To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-03-30
Ogłoszenie nr 55317 - 2017 z dnia 2017-03-30 r.
Wałbrzych: Prowadzenie doradztwa inwestycyjno - finansowego dla wspólnot mieszkaniowych na obszarze rewitalizacji Wałbrzycha w formie dyżurów w ramach projektu pn. "Finansowe i planistyczne narzędzia w programowaniu i wdrażaniu Gminnego Programu Rewitalizacji Miasta Wałbrzycha" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, w ramach Programu Pomoc Techniczna 2014-2020
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuFinansowe i planistyczne narzędzia w programowaniu i wdrażaniu Gminnego Programu Rewitalizacji Miasta Wałbrzycha współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, w ramach Programu Pomoc Techniczna 2014-2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 48122-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wałbrzych, krajowy numer identyfikacyjny
57959500000, ul.
Pl. Magistracki
1,
58300
Wałbrzych, państwo
Polska, woj.
dolnośląskie, tel.
074 6655153, 6655154, faks
746 655 155, e-mail
wizp@um.walbrzych.pl
Adres strony internetowej (URL): www.um.walbrzych.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Prowadzenie doradztwa inwestycyjno - finansowego dla wspólnot mieszkaniowych na obszarze rewitalizacji Wałbrzycha w formie dyżurów w ramach projektu pn. "Finansowe i planistyczne narzędzia w programowaniu i wdrażaniu Gminnego Programu Rewitalizacji Miasta Wałbrzycha" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, w ramach Programu Pomoc Techniczna 2014-2020
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):BO.271-38/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania polegającego na prowadzeniu doradztwa inwestycyjno-finansowego dla wspólnot mieszkaniowych na obszarze rewitalizacji Wałbrzycha w formie dyżurów. Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pilotażowego w zakresie rewitalizacji miasta Wałbrzycha pn. "Finansowe i planistyczne narzędzia w programowaniu i wdrażaniu Gminnego Programu Rewitalizacji Miasta Wałbrzycha" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, w ramach Programu Pomoc Techniczna 2014-2020 na podstawie umowy zawartej pomiędzy Gminą Wałbrzych a Ministerstwem Rozwoju. Głównym tematem projektu pilotażowego miasta Wałbrzycha realizowanego w latach 2016-2018 jest planowanie przestrzenne, a tematami wspierającymi mieszkalnictwo oraz finansowanie działań rewitalizacyjnych. Zgodnie z założeniami ww. projektu mieszkalnictwo jest istotnym obszarem tematycznym wymagającym wsparcia na poziomie działań rewitalizacyjnych z uwagi na fakt, iż ten zasób generuje największe zapotrzebowania na inwestycje odtworzeniowe w skali całego miasta. W związku z tym, w ramach Działania 3 projektu pn. "Projektowanie inwestycji mieszkaniowych na obszarze rewitalizacji Wałbrzycha" zaplanowano działania wspierające i doradcze, a jednym z nich jest realizacja zadania polegającego na prowadzeniu doradztwa inwestycyjno-finansowego dla wspólnot mieszkaniowych na obszarze rewitalizacji Wałbrzycha z zakresu rewitalizacji i finansowania remontów. Do obowiązków doradcy/-ów należy świadczenie doradztwa inwestycyjno-finansowego w formie spotkań indywidualnych lub grupowych (w zależności od potrzeb zainteresowanych), w tym: a) udzielanie informacji w zakresie dostępnych źródeł finansowania działań inwestycyjnych planowanych przez wspólnoty mieszkaniowe; b) udzielania informacji nt. wymogów donatorów w stosunku do dokumentacji aplikacyjnej niezbędnej do pozyskania wsparcia finansowego na realizację działań inwestycyjnych; c) wstępnej weryfikacji możliwości pozyskania dofinansowania; d) wstępnej weryfikacji zdolności finansowych wspólnot mieszkaniowych, w tym możliwości pozyskiwania środków finansowych w ramach kredytów bankowych; e) analizy korzyści i ryzyka związanych z planowaną inwestycją; f) analizy i rekomendacji wspólnotom mieszkaniowym dostępnych narzędzi, w tym internetowych, pomocniczych w określeniu efektywności finansowej i energetycznej budynków; g) udzielanie informacji nt. przepisów dotyczących wspólnot mieszkaniowych, praw lokatorskich i innych z zakresu funkcjonowania wspólnot mieszkaniowych; h) kierowania do odpowiednich instytucji i podmiotów udzielających specjalistycznych porad/informacji, wg ich kompetencji. W ramach usługi Wykonawca zobowiązany będzie do kompleksowego zorganizowania dyżuru w wymiarze średnio 40 godzin tygodniowo (160 godzin w miesiącu). Założona minimalna ilość godzin doradztwa dla poszczególnych podobszarów rewitalizacji wynosi: 1) Śródmieście - 10 h/tyg., 2) Nowe Miasto - 10 h/tyg., 3) Sobięcin - 5 h/tyg., 4) Stary Zdrój - 5 h/tyg., 5) Biały Kamień - 5 h/tyg., 6) Podgórze - 5 h/tyg., Wykonawca zobowiązuje się, że raz w miesiącu w każdym z sześciu podobszarów rewitalizacji Miasta Wałbrzycha, dyżur będzie pełniony w sobotę, zgodnie z następującym wymiarem godzin: 1) Śródmieście - minimum 2 godziny w sobotę, 2) Nowe Miasto - minimum 2 godziny w sobotę, 3) Sobięcin - minimum 1 godziny w sobotę, 4) Stary Zdrój - minimum 1 godziny w sobotę, 5) Biały Kamień - minimum 1 godziny w sobotę, 6) Podgórze - minimum 1 godziny w sobotę. Dyżury realizowane będą na podstawie harmonogramu (Załącznik nr 1 do Umowy) zaakceptowanego przez Zamawiającego do 20-go dnia każdego miesiąca poprzedzającego wykonanie usługi. Harmonogram określał będzie godzinowy plan pracy doradców w sześciu podobszarach rewitalizacji. Na każdym z podobszarów rewitalizacji dyżury pełnić będą doradcy spełniający warunki określone w SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
66171000-9
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie prawne: Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 Ustawy Pzp (Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 z późń. zm.) o udzielenie zamówienia, ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Uzasadnienie faktyczne: Zamawiający unieważnia postępowanie, ponieważ do upływu terminu składania ofert nie wpłynęła żadna oferta. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WAŁBRZYCHA
- "Opracowanie audytu energetycznego i dokumentacji projektowo - kosztorysowej termomodernizacji dla 6 budynków zlokalizowanych w Wałbrzychu"
- Remont pokojów nr 430 i 431 w budynku hotelowym nr 4 zespołu Zamek Książ w Wałbrzychu
- Remont instalacji elektrycznych i teletechnicznych w budynku Sądu Rejonowego w Wałbrzychu przy ul. Słowackiego 11
- Modernizacja sieci strukturalnej w budynku Oddziału ZUS w Wałbrzychu przy ul. Kasztanowej 1
- Wykonanie kotłowni gazowej o mocy 130 kW oraz wewnętrznej instalacji gazowej zasilającej palniki laboratoryjne w budynku PSSE przy ul. Armii Krajowej 35C w Wałbrzychu.
- Dostawa papieru kserograficznego, artykułów biurowych oraz płyt CD/DVD wraz z kopertami
więcej: przetargi w Wałbrzychu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.