eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czerniejewo › "Remont mieszkania w budynku mieszkalnym leśnictwa Linery (Lipki 10, 62-250 Czerniejewo)"



Ogłoszenie z dnia 2020-07-28

Ogłoszenie nr 560138146-N-2020 z dnia 28-07-2020 r.

Czerniejewo: "Remont mieszkania w budynku mieszkalnym leśnictwa Linery (Lipki 10, 62-250 Czerniejewo)"
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 516481-N-2020

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510106438-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Czerniejewo, Krajowy numer identyfikacyjny 63001135500000, ul. Głożyna 5, 62-250 Czerniejewo, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 614 273 041, e-mail czerniejewo@poznan.lasy.gov.pl, faks 614 273 188.
Adres strony internetowej (url): https://czerniejewo.poznan.lasy.gov.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Jednostka Organizacyjna Skarbu Państwa nieposiadająca osobowości prawnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Remont mieszkania w budynku mieszkalnym leśnictwa Linery (Lipki 10, 62-250 Czerniejewo)"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

SA4.270.1.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane pod nazwą: "Remont mieszkania w budynku mieszkalnym leśnictwa Linery (Lipki 10, 62-250 Czerniejewo)". 2. Lokalizacja roboty budowlanej: Prace remontowe wykonywane będą w budynku mieszkalnym leśnictwa Linery (adres: Lipki 10, 62-250 Czerniejewo), działka ewidencyjna o nr 5116/1, obręb ewidencyjny Czerniejewo, gmina Czerniejewo, powiat gnieźnieński, województwo wielkopolskie 3. Szczegółowe określenie przedmiotu i zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie prac remontowych w mieszkaniu w budynku mieszkalnym leśnictwa Linery, w szczególności: roboty przygotowawcze (rozbiórkowe i demontażowe), usunięcie i wywiezienie gruzu, wymianę okna, licowanie ścian i podłóg płytkami, wymianę armatury łazienkowej i kuchennej, malowanie ścian i sufitów, wymianę podłóg, odnowienie schodów (m. in. cyklinowanie, lakierowanie), wymianę stolarki drzwiowej, montaż grzejników, remont kominka, docieplenie sufitów, naprawę opierzenia komina. 4. Zakres robót obejmuje: - roboty przygotowawcze, - usunięcie i wywiezienie gruzu, - stolarkę okienną, - okładziny wewnętrzne, - malowanie, - podłoża, posadzki, podłogi, - stolarkę drzwiową, - kominek pokojowy, - wyposażenie wodno-kanalizacyjne, - podłogę z paneli, - różne roboty pozostałe związane z realizacją przedmiotu zamówienia. 5. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wchodzące w skład przedmiotu zamówienia polegających na pracach ręcznych związanych z wykonywaniem podstawowych robót budowlanych i prac pomocniczych, takich jak: roboty rozbiórkowe i demontażowe, wymiana okna, licowanie ścian i podłóg płytkami, wymiana armatury łazienkowej i kuchennej, malowanie ścian i sufitów, wymiana podłóg, odnowienie schodów (m. in. cyklinowanie, lakierowanie), wymiana stolarki drzwiowej, montaż grzejników, remont kominka, docieplenie sufitów, naprawa opierzenia komina, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1040). Obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę nie dotyczy sytuacji, w której wykonawca lub podwykonawca osobiście wykonuje powyższe czynności (np. jako osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą, wspólnik spółki cywilnej). Szczegółowe obowiązki Wykonawcy dotyczące zatrudniania na podstawie umowy o pracę zostały szczegółowo opisane we wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 8 oraz rozdziale 25 SIWZ. 6. Szczegółowy zakres prac objętych przedmiotem zamówienia określony został w dokumentacji technicznej tj. a) przedmiarze robót, który stanowi załącznik nr 2 do SIWZ; b) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, który stanowi załącznik nr 3; 7. Oznaczenia wg CPV: 45262600-7 Różne specjalne roboty budowlane 45111210-3 Wysadzanie i podobne roboty w zakresie usuwania skał 45111290-7 Roboty przygotowawcze do świadczenia usług 45111220-6 Roboty w zakresie usuwania gruzu 45324000-4 Roboty w zakresie okładziny tynkowej 45432112-2 Kładzenie nawierzchni 8. Warunki wykonywania zamówienia: ? Wymagania dotyczące robót - wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż. z zaleceniami Inspektora nadzoru Zamawiającego oraz zgodnie z wymogami dokumentacji projektowej, wytycznymi niniejszej SIWZ a także jej pozostałymi załącznikami. 9. Szczegółowe warunki dotyczące zamówienia: W ramach wynagrodzenia Wykonawca uwzględni: ? w przypadku korzystania z podwykonawców koordynowanie robót podwykonawców ponosząc za nich pełną odpowiedzialność, ? wykonywanie prac z uwzględnieniem wszystkich warunków i nakazów wynikających z uzgodnień i zobowiązań wzajemnych, ? doprowadzenie do należytego stanu i porządku miejsca prowadzenia robót, a w szczególności dróg dojazdowych, które Wykonawca naruszy w celu realizacji przedmiotu zamówienia, ? naprawę ewentualnych szkód związanych z prowadzeniem robót wyrządzonych osobom trzecim lub uszkodzeniem mienia. 10. Wymagania dodatkowe - w ramach umowy oraz ceny ofertowej Wykonawca zobowiązany będzie do: 1) realizacji robót budowlanych zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, właściwymi normami polskimi i branżowymi, SIWZ, zasadami wiedzy i sztuki budowlanej oraz wskazówkami Inspektora nadzoru inwestorskiego, 2) zapewnienia nadzoru technicznego nad realizowanym zadaniem, nadzoru nad personelem w zakresie porządku i dyscypliny pracy, 3) prawidłowego prowadzenie dokumentacji budowy, 4) wykonywanie prac z uwzględnieniem wszystkich warunków i nakazów wynikających z uzgodnień i zobowiązań wzajemnych, 5) zorganizowanie i zagospodarowanie zaplecza budowy, 6) zapewnienie właściwych warunków bhp i ppoż., 7) dokonanie niezbędnych pomiarów i badań laboratoryjnych itp. jeżeli są niezbędne do oddania przedmiotu zamówienia do użytkowania, 8) na żądanie Zamawiającego Wykonawca zapewni na swój koszt wykonanie badań laboratoryjnych, dostarczenie oprzyrządowania i zapewnienie potencjału ludzkiego w celu sprawdzenia jakości i ilości materiałów użytych do wykonania zamówienia oraz jakości wykonanych robót, 9) jeżeli w związku z wykonywaniem przedmiotu zamówienia Wykonawca wyrządzi Zamawiającemu lub innym podmiotom trzecim szkodę to zobligowany będzie do niezwłocznego jej naprawienia. 