eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wałbrzych › Prowadzenie doradztwa inwestycyjno - finansowego dla wspólnot mieszkaniowych na obszarze rewitalizacji Wałbrzycha w formie dyżurów w ramach projektu pn. "Finansowe i planistyczne narzędzia w programowaniu i wdrażaniu Gminnego Programu Rewitalizacji Miasta Wałbrzycha" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, w ramach Programu Pomoc Techniczna 2014-2020

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-03-30

Ogłoszenie nr 55317 - 2017 z dnia 2017-03-30 r.

Wałbrzych: Prowadzenie doradztwa inwestycyjno - finansowego dla wspólnot mieszkaniowych na obszarze rewitalizacji Wałbrzycha w formie dyżurów w ramach projektu pn. "Finansowe i planistyczne narzędzia w programowaniu i wdrażaniu Gminnego Programu Rewitalizacji Miasta Wałbrzycha" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, w ramach Programu Pomoc Techniczna 2014-2020
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
Finansowe i planistyczne narzędzia w programowaniu i wdrażaniu Gminnego Programu Rewitalizacji Miasta Wałbrzycha współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, w ramach Programu Pomoc Techniczna 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 48122-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wałbrzych, krajowy numer identyfikacyjny 57959500000, ul. Pl. Magistracki  1, 58300   Wałbrzych, państwo Polska, woj. dolnośląskie, tel. 074 6655153, 6655154, faks 746 655 155, e-mail wizp@um.walbrzych.pl
Adres strony internetowej (URL): www.um.walbrzych.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Prowadzenie doradztwa inwestycyjno - finansowego dla wspólnot mieszkaniowych na obszarze rewitalizacji Wałbrzycha w formie dyżurów w ramach projektu pn. "Finansowe i planistyczne narzędzia w programowaniu i wdrażaniu Gminnego Programu Rewitalizacji Miasta Wałbrzycha" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, w ramach Programu Pomoc Techniczna 2014-2020

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

BO.271-38/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania polegającego na prowadzeniu doradztwa inwestycyjno-finansowego dla wspólnot mieszkaniowych na obszarze rewitalizacji Wałbrzycha w formie dyżurów. Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pilotażowego w zakresie rewitalizacji miasta Wałbrzycha pn. "Finansowe i planistyczne narzędzia w programowaniu i wdrażaniu Gminnego Programu Rewitalizacji Miasta Wałbrzycha" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, w ramach Programu Pomoc Techniczna 2014-2020 na podstawie umowy zawartej pomiędzy Gminą Wałbrzych a Ministerstwem Rozwoju. Głównym tematem projektu pilotażowego miasta Wałbrzycha realizowanego w latach 2016-2018 jest planowanie przestrzenne, a tematami wspierającymi mieszkalnictwo oraz finansowanie działań rewitalizacyjnych. Zgodnie z założeniami ww. projektu mieszkalnictwo jest istotnym obszarem tematycznym wymagającym wsparcia na poziomie działań rewitalizacyjnych z uwagi na fakt, iż ten zasób generuje największe zapotrzebowania na inwestycje odtworzeniowe w skali całego miasta. W związku z tym, w ramach Działania 3 projektu pn. "Projektowanie inwestycji mieszkaniowych na obszarze rewitalizacji Wałbrzycha" zaplanowano działania wspierające i doradcze, a jednym z nich jest realizacja zadania polegającego na prowadzeniu doradztwa inwestycyjno-finansowego dla wspólnot mieszkaniowych na obszarze rewitalizacji Wałbrzycha z zakresu rewitalizacji i finansowania remontów. Do obowiązków doradcy/-ów należy świadczenie doradztwa inwestycyjno-finansowego w formie spotkań indywidualnych lub grupowych (w zależności od potrzeb zainteresowanych), w tym: a) udzielanie informacji w zakresie dostępnych źródeł finansowania działań inwestycyjnych planowanych przez wspólnoty mieszkaniowe; b) udzielania informacji nt. wymogów donatorów w stosunku do dokumentacji aplikacyjnej niezbędnej do pozyskania wsparcia finansowego na realizację działań inwestycyjnych; c) wstępnej weryfikacji możliwości pozyskania dofinansowania; d) wstępnej weryfikacji zdolności finansowych wspólnot mieszkaniowych, w tym możliwości pozyskiwania środków finansowych w ramach kredytów bankowych; e) analizy korzyści i ryzyka związanych z planowaną inwestycją; f) analizy i rekomendacji wspólnotom mieszkaniowym dostępnych narzędzi, w tym internetowych, pomocniczych w określeniu efektywności finansowej i energetycznej budynków; g) udzielanie informacji nt. przepisów dotyczących wspólnot mieszkaniowych, praw lokatorskich i innych z zakresu funkcjonowania wspólnot mieszkaniowych; h) kierowania do odpowiednich instytucji i podmiotów udzielających specjalistycznych porad/informacji, wg ich kompetencji. W ramach usługi Wykonawca zobowiązany będzie do kompleksowego zorganizowania dyżuru w wymiarze średnio 40 godzin tygodniowo (160 godzin w miesiącu). Założona minimalna ilość godzin doradztwa dla poszczególnych podobszarów rewitalizacji wynosi: 1) Śródmieście - 10 h/tyg., 2) Nowe Miasto - 10 h/tyg., 3) Sobięcin - 5 h/tyg., 4) Stary Zdrój - 5 h/tyg., 5) Biały Kamień - 5 h/tyg., 6) Podgórze - 5 h/tyg., Wykonawca zobowiązuje się, że raz w miesiącu w każdym z sześciu podobszarów rewitalizacji Miasta Wałbrzycha, dyżur będzie pełniony w sobotę, zgodnie z następującym wymiarem godzin: 1) Śródmieście - minimum 2 godziny w sobotę, 2) Nowe Miasto - minimum 2 godziny w sobotę, 3) Sobięcin - minimum 1 godziny w sobotę, 4) Stary Zdrój - minimum 1 godziny w sobotę, 5) Biały Kamień - minimum 1 godziny w sobotę, 6) Podgórze - minimum 1 godziny w sobotę. Dyżury realizowane będą na podstawie harmonogramu (Załącznik nr 1 do Umowy) zaakceptowanego przez Zamawiającego do 20-go dnia każdego miesiąca poprzedzającego wykonanie usługi. Harmonogram określał będzie godzinowy plan pracy doradców w sześciu podobszarach rewitalizacji. Na każdym z podobszarów rewitalizacji dyżury pełnić będą doradcy spełniający warunki określone w SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 66171000-9
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne: Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 Ustawy Pzp (Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 z późń. zm.) o udzielenie zamówienia, ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Uzasadnienie faktyczne: Zamawiający unieważnia postępowanie, ponieważ do upływu terminu składania ofert nie wpłynęła żadna oferta.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,  ,  ,  ,  ,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.