eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Budowa krytego boiska ze sztuczną nawierzchnią oraz przebudowa parkingu i chodników na terenie Kompleksu Sportowo-Rekreacyjnego przy ul. Nehringa 69 w Szczecinie w formule zaprojektuj i wybuduj - Etap I



Ogłoszenie z dnia 2019-04-25

Ogłoszenie nr 560080985-N-2019 z dnia 25-04-2019 r.

Szczecin: Budowa krytego boiska ze sztuczną nawierzchnią oraz przebudowa parkingu i chodników na terenie Kompleksu Sportowo-Rekreacyjnego przy ul. Nehringa 69 w Szczecinie w formule zaprojektuj i wybuduj - Etap I
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 585253-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500211382-N-2018

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Sportu Rekreacji i Rehabilitacji, Krajowy numer identyfikacyjny 81120536100000, ul. ul. Władysława Szafera 7, 71-245 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 914 223 427, e-mail jmatw@mosrir.szczecin.pl, faks 914 221 952.
Adres strony internetowej (url): www.mosrir.szczecin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa krytego boiska ze sztuczną nawierzchnią oraz przebudowa parkingu i chodników na terenie Kompleksu Sportowo-Rekreacyjnego przy ul. Nehringa 69 w Szczecinie w formule zaprojektuj i wybuduj - Etap I

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zakres zamówienia został określony w Programie funkcjonalno-użytkowym stanowiącym załącznik nr 6 do siwz i obejmuje w szczególności: 1) Etap IA - faza projektowa: a) wykonanie dokumentacji projektowej obejmującej w szczególności Projekt budowlano-wykonawczy, w tym: - projekt architektoniczno-budowlany (projekty budowlane i wykonawcze wielobranżowe): branża architektoniczna, branża konstrukcyjna, branża instalacje sanitarne (projekt kanalizacji sanitarnej, projekt wewnętrznych instalacji wody ciepłej i zimnej, projekt instalacji centralnego ogrzewania, projekt zewnętrznej i wewnętrznej instalacji gazowej), branża instalacji elektrycznych (projekt wewnętrznej instalacji oświetleniowej i zasilania, projekt wentylacji mechanicznej) i instalacje oświetlenia zewnętrznego - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych w podziale na poszczególne branże, - dokumentację kosztorysową, w tym: przedmiary robót, kosztorysy ofertowe dla wszystkich rodzajów robót budowlanych i poszczególnych branż w podziale na poszczególne zakresy i obiekty, - uzgodnienia i niezbędne decyzje administracyjne w tym uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na budowę, - opinie i ekspertyzy wymagane przepisami szczególnymi oraz inne dokumenty niezbędne i wymagane w etapie projektowania; b) Zamawiający wymaga aby dokumentacja projektowa zawierała również projekt przyłączy zgodnie z wydanymi warunkami oraz dostosowana była do projektowanego wyposażenia zawartego w Programie Funkcjonalno-Użytkowym; c) projekt budowlany powinien być opracowany zgodnie z: - Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2012r. poz. 462 ze zmianami). - Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. 2013r. poz. 1129), - Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2004r. Nr 130, poz. 1389). W przypadku konieczności uzyskania odstępstw od przepisów należy uzyskać zgody odpowiednich instytucji. Projekt musi uzyskać wszystkie wymagane przepisami uzgodnienia i opinie., d) dokumentacja projektowa powinna być odrębnym opracowaniem, w którym wydzielone będą tomy zgodnie z przyjętą systematyką podziału robót budowlanych. Nazwy i kody: grup robót, klas robót, kategorii robót zgodnie z nazewnictwem i numeracją określoną w Rozporządzeniu nr 2195/2002 z dnia 5 listopada 2002 r. w sprawie Wspólnego Słownika Zamówień (Dz. Urz. WE L 340 z 16.12.2002, z późn. zm.). e) Zamawiający nie przewiduje zmiany układu statycznego i wyglądu hali - dokonano wyboru hali jako łukowa. 2) Etap I B - faza wykonania robót budowlanych obejmuje w szczególności: a) wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej i zatwierdzonej dokumentacji projektowej, zgodnie z decyzją o pozwoleniu na budowę, harmonogramem rzeczowo-finansowym robót budowlanych, obowiązującym prawem, normami, zasadami wiedzy technicznej, sztuką budowlaną i siwz. b) w zakres robót wchodzą między innymi następujące prace: - wykonanie prac geodezyjnych tj. tyczenia oraz inwentaryzacji prac wraz z wykonaniem mapy inwentaryzacji powykonawczej prac wraz ze zgłoszeniem u Urzędzie Miasta Szczecin, - roboty rozbiórkowe wraz z utylizacją i wykonanie przyłączy mediów, - wykonanie robót fundamentowych hali i zaplecza, - wykonanie warstw podbudowy oraz nawierzchni sportowej z trawy sztucznej wraz z zasypką piasku kwarcowego i granulatu EPDM z recyklingu, - dostawa i montaż wyposażenia sportowego zgodnie z kartą techniczną producenta bramek piłkarskich, - dostawa i montaż zaplecza socjalno-szatniowego wraz z przyłączeniem instalacji przyłączy oraz wyposażenia wewnętrznego, - wykonanie zadaszenia boiska piłkarskiego tymczasową halą namiotową wraz z instalacjami, - wykonanie zewnętrznych utwardzeń i chodników w tym: ? wykonanie przebudowy wjazdu o powierzchni 50 m kw (nawierzchnia z kostki polbruk wzór H gr. 8 cm) wraz z wykonaniem obrzeży z krawężnika drogowego betonowego wysokości 30 cm ułożonego na podbudowie betonowej - beton min C 12/15, ? zakup i montaż wraz z podłączeniem bramy przesuwnej o szerokości światła min 6 m (przykładowy typ bramy: wzór PP 002 firmy Konsport lub Bastion firmy Wiśniowski lub równoważny. Zamawiający dopuszcza inne wypełnienie bramki i furtki np. inne profile ale ich układ musi być zgodny ze wzorem podanym przykładowo. Kolor RAL 6005 lub zbliżony. Brama winna być wyposażona w zamek patentowy oraz 3 szt. pilotów umożliwiających sterowanie bramy. Do bramy przylegać będzie furtka o szerokości min. 1,10 m , którą należy wyposażyć w klamkę koloru czarnego oraz jeden zamek patentowy z trzema kluczami. Wypełnienie winno być tego samego rodzaju co brama, ? wykonanie przebudowy wejścia na teren obiektu sportowego z nawierzchni z płytek chodnikowych wraz z podbudową i wykonaniem stopni z obrzeży chodnikowych 30 x 8 cm o powierzchni 40 m kw wraz z montażem nowej furtki . kolor i wzor jak przy nowo wykonywanej bramie wjazdowej RAL 6005 ? montaż 2 szt. lamp oświetleniowych usytuowanych przy budynku zaplecza zgodnie z rys. 2.1 zawartym w Programie funkcjonalno-użytkowym - wysokość słupa min. 5 m, oprawa większa lub równa 74 lm/W, : , - wykonanie prac pomocniczych, przygotowawczych i porządkowych oraz naprawa ewentualnych uszkodzeń, - zakup i montaż piłkochwytu wydłużając istniejący o 15 m, - zapewnienie kierownika budowy, kierowników robót wymaganych branż oraz nadzoru autorskiego projektantów, - przeprowadzenie wymaganych prób, badań i sprawdzeń oraz dokumentacji powykonawczej i geodezyjnych pomiarów powykonawczych, - wykonanie dokumentacji powykonawczej oraz wypełnieniu oświadczenia kierownika budowy, - uczestnictwo w kontrolach obejmujących wykonanie prac budowlanych zgodnie z pozwoleniem na budowę w celu uzyskania pozwolenia na użytkowanie w tym: przygotowanie dokumentów wymaganych przepisami prawa, związanych z oddaniem obiektu do użytkowania w tym uzyskanie ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie - współpraca z Inspektorem Nadzoru Inwestorskiego oraz Zamawiającym w zakresie uzyskania pozwolenia na użytkowanie,


