eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Głogów › Dostawa, montaż, uruchomienie urządzenia do suchego masażu wodnego oraz urządzeń do rehabilitacji i odnowy biologicznej wraz z przeszkoleniem pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi i konserwacji

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-02-08

Głogów: Dostawa, montaż, uruchomienie urządzenia do suchego masażu wodnego oraz urządzeń do rehabilitacji i odnowy biologicznej wraz z przeszkoleniem pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi i konserwacji
Numer ogłoszenia: 32045 - 2012; data zamieszczenia: 08.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Chrobry Głogów S.A. (dawniej Głogowskie Obiekty Sportowe Sp. z o.o.) , ul. Rudnowska 17B, 67-200 Głogów, woj. dolnośląskie, tel. 76 8356193, faks 76 8356884.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.chrobry-glogow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Chrobry Głogów S.A (dawniej Głogowskie Obiekty Sportowe Sp.z.o.o).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa, montaż, uruchomienie urządzenia do suchego masażu wodnego oraz urządzeń do rehabilitacji i odnowy biologicznej wraz z przeszkoleniem pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi i konserwacji.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż, uruchomienie urządzenia do suchego masażu wodnego oraz urządzeń do rehabilitacji i odnowy biologicznej wraz z przeszkoleniem pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi i konserwacji. 2. Zamawiający dokonał podziału przedmiotu zamówienia na 2 części. 3. Część I - dostawa, montaż, uruchomienie urządzenia do suchego masażu wodnego oraz przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi i konserwacji. (CPV: 33.15.40.00-4) 4. Wymagania dot. przedmiotu zamówienia - część I: 4.1. Opakowanie urządzenia do suchego masażu wodnego musi być opatrzone znakiem firmowym producenta. 4.2. Zaoferowane urządzenie do suchego masażu wodnego musi posiadać gwarancję jakościową urządzenia i musi być ona udzielona na okres gwarancji udzielonej przez producenta, lecz nie mniejszej niż na okres 12 miesięcy od daty dostawy. 4.3. Zaoferowane urządzenie musi posiadać serwis gwarancyjny i pogwarancyjny na terenie Polski. 4.4. Zaoferowane urządzenie do suchego masażu wodnego musi spełniać parametry określone szczegółowo w załączniku nr 2 do SIWZ, co oznacza, że Wykonawca może zaoferować przedmiot zamówienia charakteryzujący się lepszymi parametrami technicznymi. 4.5. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty równoważnej: a) w przypadku złożenia oferty równoważnej wymaga się, aby produkt równoważny posiadał identyczne lub lepsze parametry jak produkt wskazany przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. 4.6. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek udowodnienia, iż zaoferowane urządzenie jest równoważne w stosunku do urządzenia określonego przez Zamawiającego. 4.7. Zamawiane urządzenie do suchego masażu wodnego musi być fabrycznie nowe, a jego jakość i parametry techniczne muszą być takie jak oryginału. 4.8. Wykonawca na swój koszt przeszkoli 7 pracowników Zamawiającego obsługujących urządzenie do suchego masażu wodnego. 4.9. Zaoferowane urządzenie do suchego masażu wodnego powinno być w kolorze standardowym oraz posiadać pokrowiec zapinany na suwak. 4.10. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodną z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 4.11. Wykonawca zapewni transport i rozładunek dostarczonego urządzenia do siedziby Zamawiającego - hol pływalni Chrobry. 4.12. Oferta musi być kompletna. Nieuwzględnienie chociażby jednego z wyszczególnionych parametrów spowoduje odrzucenie oferty. 5. Część II - dostawa, montaż urządzeń do rehabilitacji i odnowy biologicznej oraz przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi i konserwacji: - aparat do terapii falą uderzeniową (bez kompresora, balistyczna), - wielofunkcyjny 4-kanałowy aparat do elektroterapii, terapii ultradźwiękowej, laseroterapii i magnetoterapii, - diatermia do pracy ciągłej lub impulsowej zapewniająca głębokie przegrzanie tkankowe, - przenośna oscylacja głęboka, - przenośny elektrostymulator mięśni gładkich, - aparat do laseroterapii. CPV: 33.15.00.00-6 6. Wymagania dot. przedmiotu zamówienia - część II: 6.1. Opakowanie urządzeń do rehabilitacji i odnowy biologicznej musi być opatrzone znakiem firmowym producenta. 6.2. Zaoferowane urządzenia muszą posiadać gwarancję jakościową i muszą być udzielone na okres gwarancji udzielonej przez producenta, lecz nie mniejszej niż na okres 12 miesięcy od daty dostawy. 6.3. Zaoferowane urządzenia muszą posiadać serwis gwarancyjny i pogwarancyjny na terenie Polski. 6.4. Zaoferowane urządzenia muszą spełniać parametry określone szczegółowo w załączniku nr 2 a do SIWZ, co oznacza, że Wykonawca może zaoferować przedmiot zamówienia charakteryzujący się lepszymi parametrami technicznymi. 6.5. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty równoważnej: a) w przypadku złożenia oferty równoważnej wymaga się, aby produkt równoważny posiadał identyczne lub lepsze parametry jak produkt wskazany przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. 6.6. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek udowodnienia, iż zaoferowane urządzenia są równoważne w stosunku do urządzeń określonych przez Zamawiającego. 6.7. Zamawiane urządzenia muszą być fabrycznie nowe, a ich jakość i parametry techniczne muszą być takie jak oryginału. 6.8. Wykonawca na swój koszt przeszkoli 7 pracowników Zamawiającego obsługujących urządzenia do rehabilitacji i odnowy biologicznej. 6.9. Zaoferowane urządzenia powinny być w kolorze standardowym. 6.10. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodną z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 6.11. Wykonawca zapewni transport i rozładunek dostarczonego urządzenia do siedziby Zamawiającego - hol pływalni Chrobry i I piętro. Oferta musi być kompletna. Nieuwzględnienie chociażby jednego z wyszczególnionych parametrów spowoduje odrzucenie oferty..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających-urządzenia do suchego masażu wodnego oraz urządzeń do rehabilitacji i odnowy biologicznej zgodnie z art. 67 ust. pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych ( Dz.U. z 2010r., Nr 113, poz. 759 ze zm.).

