eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Uście Gorlickie › Organizacja i przeprowadzenie kursów i szkoleń: kursu komputerowego ECDL E-CITIZEN, kursu komputerowego ECDL BAISE, szkolenia animator czasu wolnego, szkolenia z zakresu turystyki uzdrowiskowej w ramach projektu Akademia Polsko-Słowacka, wg 4 zadań

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2017-07-31



Ogłoszenie nr 559716-N-2017 z dnia 2017-07-31 r.

Wójt Gminy Uście Gorlickie: Organizacja i przeprowadzenie kursów i szkoleń: kursu komputerowego ECDL E-CITIZEN, kursu komputerowego ECDL BAISE, szkolenia animator czasu wolnego, szkolenia z zakresu turystyki uzdrowiskowej w ramach projektu Akademia Polsko-Słowacka, wg 4 zadań
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Tak


Nazwa projektu lub programu
Akademia Polsko-Słowacka, dofinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Program Interreg V-A Polska-Słowacja 2014-2020.

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Uście Gorlickie, krajowy numer identyfikacyjny 55191200000, ul. Uście Gorlickie  80 , 38315   Uście Gorlickie, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 018 3516041 w. 55, , e-mail gmina@usciegorlickie. iap.pl, , faks 183 516 042.
Adres strony internetowej (URL): www.usciegorlickie.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Nie
https://bip.malopolska.pl/ugusciegorlickie,m,174402,zamowienia-publiczne-ogloszenia.html


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Nie


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Wersja papierowa
Adres:
Urząd Gminy Uście Gorlickie, 38-315 Uscie Gorlickie 80


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i przeprowadzenie kursów i szkoleń: kursu komputerowego ECDL E-CITIZEN, kursu komputerowego ECDL BAISE, szkolenia animator czasu wolnego, szkolenia z zakresu turystyki uzdrowiskowej w ramach projektu Akademia Polsko-Słowacka, wg 4 zadań
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
4


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: ZADANIE NR 1 - kurs komputerowy ECDL E-CITIZEN dla 30 osób (3 grupy po 10 osób) po 60 godzin zegarowych dla grupy (uczestnikami będą Polacy i Słowacy) wraz z przeprowadzeniem egzaminu zewnętrznego. ZADANIE NR 2 - kurs komputerowy ECDL BAISE dla 60 osób (6 grup po 10 osób) po 60 godzin zegarowych dla grupy (uczestnikami będą Polacy i Słowacy) wraz z przeprowadzeniem egzaminu zewnętrznego. ZADANIE NR 3 - szkolenie animator czasu wolnego a) Przeprowadzenie szkolenia animator czasu wolnego w turystyce i hotelarstwie- 16 godzin zegarowych (2 dni) - dla 35 osób (uczestnikami będą Polacy i Słowacy) b) Przeprowadzenie szkolenia animator czasu wolnego w domu kultury - 8 godzin zegarowych (1 dzień) dla 35 osób (uczestnikami będą Polacy i Słowacy) c) Przeprowadzenie szkolenia animator czasu wolnego osób niepełnosprawnych- 8 godzin dla 35 osób (uczestnikami będą Polacy i Słowacy) Wymagane dokumentacja: program szkoleń i lista obecności uczestników. W cenę wliczone są materiały oraz certyfikat ukończenia szkolenia. ZADANIE NR 4 - szkolenie z zakresu turystyki uzdrowiskowej a) Przeprowadzenie szkolenia z zakresu turystyki uzdrowiskowej dla 40 osób - 120 godzin zegarowych zajęć (uczestnikami będą Polacy i Słowacy) b) Organizacja jednodniowego wyjazdu studyjnego po pograniczu polsko-słowackim min. do Wysowej-Zdoju i Kupeli Bardejovskich dla 44 osób (w tym obiad) (uczestnikami będą Polacy i Słowacy)

II.5) Główny kod CPV: 80533200-1
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
80530000-8


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2017-08-14   lub zakończenia: 2018-03-31

