eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Sukcesywna dostawa odzieży medycznej

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-03-31

Ogłoszenie nr 55644 - 2017 z dnia 2017-03-31 r.

Poznań: Sukcesywna dostawa odzieży medycznej
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 29953


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 31860


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Wielkopolskie Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii SP ZOZ, krajowy numer identyfikacyjny 63125036900000, ul. ul. Szamarzewskiego  62, 60569   Poznań, państwo Polska, woj. wielkopolskie, tel. 616 654 310, faks 616 631 088, e-mail szpital@wcpit.pl
Adres strony internetowej (URL): www.wcpit.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Sukcesywna dostawa odzieży medycznej

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

WCPiT/EA/381-05/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest odzież medyczna damska i męska oraz dla ratowników medycznych odzież medyczna - kategoria ochrony I - zwana dalej roboczą wielorazowego użytku, dla potrzeb Wielkopolskiego Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii w Poznaniu, w asortymencie określonym poniżej. Przedmiotowa odzież robocza powinna zapewniać stawiane wymogi sanitarne oraz odpowiednią ochronę i być zaprojektowana oraz wykonana zgodnie z wymaganiami ergonomii w taki sposób, aby w przewidywanych warunkach używania, do których jest przeznaczona, pracownicy mogli normalnie wykonywać wszystkie czynności korzystając z odpowiedniej ochrony co ma na celu wykluczać zagrożenia i inne niedogodności w przewidywanych warunkach użytkowania. Odzież winna być wykonana z wysokogatunkowych tkanin przeznaczonych specjalnie na odzież dla służby zdrowia tzn. tkaniny te winny być trwałe - odporne na reżimy przemysłowego prania, wytrzymałe na tarcie i uszkodzenia mechaniczne, nie gniotące się, o niskiej kurczliwości, łatwe do utrzymania w czystości i estetyczne. Odzież wykonana z tkanin kolorowych (łączonych kolorów - dot. wypustek) nie może zmieniać barw (farbować lub odbarwiać się). Odzież - wyrób gotowy - powinna spełniać wymagania normy PN- P- 84525:1998 ,,Odzież robocza. Ubrania robocze" w zakresie: siły zrywającej, wytrzymałości na rozdzieranie, zmiany wymiarów po 5 praniu, odporności na mięcie, wartości pH, zawartości formaldehydu, odporności wybarwień na: pranie, pot kwaśny i pot alkaliczny, tarcie suche i tarcie mokre. Klasyfikacja warunków pracy: - normalne niszczenie i brudzenie Wszystkie użyte do produkcji odzieży surowce ( tkaniny i dodatki) powinny posiadać dokumenty potwierdzające ich parametry techniczne: skład, gramatura, wytrzymałość na uszkodzenia ( rozerwanie, rozdzieranie) odporność na ścieranie, odporność na piling, trwałość koloru ( odporność koloru na tarcie i światło), nieszkodliwość dla skóry i zdrowia człowieka. Wyżej wymienione dokumenty mogą być żądane na etapie wykonania umowy. Ponadto tkanina nie powinna mechacić się, szybko schnąć i łatwo się prasować. Odzież dla ratowników medycznych - przeznaczona dla personelu wykonującego medyczne czynności ratownicze powinna być ponad to prawidłowo oznakowana ( w zależności od funkcji) oraz spełniać wymogi zawarte w rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 18 października 2010r. w sprawie oznaczenia systemu Państwowe Ratownictwo Medyczne oraz wymagań w zakresie umundurowania członków zespołów ratownictwa medycznego 2) a także wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 21 grudnia 2005r. w sprawie wymagań dla środków ochrony indywidualnej.( Dz.U. nr 259, poz. 2173). SZCZEGÓŁY ZAMÓWIENIA PRZY DOSTAWIE ODZIEŻY MEDYCZNEJ ZAMAWIAJACY WSKAŻE: 1. długość rękawa ( długi, 3/4, krótki) 2. długość odzieży medycznej ( długość zakrywająca biodra, długość 3/4, długość do kolan) 3. podstawowy kolor dla wybranego modelu, 4. kolor i rodzaj dodatków tj. lamówka, wypustka, kolorowe mankiety, kieszenie

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 33199000-1
Dodatkowe kody CPV: 18800000-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/03/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT333640
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
"Apolonia" Bożena Skaut ,  apolonia@apolonia.com.pl,  ul. Topazowa 7 ,  05-806 ,  Komorów,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 365634,72
Oferta z najniższą ceną/kosztem 206061,90
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 365634,72
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.