eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Modernizacja dróg powiatowych na terenie Powiatu Wrocławskiego w podziale na 4 zadania.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2020-11-16

Ogłoszenie nr 560227346-N-2020 z dnia 16-11-2020 r.

Wrocław: Modernizacja dróg powiatowych na terenie Powiatu Wrocławskiego w podziale na 4 zadania.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 554767-N-2020

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

tak
Numer ogłoszenia: 540125909-N-2020

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510179892-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Wrocławski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Wrocławskiego, Krajowy numer identyfikacyjny 93193481600000, ul. ul. Kościuszki 131, 50-440 Wrocław, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. +48 71 72 21 700, e-mail starostwo@powiatwroclawski.pl, faks +48 71 72 21 706.
Adres strony internetowej (url): https://powiatwroclawski.bip.net.pl; https://powiatwroclawski.logintrade.net

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Modernizacja dróg powiatowych na terenie Powiatu Wrocławskiego w podziale na 4 zadania.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

SP.ZP.272.24.2020.II.DT

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest modernizacja dróg powiatowych na terenie Powiatu Wrocławskiego w podziale na 4 zadania: ZADANIE 1 - Modernizacja drogi powiatowej nr 1970D na odcinku od autostrady A4 do drogi wojewódzkiej DW-347 w miejscowościach Bliż i Baranowice, gmina Kąty Wrocławskie ZADANIE 2 - Modernizacja drogi powiatowej nr 1953D na odcinku Rzeplin - skrzyżowanie z drogą nr 1954D, gmina Żórawina ZADANIE 3 - Modernizacja drogi powiatowej nr 1935D w miejscowości Iwiny, ul. T. Kościuszki na odcinku od ul. Brochowskiej do ul. F. P. Schuberta, gmina Siechnice ZADANIE 4 - Modernizacja drogi powiatowej nr 1909D na odcinku dł. ok. 0,930 km w miejscowości Łozina: ulica Nowego Osiedla - odcinek od skrzyżowania z drogą nr 1341D w kierunku miejscowości Tokary, gmina Długołęka ZADANIE 3 - Modernizacja drogi powiatowej nr 1935D w miejscowości Iwiny, ul. T. Kościuszki na odcinku od ul. Brochowskiej do ul. F. P. Schuberta, gmina Siechnice Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie remontu drogi powiatowej nr 1935D w miejscowości Iwiny ul. T. Kościuszki na odcinku od ul. Brochowskiej do F.P. Schuberta, gmina Siechnice. Prace będą prowadzone na 3 odcinkach o łącznej długości ok 685mb, w załączeniu mapka lokalizacyjna. Wykonane prace prowadzić będą do zabezpieczenia konstrukcji jezdni przed szkodliwym działaniem warunków atmosferycznych a tym samym polepszenia stanu technicznego oraz walorów funkcjonalno-użytkowych drogi. Prace prowadzone będą w granicach pasa drogowego drogi 1935D działki dr.nr 168/3 i 399/2 oraz przez działkę kolejową nr 1 . ZAKRES ROBÓT Zakres robót dla odcinka obejmuje: 1) wykonanie robót przygotowawczych i pomiarowych, 2) frezowanie istniejącej nawierzchni na całej długości i szerokości jezdni na głębokość do 4cm (wywóz frezu pozostałego po sfrezowaniu nawierzchni, który nie zostanie wbudowany w pobocza samochodami samowyładowczymi na odległość do 5 km ), 3) roboty nawierzchniowe w tym: oczyszczenie i skropienie warstw bitumicznych oraz ułożenie warstwy profilującej i ścieralnej, 4) wykonanie robót ziemnych z wywozem i utylizacją urobku- korytowanie poboczy ziemnych i utwardzenie poboczy kruszywem kamiennym na szer. 0,75m, dopasowując ich powierzchnię wysokościowo do krawędzi jezdni (uzupełnienie i profilowanie różnicy wysokości poboczy), 5) utwardzenie materiałem kamiennym dróg gruntowych w szerokości pasa drogowego i zjazdów, placu pomiędzy drogami znajdujących się w pasie drogi poza terenem zabudowy, 6) regulacja istniejących zjazdów z kostki betonowej, 7) regulacja istniejących zjazdów z kostki kamiennej, 8) ułożenie krawężnika betonowego i przebudowa chodnika z kostki betonowej, 9) regulacja krawężnika betonowego i obrzeży, 10) regulacja krawężnika kamiennego, 11) remont istniejących włączeń o nawierzchni bitumicznej, 12) wymiana wpustów ulicznych, 13) regulacja kratek ściekowych, 14) regulacja studni kanalizacji sanitarnej, 15) demontaż barier energochłonnych, 16) wykonanie 2 murków czołowych, żelbetowych dla istniejącego przepustu, 17) prostowanie i malowanie farbą odblaskową białą słupków granitowych, 18) wymiana oznakowania pionowego, 19) ustawienie poręczy U-11a, 20) opracowanie i wdrożenie docelowej organizacji ruchu, 21) wykonanie oznakowania poziomego cienkowarstwowego, 22) wywóz gruzu, 23) wywóz urobku, 24) sprzątanie pasa drogowego po wykonaniu robót budowlanych, istniejących śmieci i zanieczyszczeń. Zakres robót na drodze 1935D wykonywany będzie na szerokości pasa drogowego (dz.dr. 168/3 i 399/2) oraz jezdni i pobocza działki PKP nr 1, gmina Siechnice.


