eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › Dostawa, instalacja, konfiguracja i wdrożenie Zintegrowanego Systemu Informatycznego wspierającego zarządzanie Finansami i Budżetem

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-02-23

Gdynia: : Dostawa, instalacja, konfiguracja i wdrożenie Zintegrowanego Systemu Informatycznego wspierającego zarządzanie Finansami i Budżetem
Numer ogłoszenia: 55272 - 2012; data zamieszczenia: 23.02.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 416066 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Grabowo 2, 81-265 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 7810120, 7820124 w. 55, 38, faks 058 7820124 w. 38.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Administracja samorządowa. Pomoc publiczna..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: : Dostawa, instalacja, konfiguracja i wdrożenie Zintegrowanego Systemu Informatycznego wspierającego zarządzanie Finansami i Budżetem.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: 1) dostawa, instalacja, konfiguracja i wdrożenie zintegrowanego systemu informatycznego (ZSI) wspierającego zarządzanie finansami i budżetem. System musi cechować się skalowalnością pozwalającą w przyszłości na dalszą jego rozbudowę. Konstrukcja systemu musi być modułowa, co zapewni możliwość przeprowadzenia wdrożenia etapami. obejmującego swym zakresem poniżej zdefiniowane moduły / obszary zapewniające obsługę: - Planowania budżetowego zadaniowego; - Księgowości i finansów; - Rejestru umów i dokumentów; - Likwidatura; - Windykacja dochodów; - Ewidencji środków trwałych; - Gospodarki materiałowej; - Kadr i płace; - Informatora pracowniczego; - Kasy. Podział na moduły dokonany przez Zamawiającego nie wyklucza innej organizacji poszczególnych modułów (innej architektury) w programie oferowanym przez Wykonawcę. 2) Udzielenie Zamawiającemu przez Wykonawcę licencji na zapewniającą możliwość pracy co najmniej: 2- użytkowników w module Planowania budżetowego zadaniowego; 8- użytkowników w module Księgowości i finansów; 4-użytkowników w module Rejestru umów i dokumentów; 8- użytkowników w module Likwidatura; 5- użytkowników w module Windykacja dochodów; 2-użytkowników w module Ewidencji środków trwałych; 2-użytkowników w module Gospodarki materiałowej; 9-użytkowników w module Kadr i płac oraz module informatora pracowniczego;; 2-użytkowników w module Kasy; oraz niezbędne do jego prawidłowego funkcjonowania środowisko aplikacyjne. 3) Udzielenie Zamawiającemu przez Wykonawcę licencji na środowisko bazy danych zapewniającą możliwość jednoczesnej pracy 21 użytkowników. 4) Przeprowadzenie szkolenia pracowników Zamawiającego zgodnie z zawartym w załączniku nr 2 SIWZ opisem. 5) wykonanie instalacji dostarczonego systemu i wszystkich związanych z nim komponentów na udostępnionej przez Zamawiającego platformie sprzętowej. 6) Udzielenie 12 - miesięcznej gwarancji na prawidłowe działanie Modułów Systemu, na warunkach określonych w Umowie będącej załącznikiem nr 6 do SIWZ. 7) Świadczenie 12 - miesięcznej opieki autorskiej dla Modułów Systemu, na warunkach określonych w Umowie będącej załącznikiem nr 6 do SIWZ. 2. Wymagania ogólne przedmiotu zamówienia 1) Licencja na moduły będzie udzielona bezterminowo. 2) System powinien posiadać budowę modułową, przy równoczesnym współdziałaniu poszczególnych modułów poprzez powiązania logiczne i używanie wspólnych danych przechowywanych w serwerze. 3) Moduły powinny mieć całkowitą polską lokalizację (obsługa, wsparcie i wdrożenie w języku polskim). 4) System powinien pracować w środowisku sieciowym w trybie wielodostępnym pozwalającym korzystać z bazy danych wielu użytkownikom równocześnie. Dla modułu: Planowanie budżetowe zadaniowe i informator pracowniczy użytkownicy powinni mieć dostęp do systemu poprzez przeglądarkę internetową minimum: Internet Explorer 7 i nowsze lub Mozilla Firefox 3 i nowsze, na platformach Windows i Linux. 5) Moduły powinny umożliwiać zarządzanie użytkownikami: a) zakładanie nowych użytkowników systemu i modyfikację istniejących, b) nadawanie identyfikatora systemowego, c) rejestrację daty założenia, d) wprowadzanie i modyfikację opisu Użytkownika systemu, e) ustawianie i zmiana hasła, f) wymuszanie zmiany hasła przy pierwszym zalogowaniu do bazy danych, g) blokowanie i odblokowywanie konta użytkownika, h) przydzielanie podsystemów - nadawanie i odbieranie uprawnień do podsystemów, i) usuwanie użytkowników systemu poprzez przeniesienie do archiwum, j) możliwość generowania zestawień typu: ewidencja użytkowników systemu - zawierających dane zgodne z ustawą o ochronie danych osobowych, k) lista użytkowników wybranego modułu - Realizację ww. funkcji może zapewniać odrębny moduł. 