II.9) Informacje dodatkowe: Dla zadana Nr termin zakończenia 31.08.2017 r.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, którzy poprowadzą dany kurs, szkolenie, posiadającymi odpowiednie kwalifikacje: ZADANIE NR 1 - co najmniej 1 osobę która w ostatnich trzech latach przeprowadziła najmniej dwa kursy komputerowe zakończone egzaminem zewnętrznym, ZADANIE NR 2 - co najmniej 1 osobę która w ostatnich trzech latach przeprowadziła najmniej dwa kursy komputerowe zakończone egzaminem zewnętrznym, ZADANIE NR 3 - co najmniej 1 osobę która w ostatnich trzech latach przeprowadziła najmniej dwa kursy animatora czasu wolnego, ZADANIE NR 4 - co najmniej 1 osobę która w ostatnich trzech latach przeprowadziła najmniej dwa kursy z zakresu turystyki, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, wykształcenia i doświadczenia, formą dysponowania tymi osobami oraz oświadczeniem, iż posiadają one wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Dla zadania Nr 1 i 2 - Zajęcia będą się odbywać w salach szkół podstawowych na terenie Gminy Uście Gorlickie. Sale udostępnione zostaną nieodpłatnie. Od oferenta wymagane jest zapewnienie materiałów szkoleniowych (podręcznik) oraz niezbędnego sprzętu umożliwiające sprawne przeprowadzenie szkolenia tj. m.in. stanowisko komputerowe z niezbędnym licencjonowanym oprogramowaniem, które zgodnie z zasadami licencjonowania może być wykorzystywane do realizacji szkoleń komercyjnych. Dla zadania nr 3 i 4 -Zajęcia będą się odbywać w salach szkół podstawowych na terenie Gminy Uście Gorlickie. Sale udostępnione zostaną nieodpłatnie. Od oferenta wymagane jest zapewnienie niezbędnego sprzętu umożliwiające sprawne przeprowadzenie szkolenia.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymagania określone w art. 22 ust. 1 Pzp załącznik nr 2a oraz że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Pzp - załącznik nr 2b do niniejszej SIWZ

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. Aktualny odpis z właściwego rejestru, lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich. 2. Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej - wg załącznika 2b. 3. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów, zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp do oddania Wykonawcy, do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, - jeżeli dotyczy. 4. Pełnomocnictwo (pełnomocnictwa), jeśli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika, dotyczy to również przypadku, jeżeli jest ono wymagane dla Spółki Cywilnej lub uczestników konsorcjum - pełnomocnictwo musi być dołączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

1. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nie czynności oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik 3 do niniejszej SIWZ. Dokument ten winien spełniać warunek opisany w pkt. 4. 4. SIWZ oraz być zgodny z zapisami cz. 3 SWIZ -opis przedmiotu zamówienia. 2. Zaparafowane istotne postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ. 3. W przypadku, gdy Wykonawca zapowiada udział podwykonawców do oferty należy dołączyć wykaz prac i wartości tych prac planowanych do powierzenia podwykonawcy, wg załącznika nr 5 do niniejszej SIWZ.

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:


Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena brutto60,00
Mozliwość prowadzenia zajęć przez Słowaków10,00
Doświadczenie i kwalifikacje osób wykonujacych zlecenie30,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiana terminu realizacji szkoleń.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-08-09, godzina: 10:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: Kurs komputerowy ECDL E-CITIZEN
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:ZADANIE NR 1 - kurs komputerowy ECDL E-CITIZEN dla 30 osób (3 grupy po 10 osób) po 60 godzin zegarowych dla grupy (uczestnikami będą Polacy i Słowacy) wraz z przeprowadzeniem egzaminu zewnętrznego. Uczestnik po zdaniu egzaminów musi otrzymać certyfikat ECDL E-CITIZEN w dwóch wersjach językowych polskiej i słowackiej. Uczestnik po ukończeniu kursu i zdaniu egzaminu musi otrzymać certyfikat ukończenia szkolenia w dwóch wersjach językowych polskiej i słowackiej. Cel szkolenia: Celem szkolenia jest przekazanie niezbędnych informacji i umiejętności z zakresu: - podstaw obsługi komputera i jego zastosowania -obsługi podstawowych funkcji systemu operacyjnego Windows i wybranych aplikacji - sprawnego poruszania się w zasobach Internetu - obsługi narzędzi pozwalających na komunikację.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80533200-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2017-08-14
data zakończenia: 2018-03-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Doświadczenie k walifikacje osób wykonujących zlecenie30,00
Mozliwość prowadzenia zajęć przez Słowaków10,00
Cena brutto60,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Godzina zajęć obejmuje 60 minut. Długość przerw jest ustalana w sposób elastyczny przez Wykonawcę (czas trwania przerwy nie jest wliczany w czas realizacji zajęć) . Zajęcia mogą odbywać się codziennie od poniedziałku do piątku, a w weekendy, po wcześniejszym ustaleniu z Zamawiającym. Wykonawca po podpisaniu umowy (podpisanie umowy następuje w siedzibie Zamawiającego) przed realizacją szkolenia, co najmniej na 3 dni przed rozpoczęciem szkolenia, ma obowiązek dostarczyć do Zamawiającego szczegółowy harmonogram szkolenia. Wyposażenie i sprzęt wykorzystywane do realizacji kursu muszą odpowiadać wymaganiom zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa dotyczącymi realizacji przedmiotowego szkolenia zarówno w części teoretycznej jak i praktycznej. Wykonawca zobowiązany jest do pokrycia kosztów związanych z realizacją kursu tj. w szczególności do: a) organizacji kursu, b) ubezpieczenia uczestników kursu w niezbędnym zakresie (ubezpieczenie obejmuje wypadki powstałe w związku z udziałem w kursie, w drodze do miejsca odbywania kursu i z powrotem), c) przekazania materiałów szkoleniowych (podręcznik) oraz zapewnienia niezbędnego sprzętu i urządzeń w ilości odpowiedniej do prawidłowej realizacji zajęć praktycznych, d) realizacji szkolenia przez wykwalifikowanych wykładowców i instruktorów, posiadających stosowne uprawnienia i doświadczenie w prowadzeniu kursu, e) przeprowadzenia egzaminu zewnętrznego, f) wydania po ukończenia i zdaniu egzaminu certyfikatu w dwóch wersjach językowych polskiej i słowackiej. Tematyka zajęć: Tematyka zajęć: Program kursu powinien obejmować m.in. następujące zagadnienia: Użytkowanie komputerów - System operacyjny - Zarządzanie plikami - Programy narzędziowe - Drukowanie - Posługiwanie się narzędziami do przeglądania internetu Przetwarzanie tekstów - Praca z aplikacją - Tworzenie dokumentu - Formatowanie -Przygotowanie wydruków Arkusze kalkulacyjne - Użycie aplikacji - Komórki - Zarządzanie arkuszami - Reguły i funkcje Dokumenty jakie winien przedłożyć Wykonawca po zakończeniu kursu: W związku z realizacją kursu w ramach projektu współfinansowanego przez Europejski Fundusz Społeczny dokumenty winny być opatrzone logo Programu Interreg Polska- Słowacja, Unii Europejskiej, oraz Euroregionu Tatry i Gminy Uście Gorlickie - (wzory logo przekaże Zamawiający). a) lista obecności uczestników kursu (z własnoręcznym podpisem uczestnika, z każdego dnia zajęć) na zajęciach (oryginał), b) dziennik zajęć (kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem), c) lista z potwierdzeniem odbioru materiałów szkoleniowych przez uczestników szkolenia (oryginał), d) lista z potwierdzeniem odbioru przez uczestników kursu certyfikatów (oryginał), e) poświadczone za zgodność z oryginałem kserokopie wydanych certyfikatów, f) imienny wykaz osób, które ukończyły i które nie ukończyły kursu (oryginał), a przypadku gdy uczestnik nie ukończył kursu oświadczenie wskazujące powód takiej sytuacji, g) wyniki oceny merytorycznej przebiegu kursu-ewaluacja wraz z kserokopiami ankiet, h) dokumentacja fotograficzna z przeprowadzonego kursu.


