eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wroc³aw › ¦wiadczenia us³ug wsparcia technicznego, utrzymania i serwisu IT w S±dach Rejonowych w Wo³owie, Miliczu i Trzebnicy.



Og³oszenie z dnia 2024-04-18


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenia us³ug wsparcia technicznego, utrzymania i serwisu IT w S±dach Rejonowych w Wo³owie, Miliczu i Trzebnicy.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: S±d Apelacyjny we Wroc³awiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 005965788

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Energetyczna 4

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Wroc³aw

1.5.3.) Kod pocztowy: 53-330

1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wroc³aw

1.5.7.) Numer telefonu: 519693465

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@wroclaw.sa.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://wroclaw.sa.gov.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - inny zamawiaj±cy

S±d

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Porz±dek i bezpieczeñstwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦wiadczenia us³ug wsparcia technicznego, utrzymania i serwisu IT w S±dach Rejonowych w Wo³owie, Miliczu i Trzebnicy.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-2222b910-fd61-11ee-885b-8267c0608453

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00292086

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-04-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2222b910-fd61-11ee-885b-8267c0608453

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Komunikacja w Postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert/wniosków o dopuszczenie do udzia³u w Postêpowaniu, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”). W przypadku za³±czników, które s± zgodnie z ustaw± Pzp lub rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym , mog± byæ opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia/podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, podpisem typu zewnêtrznego lub wewnêtrznego. W zale¿no¶ci od rodzaju podpisu i jego typu (zewnêtrzny, wewnêtrzny) dodaje siê uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnêtrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnêtrzny).

