eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oborniki › budowa zintegrowanego węzła komunikacyjnego przesiadkowego Oborniki-Miasto w obrębie ulicLipowa, Młyńska, Kopernika i Łukowska w Obornikach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-03-30

Ogłoszenie nr 55112 - 2017 z dnia 2017-03-30 r.

Oborniki: budowa zintegrowanego węzła komunikacyjnego przesiadkowego Oborniki-Miasto w obrębie ulic: Lipowa, Młyńska, Kopernika i Łukowska w Obornikach
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
Wielkopolski Regionalny Program Operacyjny 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 26194


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Oborniki, krajowy numer identyfikacyjny 631258804, ul. Piłsudskiego  76, 64600   Oborniki, państwo Polska, woj. wielkopolskie, tel. 61 6559100, 61 6559131, faks 061 6559101, e-mail zamowienia@um.oborniki.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.oborniki.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

budowa zintegrowanego węzła komunikacyjnego przesiadkowego Oborniki-Miasto w obrębie ulic: Lipowa, Młyńska, Kopernika i Łukowska w Obornikach

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

BZP.271.04.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest budowa zintegrowanego węzła komunikacyjnego przesiadkowego Oborniki-Miasto w obrębie ulic: Lipowa, Młyńska, Kopernika i Łukowska w Obornikach wykonywana w ramach formuły "zaprojektuj - wybuduj". Przedmiot zamówienia obejmuje zaprojektowanie (wykonanie prac projektowych) i wykonanie (wykonanie robót budowlanych) zamierzenia inwestycyjnego mających na celu: ZADANIE NR 1 Budowa drogi łączącej ulicę Kopernika z ulicą Lipową (drogą nr 187), budowa przystanku autobusowego wraz z przebudową odcinka ulicy Młyńskiej: wykonanie robót rozbiórkowych: obiektów budowlanych - budynków i wiat, ogrodzeń, zbędnych sieci i urządzeń infrastrukturalnych i nawierzchni utwardzonych na części terenu zarządzanego obecnie przez PGKiM w Obornikach Sp. z o. o., wykonanie robót budowlanych w zakresie: budowy drogi o ruchu dwukierunkowym o długości 100 mb (nawierzchnia asfaltowa) łączącej drogę wojewódzką Nr 187 (ulicę Lipową) z drogą gminną - ulicą Kopernika, budowy placu manewrowego wraz ze stanowiskami przystankowymi dla autobusów, peronami dla pasażerów i parkingiem dla autobusów oczekujących na kurs oraz przebudowy odcinka drogi - ulicy Młyńskiej (adaptacji na część przystanku autobusowego, budowy chodników w obszarze przystanku, budowy odwodnienia powierzchni utwardzonych, wyposażenia w oznakowanie organizacji ruchu, likwidacji kolizji sieci infrastrukturalnych, budowy zadaszenia (wiaty) części stanowisk przystankowych i peronów wraz z oświetleniem, budowy oświetlenia drogowego powierzchni przystanku, wyposażeniu obszaru przystanku w elementy małej architektury i elementy informacji wizualnej, urządzeniu zieleni w obszarze przystanku. ZADANIE NR 2 Budowa parkingu "A" dla 35-40 pojazdów osobowych przy ulicy Lipowej (przy przystanku autobusowym): wykonanie robót rozbiórkowych: obiektów budowlanych - budynków i wiat, ogrodzeń, zbędnych sieci i urządzeń infrastrukturalnych i nawierzchni utwardzonych na części terenu zarządzanego obecnie przez PGKiM w Obornikach Sp. z o. o., wykonanie robót budowlanych w zakresie: budowy nawierzchni utwardzonych z kostki