Część nr: 2Nazwa: Kurs komputerowy ECDL BAISE
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:ZADANIE NR 2 - kurs komputerowy ECDL BAISE dla 60 osób (6 grup po 10 osób) po 60 godzin zegarowych dla grupy (uczestnikami będą Polacy i Słowacy) wraz z przeprowadzeniem egzaminu zewnętrznego. Uczestnik po ukończeniu kursu i zdaniu egzaminu musi otrzymać certyfikat ukończenia szkolenia w dwóch wersjach językowych polskiej i słowackiej. Cel szkolenia: Celem szkolenia jest przekazanie niezbędnych informacji i umiejętności z zakresu: - podstaw obsługi komputera i jego zastosowania -obsługi podstawowych funkcji systemu operacyjnego Windows i wybranych aplikacji - sprawnego poruszania się w zasobach Internetu - obsługi narzędzi pozwalających na komunikację.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80533200-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2017-08-14
data zakończenia: 2018-03-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Doświadczenie i kwalifikacje osób wykonujących zlecenie 30,00
Mozliwość prowadzenia zajęć przez Słowaków10,00
Cena brutto60,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Godzina zajęć obejmuje 60 minut. Długość przerw jest ustalana w sposób elastyczny przez Wykonawcę (czas trwania przerwy nie jest wliczany w czas realizacji zajęć) . Zajęcia mogą odbywać się codziennie od poniedziałku do piątku, a w weekendy, po wcześniejszym ustaleniu z Zamawiającym. Wykonawca po podpisaniu umowy (podpisanie umowy następuje w siedzibie Zamawiającego) przed realizacją szkolenia, co najmniej na 3 dni przed rozpoczęciem szkolenia, ma obowiązek dostarczyć do Zamawiającego szczegółowy harmonogram szkolenia. Wyposażenie i sprzęt wykorzystywane do realizacji kursu muszą odpowiadać wymaganiom zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa dotyczącymi realizacji przedmiotowego szkolenia zarówno w części teoretycznej jak i praktycznej. Tematyka zajęć: Tematyka zajęć: Program kursu powinien obejmować m.in. następujące zagadnienia: Użytkowanie komputerów - Posługiwanie się narzędziami do przeglądania internetu - Zakładanie i obsługa kont pocztowych - Obsługa social-network Przetwarzanie tekstów - Formatowanie - Obiekty - Korespondencja seryjna - Przygotowanie wydruków Arkusze kalkulacyjne - Zarządzanie arkuszami - Reguły i funkcje - Formatowanie - Wykresy - Formatowanie arkusza Grafika menedżerska i prezentacyjna - Używanie aplikacji - Tworzenie prezentacji - Tekst - Wykresy - Obiekty graficzne - Przygotowanie pokazu slajdów Dokumenty jakie winien przedłożyć Wykonawca po zakończeniu kursu: W związku z realizacją kursu w ramach projektu współfinansowanego przez Europejski Fundusz Społeczny dokumenty winny być opatrzone logo Programu Interreg Polska- Słowacja, Unii Europejskiej, oraz Euroregionu Tatry i Gminy Uście Gorlickie - (wzory logo przekaże Zamawiający). i) lista obecności uczestników kursu (z własnoręcznym podpisem uczestnika, z każdego dnia zajęć) na zajęciach (oryginał), j) dziennik zajęć (kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem), k) lista z potwierdzeniem odbioru materiałów szkoleniowych przez uczestników szkolenia (oryginał), l) lista z potwierdzeniem odbioru przez uczestników kursu certyfikatów (oryginał), m) poświadczone za zgodność z oryginałem kserokopie wydanych certyfikatów, n) imienny wykaz osób, które ukończyły i które nie ukończyły kursu (oryginał), a przypadku gdy uczestnik nie ukończył kursu oświadczenie wskazujące powód takiej sytuacji, o) wyniki oceny merytorycznej przebiegu kursu-ewaluacja wraz z kserokopiami ankiet, p) dokumentacja fotograficzna z przeprowadzonego kursu.