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 i art. 14 ust. 1 i 2 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Ogólnego rozporz±dzenia o ochronie danych, RODO) informujemy:
1. Administratorem Pañstwa danych osobowych jest Dyrektor S±du Apelacyjnego we Wroc³awiu z siedzib± przy ul. Energetycznej 4, 53-330 Wroc³aw.
2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych mo¿liwy jest pod adresem do korespondencji: S±d Apelacyjny we Wroc³awiu, ul. Energetyczna 4, 53-330 Wroc³aw lub adresem e-mail: iod@wroclaw.sa.gov.pl.
3. Pañstwa dane osobowe przetwarzane bêd± w celu zawarcia lub realizacji umowy, która zawarta zosta³a z S±dem Apelacyjnym we Wroc³awiu lub na rzecz S±du Apelacyjnego we Wroc³awiu.
4. Przetwarzanie danych osobowych odbywa siê na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO (prawnie uzasadniony interes realizowany przez administratora danych), tj.:
a. umo¿liwienie realizacji i rozliczenie wykonanych prac wynikaj±cych z umowy (m.in. nadanie dostêpów do systemów teleinformatycznych, zapewnienie rozliczalno¶ci dzia³añ w tych systemach, a tak¿e zapewnienie bezpieczeñstwa informacji);
b. ewentualne ustalenie i dochodzenie roszczeñ lub obrona przed nimi;
c. potrzeba posiadania kontaktu z osobami wskazanymi przez Wykonawcê, odpowiedzialnymi za realizacjê umowy,
przy czym z chwil± podjêcia czynno¶ci w ramach zawarcia lub wykonywania umowy, które podlegaj± obowi±zkowi udokumentowania, zmianie ulegnie przes³anka przetwarzania danych osobowych, któr± od tego momentu bêdzie art. 6 ust. 1 lit. c RODO (obowi±zek prawny ci±¿±cy na administratorze dot. m.in. archiwizowania dokumentów).
5. Podanie przez Pañstwa danych osobowych jest niezbêdne do realizacji celów okre¶lonych w pkt 3. Zakres danych wynika ze specyfiki przedmiotu umowy, mo¿e równie¿ wynikaæ z procedur oraz regulaminów obowi±zuj±cych u administratora danych, a udostêpnianych wykonawcy umowy w celu jej realizacji (np. Regulaminu Ochrony Informacji dla Podmiotu Zewnêtrznego).
6. Posiadaj± Pañstwo prawo:
a. na podstawie art. 15 RODO dostêpu do tre¶ci swoich danych osobowych;
b. na podstawie art. 16 RODO prawo do ¿±dania sprostowania lub uzupe³nienia swoich danych osobowych;
c. na podstawie art. 18 RODO prawo do ¿±dania ograniczenia przetwarzania danych osobowych oraz
d. prawo wniesienia sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych na podstawie art. 21 ust. 1 RODO, gdy podstaw± prawn± przetwarzania Pañstwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. f RODO.
w zakresie, w jakim uprawnienia te nie s± odmiennie uregulowane lub wy³±czone na podstawie odrêbnych przepisów.
7. Przys³uguje Pañstwu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych (dane kontaktowe dostêpne na stronie: https://uodo.gov.pl/), gdy Pañstwa zdaniem przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy dotycz±ce ochrony danych osobowych.
8. Nie przys³uguje Pañstwu:
a. prawo do usuniêcia danych osobowych w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO;
b. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO.
9. Pañstwa dane osobowe mog± byæ udostêpnione wy³±cznie organom lub podmiotom upowa¿nionym na podstawie odrêbnych przepisów lub podmiotom przetwarzaj±cym dane w imieniu administratora danych.
10. Dane udostêpnione przez Pañstwa nie bêd± podlega³y zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji oraz profilowaniu.
11. Pañstwa dane osobowe nie bêd± przekazywane do pañstwa trzeciego lub organizacji miêdzynarodowej.
12. Pañstwa dane osobowe pochodz± od podmiotu bêd±cego stron± umowy zawieranej z S±dem Apelacyjnym we Wroc³awiu lub na jego rzecz.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: Z.261.10.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
1) wsparcie techniczno-informatyczne pracowników:
a) S±du Rejonowego w Miliczu (U¿ytkownik koñcowy) zapewniaj±c jednego pracownika dostêpnego w lokalizacji s±du w dni robocze i w godzinach 7:30 do 15:30,
b) S±du Rejonowego w Wo³owie (U¿ytkownik koñcowy) zapewniaj±ce jednego pracownika dostêpnego w lokalizacji s±du w dni robocze i w godzinach 7:30 do 15:30,
c) S±du Rejonowego w Trzebnicy (U¿ytkownik koñcowy) zapewniaj±ce jednego pracownika dostêpnego w lokalizacji s±du w dni robocze i w godzinach 7:30 do 15:30,
2) zarz±dzanie systemami serwerowymi Windows Server 2012/2019/2022 oraz ¶rodowiskiem klienckim MS Windows 10/11,
3) wykonywanie czynno¶ci administracyjnych, instalacyjnych, rekonfiguracji,
4) utrzymanie infrastruktury teleinformatycznej w stopniu umo¿liwiaj±cym bezawaryjn± pracê urz±dzeñ oraz ci±g³o¶æ pracy S±du,
5) konserwacja oraz aktualizacja systemów operacyjnych u¿ywanych w s±dach (Windows, Linux, VMWare),
6) monitorowanie ¶rodowiska informatycznego s±dów w godzinach ¶wiadczenia us³ugi,
7) aktualizowanie oraz wdra¿anie aplikacji eksploatowanych w s±dach powszechnych (m.in. systemy Sêdzia-2, KNS-2, Kurator-3, RUP Integrator, ReCourt, SOWKW),
8) planowanie wdro¿eñ, konserwacji, ulepszeñ oraz aktualizacji systemów teleinformatycznych s±dów,
9) planowanie zakupów teleinformatycznych s±dów i koordynowanie zakupów z jednostkami zaopatruj±cymi s±dy,
10) zarz±dzanie systemem kontroli dostêpu oraz systemem Rejestracji Czasu Pracy.
11) wspó³praca i koordynacja dzia³añ teleinformatycznych z S±dem Apelacyjnym we Wroc³awiu,
12) Inne czynno¶ci informatyczne zlecone przez Oddzia³ Informatyczny S±du Apelacyjnego we Wroc³awiu
Zamawiaj±cy dopuszcza ¶wiadczenie wsparcia technicznego w sposób zdalny w wymiarze maksymalnie 60 dni w czasie trwania umowy (dla jednego pracownika).