brukowej, budowy zjazdu na drogę gminną (Zadanie Nr 1), budowy chodników w obszarze parkingu (wzdłuż ulicy Lipowej) i ich wyposażenia w elementy małej architektury, wyposażenia w oznakowanie organizacji ruchu, budowy odwodnienia powierzchni utwardzonych, likwidacji kolizji sieci infrastrukturalnych, budowy oświetlenia parkingu, urządzeniu zieleni w obszarze parkingu. ZADANIE NR 3 Budowa parkingu "B" dla 49-55 pojazdów osobowych (przy ulicy Łukowskiej): wykonanie robót rozbiórkowych: nawierzchni utwardzonych, wykonanie robót budowlanych w zakresie: budowy nawierzchni utwardzonych z kostki brukowej, budowy zjazdu na drogę wojewódzką (droga Nr 187), budowy chodników w obszarze parkingu (dojście do dworca PKP, przejście przez przejazd kolejowy w ulicy Łukowskiej, wyposażenia w oznakowanie organizacji ruchu, budowy odwodnienia powierzchni utwardzonych, budowy oświetlenia parkingu, urządzeniu zieleni w obszarze parkingu. UWAGA!!!: Zakres niniejszego zamówienia nie obejmuje realizacji ZADANIA NR 4. ZADANIE NR 5 Budowa ścieżki rowerowej wzdłuż ulicy Łukowskiej (drogi wojewódzkiej Nr 187 w kierunku Murowanej Gośliny) długości około 0,9 km: wykonanie robót rozbiórkowych: nawierzchni utwardzonych, wykonanie robót budowlanych w zakresie: budowy nawierzchni utwardzonych z kostki brukowej, przejazd przez przejazd kolejowy w ulicy Łukowskiej, wyposażenia w oznakowanie organizacji ruchu, budowy odwodnienia powierzchni utwardzonych. ZADANIE NR 6 Budowa ścieżki rowerowej wzdłuż ulicy Lipowej (drogi wojewódzkiej Nr 187 w kierunku centrum miasta) długości około 380 m: wykonanie robót rozbiórkowych: nawierzchni utwardzonych, wykonanie robót budowlanych w zakresie: budowy nawierzchni utwardzonych z kostki brukowej, wyposażenia w oznakowanie organizacji ruchu, budowy odwodnienia powierzchni utwardzonych. UWAGA. Zamawiający dokonuje zmiany treści PFU - W tabeli znajdującej się w pkt. 1.5.1. Rodzaj i zakres robót budowlanych (ilości szacowane na podstawie koncepcji przestrzenno-użytkowej) następuje korekta ilości robót dla zadania - "Budowa ścieżki rowerowej i remont ulicy Młyńskiej / Lipowej" (tłustym drukiem oznaczono parametry zmienione w stosunku do tabeli zamieszczonej w PFU): jest: rodzaj robót jedn. ilość* uwagi REMONT NAWIERZCHNI JEZDNI frezowanie istniejącej nawierzchni m^2 4950,00 Wykonać na warunkach i w uzgodnieniu z zarządcą drogi - Wielkopolskim Zarządem Dróg Wojewódzkich, materiał po rozbiórkowy ("pofrez", "destrukt") do dyspozycji i wg wskazania Zamawiającego regulacja studni w jezdni szt. 5 wymienić studnie uszkodzone, zniszczone lub wadliwe, przebudować kolidujące z niweletą drogi po remoncie, grunt wokół studni stabilizować warstwowo regulacja i częściowa wymiana krawężników m 150,00 Krawężniki uszkodzone, zniszczone, spękane, skruszone wymienić na nowe oznakowanie poziome m^2 20,00 wykonać zgodnie z projektem organizacji ruchu Warstwa ścieralna m2 4950,00 wykonać na warunkach i w uzgodnieniu z zarządcą drogi - Wielkopolskim Zarządem Dróg Wojewódzkich zmiana na: rodzaj robót jedn. ilość* uwagi REMONT NAWIERZCHNI JEZDNI frezowanie istniejącej nawierzchni m^2 1150,00 Wykonać na warunkach i w uzgodnieniu z zarządcą drogi - Wielkopolskim Zarządem Dróg Wojewódzkich, materiał po rozbiórkowy ("pofrez", "destrukt") do dyspozycji i wg wskazania Zamawiającego regulacja studni w