6) System powinien umożliwiać wykonywanie kopii zapasowych bazy danych, automatyzację wykonywania kopii periodycznych, możliwość definiowania harmonogramu wykonywania kopii periodycznych, możliwość definiowania wielu harmonogramów wykonania kopii, możliwość wykonywania kopii całej bazy danych, automatyczne wykonywanie kopii na streamer i na dysk lokalny, automatyczne utrzymywanie określonej liczby kopii bezpieczeństwa, prowadzenie dziennika wykonanych kopii bezpieczeństwa. Realizację funkcji może zapewniać odrębny moduł. 7) System powinien umożliwiać: a) wykonywanie wyszukiwania w oparciu jedynie o skanowanie indeksów bez konieczności weryfikacji danych w tablicy, b) limitowanie (poprzez ustalone odgórnie limity/quoty) wielkości przestrzeni tablic (ang tablespace) z poziomu bazy danych, c) tworzenie alternatywnych nazw dla obiektów w bazie danych, d) dowolną zmianę obiektu przypisanego i samo przypisanie alternatywnej nazwy, e) sprawdzenie stanu postępu/rozwoju zapytania na bieżąco w trakcie jego wykonania, celem prześledzenie czy zapytanie trwa czy uległo zakleszczeniu i jeśli tak to w jakim miejscu i w związku z jakim jego planem, f) wykonywanie śledzenia (ang. trace) pojedynczych sesji użytkowników bazy danych. 8) System powinien posiadać graficzny interfejs użytkownika gwarantujący wygodne wprowadzanie danych, bieżącą kontrolę poprawności wprowadzanych danych, bezpieczeństwo i przejrzystość prezentowania danych na ekranie oraz wygodny sposób wyszukiwania danych po dowolnych kryteriach. 9) Pomiędzy modułami musi funkcjonować automatyczna integracja danych, która oznacza, że raz wprowadzone dane w jednym z systemów są natychmiast dostępne we wszystkich modułach systemu merytorycznie i logicznie z nim powiązanymi. Niedopuszczalne jest wprowadzanie tych samych informacji przez operatorów różnych modułów systemu. 10) System powinien posiadać wbudowane funkcje kontrolne zapewniające integrację, spójność i prawidłowość danych. 11) System powinien umożliwiać określenie przepływu danych, zawartości słowników oraz szablonów dokumentów. 12) Systemy powinien posiadać słowniki wewnętrzne, udostępnione do samodzielnej rozbudowy przez użytkowników. 13) Dokumentacja w języku polskim przeznaczona dla użytkownika i administratora oraz dokumentacja wymagana przez aktualnie obowiązujące przepisy ustawy o rachunkowości. 14) Jedna dostępna dla wszystkich użytkowników baza kontrahentów. 15) Możliwość wyszukiwania danych według różnych kryteriów w tym według fragmentów nazw i zakresów (dat, numerów, nazw). 16) System powinien być w każdym aspekcie swojej funkcjonalności zgodny z obowiązującym stanem prawnym, w szczególności: a) ustawą z dnia 29 września 1994r. o rachunkowości (Dz. U. z 2002r., nr 76, poz. 694 ze zm.), b) ustawą z dnia 27 sierpnia 2009r. o Finansach Publicznych (Dz. U. 2009 nr 157 poz. 1240 ze zm.) wraz z przepisami wykonawczymi wydanymi na jej podstawie, c) ustawą o ochronie danych osobowych z 29 sierpnia 1997 (Dz. U. z 2002 nr 101 poz. 926 ze zm.) 17) Dostarczony w ramach realizacji zamówienia zintegrowany system musi pracować pod kontrolą uznanego komercyjnego silnika relacyjnej bazy danych (przez uznany komercyjny silnik relacyjnej bazy danych uznaje się oprogramowanie bazodanowe, posiadające wsparcie w postaci asysty technicznej i konserwacji przedmiotowego oprogramowania świadczone przez producenta bazy danych oraz szkoleń przeprowadzanych przez autoryzowanych partnerów producenta bazy danych, np. silnik bazy danych Ms SQL, Oracle lub równoważny). 18) Komercyjny silnik bazy danych musi być dostarczony przez tego samego dostawcę co dostarczony zintegrowany system informatyczny (ZSI). 19) Zamawiający nie dopuszcza jakiegokolwiek pośredniego wykorzystywania niekomercyjnych baz danych poprzez przerzucanie powielanie, kopiowanie, przenoszenia pomiędzy nimi danych. 3. Szczegółowy opis modułów zawiera załącznik nr 1A do SIWZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.26.30.00 - Usługi wdrażania oprogramowania 72.21.24.40 - Usługi opracowywania oprogramowania do analizy finansowej i rachunkowości/księgowości 72.22.70.00 - Usługi doradcze w zakresie integracji oprogramowania 72.26.50.00 - Usługi konfiguracji oprogramowania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Usług Informatycznych OTAGO Spółka z o.o., ul. Heweliusza 11, 80-890 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 105691,06 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 120417,00

  • Oferta z najniższą ceną: 120417,00 / Oferta z najwyższą ceną: 120417,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.