Część nr: 3Nazwa: Animator czasu wolnego
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:ZADANIE NR 3 - szkolenie animator czasu wolnego a) Przeprowadzenie szkolenia animator czasu wolnego w turystyce i hotelarstwie- 16 godzin zegarowych (2 dni) - dla 35 osób (uczestnikami będą Polacy i Słowacy) b) Przeprowadzenie szkolenia animator czasu wolnego w domu kultury - 8 godzin zegarowych (1 dzień) dla 35 osób (uczestnikami będą Polacy i Słowacy) c) Przeprowadzenie szkolenia animator czasu wolnego osób niepełnosprawnych- 8 godzin dla 35 osób (uczestnikami będą Polacy i Słowacy) Uczestnik po ukończeniu szkolenia musi otrzymać certyfikat ukończenia szkolenia w dwóch wersjach językowych polskiej i słowackiej. Cel szkolenia: Celem szkolenia jest przekazanie niezbędnych informacji i umiejętności z zakresu: - technik pozyskiwania uczestników zabawy, - planowania i organizacji różnorodnych zajęć animacyjnych, - tworzenia ciekawych ofert spędzania czasu wolnego dla różnorodnych środowisk i grup wiekowych, - samodzielnego prowadzenia zajęć animacyjnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80530000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2017-08-14
data zakończenia: 2017-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena brutto60,00
Doświadczenie i kwalifikacje osób prowadzących30,00
Możliwość prowadzenia zajęć przez Słowaków10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Godzina zajęć obejmuje 60 minut. Długość przerw jest ustalana w sposób elastyczny przez Wykonawcę (czas trwania przerwy nie jest wliczany w czas realizacji zajęć) . Zajęcia mogą odbywać się codziennie od poniedziałku do piątku, a w weekendy, po wcześniejszym ustaleniu z Zamawiającym. Wykonawca po podpisaniu umowy (podpisanie umowy następuje w siedzibie Zamawiającego) przed realizacją szkolenia, co najmniej na 3 dni przed rozpoczęciem szkolenia, ma obowiązek dostarczyć do Zamawiającego szczegółowy harmonogram szkolenia. Wyposażenie i sprzęt wykorzystywane do realizacji kursu muszą odpowiadać wymaganiom zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa dotyczącymi realizacji przedmiotowego szkolenia zarówno w części teoretycznej jak i praktycznej. Tematyka zajęć: Tematyka zajęć: Program szkolenia powinien obejmować m.in. następujące zagadnienia: a) Animator czasu wolnego w turystyce i hotelarstwie- 16 godzin zegarowych (2 dni) - dla 35 osób (uczestnikami będą Polacy i Słowacy) Zajęcia teoretyczne -3 h a) Plan pracy animatora b) Techniki integrujące grupę zadaniową Zajęcia praktyczne- 13 h a. Techniki plastyczne przydatne w animacji różnych grup wiekowych b. Propozycje działań rozwijających zaufanie w grupie c. Zabawy