jezdni szt. 2 wymienić studnie uszkodzone, zniszczone lub wadliwe, przebudować kolidujące z niweletą drogi po remoncie, grunt wokół studni stabilizować warstwowo regulacja i częściowa wymiana krawężników m 50,00 Krawężniki uszkodzone, zniszczone, spękane, skruszone wymienić na nowe oznakowanie poziome m^2 6,00 wykonać zgodnie z projektem organizacji ruchu Warstwa ścieralna m2 1150,00 wykonać na warunkach i w uzgodnieniu z zarządcą drogi - Wielkopolskim Zarządem Dróg Wojewódzkich Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany został w Programie Funkcjonalno-Użytkowym / Koncepcji Zagospodarowania Przestrzennego / Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych UWAGA! Zamawiający udziela następujących wyjaśnień: 1. Wykonawca winien ująć w wycenie zadania nr 1 wyświetlacz wewnętrzny poczekalni dworca. Konieczne będzie wykonanie sieci logicznej i sieci zasilania do szafki (lub komory) złączy i zdeponowanie wyświetlacza u Zamawiającego. 2. Wykonawca winien ująć koszt wykonania i ustawienia wiaty dla pasażerów (element nr 13, lokalizacja na parkingu "door to door" oraz wiaty śmietnikowej (element nr 14 - lokalizacja przy placu manewrowym przystanku autobusowego). Uszczegółowienie lokalizacji nastąpi na etapie projektowania. 3. Wykonawca winien ująć w wycenie system nagłośnienia w poczekalni. Poczekalnia będzie jedna zarówno dla pasażerów komunikacji kolejowej jak i autobusowej i zlokalizowana zostanie w budynku dworca PKP. Do czasu jego wybudowania elementy nagłośnienia do montażu w poczekalni należy zdeponować u Zamawiającego. 4. Lokalizację szafy rack dla projektowanego systemu nagłośnienia ustala się w istniejącym budynku administracyjnym PGKiM w pomieszczeniu (pomieszczeniach) usytuowanych przy wschodniej ścianie szczytowej na piętrze (budynek przy ulicy Lipowej 19 - jest zaznaczony na rysunkach koncepcji). 5. Z uwagi na zagrożenie znacznego opóźnienia inwestycji PKP w zakresie wybudowania nowego budynku dworca kolejowego w ramach przedmiotu zamówienia Zamawiający rezygnuje ze zintegrowania systemu nagłośnienia z systemem PKP. Informacje podawane będą przy wykorzystaniu systemu syntezatora mowy "text to speech", baza systemu w pomieszczeniach PGKiM. Należy przewidzieć wyposażenie dla operatora systemu "text to speech" w pomieszczeniu PGKiM. Informacja o rozkładzie jazdy zaprogramowana z możliwością ręcznego sterowania (wprowadzania jednorazowych zmian) w przypadkach niespodziewanych zmian w kursach autobusów. W przypadku braku takich możliwości technicznych komunikaty w systemie informacji audiofonicznej nadawane będą poprzez sterowanie ręczne. Informacja audiofoniczna powinna być zintegrowana z systemem informacji wizualnej na wyświetlaczach. Komunikaty wyłącznie w języku polskim. 6. Dostawa i montaż bazy z monitorami dla systemu monitoringu wchodzi w zakres niniejszego zamówienia. Baza z monitorami umieszczona zostanie w budynku administracyjnym PGKiM w pomieszczeniu (pomieszczeniach) usytuowanych przy wschodniej ścianie szczytowej na piętrze (budynek przy ulicy Lipowej 19 - jest zaznaczony na rysunkach koncepcji). W ramach obsługi monitoring należy przewidzieć dostawę dwóch monitorów: pierwszy ze zmiennym wyświetlaniem poszczególnych kamer na pełnym ekranie, drugi z jednoczesnym stałym wyświetlaniem przy dzielonym na kadry ekranie. Ogólna charakterystyka