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 72000000-5 - Us³ugi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie Personelu kluczowego

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia publicznego mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy w zakresie zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
1. wykonali lub wykonuj± w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedn± us³ugê (w ramach jednej umowy), polegaj±c± na ¶wiadczeniu us³ug informatycznych, spe³niaj±c± wymagania:
 warto¶æ ¶wiadczonej us³ugi (lub w przypadku ci±gle wykonywanej warto¶æ na dzieñ sk³adania ofert) min. 40 000,00 z³ brutto;
 minimalny okres ¶wiadczonej nieprzerwanie us³ugi: min. 10 miesiêcy;
 minimum 40 stanowisk komputerowych objêtych serwisem
 us³uga wymaga³a obs³ugi systemów: Windows Server 2008, 2012, 2016, 2019 Windows 10, 11
2. skieruj± do wykonania zamówienia trzy osoby, które na czas wykonania zamówienia bêd± zatrudnione u Wykonawcy lub podwykonawcy na podstawie umowy o pracê, ka¿da posiadaj±ca co najmniej 2 letnie do¶wiadczenie w zakresie:
 zarz±dzania systemami serwerowymi Windows Server 2012/2019/2022 oraz ¶rodowiskiem klienckim MS Windows 10/11,
 wykonywania czynno¶ci administracyjnych, instalacyjnych, rekonfiguracji,
 administracji ¶rodowiskiem klastrowym i wirtualnym opartym o technologiê Microsoft, Vmware, Synology, NetApp, IBM.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu:  o¶wiadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 ze zm.), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê lub ofertê czê¶ciow± albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej;

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu:  wykaz us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy – wg Za³±cznika nr 8 do SWZ.
 wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami, - w zakresie okre¶lonym w Rozdz. V ust. 2 pkt 2.2. SWZ wymogów wzglêdem tych osób. Wymagane przedstawienie tych samych osób jak w wykazie na potrzeby oceny kryteriów oceny ofert. W przypadku z³o¿enia wykazu osób wraz z ofert± wg Za³±cznika nr 7 do SWZ (na potrzeby kryteriów), który bêdzie jednocze¶nie potwierdza³ spe³nienie warunków udzia³u, Zamawiaj±cy nie bêdzie dodatkowo wzywa³ do z³o¿enia wykazu osób.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

Wykonawca zobowi±zany jest do wniesienia wadium w wysoko¶ci 9 000 z³ (dziewiêæ tysiêcy z³otych).

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w Postêpowaniu albo do reprezentowania w Postêpowaniu i zawarcia umowy.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego musi wynikaæ, które us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy (Wykonawcy sk³adaj± o¶wiadczenia w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osoby upowa¿nione do reprezentowania wykonawców zgodnie z form± reprezentacji okre¶lon± w dokumencie rejestrowym w³a¶ciwym dla formy organizacyjnej lub w innym dokumencie) – do wykorzystania Za³±cznik nr 6 do SWZ. Zgodnie z art. 117 ust. 3 ustawy Pzp w odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
3. W przypadku Wykonawców sk³adaj±cych wspóln± ofertê:
3.1. ¿aden z Wykonawców nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu na podstawie przes³anek okre¶lonych w postêpowaniu,
2.2. warunek do¶wiadczenia musi spe³niaæ w ca³o¶ci co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, lub podmiot udostêpniaj±cy zasoby,
2.3. warunek dot. osób mo¿e byæ spe³niony z wykorzystaniem ³±cznego potencja³u wykonawców wystêpuj±cych wspólnie.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