II.4) Główny kod CPV: 45233140-2
Dodatkowe kody CPV:

45000000-7,

45111200-0,

45233120-6,

45233220-7,

45233222-1,

45232452-5

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
od dnia 27.08.2020 r. do dnia 09.11.2020 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: ZADANIE 3 - Modernizacja drogi powiatowej nr 1935D w miejscowości Iwiny, ul. T. Kościuszki na odcinku od ul. Brochowskiej do ul. F. P. Schuberta, gmina Siechnice
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 27/08/2020
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Arkadiusz Mika Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe DOMAX, , ul. Grabińska 8, 42-283, Boronów, kraj/woj. śląskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 299614.21 pln.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE

wartości zamówienia na Zadanie 3 - 299.614,21 zł netto, 70.178,77 euro wartość poszczególnych przewidywanych zamówień z art. 67 ust. 1 pkt. 6 i 7 ustawy została ustalona na kwotę: Zadanie 3 - 149.807,10 netto, 35.089,38 euro



SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
04/11/2020

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
zmiana, tj. wydłużenie terminu realizacji przedmiotu zamówienia do dnia 27.11.2020 r.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Faktyczne: Wniosek uzasadniony został pogorszeniem się warunków atmosferycznych. Występującymi ciągłymi opadami deszczu w dniach 17,18 ,19 października 2020r, 23,24 października 2020, bardzo dużą wilgotność powietrza ( 80-90%) występująca po opadach. Podobne warunki pogodowe prognozowane są na dzień 30,31, października 2020r oraz 1,2,3, 4 listopada 2020r.Prognozuje się duże opady deszczu i bardzo wysoką wilgotność powietrza przez cały pozostały okres realizacji prac budowlanych. Największe zagrożenie dla zachowania terminu robót stanowi prognozowana duża wilgotność powietrza. oraz spadek temperatur do +4 ° C . Nadmierna wilgotność powoduje problemy przygotowania frontu robót pod układanie warstw bitumicznych gdyż występuje problem z odparowaniem emulsji co wiążę się ze szczepnością międzywarstwową a w dalszej konsekwencji trwałością całej nawierzchni. Nadmierna wilgotność wpływa również na niemożliwość wykonania oznakowania poziomego. Mając na uwadze zapisy Specyfikacji technicznych określających minimalne warunki pogodowe dla układania mas bitumicznych oraz wykonania oznakowania poziomego, zachodzi ryzyko niedotrzymania umownego terminu realizacji zadania (pismo Wykonawcy w załączeniu). Prawne: §17 ust. 2 pkt. 8 umowy ZP.273.43.2020.II.DT, brzmi: "W przypadku przestojów lub opóźnień w wykonywaniu prac przez Wykonawcę będących następstwem wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających prawidłowe wykonanie robót, w szczególności z powodu technologii realizacji prac określonej: specyfikacjami (ogólne i szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót stanowią część dokumentacji dot. przedmiotu niniejszej umowy), normami lub innymi przepisami, wymagającej konkretnych warunków atmosferycznych, jeżeli konieczność wykonania prac w tym okresie nie jest następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, Zamawiający dopuszcza zmianę terminu wykonania przedmiotu umowy określonego w § 4 ust. 2 niniejszej umowy poprzez wydłużenie o okres takiego opóźnienia lub o okres o jaki czas konieczny dla wykonania przedmiotu umowy po wprowadzonych zmianach będzie dłuższy od czasu wykonania przewidzianego dla Wykonawcy przed taką zmianą, z zastrzeżeniem § 12 ust. 5".

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.