Ogłoszenie nr 550223065-N-2019 z dnia 18-10-2019 r.
Wałbrzych: Usługa asysty technicznej i konserwacji Systemu OTAGO OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
Informacje dodatkowe:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Wałbrzych, Krajowy numer identyfikacyjny 57959500000000,
ul. Pl. Magistracki
1,
58-300
Wałbrzych, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
74 64 44 973; 74 64 44 980, e-mail
bzp@um.walbrzych.pl, faks
-.
Adres strony internetowej (url):
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa asysty technicznej i konserwacji Systemu OTAGO
Numer referencyjny
BZP.271.107.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego
II.2) Rodzaj zamówienia
Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług asysty technicznej i konserwacji Systemu OTAGO, eksploatowanego przez Zamawiającego oraz jednostki organizacyjne Zamawiającego wymienione w Załączniku nr 1 do przedmiotowej Umowy, złożonego z Podsystemów wyszczególnionych w Załączniku nr 2 do przedmiotowej Umowy, na które składają się następujące usługi wykonywane/ świadczone w sposób i na warunkach określonych w Umowie:
1) świadczenie konsultacji telefonicznych (hot-line) mających na celu rozwiązywanie problemów związanych z eksploatacją lub działaniem Podsystemów Systemu OTAGO,
2) świadczenie konsultacji drogą elektroniczną mających na celu rozwiązywanie problemów związanych z eksploatacją lub działaniem Podsystemów Systemu OTAGO,
3) usuwanie zgłoszonych przez Zamawiającego Błędów Podsystemów Systemu OTAGO ujawnionych podczas ich eksploatacji,
4) przesyłanie aktualizacji (zmian) funkcji Podsystemów Systemu OTAGO opisanych w Dokumentacji w przypadku zmiany przepisów powszechnie obowiązujących ogłoszonych w Dzienniku Ustaw Rzeczypospolitej Polskiej i Dzienniku Urzędowym Rzeczypospolitej Polskiej "Monitor Polski", skutkujących koniecznością przeprowadzania zmian w tychże funkcjach,
5) przesyłanie Poprawek do Podsystemów Systemu OTAGO wykonanych w związku ze zgłoszeniami innych klientów lub testami wewnętrznymi (ewaluacją),
6) przesyłanie nowych wersji Podsystemów Systemu OTAGO w przypadku ich wytworzenia na skutek wykonania zobowiązań określonych w Umowie,
7) udostępnianie przez okres obowiązywania Umowy ujednoliconych
(tj. uwzględniających wszystkie dokonywane zmiany) wersji Dokumentacji,
2. Usługi asysty technicznej i konserwacji Systemu OTAGO, wymienione w pkt. 1 świadczone będą zdalnie, za wyjątkiem sytuacji, kiedy w opisie danej usługi wyraźnie wskazano na jej wykonywanie w siedzibie Zamawiającego lub miejscu eksploatacji Systemu OTAGO (jeżeli jest inna niż siedziba Zamawiającego).
W ramach Umowy Wykonawca zobowiązuje się do przesłania Zamawiającemu, w terminie do 20 Dni Roboczych licząc od dnia jej zawarcia wszystkich przesyłek do Systemu OTAGO (w konfiguracji Podsystemów eksploatowanych przez Zamawiającego oraz jednostki organizacyjne Zamawiającego wymienione w Załączniku nr 1 do Umowy) jakie zostały wykonane przez Wykonawcę od zakończenia umowy z dnia 21.03.2018 r. do dnia podpisania niniejszej Umowy oraz zapewnienie zdalnego wsparcia Zamawiającego w procesie instalowania przesyłek przesłanych przez Wykonawcę w przypadku gdy wystąpi o nie Zamawiający.
II.5) Główny Kod CPV:
72000000-5
Dodatkowe kody CPV:
72514300-4
II.6) Całkowita wartość zamówienia
(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 67 ust.1 pkt 1 ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Uzasadnienie faktycze : Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi asysty technicznej i konserwacji oprogramowania użytkowego Zintegrowanego Systemu Wspomagania Zarządzania Miastem - "System OTAGO" min. dostosowywania do aktualnie obowiązujących przepisów; usuwania usterek powstałych podczas użytkowania oprogramowania oraz instalowania nowych funkcjonalności.