ułatwiające poznanie uczestników i otoczenie d. Ćwiczenia w kształtowaniu pozytywnego obrazu własnej osoby e. Działania sceniczne - tworzenie scenek teatralnych f. Pierwsze kontakty w grupie - stare i nowe zabawy towarzyskie g. Scenariusze imprez fabularyzowanych -przygoda nie tylko dla najmłodszych h. Gry i zabawy na niepogodę - "ciche" i. Blok ćwiczeń i zabaw rozwijających wyobraźnię i twórcze myślenie b) Animator czasu wolnego w domu kultury Zajęcia teoretyczne: 1 h a) Animacja czasu wolnego - krótki wstęp do tematyki b) Plan pracy animatora Zajęcia praktyczne - 7 h 1. Zasady prowadzenia zajęć sportowych wraz z gotowymi przykładami gier i zabaw ruchowych 2. Zajęcia plastyczne oraz zabawy 3. Gry i zabawy w świetlicy 4. Blok ćwiczeń i zabaw rozwijających wyobraźnię i twórcze myślenie 5. Zasady organizowania wieczornego show. Przykłady pracy z osobami dorosłymi. 6. Trening kreatywności i twórczego rozwiązywania problemów c) Animator czasu wolnego osób niepełnosprawnych Zajęcia teoretyczne: 1 h a) Animacja czasu wolnego - krótki wstęp do tematyki b) Plan pracy animatora Zajęcia praktyczne - 7 h 1. Pobudzanie i działanie anty-demencyjne 2. Zajęcia grupowe dla osób starszych 3. Wykorzystanie chusty animacyjnej w zabawach 4. Podstawy pedagogiki specjalnej i psychologia pracy z osobą niepełnosprawną 5. Gry i zabawy dla osób upośledzonych umysłowo 6. Gry i zabawy dla osób z wadami wzroku 7. Gry i zabawy dla osób z wadami słuchu 8. Gry i zabawy dla osób z niepełnosprawnością ruchową 9. Podstawy gelotologii - terapia śmiechem Dokumenty jakie winien przedłożyć Wykonawca po zakończeniu szkolenia: W związku z realizacją kursu w ramach projektu współfinansowanego przez Europejski Fundusz Społeczny dokumenty winny być opatrzone logo Programu Interreg Polska- Słowacja, Unii Europejskiej, oraz Euroregionu Tatry i Gminy Uście Gorlickie - (wzory logo przekaże Zamawiający). a) lista obecności uczestników szkolenia (z własnoręcznym podpisem uczestnika, z każdego dnia zajęć) na zajęciach teoretycznych i praktycznych (oryginał), b) dziennik zajęć (kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem), c) lista z potwierdzeniem odbioru przez uczestników szkolenia zaświadczeń o ukończeniu szkolenia (oryginał), d) poświadczone za zgodność z oryginałem kserokopie wydanych zaświadczeń o ukończeniu szkolenia, e) imienny wykaz osób, które ukończyły i które nie ukończyły szkolenia (oryginał), a przypadku gdy uczestnik nie ukończył szkolenia oświadczenie wskazujące powód takiej sytuacji, f) wyniki oceny merytorycznej przebiegu szkolenia-ewaluacja wraz z kserokopiami ankiet, g) dokumentacja fotograficzna z przeprowadzonego szkolenia.


