Ogłoszenie nr 560144381-N-2019 z dnia 12-07-2019 r.
Białogard: Remont pomieszczeń biurowych oraz adaptacja części korytarza na parterze na miejsce dla pracowników ochrony w budynku Sądu Rejonowego w Białogardzie przy ul. Lipowej 1
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 539761-N-2019
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 510100782-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Sąd Rejonowy w Bialogardzie, Krajowy numer identyfikacyjny 32253100000000,
ul. ul. Lipowa
1,
78-200
Białogard, woj.
zachodniopomorskie, państwo
Polska, tel.
943 120 120, e-mail
sr.bialogard@koszalin.so.gov.pl, faks
943 120 120.
Adres strony internetowej (url): http://bialogard.sr.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Jednostka sektora finansów publicznych - sąd
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont pomieszczeń biurowych oraz adaptacja części korytarza na parterze na miejsce dla pracowników ochrony w budynku Sądu Rejonowego w Białogardzie przy ul. Lipowej 1
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):A -21 - 3/19
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane - remont pomieszczeń biurowych oraz adaptacja części korytarza na parterze na miejsce dla pracowników ochrony w budynku Sądu Rejonowego w Białogardzie przy ul. Lipowej 1. Zakres robót do wykonania : zabezpieczenie stolarki okiennej i drzwiowej, wykucie otworu drzwiowego pomiędzy pokojem 0/4 i 0/5, osadzenie drzwi z ościeżnicą regulowaną, zaślepienie otworu drzwiowego po demontażu drzwi - pokój 0/5, wymiana istniejącego skrzydła drzwiowego w pom.0/13 na skrzydło łamane, demontaż na czas robót i ponowny montaż grzejników c.o., rozbiórka istniejącej podłogi z podłożem - pokój 0/5, izolacja pozioma podpodłogowa z folii PE i styropianu, warstwa wyrównawcza pod posadzkę, posadzka z wykładziny homogenicznej pokrytej poliuretanem PUR, klasa użytkowa - 34/43, klasa ścieralności - grupa T, waga całkowita 2700g/m2, ognioodporność: EN 13501-1BFl s1, EN ISO 9239-1 - pokój 0/5, roboty wod.-kan. - wcinka do istniejącej instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej (piwnica), montaż zlewozmywaka jednokomorowego z ociekaczem ze stali nierdzewnej w zabudowie meblowej - pokój 0/5, montaż przepływowego ogrzewacza wody o mocy 3,5kW (np. Kospel )- zlewozmywak, montaż grzejnika c.o. w korytarzu - pom.0/6, położenie tynku mozaikowego w części korytarza - pom.0/6, posadzka i schody z płytek gres w części korytarza - pom.0/6, roboty instalacyjne elektryczne, montaż czujek: dymu, ruchu, montaż zgodnie z projektem klimatyzatora Samsung Multi AJ o mocy 5,kW - jednostka zewnętrzna, montaż zgodnie z projektem klimatyzatora Samsung WIND-free o mocy 2,5kW - jednostka wewnętrzna, roboty malarskie, wykonanie zgodnie z projektem oraz dostawa i montaż stanowiska pracownika ochrony, wywóz i utylizacja gruzu. Uwaga: Wykonawca jest zobowiązany dokonać przed zakupem materiałów (wykładziny, farby, tynk mozaikowy) uzgodnień z Inwestorem dotyczących kolorystyki i parametrów technicznych proponowanych materiałów. Roboty wykonywane będą na czynnym obiekcie użyteczności publicznej, tj. w budynku sądu. Wykonawca swoim działaniem nie może ograniczać użytkownika (powodować nadmiernego hałasu, ograniczać dostępności do sal rozpraw i pomieszczeń). W trakcie wykonywanych robót - Sąd nie będzie wyłączony z ciągłości pracy, roboty będą trwały w obiekcie czynnym, przy zabezpieczeniu terenu budowy. Roboty muszą umożliwić bezpieczne poruszanie się po budynku. Każdorazowo (każdego dnia), po zakończeniu pracy, Wykonawca zobowiązany jest doprowadzić budynek do stanu czystości tak, aby praca sądu następnego dnia mogła odbywać się bez zakłóceń.
II.4) Główny kod CPV: 45450000-0
Dodatkowe kody CPV:
45330000-9,
45421000-4,
45310000-3,
45331220-4
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
10.06.2019 - 09.08.2019
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
19/06/2019
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
Dodatkowe roboty nie objete zamówieniem podstawowym
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Po rozpoczęciu robót, po rozebraniu istniejącej podłogi i usunięciu polepy, po przeprowadzeniu oględzin stanu technicznego konstrukcji stropu stwierdzono, że w celu zapewnienia bezpieczeństwa użytkowników pomieszczenia biurowego należy wzmocnić strop poprzez ułożenie dodatkowych belek stalowych oraz wykonanie płyty stropowej betonowej zbrojonej. Ponadto przy wykuwaniu zaprojektowanego otworu drzwiowego ujawniono kanały kominowe, wskutek czego zaszła konieczność przesunięcia otworu drzwiowego, a tym samym rozbiórkę i domurowanie części ściany oraz przesuniecie istniejących gniazd elektryczno -logicznych (PEL). Biorąc pod uwagę okoliczności faktyczne wskazane powyżej zasadnym jest dokonanie zmiany umowy w oparciu o przepis art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy PZP, który dopuszcza zmianę umowy, jeżeli zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) dodatkowe roboty nie zostały objęte zamówieniem podstawowym (dodatkowych robót nie mógł przewidzieć zarówno zamawiający, jak i wykonawca), b)dodatkowe roboty które nie zostały objęte zamówieniem podstawowym są niezbędne do wykonania z uwagi na bezpieczeństwo użytkowników pomieszczenia, c) realizacja robót dodatkowych przez innego wykonawcę jest niemożliwa z powodów organizacyjnych i ekonomicznych (wyłonienie nowego wykonawcy spowodowało by znaczne wydłużenie robót oraz narażenie na nieuzasadnione straty dotychczasowego wykonawcy, d) wartość robót dodatkowych wynosi 8 216,77 zł (bez VAT) i nie przekracza 50 % wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z BIAŁOGARDU
- Dostawa narzędzi do pomiaru drzew i drewna
- CUW.26.1.2024 "Budowa EkoOgrodu przy Szkole Podstawowej nr 1 w Białogardzie".
- Sukcesywne dostawy odczynników laboratoryjnych, kalibratorów, materiałów zużywalnych i kontrolnych wraz z dzierżawą analizatorów'
więcej: przetargi w Białogardzie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pokrycie papą termozg. wierz. dachu obiektu SPWZOZMSWiA w Bydgoszczy - Z nr 1, oraz budowa siłowni - dodatkowe źródło energii elektrycznej - baterie fotowoltaiczne, odnawialne źródła energii - Z nr 2
- Remont pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej Nr 31 im. Janusza Korczaka w Białymstoku
- Wykonanie modernizacji systemu sygnalizacji pożarowej w tutejszym Domu.
- TR.262.1.2024 . Modernizacja budynku L - etap IV (...) polegające na wykonaniu przyłączy elektroenergetycznych (...) z budynku stacji transformatorowej 9001946 do budynku "L"'
- Zaprojektowanie i wykonanie wymiany układów klimatyzacji VRF w Ośrodku Szkoleniowym NBP w Zalesiu Górnym
- "Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. >>Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w branży logistycznej w Zespole Szkół Ponadpodstawowych w Grodkowie<<"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.