Powyższe czynności powodują konieczność ingerencji w kod źródłowy posiadanego oprogramowania.
Na podstawie przesłanego przez firmę Asseco Data Systems S.A. oświadczenia o posiadaniu praw autorskich do kodu źródłowego Systemu OTAGO i niewyrażeniu zgody na powierzenie innemu podmiotowi dokonywania modyfikacji Systemu OTAGO serwis i nadzór autorski może być wykonany wyłącznie przez firmę Asseco Data Systems S.A. Udzielenie zamówienia podmiotowi trzeciemu w zakresie w/w usług spowodowałoby naruszenie praw autorskich firmy Asseco Data System S.A. oraz możliwość wadliwego funkcjonowania systemu OTAGO.
Dostępne na rynku rozwiązania alternatywne posiadające podobne funkcjonalności wymagałyby zakupu nowego oprogramowania, w tym konieczności migracji danych, szkoleń pracowników, zakupu sprzętu serwerowego i licencji bazodanowych. Przeprowadzenie postępowania wymuszającego zmianę obecnie użytkowanego systemu w ocenie Zamawiającego jest nieuzasadnione z przyczyn ekonomicznych oraz organizacyjnych.
Uzasadnienie prawne: Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: 1 dostawy, usługi lub roboty budowlane mogą być świadczone tylko przez jednego wykonawcę z przyczyn: a) technicznych o obiektywnym charakterze, b) związanych z ochroną praw wyłącznych wynikających z odrębnych przepisów - jeżeli nie istnieje rozsądne rozwiązanie alternatywne lub rozwiązanie zastępcze, a brak konkurencji nie jest wynikiem celowego zawężenia parametrów zamówienia. Zdaniem Zamawiającego powyższe przesłanki zostały spełnione i Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki.
SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:
Asseco Data Systems S.A. ,
,
ul. Podolska 21,
81-321,
Gdynia, kraj/woj.
kujawsko - pomorskie
INNE PRZETARGI Z WAŁBRZYCHA
- Remont instalacji elektrycznych i teletechnicznych w budynku Sądu Rejonowego w Wałbrzychu przy ul. Słowackiego 11
- Modernizacja sieci strukturalnej w budynku Oddziału ZUS w Wałbrzychu przy ul. Kasztanowej 1
- Wykonanie kotłowni gazowej o mocy 130 kW oraz wewnętrznej instalacji gazowej zasilającej palniki laboratoryjne w budynku PSSE przy ul. Armii Krajowej 35C w Wałbrzychu.
- Dostawa papieru kserograficznego, artykułów biurowych oraz płyt CD/DVD wraz z kopertami
- "Poprawa efektywności energetycznej budynku Teatru Lalki i Aktora w Wałbrzychu poprzez termomodernizację i remont" w zakresie wykonania remontu foyer
- Dostawa kontenerów na odpady
więcej: przetargi w Wałbrzychu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi modernizacji i optymalizacji procesu obsługi pacjentów poprzez wdroż. oraz uruch. autom., telef. syst. inform. Call Center w tym IVR oraz udost. platf. do intern. komun. z pacjentem
- Migracja wraz z rozbudową środowiska baz danych oraz dostawa doposażenia infrastruktury IT
- Rozbudowa Systemu HIS Zamawiającego, poprzez dostawę i wdrożenie dodatkowych obszarów funkcjonalnych
- Usługa zaprojektowania strony internetowej o nazwie" Matchmaking Platform" wraz z wdrożeniem, przeprowadzeniem testów, uruchomieniem, gwarancją i wsparciem technicznym
- Świadczenie usług nadzoru autorskiego modułów oprogramowania aplikacyjnego AMMS Plus oraz InfoMedica Plus
- Świadczenia usług wsparcia technicznego, utrzymania i serwisu IT w Sądach Rejonowych w Wołowie, Miliczu i Trzebnicy.
więcej: Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.