II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:

71220000-6,

45400000-1,

45233250-6

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
29.03.2019 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: ,
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 31/08/2018
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

KS Usługi Ogólnobudowlane Koza Szymon , k.rajmund@interia.pl , ul. Sienkiewicza 7 , 74-101, Gryfino, kraj/woj. zachodniopomorskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 1218645.00 pln.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE



NAZWA: ,
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 31/08/2018
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

KS Usługi Ogólnobudowlane Koza Szymon , k.rajmund@interia.pl, ul. Sienkiewicza 7, 74-101, Gryfino, kraj/woj. zachodniopomorskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 1218645.00 .
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
05/03/2019

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
1) wykonania odcinaka przyłącza kanalizacji deszczowej do miejsca planowanego podłączenia nowobudowanej instalacji kanalizacji deszczowej, 2) zamontowania nowego ogrodzenia w granicy działki zabezpieczającego teren obiektu sportowego i połączenie go z ogrodzeniem już istniejącym, 3) zamontowanie drugiego słupa oświetleniowego w miejscu oznaczonym na dokumentacji projektowej przy budynku klubowym, 4) przełożenie kabla poza obszar zabudowy namiotu i podłączenie do nowo wykonywanej szafy rozdzielczej.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
w trakcie robót stwierdzono brak instalacji odprowadzającej wodę deszczową z terenu działki, stwierdzono brak możliwości wykonania fundamentu bramy samonośnej, stwierdzono zasadność wykonania drugiego słupa oświetleniowego i odkryto niezinwentaryzowany kabel energetyczny

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.