Część nr: 4Nazwa: Szkolenie z zakresu turystyki uzdrowiskowej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:ZADANIE NR 4 - szkolenie z zakresu turystyki uzdrowiskowej a) Przeprowadzenie szkolenia z zakresu turystyki uzdrowiskowej dla 40 osób - 120 godzin zegarowych zajęć (uczestnikami będą Polacy i Słowacy) b) Organizacja jednodniowego wyjazdu studyjnego po pograniczu polsko-słowackim min. do Wysowej-Zdoju i Kupeli Bardejovskich dla 44 osób (w tym obiad) (uczestnikami będą Polacy i Słowacy) Uczestnik po zdaniu egzaminów musi otrzymać certyfikat ukończenia szkolenia w dwóch wersjach językowych polskiej i słowackiej. Zajęcia będą się odbywać w salach szkół podstawowych na terenie Gminy Uście Gorlickie. Sale udostępnione zostaną nieodpłatnie. Od oferenta wymagane jest zapewnienie materiałów szkoleniowych oraz niezbędnego sprzętu umożliwiające sprawne przeprowadzenie szkolenia. Uczestnik po ukończeniu szkolenia musi otrzymać certyfikat/zaświadczenie ukończenia szkolenia w dwóch wersjach językowych polskiej i słowackiej.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80530000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2017-08-14
data zakończenia: 2018-03-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Możliwość prowadzenia zajęć przez Słowaków10,00
Cena brutto60,00
Doświadczenie i kwalifikacje osób prowadzących zajęcia30,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Godzina zajęć obejmuje 60 minut. Długość przerw jest ustalana w sposób elastyczny przez Wykonawcę (czas trwania przerwy nie jest wliczany w czas realizacji zajęć) . Zajęcia mogą odbywać się codziennie od poniedziałku do piątku, a w weekendy, po wcześniejszym ustaleniu z Zamawiającym. Wykonawca po podpisaniu umowy (podpisanie umowy następuje w siedzibie Zamawiającego) przed realizacją szkolenia, co najmniej na 3 dni przed rozpoczęciem szkolenia, ma obowiązek dostarczyć do Zamawiającego szczegółowy harmonogram szkolenia. Wyposażenie i sprzęt wykorzystywane do realizacji kursu muszą odpowiadać wymaganiom zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa dotyczącymi realizacji przedmiotowego szkolenia zarówno w części teoretycznej jak i praktycznej. Tematyka zajęć: Tematyka zajęć: Program kursu powinien obejmować m.in. następujące zagadnienia (120 godzin zegarowych): 1. turystyka zdrowotna w Polsce i w Europie, na pograniczu polsko- słowackim 2. infrastruktura uzdrowiskowa, SPA i wellness 3. organizacja zakładów lecznictwa uzdrowiskowego, SPA i wellness 4. marketing produktów uzdrowiskowych 5. kapitał ludzki w turystyce uzdrowiskowej. 6. zasady promocji zdrowia 7. analiza czynników podaży i popytu na rynku turystyki uzdrowiskowej 8. kierowanie zespołami ludzkimi obsługującymi klientów, w tym osoby niepełnosprawne 9. prawo medyczne 10. zasady marketingu usług uzdrowiskowych i SPA 11. organizowanie turystyki uzdrowiskowej i SPA w ośrodkach w Polsce i Europie, na pograniczu polsko-słowackim 12. ocenianie przyrodniczych uwarunkowań turystyki uzdrowiskowej i SPA na pograniczu polsko-słowackim Wyjazd studyjny po pograniczu polsko-słowackim powinien obejmować min. zapoznanie z funkcjonowaniem wybranych obiektów uzdrowiskowych i spa Wysowej-Zdoju i Kupele Bardejovskie dla 44 osób (w tym obiad) (uczestnikami będą Polacy i Słowacy)- czas trwania ok. 10 godzin zegarowych (razem z przejazdami) Dokumenty jakie winien przedłożyć Wykonawca po zakończeniu szkolenia: W związku z realizacją szkolenia: w ramach projektu współfinansowanego przez Europejski Fundusz Społeczny dokumenty winny być opatrzone logo Programu Interreg Polska- Słowacja, Unii Europejskiej, oraz Euroregionu Tatry i Gminy Uście Gorlickie - (wzory logo przekaże Zamawiający). a).lista obecności uczestników szkolenia: (z własnoręcznym podpisem ucznia, z każdego dnia zajęć) na zajęciach teoretycznych i praktycznych (oryginał), b).dziennik zajęć (kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem), c) lista z potwierdzeniem odbioru materiałów szkoleniowych (jeśli dotyczy) przez uczestników szkolenia (oryginał), d) lista z potwierdzeniem odbioru przez uczestników kursu zaświadczeń o ukończeniu szkolenia (oryginał), e) poświadczone za zgodność z oryginałem kserokopie wydanych zaświadczeń o ukończeniu szkolenia, f) imienny wykaz osób, które ukończyły i które nie ukończyły szkolenie (oryginał), a przypadku gdy uczestnik nie ukończył szkolenia oświadczenie wskazujące powód takiej sytuacji, g) wyniki oceny merytorycznej przebiegu szkolenia-ewaluacja wraz z kserokopiami ankiet, h) lista z potwierdzeniem udziału w wyjeździe studyjnym (oryginał) i) lista z potwierdzeniem korzystania z obiadu podczas wyjazdu studyjnego (oryginał) j) dokumentacja fotograficzna z przeprowadzonego szkolenia.






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.