) ze względu na postanowienia paragrafu 1 ust. 1 pkt. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 rokuw sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U Nr 87, poz. 605), Wykonawca jest zobowiązany do dołączenia do składanej oferty conajmniej jednego z niżej wymienionych dokumentów: - certyfikatu wystawionego przez właściwą terytorialnie jednostkę certyfikującą, posiadającą akredytację i uprawnienia Polskiego Centrum Akredytacji z siedzibą w Warszawie oraz krajowej organizacji akredytacyjnej dla danego kraju, stwierdzającą, że producent w procesie produkcji i obrocie, a sprzedawca w obrocie, w zakresie przedmiotu zamówienia ma wdrożony i stosuje system HACCP; - dokumentu potwierdzającego wpis Wykonawcy przez właściwą terytorialnie Stację Sanitarno-Epidemiologiczną do rejestru zakładów podlegającej urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcj Sanitarnej wynikających z art. 61 i 62 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U z dnia 27 września 2006 roku Nr 171, poz. 1225). d) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych; e) dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dpswojszyce.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej w Wojszycach, Wojszyce 47, 99-311 Bedlno, w Dziale Administracyjno Gospodarczym.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.03.2009 godzina 09:45, miejsce: Dom Pomocy Społecznej w Wojszycach, Wojszyce 47, 99-311 Bedlno, w Dziale Administracyjno Gospodarczym..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej na potrzeby wyżywienia uczniów Szkoły Podstawowej nr 43 im. Simony Kossak w Białymstoku w okresie 1 września 2024r do 31 sierpnia 2025r.
- Zakup i dostawa żywności dla potrzeb Miejskiej Szkoły Podstawowej nr 9 w Piekarach Śląskich
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej w Gorlicach, przy ul. Sienkiewicza 30 w okresie od 01.07.2024 do 31.12.2024r.
- Dostawy artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach od 01 lipca 2024 r. do 31 grudnia 2024 r.
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Samorządowego Przedszkola Krasnala Hałabały w Wielopolu Skrzyńskim w II półroczu 2024 roku
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych dla Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 9 w Bełchatowie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.