eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wałbrzych › Usługa asysty technicznej i konserwacji Systemu OTAGO

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2019-10-18

Ogłoszenie nr 550223065-N-2019 z dnia 18-10-2019 r.

Wałbrzych: Usługa asysty technicznej i konserwacji Systemu OTAGO OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie


Informacje dodatkowe:

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wałbrzych, Krajowy numer identyfikacyjny 57959500000000, ul. Pl. Magistracki 1, 58-300 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 74 64 44 973; 74 64 44 980, e-mail bzp@um.walbrzych.pl, faks -.
Adres strony internetowej (url):

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa asysty technicznej i konserwacji Systemu OTAGO
Numer referencyjny BZP.271.107.2019

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego


II.2) Rodzaj zamówienia

Usługi


II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług asysty technicznej i konserwacji Systemu OTAGO, eksploatowanego przez Zamawiającego oraz jednostki organizacyjne Zamawiającego wymienione w Załączniku nr 1 do przedmiotowej Umowy, złożonego z Podsystemów wyszczególnionych w Załączniku nr 2 do przedmiotowej Umowy, na które składają się następujące usługi wykonywane/ świadczone w sposób i na warunkach określonych w Umowie: 1) świadczenie konsultacji telefonicznych (hot-line) mających na celu rozwiązywanie problemów związanych z eksploatacją lub działaniem Podsystemów Systemu OTAGO, 2) świadczenie konsultacji drogą elektroniczną mających na celu rozwiązywanie problemów związanych z eksploatacją lub działaniem Podsystemów Systemu OTAGO, 3) usuwanie zgłoszonych przez Zamawiającego Błędów Podsystemów Systemu OTAGO ujawnionych podczas ich eksploatacji, 4) przesyłanie aktualizacji (zmian) funkcji Podsystemów Systemu OTAGO opisanych w Dokumentacji w przypadku zmiany przepisów powszechnie obowiązujących ogłoszonych w Dzienniku Ustaw Rzeczypospolitej Polskiej i Dzienniku Urzędowym Rzeczypospolitej Polskiej "Monitor Polski", skutkujących koniecznością przeprowadzania zmian w tychże funkcjach, 5) przesyłanie Poprawek do Podsystemów Systemu OTAGO wykonanych w związku ze zgłoszeniami innych klientów lub testami wewnętrznymi (ewaluacją), 6) przesyłanie nowych wersji Podsystemów Systemu OTAGO w przypadku ich wytworzenia na skutek wykonania zobowiązań określonych w Umowie, 7) udostępnianie przez okres obowiązywania Umowy ujednoliconych (tj. uwzględniających wszystkie dokonywane zmiany) wersji Dokumentacji, 2. Usługi asysty technicznej i konserwacji Systemu OTAGO, wymienione w pkt. 1 świadczone będą zdalnie, za wyjątkiem sytuacji, kiedy w opisie danej usługi wyraźnie wskazano na jej wykonywanie w siedzibie Zamawiającego lub miejscu eksploatacji Systemu OTAGO (jeżeli jest inna niż siedziba Zamawiającego). W ramach Umowy Wykonawca zobowiązuje się do przesłania Zamawiającemu, w terminie do 20 Dni Roboczych licząc od dnia jej zawarcia wszystkich przesyłek do Systemu OTAGO (w konfiguracji Podsystemów eksploatowanych przez Zamawiającego oraz jednostki organizacyjne Zamawiającego wymienione w Załączniku nr 1 do Umowy) jakie zostały wykonane przez Wykonawcę od zakończenia umowy z dnia 21.03.2018 r. do dnia podpisania niniejszej Umowy oraz zapewnienie zdalnego wsparcia Zamawiającego w procesie instalowania przesyłek przesłanych przez Wykonawcę w przypadku gdy wystąpi o nie Zamawiający.

II.5) Główny Kod CPV: 72000000-5

Dodatkowe kody CPV:

72514300-4


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) Tryb udzielenia zamówienia:

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 67 ust.1 pkt 1 ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Uzasadnienie faktycze : Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi asysty technicznej i konserwacji oprogramowania użytkowego Zintegrowanego Systemu Wspomagania Zarządzania Miastem - "System OTAGO" min. dostosowywania do aktualnie obowiązujących przepisów; usuwania usterek powstałych podczas użytkowania oprogramowania oraz instalowania nowych funkcjonalności. Powyższe czynności powodują konieczność ingerencji w kod źródłowy posiadanego oprogramowania. Na podstawie przesłanego przez firmę Asseco Data Systems S.A. oświadczenia o posiadaniu praw autorskich do kodu źródłowego Systemu OTAGO i niewyrażeniu zgody na powierzenie innemu podmiotowi dokonywania modyfikacji Systemu OTAGO serwis i nadzór autorski może być wykonany wyłącznie przez firmę Asseco Data Systems S.A. Udzielenie zamówienia podmiotowi trzeciemu w zakresie w/w usług spowodowałoby naruszenie praw autorskich firmy Asseco Data System S.A. oraz możliwość wadliwego funkcjonowania systemu OTAGO. Dostępne na rynku rozwiązania alternatywne posiadające podobne funkcjonalności wymagałyby zakupu nowego oprogramowania, w tym konieczności migracji danych, szkoleń pracowników, zakupu sprzętu serwerowego i licencji bazodanowych. Przeprowadzenie postępowania wymuszającego zmianę obecnie użytkowanego systemu w ocenie Zamawiającego jest nieuzasadnione z przyczyn ekonomicznych oraz organizacyjnych. Uzasadnienie prawne: Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: 1 dostawy, usługi lub roboty budowlane mogą być świadczone tylko przez jednego wykonawcę z przyczyn: a) technicznych o obiektywnym charakterze, b) związanych z ochroną praw wyłącznych wynikających z odrębnych przepisów - jeżeli nie istnieje rozsądne rozwiązanie alternatywne lub rozwiązanie zastępcze, a brak konkurencji nie jest wynikiem celowego zawężenia parametrów zamówienia. Zdaniem Zamawiającego powyższe przesłanki zostały spełnione i Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki.


SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:

Asseco Data Systems S.A. , , ul. Podolska 21, 81-321, Gdynia, kraj/woj. kujawsko - pomorskie


 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.