systemu monitoringu: minimalne zasięgi percepcji: kamera 1 - perony dla podróżnych komunikacji autobusowej i peron door to door (pomiędzy torem kolejowym a przystankiem autobusowym), kamera 2 - parking P&R, zwłaszcza wjazd i obszar przy stojakach na rowery, chodnik (alejka) przy ulicy Lipowej, kamera 3 - obszar parkingu P&R przy ulicy Łukowskiej wraz ze zjazdem na ulicę Łukowską, kamery obrotowe 180o z możliwością ręcznego lub automatycznego sterowania zwrotu kamery i przybliżania kadru, oprawy wodoszczelne, odporne na akty wandalizmu, słup stalowy tatan-.cynk., system przesyłu na bazie kabla koncentrycznego z bazą (odbiór na 2 monitorach) w pomieszczeniu w budynku PGKiM, standard HD-CVI, rozdzielczość obrazu 720p/1080p, 2 monitory Full HD przekątna min. 32 cale - jeden do odbioru obrazu na całości ekranu z oznaczeniem kamery i czasu rzeczywistego, drugi z możliwością jednoczesnego odbioru przy rozdzieleniu ekranu na 4 pola, archiwizacja obrazów wraz z możliwością dostępu i ręcznego przeglądania - minimum 14 dni. System monitoringu winien umożliwić rozpoznawanie tablic samochodowych. 7. Zakres zamówienia nie obejmuje dostawy parkometrów. 8. Projektowane parkingi nie będą zaopatrzone w szlabany. 9. System identyfikacji wolnych miejsc na parkingu należy wykonać jako pętle indukcyjne na wjazdach do parkingów. Informacja o stanie wolnych miejsc wyświetlana na wyświetlaczach czytelnie widocznych przy wjeździe na parking. 10. Redukcja mocy opraw oświetleniowych winna polegać na czasowym obniżeniu natężenia światła na każdej z opraw LED o 35%. Oznacza to montaż opraw z wbudowanym już układem elektronicznym (reduktorem) oraz czasową automatyką sterowania. Zakłada się redukcję natężenia światła o 35% w godzinach od 23.00 do 4.00. 11. Do wykonania instalacji oświetleniowej można zastosować słupy stalowe ocynkowane. 12. Do wyceny nie należy przyjmować remontu ulicy Łukowskiej na całej jej szerokości. Do wykonania przewidzieć remont krawędzi jezdni na odcinku przebudowywanej ścieżki rowerowej: ewentualne ścięcie krawędzi dla wymiany krawężnika (na ławie betonowej) i odtworzenie krawędzi (wypełnienie warstw podbudowy i nawierzchni) wg warunków określonych przez zarządcę drogi (WZDW w Poznaniu). Należy przewidzieć też przebudowę wszystkich zjazdów istniejących. Roboty powyższe przewidzieć na całej długości planowanej ścieżki rowerowej (ca. 900 m).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45110000-1, 45112000-5, 45112730-1, 45113000-2, 45120000-4, 45200000-9, 45213310-9, 45220000-5, 45223210-1, 45223300-9, 45230000-8, 45231000-5, 45232000-2, 45232410-9, 45232451-8, 45233000-9, 45233162-2, 45233222-1, 45233221-4, 45233223-8, 45261000-4, 45310000-3, 45316000-5, 45316110-9, 45317000-2, 45330000-9, 71000000-8, 71220000-6, 71248000-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/03/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT5418830.20
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
COLAS Polska Sp. z o.o.,  colas@colas.pl,  ul. Nowa 49,  62-070,  Palędzie,  kraj/woj. wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 5717337.86
Oferta z najniższą ceną/kosztem 5717337.86
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 6004692.49
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 58,5%
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.