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.40.00-4, 33.15.00.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykażą i udokumentują, iż wykonali w ostatnich trzech latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia., z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. Wymagane jest wykonanie dostaw w zakresie porównywalnym z dostawą będącą przedmiotem zamówienia o wartości: co najmniej 120.000,00 zł. brutto. Do wykazu sporządzonego według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ Wykonawca winien załączyć dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie.(Wykonawcy składający ofertę wspólną przedstawiają razem jeden dokument w formie załącznika nr 5) - dot. części I; Wymagane jest wykonanie dostaw w zakresie porównywalnym z dostawą będącą przedmiotem zamówienia o wartości: co najmniej 40.000,00 zł. brutto. Do wykazu sporządzonego według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ Wykonawca winien załączyć dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie.(Wykonawcy składający ofertę wspólną przedstawiają razem jeden dokument w formie załącznika nr 5) - dot. części II; Ocena spełnienia warunku dokonana będzie na podstawie załączonych przez wykonawcę do oferty oświadczeń i dokumentów, z treści których wynikają informacje potwierdzające spełnianie warunków. Ocena będzie dokonywana na zasadzie spełnia - nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiadają ubezpieczenie OC z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej - dot. części I i II Ocena spełnienia warunku dokonana będzie na podstawie załączonych przez wykonawcę do oferty oświadczeń i dokumentów, z treści których wynikają informacje potwierdzające spełnianie warunków. Ocena będzie dokonywana na zasadzie spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia
  • zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Wypełniony załącznik nr 1 - formularz ofertowy - część I i II. 2) Wypełnione zestawienie parametrów granicznych - zał. Nr 2 i 2a 3) Pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie 4) Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę i oświadczenia - jeśli uprawnienie tej osoby nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty 5) Wykaz części zamówienia, które wykonawca zamierza zlecić do wykonania podwykonawcom. 6) Zobowiązania innych podmiotów.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - termin gwarancji - 20

