eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Głogów › Dostawa, montaż, uruchomienie urządzenia do suchego masażu wodnego oraz urządzeń do rehabilitacji i odnowy biologicznej wraz z przeszkoleniem pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi i konserwacji

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-03-09

Głogów: Dostawa, montaż, uruchomienie urządzenia do suchego masażu wodnego oraz urządzeń do rehabilitacji i odnowy biologicznej wraz z przeszkoleniem pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi i konserwacji
Numer ogłoszenia: 55475 - 2012; data zamieszczenia: 09.03.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 32045 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Chrobry Głogów S.A. (dawniej Głogowskie Obiekty Sportowe Sp. z o.o.), ul. Rudnowska 17B, 67-200 Głogów, woj. dolnośląskie, tel. 76 8356193, faks 76 8356884.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Chrobry Głogów S.A (dawniej Głogowskie Obiekty Sportowe Sp.z.o.o).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa, montaż, uruchomienie urządzenia do suchego masażu wodnego oraz urządzeń do rehabilitacji i odnowy biologicznej wraz z przeszkoleniem pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi i konserwacji.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż, uruchomienie urządzenia do suchego masażu wodnego oraz urządzeń do rehabilitacji i odnowy biologicznej wraz z przeszkoleniem pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi i konserwacji. 2. Zamawiający dokonał podziału przedmiotu zamówienia na 2 części. 3. Część I - dostawa, montaż, uruchomienie urządzenia do suchego masażu wodnego oraz przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi i konserwacji. (CPV: 33.15.40.00-4) 4. Wymagania dot. przedmiotu zamówienia - część I: 4.1. Opakowanie urządzenia do suchego masażu wodnego musi być opatrzone znakiem firmowym producenta. 4.2. Zaoferowane urządzenie do suchego masażu wodnego musi posiadać gwarancję jakościową urządzenia i musi być ona udzielona na okres gwarancji udzielonej przez producenta, lecz nie mniejszej niż na okres 12 miesięcy od daty dostawy. 4.3. Zaoferowane urządzenie musi posiadać serwis gwarancyjny i pogwarancyjny na terenie Polski. 4.4. Zaoferowane urządzenie do suchego masażu wodnego musi spełniać parametry określone szczegółowo w załączniku nr 2 do SIWZ, co oznacza, że Wykonawca może zaoferować przedmiot zamówienia charakteryzujący się lepszymi parametrami technicznymi. 4.5. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty równoważnej: a) w przypadku złożenia oferty równoważnej wymaga się, aby produkt równoważny posiadał identyczne lub lepsze parametry jak produkt wskazany przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. 4.6. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek udowodnienia, iż zaoferowane urządzenie jest równoważne w stosunku do urządzenia określonego przez Zamawiającego. 4.7. Zamawiane urządzenie do suchego masażu wodnego musi być fabrycznie nowe, a jego jakość i parametry techniczne muszą być takie jak oryginału. 4.8. Wykonawca na swój koszt przeszkoli 7 pracowników Zamawiającego obsługujących urządzenie do suchego masażu wodnego. 4.9. Zaoferowane urządzenie do suchego masażu wodnego powinno być w kolorze standardowym oraz posiadać pokrowiec zapinany na suwak. 4.10. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodną z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 4.11. Wykonawca zapewni transport i rozładunek dostarczonego urządzenia do siedziby Zamawiającego - hol pływalni Chrobry. 4.12. Oferta musi być kompletna. Nieuwzględnienie chociażby jednego z wyszczególnionych parametrów spowoduje odrzucenie oferty. 5. Część II - dostawa, montaż urządzeń do rehabilitacji i odnowy biologicznej oraz przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi i konserwacji: - aparat do terapii falą uderzeniową (bez kompresora, balistyczna), - wielofunkcyjny 4-kanałowy aparat do elektroterapii, terapii ultradźwiękowej, laseroterapii i magnetoterapii, - diatermia do pracy ciągłej lub impulsowej zapewniająca głębokie przegrzanie tkankowe, - przenośna oscylacja głęboka, - przenośny elektrostymulator mięśni gładkich, - aparat do laseroterapii. CPV: 33.15.00.00-6 6. Wymagania dot. przedmiotu zamówienia - część II: 6.1. Opakowanie urządzeń do rehabilitacji i odnowy biologicznej musi być opatrzone znakiem firmowym producenta. 6.2. Zaoferowane urządzenia muszą posiadać gwarancję jakościową i muszą być udzielone na okres gwarancji udzielonej przez producenta, lecz nie mniejszej niż na okres 12 miesięcy od daty dostawy. 6.3. Zaoferowane urządzenia muszą posiadać serwis gwarancyjny i pogwarancyjny na terenie Polski. 6.4. Zaoferowane urządzenia muszą spełniać parametry określone szczegółowo w załączniku nr 2 a do SIWZ, co oznacza, że Wykonawca może zaoferować przedmiot zamówienia charakteryzujący się lepszymi parametrami technicznymi. 6.5. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty równoważnej: a) w przypadku złożenia oferty równoważnej wymaga się, aby produkt równoważny posiadał identyczne lub lepsze parametry jak produkt wskazany przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. 6.6. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek udowodnienia, iż zaoferowane urządzenia są równoważne w stosunku do urządzeń określonych przez Zamawiającego. 6.7. Zamawiane urządzenia muszą być fabrycznie nowe, a ich jakość i parametry techniczne muszą być takie jak oryginału. 6.8. Wykonawca na swój koszt przeszkoli 7 pracowników Zamawiającego obsługujących urządzenia do rehabilitacji i odnowy biologicznej. 6.9. Zaoferowane urządzenia powinny być w kolorze standardowym. 6.10. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodną z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 6.11. Wykonawca zapewni transport i rozładunek dostarczonego urządzenia do siedziby Zamawiającego - hol pływalni Chrobry i I piętro. Oferta musi być kompletna. Nieuwzględnienie chociażby jednego z wyszczególnionych parametrów spowoduje odrzucenie oferty...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.40.00-4, 33.15.00.00-6.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Część I - dostawa, montaż, uruchomienie urządzenia do suchego masażu wodnego oraz przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi i konserwacji

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.03.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AMM CO Sp.z.o.o,, Szczyglice 22c, 67-210 Szczyglice, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 146341,46 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 149990,00

  • Oferta z najniższą ceną: 149990,00 / Oferta z najwyższą ceną: 149990,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Część II - dostawa, montaż urządzeń do rehabilitacji i odnowy biologicznej oraz przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi i konserwacji: - aparat do terapii falą uderzeniową (bez kompresora, balistyczna), - wielofunkcyjny 4-kanałowy aparat do elektroterapii, terapii ultradźwiękowej, laseroterapii i magnetoterapii, - diatermia do pracy ciągłej lub impulsowej zapewniająca głębokie przegrzanie tkankowe, - przenośna oscylacja głęboka, - przenośny elektrostymulator mięśni gładkich

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.03.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ELECPOL Sp.z.o.o, ul. Łużycka 34a, 61-614 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 125691,06 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 119750,00

  • Oferta z najniższą ceną: 119750,00 / Oferta z najwyższą ceną: 119750,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.