eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielina › Świadczenie usług w zakresie całodziennego żywienia (śniadanie, obiad, kolacja) pacjentów Centrum Terapii Nerwic Moszna-Zamek

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-02-11

Zielina: Świadczenie usług w zakresie całodziennego żywienia (śniadanie, obiad, kolacja) pacjentów Centrum Terapii Nerwic Moszna-Zamek
Numer ogłoszenia: 55170 - 2013; data zamieszczenia: 11.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Terapii Nerwic Moszna - Zamek , Moszna ul. Zamkowa 1, 47-370 Zielina, woj. opolskie, tel. 077 4669678, faks 077 4668400.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.moszna-zamek.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie całodziennego żywienia (śniadanie, obiad, kolacja) pacjentów Centrum Terapii Nerwic Moszna-Zamek.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na zapewnieniu całodobowego wyżywienia (śniadanie, obiad, kolacja,) dystrybucji i wydawania posiłków pacjentom Zamawiającego przez wszystkie dni w roku z wykorzystaniem pomieszczeń i wyposażenia znajdujących się w siedzibie Zamawiającego - Centrum Terapii Nerwic Moszna - Zamek z siedzibą, w Mosznej, ul. Zamkowa 1, 47-370 Zielina, Moszna 2. Wykonywanie usługi polega na zapewnieniu codziennej produkcji, dostawie posiłków oraz wydania ich pacjentom szpitala przez 7 dni w tygodniu, na zasadach i warunkach określonych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia załącznik Nr 1 do SIWZ stanowiącym Załącznik Nr 1 do umowy. 3. Usługa, powinna być wykonywana przy użyciu odpowiedniej klasy i rodzaju sprzętu oraz osób posiadających niezbędne kwalifikacje i doświadczenie zawodowe, a także spełniać inne wymagania określone obowiązującym prawem (np. takie jak dotyczące reżimu sanitarnego) oraz określone przez Zamawiającego w załączniku Nr 1 do SIWZ. 4. Wydawanie posiłków odbywać się będzie z uwzględnieniem wymogów systemu HACCP oraz podjęciem odpowiedzialności za ich przestrzeganie. 5. Zamawiający informuje, że dysponuje, i przekaże Wykonawcy w najem na czas świadczenia usługi pomieszczenia (stołówka wraz z zapleczem). Wykaz pomieszczeń znajdujących się w budynku wraz z ich powierzchnią oraz plan sytuacyjny tychże pomieszczeń zawiera załącznik Nr 1 do umowy dzierżawy 6. Zamawiający dysponuje również sprzętem, wyszczególnionym w załączniku nr 1 do umowy dzierżawy, który przekaże Wykonawcy w dzierżawę. Sprzęt posiada wszystkie wymagane prawem atesty i dopuszczenia do użytkowania. 7. W przypadku, gdy Wykonawca będzie realizował usługę przy użyciu własnego sprzętu winien posiadać atesty i dopuszczenia do użytkowania w zakresie świadczonej usługi. 8. Najem pomieszczeń oraz dzierżawa sprzętu będzie realizowane na warunkach określonych w umowie dzierżawy załącznik nr 13 do SIWZ 9. Szczegółowy zakres asortymentowo - rzeczowy został przedstawiony w załączniku nr 2 do SIWZ (formularz ofertowo - cenowy), stanowiącym Załącznik Nr 2 do umowy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.20.00 - Usługi gotowania posiłków 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków 55.52.00.00 - Usługi dostarczania posiłków 55.32.00.00 - Usługi podawania posiłków .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 9.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych jeżeli dołączy do oferty : Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ;

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada odpowiednią wiedzę i doświadczenie jeżeli wykaże, iż zrealizował/lub realizuje w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej 2 usługi o podobnym charakterze, co do przedmiotu zamówienia jak i wartości zamówienia, tj. wykonał/wykonuje co najmniej 2 usługi polegające na dostawie i dystrybucji całodziennego wyżywienia pacjentów szpitala o wartości nie mniejszej niż 300.000,00 zł brutto każda w okresie 12 miesięcy.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych jeżeli dołączy do oferty : Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Zamawiający uzna, że Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże, że: a) dysponuje wykwalifikowanym dietetykiem

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych jeżeli dołączy do oferty : Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ;

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1. W celu potwierdzenia, że oferowana usługa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego do oferty należy dołączyć; a) Aktualna opinię właściwego Państwowego Inspektora Sanitarnego wydana na podstawie Ustawy z dnia 25.08.2006 r. o Bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. 171 poz. 1225 z późn. zm.) potwierdzająca, że kuchnia, w której będą przygotowane posiłki spełnia konieczne wymagania higieniczno-sanitarne w zakresie produkcji posiłków dla odbiorców zewnętrznych. b) Aktualna opinię właściwego Państwowego Inspektora Sanitarnego w sprawie spełnienia wymagań sanitarnych przez środki transportu, jakich Wykonawca zamierza użyć do wykonania usługi przewozu żywności - wraz z wykazem samochodów, którymi dysponuje Wykonawca w ramach świadczenia usługi (Zał. Nr 11 do SIWZ)

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) podpisany i dołączony do oferty szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Załącznik Nr 1 do SIWZ b) wypełniony formularz ofertowo - cenowy Załącznik Nr 2 do SIWZ c) podpisane oświadczenie Załącznik Nr 12 do SIWZ d) W przypadku ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty; treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub w formie kopi potwierdzonej notarialnie. e) W przypadku polegania na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, dowód dysponowania zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, z wykazaniem, że zobowiązanie to zostało podpisane przez osoby uprawnione. Wzór zobowiązania określa Załącznik Nr 8 do SIWZ. f) Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. III.4.3.1) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym, organem Samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Opis zmiany:a) Zmiana wartości umowy, z zastrzeżeniem, że jest ona korzystna dla Zamawiającego, tj.: obniżenie cen jednostkowych zaoferowanej usługi, b) Ustawowa zmiana podatku VAT; w takim przypadku zmianie ulega wartość brutto umowy (ceny jednostkowe oraz wartość netto pozostają bez zmian), c) zmiana nazwy firmy, adresu firmy, zmiana formy organizacyjno prawnej, przekształcenie, lub połączenie z inną firmą. d) zmiana miejsca świadczenia usługi e) wprowadzenie zmiany w danych Wykonawcy lub Zamawiającego wynikających z dokumentów rejestrowych, f) Wystąpienie siły wyższej; Siła wyższa oznacza wydarzenie nieprzewidywalne i poza kontrolą stron niniejszej umowy, występujące po podpisaniu umowy a powodujące niemożliwość wywiązywania się z umowy z jej obecnym brzmieniu. g) inne nieistotne zmiany postanowień umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:bip.moszna-zamek.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Terapii Nerwic Moszna - Zamek 47-370 Zielina, Moszna, ul. Zamkowa 1, Dział Zamówień pokój 133.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.02.2013 godzina 10:00, miejsce: Centrum Terapii Nerwic Moszna - Zamek 47-370 Zielina, Moszna, ul. Zamkowa 1, sekretariat Zamawiającego pokój nr 125.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.