eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przysucha › Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz odzieży roboczej i obuwia roboczego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-03-10

Przysucha: Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz odzieży roboczej i obuwia roboczego
Numer ogłoszenia: 55498 - 2009; data zamieszczenia: 10.03.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 21804 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Przysucha, ul. Targowa 87, Przysucha, woj. mazowieckie, tel. 0-48 6752071, 6752072, faks 0-48 6752071, 6752072.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz odzieży roboczej i obuwia roboczego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego sortów mundurowych leśnika oraz odzieży roboczej i obuwia roboczego. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku nr 1 do siwz. 3. Dostawa sortów mundurowych leśnika winna być wykonana według wzorów określonych w: a) Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 12 marca 2007 r. w sprawie wzoru munduru leśnika i oznak dla osób uprawnionych do ich noszenia (Dz. U. z 2007 r. nr 51, poz. 342), b) Zarządzeniu Nr 57 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 31 maja 1999r. w sprawie wprowadzenia wzorcowych mundurów leśnika, przedmiotów uzupełniających do mundurów leśnika oraz oznak dla osób uprawnionych do ich noszenia; c) Zarządzeniu Nr 16 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 marca 2005r., w sprawie zmian w dokumentacji techniczno- technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika, d) Zarządzeniu Nr 68 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 20 lipca 2001r w sprawie określenia rodzajów tkanin jakie mogą być używane do szycia mundurów leśnika. 4. Dodatkowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia: a) termin płatności 30 dni od daty wystawienia faktury, b) Zamawiający nie przewiduje płatności w formie przedpłat lub zaliczek na poczet zakupu przez Wykonawcę materiałów, c) forma zapłaty: przelew z rachunku Zamawiającego na rachunek Wykonawcy zgodnie z warunkami zawartymi w projekcie umowy, d) dostawy elementów umundurowania oraz odzieży roboczej i obuwia roboczego będą realizowane indywidualnie dla poszczególnych pracowników w oparciu o zapotrzebowanie lub upoważnienie wydane przez Zamawiającego, e) w wyniku rozstrzygnięcia przedmiotowego postępowania przetargowego, Zamawiający zleci, a Wykonawca przyjmie do wykonania dostawę sortów mundurowych leśnika oraz odzieży roboczej i obuwia roboczego ujętego w złożonej ofercie. Artykuły wymienione w pkt. 3 ust.1 siwz będą dostarczane zgodnie z zobowiązaniami określonymi w ofercie, do siedziby Zamawiającego lub odbiór nastąpi z punktu odbioru Wykonawcy oddalonego od siedziby Zamawiającego do 50 km. W przypadku dostaw do siedziby Zamawiającego zapotrzebowanie na poszczególne sorty z podaniem rozmiarów Zamawiający zgłosi z wyprzedzeniem na 30 dni przed żądaną dostawą. Dostawy towaru będą realizowane sukcesywnie w zależności od potrzeb Zamawiającego. Towar będzie przekazywany bezpośrednio uprawnionym pracownikom Nadleśnictwa Przysucha na podstawie ważnego upoważnienia lub wykazu pracowników wystawionego przez Zamawiającego. Wydanie przez Wykonawcę sortów w punkcie odbioru dotyczy wyłącznie pracowników Zamawiającego posiadających jednorazowe upoważnienie do odbioru z określeniem ilości i wartości punktów przysługujących pracownikowi. W przypadku nieodebrania przez Zamawiającego dostarczonego towaru w dniu dostawy z powodu niezawinionego przez Wykonawcę, towar ten Zamawiający może odebrać bezpośrednio w magazynie Wykonawcy. f) nie ustala się minimalnej wartość jednorazowej dostawy realizowanej w oparciu o zlecenie Zamawiającego, g) Wykonawca zapewni 12 miesięczną (liczoną od daty dostawy) gwarancję na dostarczone przedmioty umundurowania oraz odzieży roboczej i obuwia roboczego na warunkach określonych w umowie. 5. Wyszczególnione w pkt. 3 ust.1 oraz załączniku nr 1 do oferty poszczególne sorty mundurowe oraz odzież i obuwie robocze stanowią przykładowe zestawienie sortów składających się na przedmiot zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wprowadzania dowolnych i swobodnych zmian w zakresie rodzaju i ilości poszczególnych sortów wyszczególnionych w pkt. 3 ust.1. przy zastosowaniu zapłaty za ich dostawę po zaoferowanych cenach jednostkowych odpowiadających poszczególnym elementom (sortom) umundurowania, odzieży i obuwia roboczego. Zmiany ilościowe poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia wskazanego w pkt. 3 ust.1. zostaną dokonane w ramach wartości brutto przedmiotu zamówienia. 6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość redukcji zamówienia do wysokości 20% wartości przedmiotu zamówienia, a Wykonawca nie będzie miał żadnych roszczeń w stosunku do zamawiającego w przypadku zmniejszenia przedmiotu zamówienia 7. W przypadkach o których mowa w pkt. 3 ust. 5 i ust. 6 Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego za rzeczywiście wykonaną część umowy. Strony ustalają iż przy sukcesywnych dostawach dopuszczalna jest zmiana producenta poszczególnych sortów pod warunkiem, że gwarantowałoby to lepszą jakość, potwierdzoną certyfikatami jakości..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.00.00.00 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki 18.20.00.00 - Odzież wierzchnia 18.30.00.00 - Części garderoby 18.40.00.00 - Odzież specjalna i dodatki 18.80.00.00 - Obuwie .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 54782.20 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.03.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Obsługi Leśnictwa Hanna Skrodzka-Bałata Piotr Bałata Spółka Jawna, ul. Mieszka I 4, 39-400 Tarnobrzeg, kraj/woj. podkarpackie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 54782.20
  • Oferta z najniższą ceną: 54782.20 oferta z najwyższą ceną: 54782.20
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.