To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-03-31
Ogłoszenie nr 55675 - 2017 z dnia 2017-03-31 r.
Giżycko: Bieżące naprawy nawierzchni dróg i chodników w Giżycku
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 32906-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Giżycko, krajowy numer identyfikacyjny
79067117100000, ul.
al. 1 Maja
14,
11500
Giżycko, państwo
Polska, woj.
warmińsko-mazurskie, tel.
87 73 24 111, 7324 143, faks
874 285 241, e-mail
urzad@gizycko.um.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.gizycko.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Bieżące naprawy nawierzchni dróg i chodników w Giżycku
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia obejmuje: a) dla opisanego Zakresu nr IA i IB: - remont nawierzchni z: bloczków betonowych lub "trylinki" gr. 15 cm /materiał rozbiórkowy/, chodników z płytek 50x50x7 cm oraz 35x35x5 cm /materiał rozbiórkowy/; nawierzchni z kostki betonowej gr. 6 i 8 cm lub kostki kamiennej /materiał rozbiórkowy/; krawężników /z uzupełnieniem oporu ławy betonowej, wymianą uszkodzonego krawężnika na inny krawężnik rozbiórkowy/; obrzeży chodnikowych /z wyrównaniem i regulacją linii obrzeży, wymianą uszkodzonego obrzeża, ustawieniem obrzeża rozbiórkowego/, - modernizacje nawierzchni z: betonowej kostki brukowej gr. 8 cm /materiał nowy/, na podsypce cementowo-piaskowej i na podbudowie z mieszanki kruszywa niezwiązanego stabilizowanego mechanicznie grubości 15 cm o uziarnieniu Gc80/20 wg PN-EN-933-1 dla podbudowy zasadniczej pod nawierzchnie obciążone ruchem KR1-KR2; chodników płytek 35x35x5 cm /materiał nowy/ na podsypce piaskowej i na podbudowie z mieszanki kruszywa niezwiązanego stabilizowanego mechanicznie grubości 10 cm o uziarnieniu Gc80/20 wg PN-EN-933-1 dla podbudowy zasadniczej pod nawierzchnie obciążone ruchem KR1-KR2; chodników z betonowej kostki brukowej gr. 6 cm /materiał nowy/na podsypce cementowo-piaskowej i na podbudowie z mieszanki kruszywa niezwiązanego stabilizowanego mechanicznie grubości 10 cm o uziarnieniu Gc80/20 wg PN-EN-933-1 dla podbudowy zasadniczej pod nawierzchnie obciążone ruchem KR1-KR2. - modernizacji obramowań z wykorzystaniem: krawężników "U" 15x30x100 cm lub "najazdowy" /materiał nowy/ na ławie betonowej z betonu C 8/10 z oporem; obrzeży chodnikowych 20x6 cm lub 30x8 cm /materiał nowy/ na podsypce cementowo-piaskowej; obrzeży chodnikowych 30x8 cm /materiał nowy/ na ławie betonowej z betonu C 8/10 z porem. b) dla opisanego Zakresu nr II: - roboty naprawczo-konserwacyjne przy nawierzchniach gruntowych polegające na wykonaniu lub uzupełnieniu nierówności mieszanką kruszywa naturalnego 0-31,5 mm przez rozścielenie warstwy mieszanki, kruszywa naturalnego wraz z zagęszczeniem gr.10 cm; - roboty konserwacyjne przy nawierzchniach gruntowych przez profilowanie nawierzchni gruntowych równiarką z zagęszczeniem walcem gumowym bez uzupełnienia ubytków z uprzednim spulchnieniem wg potrzeb, c) dla opisanego Zakresu nr III: - remonty cząstkowe nawierzchni z mas mineralno-bitumicznych przy użyciu masy mineralno-bitumicznej i rozłożeniu jej warstwą gr. 4 cm z oczyszczeniem i przygotowaniem miejsca wbudowania, - remonty cząstkowe nawierzchni z mas mineralno-bitumicznych powierzchniowo utrwalonych lub mineralno-bitumicznych przy użyciu grysów z oczyszczeniem i przygotowaniem miejsca wbudowania w technologii dwuwarstwowej i jednowarstwowej, Szczegółowo poszczególne zakresy określa "Formularz oferty cenowej" stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ oraz "Zakres robót Wykonawcy - Kosztorys ofertowy" - (Załącznik nr 1 do umowy), stanowiący Załącznik nr 3 do SIWZ. 2.Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących czynności wymienione w ust. 1 pkt. c) w zakresie realizacji zamówienia - opisany dla Zakresu nr III. 3. Wykonawca zobowiązuje się, że pracownicy wykonujący czynności będące przedmiotem zamówienia wymienione w ust. 1 pkt. c) opisanym dla Zakresu nr III, będą zatrudnieni na umowę o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tekst jednolity: Dz. U. 2016, poz. 1666 z późniejszymi zmianami). 4. Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 10 dni roboczych, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu kopie umów o pracę zawartych przez Wykonawcę/Podwykonawcę z pracownikami wykonującymi czynności, o których mowa powyżej. Kopie umów powinny zostać zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania). 5. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę kopii umów zawartych przez Wykonawcę z pracownikami wykonującymi czynności, o których mowa powyżej w terminie wskazanym przez Zamawiającego będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę oraz będzie skutkować naliczeniem kar umownych w wysokości określonej w załączonym do SIWZ "Wzorze Umowy", a także zawiadomieniem Państwowej Inspekcji Pracy o podejrzeniu zastąpienia umowy o pracę z osobami wykonującymi pracę na warunkach określonych w art. 22 § 1 ustawy Kodeks Pracy, umową cywilnoprawną. 6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli zatrudnienia w/w osób przez cały okres realizacji wykonywanych przez niego czynności, w szczególności poprzez wezwanie do okazania dokumentów potwierdzających bieżące opłacanie składek i należnych podatków z tytułu zatrudnienia w/w osób. Kontrola może być przeprowadzona bez wcześniejszego uprzedzenia Wykonawcy. 7. Powyższy wymóg określony w punkcie 2 dotyczy również podwykonawców wykonujących wskazane wyżej prace (art. 29 ust. 3a ustawy Pzp).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
45233141-9
Dodatkowe kody CPV:
45233142-6,
45233320-8,
45233220-7,
45233223-8,
45233226-9,
45233251-3,
45233252-0,
45233253-7,
45233260-9,
45233290-8,
45233292-2,
45233141-9,
45233142-6,
45233222-1,
45233226-9,
45233251-3,
45233252-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Bieżące naprawy nawierzchni drogi chodników w Giżycku - Zakres II - Remonty nawierzchni gruntowych |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT28725.04 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 40267.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: Bieżące naprawy nawierzchni dróg i chodników - Zakres III - Remonty nawierzchni z mas mineralno - bitumicznych |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: art. 93 ust. 1 pkt. 4) - cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Bezpośredni przed otwarcie ofert Zamawiający podał kwotę - 234664,52 zł, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Cena najkorzystniejszej oferty opiewa na 364842,60 zł, tj. przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GIŻYCKA
- Remont pokrycia dachowego budynku nr 23 na terenie jednostki wojskowej przy ul. Nowowiejskiej w Giżycku
- "Przeprowadzenie prac konserwatorskich i budowlanych budynku pomocniczego Szkoły Podstawowej w Spytkowie" - w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Klub dziecięcy w Wilkasach z siedzibą przy ul. Olsztyńskiej 29, 11-500 Giżycko - przebudowa i adaptacja pomieszczeń w istniejącym budynku szkoły w Wilkasach (Maluch+)
- Remont pomieszczeń sanitarnych w budynkach nr 3, 4, 5, 6 użytkowanych przez wojska eFP w Bemowie Piskim
- Budowa drogi wewnętrznej na działce nr 691 wraz z budową zjazdu na czas określony na drogę wojewódzką nr 592 w miejscowości Sterławki Małe
więcej: przetargi w Giżycku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.