10) wymagania dotyczące robót budowlanych: a) wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż. z zaleceniami inspektora nadzoru Zamawiającego oraz zgodnie z wymogami dokumentacji projektowej i wytycznymi niniejszej Specyfikacji, a także jej pozostałymi załącznikami. b) wszystkie materiały użyte do wykonania zamówienia muszą posiadać dopuszczenie do obrotu oraz posiadać deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną, w przypadku braku Polskich Norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane. Wykonawca, który wygra przetarg musi dostarczyć ww. dokumenty przy odbiorze końcowym. Wyklucza się montaż jakichkolwiek materiałów i sprzętu nieposiadających ważnych certyfikatów. c) podczas realizacji inwestycji Wykonawca zapewni Zamawiającemu możliwość sprawdzenia materiałów budowlanych, które będą użyte do wykonania przedmiotu umowy. d) wykonawca zobowiązany jest do przywrócenia do należytego stanu i porządku terenu budowy, a także (w razie korzystania) z dróg, nieruchomości, urządzeń, obiektów itp., które Wykonawca naruszył przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia. e) odpady inne niż niebezpieczne, powstałe w trakcie realizacji inwestycji - gromadzić w sposób selektywny i bezpieczny dla środowiska oraz wykorzystać gospodarczo lub odprowadzić na składowisko komunalne. f) odpady niebezpieczne powstałe w trakcie realizacji inwestycji - gromadzić w sposób bezpieczny dla środowiska oraz przekazać specjalistycznej firmie zajmującej się utylizacją tego typu odpadów. 11. Warunki rękojmi i gwarancji: a) Na wykonany cały przedmiot zamówienia Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na wykonane roboty na okres minimum 24 miesiące, przy czym na zamontowane urządzenia Wykonawca udzieli gwarancji nie krótszej niż gwarancja producenta urządzeń. b) Wzór karty gwarancyjnej stanowi załącznik nr 9 do niniejszej SIWZ, który jest jednocześnie załącznikiem do umowy. c) Termin gwarancji liczony będzie od daty dokonania odbioru końcowego robót budowlanych, potwierdzonego podpisanym bez uwag bezusterkowym protokołem odbioru. d) Gwarancją objęty jest także zakres robót wykonany przez Podwykonawców i liczony będzie od daty dokonania odbioru końcowego robót, potwierdzonego podpisanym bez uwag bezusterkowym protokołem odbioru. e) Okres rękojmi zostaje zrównany z okresem trwania gwarancji. 12. Wykonawca może powierzyć realizację elementów (części) przedmiotu zamówienia podwykonawcom. W przypadku zamiaru wykonywania przedmiotu zamówienia z udziałem podwykonawców wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie: części zamówienia (zakresów rzeczowych), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. Wskazanie takie należy umieścić na formularzu ofertowym. W przypadku braku wskazania w ofercie podwykonawstwa wykonawca będzie mógł wprowadzić podwykonawcę wyłącznie na warunkach określonych w umowie. 13. W przypadku, gdyby w opisie przedmiotu zamówienia (załącznikach do SIWZ) Zamawiający określił przedmiot zamówienia poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów, Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych. Wskazane wyżej określenie przedmiotu zamówienia ma charakter wyłącznie pomocniczy w przygotowaniu oferty i ma na celu wskazać oczekiwane standardy co do minimalnych parametrów technicznych oczekiwanych materiałów i urządzeń. Przez ofertę równoważną należy rozumieć ofertę o parametrach technicznych wytrzymałościowych, jakościowych, wydajnościowych nie gorszych od opisu wskazanego przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. Parametry wskazane przez Zamawiającego są parametrami minimalnymi, granicznymi. Pod pojęciem "parametry" rozumie się funkcjonalność, przeznaczenie, kolorystykę, strukturę, materiały, kształt, wielkość, bezpieczeństwo, wytrzymałość itp. W związku z powyższym Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania materiałów o innych znakach towarowych, patentach lub pochodzeniu, natomiast nie o innych właściwościach i funkcjonalnościach niż określone w SIWZ. W przypadku, gdyby Zamawiający użył w opisie przedmiotu zamówienia normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp należy rozumieć je jako przykładowe. Zamawiający zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp dopuszcza w każdym przypadku zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym w treści SIWZ. Każdorazowo gdy wskazana jest w niniejszej SIWZ lub załącznikach do SIWZ norma, należy przyjąć, że w odniesieniu do niej użyto sformułowania "lub równoważna". 14. Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne stosownie do dyspozycji art. 30 ust. 5 PZP musi wykazać, że oferowane dostawy spełniają warunki określone przez Zamawiającego w stopniu nie gorszym. Stosowne dokumenty potwierdzające równoważność należy dołączyć do oferty. W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych materiałów i urządzeń, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty oraz do wykonania umowy ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w opisie przedmiotu zamówienia.


