eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białogard › Remont pomieszczeń biurowych oraz adaptacja części korytarza na parterze na miejsce dla pracowników ochrony w budynku Sądu Rejonowego w Białogardzie przy ul. Lipowej 1

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2019-07-12

Ogłoszenie nr 560144381-N-2019 z dnia 12-07-2019 r.

Białogard: Remont pomieszczeń biurowych oraz adaptacja części korytarza na parterze na miejsce dla pracowników ochrony w budynku Sądu Rejonowego w Białogardzie przy ul. Lipowej 1
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 539761-N-2019

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510100782-N-2019

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Bialogardzie, Krajowy numer identyfikacyjny 32253100000000, ul. ul. Lipowa 1, 78-200 Białogard, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 943 120 120, e-mail sr.bialogard@koszalin.so.gov.pl, faks 943 120 120.
Adres strony internetowej (url): http://bialogard.sr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Jednostka sektora finansów publicznych - sąd

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont pomieszczeń biurowych oraz adaptacja części korytarza na parterze na miejsce dla pracowników ochrony w budynku Sądu Rejonowego w Białogardzie przy ul. Lipowej 1

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

A -21 - 3/19

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane - remont pomieszczeń biurowych oraz adaptacja części korytarza na parterze na miejsce dla pracowników ochrony w budynku Sądu Rejonowego w Białogardzie przy ul. Lipowej 1. Zakres robót do wykonania : zabezpieczenie stolarki okiennej i drzwiowej, wykucie otworu drzwiowego pomiędzy pokojem 0/4 i 0/5, osadzenie drzwi z ościeżnicą regulowaną, zaślepienie otworu drzwiowego po demontażu drzwi - pokój 0/5, wymiana istniejącego skrzydła drzwiowego w pom.0/13 na skrzydło łamane, demontaż na czas robót i ponowny montaż grzejników c.o., rozbiórka istniejącej podłogi z podłożem - pokój 0/5, izolacja pozioma podpodłogowa z folii PE i styropianu, warstwa wyrównawcza pod posadzkę, posadzka z wykładziny homogenicznej pokrytej poliuretanem PUR, klasa użytkowa - 34/43, klasa ścieralności - grupa T, waga całkowita 2700g/m2, ognioodporność: EN 13501-1BFl s1, EN ISO 9239-1 - pokój 0/5, roboty wod.-kan. - wcinka do istniejącej instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej (piwnica), montaż zlewozmywaka jednokomorowego z ociekaczem ze stali nierdzewnej w zabudowie meblowej - pokój 0/5, montaż przepływowego ogrzewacza wody o mocy 3,5kW (np. Kospel )- zlewozmywak, montaż grzejnika c.o. w korytarzu - pom.0/6, położenie tynku mozaikowego w części korytarza - pom.0/6, posadzka i schody z płytek gres w części korytarza - pom.0/6, roboty instalacyjne elektryczne, montaż czujek: dymu, ruchu, montaż zgodnie z projektem klimatyzatora Samsung Multi AJ o mocy 5,kW - jednostka zewnętrzna, montaż zgodnie z projektem klimatyzatora Samsung WIND-free o mocy 2,5kW - jednostka wewnętrzna, roboty malarskie, wykonanie zgodnie z projektem oraz dostawa i montaż stanowiska pracownika ochrony, wywóz i utylizacja gruzu. Uwaga: Wykonawca jest zobowiązany dokonać przed zakupem materiałów (wykładziny, farby, tynk mozaikowy) uzgodnień z Inwestorem dotyczących kolorystyki i parametrów technicznych proponowanych materiałów. Roboty wykonywane będą na czynnym obiekcie użyteczności publicznej, tj. w budynku sądu. Wykonawca swoim działaniem nie może ograniczać użytkownika (powodować nadmiernego hałasu, ograniczać dostępności do sal rozpraw i pomieszczeń). W trakcie wykonywanych robót - Sąd nie będzie wyłączony z ciągłości pracy, roboty będą trwały w obiekcie czynnym, przy zabezpieczeniu terenu budowy. Roboty muszą umożliwić bezpieczne poruszanie się po budynku. Każdorazowo (każdego dnia), po zakończeniu pracy, Wykonawca zobowiązany jest doprowadzić budynek do stanu czystości tak, aby praca sądu następnego dnia mogła odbywać się bez zakłóceń.


II.4) Główny kod CPV: 45450000-0
Dodatkowe kody CPV:

45330000-9,

45421000-4,

45310000-3,

45331220-4

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
10.06.2019 - 09.08.2019

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
19/06/2019

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
Dodatkowe roboty nie objete zamówieniem podstawowym

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Po rozpoczęciu robót, po rozebraniu istniejącej podłogi i usunięciu polepy, po przeprowadzeniu oględzin stanu technicznego konstrukcji stropu stwierdzono, że w celu zapewnienia bezpieczeństwa użytkowników pomieszczenia biurowego należy wzmocnić strop poprzez ułożenie dodatkowych belek stalowych oraz wykonanie płyty stropowej betonowej zbrojonej. Ponadto przy wykuwaniu zaprojektowanego otworu drzwiowego ujawniono kanały kominowe, wskutek czego zaszła konieczność przesunięcia otworu drzwiowego, a tym samym rozbiórkę i domurowanie części ściany oraz przesuniecie istniejących gniazd elektryczno -logicznych (PEL). Biorąc pod uwagę okoliczności faktyczne wskazane powyżej zasadnym jest dokonanie zmiany umowy w oparciu o przepis art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy PZP, który dopuszcza zmianę umowy, jeżeli zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) dodatkowe roboty nie zostały objęte zamówieniem podstawowym (dodatkowych robót nie mógł przewidzieć zarówno zamawiający, jak i wykonawca), b)dodatkowe roboty które nie zostały objęte zamówieniem podstawowym są niezbędne do wykonania z uwagi na bezpieczeństwo użytkowników pomieszczenia, c) realizacja robót dodatkowych przez innego wykonawcę jest niemożliwa z powodów organizacyjnych i ekonomicznych (wyłonienie nowego wykonawcy spowodowało by znaczne wydłużenie robót oraz narażenie na nieuzasadnione straty dotychczasowego wykonawcy, d) wartość robót dodatkowych wynosi 8 216,77 zł (bez VAT) i nie przekracza 50 % wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.