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

7. Zmiany umowy: 7.1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności. 7.2. Niedopuszczalna jest zmiana postanowień zawartej umowy oraz wprowadzanie do umowy postanowień niekorzystnych dla Zamawiającego. 7.3. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy w formie pisemnego aneksu. 7.4. Zmiany w umowie będą mogły nastąpić w następujących przypadkach: 1)zaistnienie okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi, warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy - zmianie mogą ulec termin realizacji umowy, 2)gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia - Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w szczególności terminu realizacji zamówienia, 3)wystąpienia przedłużającej się procedury badania i oceny ofert oraz procedury odwoławczej - zmianie może ulec termin realizacji zamówienia. 7.5. Pozostałe zmiany: 1)jeśli zmiana stawki podatku VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania po stronie wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT, 2)jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zmniejszenie kosztów wykonania umowy po stronie wykonawcy, Zamawiający przewiduje możliwość zmniejszenia wynagrodzenia o kwotę stanowiącą różnicę kwoty podatku VAT , 7.6. Zmiana umowy nastąpić może z inicjatywy Zamawiającego albo Wykonawcy poprzez przedstawienie drugiej stronie propozycji zmian w formie pisemnej, które powinny zawierać: 1) opis zmiany, 2) uzasadnienie zmiany, 3) koszt zmiany oraz jego wpływ na wysokość wynagrodzenia, 4) czas wykonania zmiany oraz wpływ zmiany na termin zakończenia umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.chrobry-glogow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Chrobry Głogów S.A ( dawniej Głogowskie Obiekty Sportowe Sp.z.o.o ) ul. Rudnowska 17 b, 67-200 Głogów, I piętro - sekretariat..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.02.2012 godzina 14:00, miejsce: Chrobry Głogów S.A ( dawniej Głogowskie Obiekty Sportowe Sp.z.o.o ) ul. Rudnowska 17 b, 67-200 Głogów, I piętro - sekretariat..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I - dostawa, montaż, uruchomienie urządzenia do suchego masażu wodnego oraz przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi i konserwacji..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 4. Wymagania dot. przedmiotu zamówienia - część I: 4.1. Opakowanie urządzenia do suchego masażu wodnego musi być opatrzone znakiem firmowym producenta. 4.2. Zaoferowane urządzenie do suchego masażu wodnego musi posiadać gwarancję jakościową urządzenia i musi być ona udzielona na okres gwarancji udzielonej przez producenta, lecz nie mniejszej niż na okres 12 miesięcy od daty dostawy. 4.3. Zaoferowane urządzenie musi posiadać serwis gwarancyjny i pogwarancyjny na terenie Polski. 4.4. Zaoferowane urządzenie do suchego masażu wodnego musi spełniać parametry określone szczegółowo w załączniku nr 2 do SIWZ, co oznacza, że Wykonawca może zaoferować przedmiot zamówienia charakteryzujący się lepszymi parametrami technicznymi. 4.5. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty równoważnej: a) w przypadku złożenia oferty równoważnej wymaga się, aby produkt równoważny posiadał identyczne lub lepsze parametry jak produkt wskazany przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. 4.6. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek udowodnienia, iż zaoferowane urządzenie jest równoważne w stosunku do urządzenia określonego przez Zamawiającego. 4.7. Zamawiane urządzenie do suchego masażu wodnego musi być fabrycznie nowe, a jego jakość i parametry techniczne muszą być takie jak oryginału. 4.8. Wykonawca na swój koszt przeszkoli 7 pracowników Zamawiającego obsługujących urządzenie do suchego masażu wodnego. 4.9. Zaoferowane urządzenie do suchego masażu wodnego powinno być w kolorze standardowym oraz posiadać pokrowiec zapinany na suwak. 4.10. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodną z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 4.11. Wykonawca zapewni transport i rozładunek dostarczonego urządzenia do siedziby Zamawiającego - hol pływalni Chrobry. 4.12. Oferta musi być kompletna. Nieuwzględnienie chociażby jednego z wyszczególnionych parametrów spowoduje odrzucenie oferty..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.40.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. termin gwarancji - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II - dostawa, montaż urządzeń do rehabilitacji i odnowy biologicznej oraz przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi i konserwacji: - aparat do terapii falą uderzeniową (bez kompresora, balistyczna), - wielofunkcyjny 4-kanałowy aparat do elektroterapii, terapii ultradźwiękowej, laseroterapii i magnetoterapii, - diatermia do pracy ciągłej lub impulsowej zapewniająca głębokie przegrzanie tkankowe, - przenośna oscylacja głęboka, - przenośny elektrostymulator mięśni gładkich,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 6. Wymagania dot. przedmiotu zamówienia - część II: 6.1. Opakowanie urządzeń do rehabilitacji i odnowy biologicznej musi być opatrzone znakiem firmowym producenta. 6.2. Zaoferowane urządzenia muszą posiadać gwarancję jakościową i muszą być udzielone na okres gwarancji udzielonej przez producenta, lecz nie mniejszej niż na okres 12 miesięcy od daty dostawy. 6.3. Zaoferowane urządzenia muszą posiadać serwis gwarancyjny i pogwarancyjny na terenie Polski. 6.4. Zaoferowane urządzenia muszą spełniać parametry określone szczegółowo w załączniku nr 2 a do SIWZ, co oznacza, że Wykonawca może zaoferować przedmiot zamówienia charakteryzujący się lepszymi parametrami technicznymi. 6.5. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty równoważnej: a) w przypadku złożenia oferty równoważnej wymaga się, aby produkt równoważny posiadał identyczne lub lepsze parametry jak produkt wskazany przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. 6.6. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek udowodnienia, iż zaoferowane urządzenia są równoważne w stosunku do urządzeń określonych przez Zamawiającego. 6.7. Zamawiane urządzenia muszą być fabrycznie nowe, a ich jakość i parametry techniczne muszą być takie jak oryginału. 6.8. Wykonawca na swój koszt przeszkoli 7 pracowników Zamawiającego obsługujących urządzenia do rehabilitacji i odnowy biologicznej. 6.9. Zaoferowane urządzenia powinny być w kolorze standardowym. 6.10. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodną z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 6.11. Wykonawca zapewni transport i rozładunek dostarczonego urządzenia do siedziby Zamawiającego - hol pływalni Chrobry i I piętro. Oferta musi być kompletna. Nieuwzględnienie chociażby jednego z wyszczególnionych parametrów spowoduje odrzucenie oferty..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. termin gwarancji - 20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.