eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Wykonanie remontów poboczy polegających na ich umocnieniu kostką granitową na odcinkach dróg powiatowych Powiatu Wrocławskiego na terenie działania Obwodów Drogowych w Mirosławicach i w Sulimowie wraz z wywozem urobku, w podziale na 2 zadania

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2020-11-16

Ogłoszenie nr 560227300-N-2020 z dnia 16-11-2020 r.

Wrocław: Wykonanie remontów poboczy polegających na ich umocnieniu kostką granitową na odcinkach dróg powiatowych Powiatu Wrocławskiego na terenie działania Obwodów Drogowych w Mirosławicach i w Sulimowie wraz z wywozem urobku, w podziale na 2 zadania
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 569029-N-2020

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

tak
Numer ogłoszenia: 540151722-N

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510187623-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Wrocławski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Wrocławskiego, Krajowy numer identyfikacyjny 93193481600000, ul. ul. Kościuszki 131, 50-440 Wrocław, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. +48 71 72 21 700, e-mail starostwo@powiatwroclawski.pl, faks +48 71 72 21 706.
Adres strony internetowej (url): https://powiatwroclawski.bip.net.pl; https://powiatwroclawski.logintrade.net

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie remontów poboczy polegających na ich umocnieniu kostką granitową na odcinkach dróg powiatowych Powiatu Wrocławskiego na terenie działania Obwodów Drogowych w Mirosławicach i w Sulimowie wraz z wywozem urobku, w podziale na 2 zadania

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

SP.ZP.272.33.2020.II.DT

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Wykonanie remontów poboczy polegających na ich umocnieniu kostką granitową na odcinkach dróg powiatowych Powiatu Wrocławskiego na terenie działania Obwodów Drogowych w Mirosławicach i w Sulimowie wraz z wywozem urobku, w podziale na 2 zadania: Zadanie 1 - Wykonanie remontów poboczy polegających na ich umocnieniu kostką granitową na odcinkach dróg powiatowych na terenie działania Obwodu Drogowego w Mirosławicach w ilości do 360 m² wraz z wywozem urobku; Zadanie 2 - Wykonanie remontów poboczy polegających na ich umocnieniu kostką granitową na odcinkach dróg powiatowych na terenie działania Obwodu Drogowego w Sulimowie w ilości do 200 m² wraz z wywozem urobku. Zadanie 1 i Zadanie 2 - należy wykonać przy użyciu kostki granitowej Zamawiającego, załadunek i przewóz kostki z bazy Obwodu Drogowego w Mirosławicach zlokalizowanej przy ul. Czerńczyckiej 1 oraz zlokalizowanej na terenie ZGKiM w miejscowości Sobótka, ul. Czysta 7, 55- 050 Sobótka do miejsca wbudowania zapewni Wykonawca. Kostkę granitową przed uprzednim przewiezieniem na miejsce wbudowania należy przebrać. Wbudowana może być tylko kostka o regularnym kształcie. Stan istniejący: Miejsca poboczy dróg zaplanowanych do umocnienia kostką granitową są w bardzo złym stanie technicznym. Szczególnie na łukach dróg tworzą się bardzo duże ubytki, co powoduje, że woda z powierzchni jezdni nie jest prawidłowo odprowadzana do rowów odwadniających, a powstające zastoiny wody powodują rozmiękczanie pobocza oraz wykruszanie się nawierzchni bitumicznej jezdni przy krawędzi drogi. Taki stan powoduje szybkie niszczenie jezdni i stwarza zagrożenie dla bezpieczeństwa jej użytkowników. Aby droga spełniała warunki bezpiecznej eksploatacji, należy niezwłocznie wykonać ww. prace. Zakres robót obejmuje: 1) wykonanie robót przygotowawczych, 2) wykonanie korytowania pobocza drogi wraz z transport urobku, 3) wykonanie warstwy stabilizacji, 4) wykonanie podbudowy z kruszywa kamiennego o uziarnieniu 0-31,5 mm, 5) wykonanie nawierzchni z kostki granitowej 18/20 cm na podsypce piaskowo-cementowej o gr. 5 cm, wraz z uzupełnieniem szczelin pomiędzy kostką a nawierzchnią bitumiczną masą mineralno - asfaltową o uziarnieniu 0/8mm, 6) porządkowanie terenu robót. Roboty należy wykonywać i oznakować zgodnie z projektem organizacji ruchu i sposobu zabezpieczania terenu pasa drogowego na czas wykonywania robót. Wykonawca jest odpowiedzialny za prowadzenie robót zgodnie z warunkami umowy oraz za jakość zastosowanych materiałów i wykonywanych robót.


II.4) Główny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe
Dodatkowe kody CPV:

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
od dnia 25.09.2020 r. do dnia 04.11.2020 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
04/11/2020

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
zmiana, tj. wydłużenie terminu realizacji przedmiotu zamówienia do dnia 30.11.2020 r.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Faktyczne: Wniosek Wykonawcy uzasadniony został niekorzystnymi warunkami pogodowymi uniemożliwiającymi realizację robót w terenie zgodnie ze specyfikacjami technicznymi - intensywne i długotrwałe opady deszczu w miesiącu październiku br., które spowodowały namokniecie poboczy i wypełnienie rowów drogowych wodą deszczową. Prawne: §14 ust. 2 pkt. 7 umowy brzmi: "W przypadku przestojów lub opóźnień w wykonywaniu prac przez Wykonawcę będących następstwem wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających prawidłowe wykonanie robót, w szczególności z powodu technologii realizacji prac określonej: specyfikacjami (ogólne i szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót stanowią część dokumentacji przetargowej), normami lub innymi przepisami, wymagającej konkretnych warunków atmosferycznych, jeżeli konieczność wykonania prac w tym okresie nie jest następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, Zamawiający dopuszcza zmianę terminu wykonania przedmiotu umowy, określonego w § 4 ust. 1 niniejszej umowy, poprzez wydłużenie o okres takiego opóźnienia lub o okres o jaki czas konieczny dla wykonania przedmiotu umowy po wprowadzonych zmianach będzie dłuższy od czasu wykonania przewidzianego dla Wykonawcy przed taką zmianą, z zastrzeżeniem § 9 ust. 5."

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.