Ogłoszenie nr 560226157-N-2020 z dnia 13-11-2020 r.
Wrocław: Dostawa rękawic medycznych (rękawice nitrylowe) na potrzeby Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 550102587-N-2020
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 510119029-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miejskie Centrum Usług Socjalnych, Krajowy numer identyfikacyjny 93268454000000,
ul. ul. Mączna
3,
54-131
Wrocław, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
713 769 950, e-mail
mzdps@mzdps.wroclaw.pl, faks
713 769 905.
Adres strony internetowej (url): https://www.mcus.pl/zamowienia-publiczne/powyzej-30-000-euro.html
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa rękawic medycznych (rękawice nitrylowe) na potrzeby Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):MCUS.DZP.373-41/2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa rękawic medycznych (rękawice nitrylowe) na potrzeby Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu; 2) Przedmiot zamówienia jest oznaczony kodem CPV 33.14.00.00 - Materiały medyczne Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne; 3) Zamawiający informuje, że zamierza dokonać zakupu asortymentu wskazanego w Kalkulacji cenowej stanowiącej Załącznik nr 2 do Zaproszenia; 4) Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia towaru, którego termin ważności określany na opakowaniach nie może być krótszy, niż 6 miesięcy od dnia dostawy do Zamawiającego; 5) Przedmiot zamówienia będzie sukcesywnie dostarczany wg potrzeb Zamawiającego do centralnego magazynu gospodarczego mieszczącego się w Domu Pomocy Społecznej przy ul. Mącznej 3 we Wrocławiu; 6) Wykonawca będzie zobowiązany do rozładunku towaru i wniesienia go do magazynu gospodarczego w obecności upoważnionego pracownika Zamawiającego; 7) Wykonawca wykona zamówienie na zasadach i warunkach określonych we wzorze Umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do Zaproszenia; 8) Zamawiający wymaga realizacji zamówienia w terminie od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2020 r.
II.4) Główny kod CPV: 33140000-0
Dodatkowe kody CPV:
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
od 01.07.2020 r. do 31.12.2020 r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Dostawa rękawic medycznych (rękawic nitrylowych) na potrzeby Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
01/07/2020
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
Dariusz Kobyliński PHU PLANUS T.E.C.,
biuro@planus.com.pl,
Gajków ul. Bażantowa 1,
55-002,
Kamieniec Wrocławski, kraj/woj.
dolnośląskie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
06/11/2020
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
zmiana wynagrodzenia dla części umowy oraz zmiana terminu realizacju umowy
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Z uwagi na sytuację epidemiologiczną i przedłużającymi się jej skutkami (COVID-19), która spowodowała znaczny wzrost cen i zapotrzebowanie na rynku na środki ochrony indywidualnej (w tym rękawic medycznych), działając na podstawie art. 15r ust. 4 pkt 1 i pkt 3 ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz.U. 2020 poz. 374 ze zm.) oraz na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2019 r., poz. 1843 ze zm.) i wnioskiem Wykonawcy dotyczącym zmiany warunków cenowych na część umowy pozostałej do realizacji (z ceny jednostkowej 44,50 zł netto na 49,50 zł netto za opakowanie rękawic medycznych) z uwagi na sytuację epidemiologiczną, w celu dalszej realizacji umowy niezbędnym było zwiększenie wartości umowy o kwotę ogółem: 11.925,00 zł netto, tj. 12.879,00 zł brutto. Maksymalna wartość wynagrodzenia ulega zmianie z kwoty 294.319,44 zł brutto na kwotę 307.198,44 zł brutto. Konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć. Wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie. Jednocześnie na wniosek Zamawiającego, uwzględniając sytuację epidemiologiczną i szczególne zadania i obowiązki Zamawiającego wobec pensjonariuszy i pracowników Domów Pomocy Społecznej, przyśpiesza się termin realizacji umowy do 20.11.2020 r.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Wymiana stolarki budowlanej - drzwi wejściowe do budynków mieszkalnych stanowiących własność TBS Wrocław Sp. z o.o.Zamówienie podzielone na 2 zadania
- Wymiana okien segmentu A budynku Sądu Okręgowego we Wrocławiu przy ul. Sądowej 1.
- WM/SZP/TP/38/2024/G_Usługi czyszczenia przewodów kominowych dymowych, wentylacyjnych oraz spalinowych wraz z wykonaniem inwentaryzacji oraz przeglądów kominowych w nieruchomościach Gminy Wrocław
- SZP/242-078/2024 Dostawa optycznego profilometru 3D z funkcjami pomiarowymi CAD w ramach potrzeb Wydziału Mechanicznego Politechniki Wrocławskiej.
- Druk, magazynowanie i dostawę formularzy "zwrotne potwierdzenie odbioru" wg wzoru ustalonego przez Zamawiającego.
- Dostawa urządzeń, rozbudowa systemu wideonadzoru na skrzyżowaniach z sygnalizacją świetlną na terenie miasta Wrocławia oraz włączenie tych urządzeń do systemu Monitoringu Prewencyjnego Wrocławia
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa foteli biurowych, krzeseł konferencyjnych, koszy z pedałem nożnym i uchylnych, adapterów i czujników do kardiomonitorów Mindray oraz Emtel, mankietów do ciśnieniomierzy(...), w podz. na 20 cz.
- Dostawa staplerów
- Dostawa odczynników do systemu IR Biotyper wraz ze szczepami wzorcowymi (Zadanie Nr 1) oraz jałowych pojemników do badań mikrobiologicznych (Zadanie Nr 2).
- Zakup sprzętu medycznego jedno i wielorazowego użytku oraz akcesoriów do aparatury medycznej wykorzystywanej przez zespoły ratownictwa medycznego
- DOSTAWA MATERIAŁÓW DO STERYLIZACJI
- Zakup i dostawa sprzętu medycznego specjalistycznego dla potrzeb Oddziału Chirurgii Szczękowo-Twarzowej.
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.