II.4) Główny kod CPV: 45262600-7
Dodatkowe kody CPV:

45111210-3,

45111290-7,

45111220-6,

45432112-2,

45324000-4

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
60 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy tj. od dnia 09.06.2020r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: "Remont mieszkania w budynku mieszkalnym leśnictwa Linery (Lipki 10, 62-250 Czerniejewo)"
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 09/06/2020
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Krzysztof Nawrocki Zakład Handlowo Usługowy TĘCZA, , Modliszewko nr 34, lok. 12, 62-200, Gniezno, kraj/woj. Polska

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 115185.39 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
10/07/2020

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
1. Możliwość zmiany Umowy została przewidziana w umowie o udzielenie zamówienia publicznego tj. w paragrafie 9 zawarto zapis "Na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1) ustawy PZP, Zamawiający przewiduje: 1) przedłużenie terminu wykonania Umowy, jeżeli niemożność dotrzymania pierwotnego terminu stanowi konsekwencję: a) konieczności wykonania robót zamiennych, dodatkowych lub zmian do umowy na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 2 lub 3 ustawy prawo zamówień publicznych,

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
Strony umowy wprowadzają wykonanie robót dodatkowych opisanych w: protokołach z dnia 19.06.2020 r.oraz w protokole z dnia 10.07.2020r. tj 1) Wymiana grzejników płytowych 2) Remont nawierzchni podestów i schodów zewnętrznych 3) Powiększenie łazienki w Kancelarii, w tym w szczególności przeniesienie umywalki, zamurowanie jednego otworu drzwiowego, wykonania ścianki działowej 4) Poprawa funkcjonalności części mieszkalnej, w tym w szczególności wycięcie dwojga drzwi w części mieszkalnej (między kuchnią a spiżarnią oraz między pokojem a kuchnią ), zamurowanie drzwi między kuchnią a holem 5) Montaż gniazd instalacyjnych wtyczkowych, łączniki i przyciski 6) Wykonanie nowej balustrady schodów

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Nie wykonanie robót dodatkowych uniemożliwi prawidłowe wykonanie podstawowego przedmiotu zamówienia. Wykonanie w/w robót stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia (konieczność wykonania wynikła w trakcie realizacji) oraz zostały spełnione łącznie warunki opisane w art. 144 ust. 1 pkt. 2) ustawy Pzp tj.: a) zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów zarówno ekonomicznych jak i technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego oraz spowodowałaby istotną niedogodność i znaczne zwiększenie kosztów dla zamawiającego - na terenie budowy jest zgromadzony stanowiący własność dotychczasowego wykonawcy robót budowlanych sprzęt budowlany, zaplecze budowy, materiały budowlane i powierzenie wykonania robót dodatkowych innemu wykonawcy spowodowałaby poniesienie przez zamawiającego znacznych kosztów w związku z ich usunięciem przez dotychczasowego wykonawcę na czas realizacji dodatkowych robót budowlanych przez innego wykonawcę, b)wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie - wartość robót dodatkowych stanowi kwotę nie przekraczającą 50 % pierwotnej wartości w umowie.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.