2. Stosownie do art. 455 Pzp, Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ wprowadzenia do Umowy zmian opisanych poni¿ej, tj.:
1) w przypadku, gdy realizacja czê¶ci Przedmiotu Umowy nie le¿y w interesie publicznym, czego nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawierania Umowy, lub realizacja czê¶ci Przedmiotu Umowy nie jest zasadna na skutek zmiany lub planowanej zmiany powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa - Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê zakresu lub sposobu realizacji przedmiotu Umowy przy odpowiednim zmniejszeniu w sposób proporcjonalny wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy;
2) w przypadku zmiany przepisów prawa og³oszonej po zawarciu Umowy
w Dzienniku Urzêdowym Unii Europejskiej lub Dzienniku Ustaw/Monitorze Polskim, których zmiana lub wej¶cie w ¿ycie nast±pi³a po wszczêciu postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, a które maj± wp³yw na realizacjê Umowy i z których tre¶ci wynika konieczno¶æ lub zasadno¶æ wprowadzenia zmian postanowieñ Umowy - Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê sposobu realizacji Umowy lub zakresu ¶wiadczeñ Wykonawcy, a tak¿e zwiêkszenie/zmniejszenie wysoko¶ci wynagrodzenia (nie wiêcej jednak ni¿ o 5% warto¶ci brutto ca³ej Umowy) lub wyd³u¿enie terminu realizacji Umowy (nie wiêcej jednak ni¿ o dodatkowe 60 dni) w zakresie w jakim jest to wymuszone tymi zmianami;
3) w przypadku zmian organizacyjnych po stronie Zamawiaj±cego lub U¿ytkownika koñcowego - Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê sposobu wykonania Umowy w obszarze organizacyjnym, przyjêtych metod i kana³ów komunikacji lub wyd³u¿enie terminu realizacji Umowy (nie wiêcej jednak ni¿ o dodatkowe 30 dni) w zakresie w jakim jest to wymuszone tymi zmianami organizacyjnymi;
4) w przypadku wyst±pienia z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy w zwi±zku ze zmianami okoliczno¶ci wynikaj±cymi ze specyfiki dzia³alno¶ci Zamawiaj±cego albo w zwi±zku z podjêciem przez Zamawiaj±cego decyzji o przeprowadzeniu przez osobê trzeci± kontroli jako¶ci i sposobu prowadzenia prac - Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê terminu realizacji Umowy;
5) w przypadku zaistnienia Si³y wy¿szej maj±cej bezpo¶redni lub po¶redni wp³yw na realizacjê Umowy - Zamawiaj±cy dopuszcza zmiany przedmiotu Umowy (w tym w szczególno¶ci wymagañ funkcjonalnych i niefunkcjonalnych), terminów realizacji Umowy oraz wysoko¶ci wynagrodzenia;
6) w przypadku, gdy konieczno¶æ wprowadzenia zmiany bêdzie nastêpstwem postanowieñ innych umów maj±cych bezpo¶redni zwi±zek z Umow± – Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê sposobu wykonania Umowy lub wyd³u¿enie terminu realizacji Umowy (nie wiêcej jednak ni¿ o dodatkowe 60 dni);
7) w przypadku, gdy konieczno¶æ zmiany bêdzie nastêpstwem okoliczno¶ci le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego – Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê sposobu wykonania Umowy, zakresu ¶wiadczeñ Wykonawcy, wymagañ funkcjonalnych lub niefunkcjonalnych albo wymagañ technicznych, a tak¿e zmianê terminu realizacji Umowy(nie wiêcej jednak ni¿ o dodatkowe 60 dni);
8) w przypadku, gdy rezygnacja z danego wymagania lub zast±pienie go innym, spowoduje zoptymalizowane dopasowanie przedmiotu Umowy do potrzeb Zamawiaj±cego - Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê zakresu przedmiotu Umowy, w tym wymagañ funkcjonalnych lub niefunkcjonalnych albo wymagañ technicznych;
9) w przypadku, gdy ze wzglêdów organizacyjnych, technologicznych, osobowych lub gdy konieczne bêd± oszczêdno¶ci ¶rodków publicznych – Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê w zakresie sposobu realizacji przedmiotu Umowy, zmniejszenia wynagrodzenia Wykonawcy (nie wiêcej jednak ni¿ o 20% warto¶ci brutto) lub skrócenie terminu realizacji Umowy (nie wiêcej jednak ni¿ o 60 dni);

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-04-26 11:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-04-26 11:05

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-05-25

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

O udzielenie zamówienia publicznego mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu z Postêpowania, z zastrze¿eniem art. 110 ust.2 ustawy Pzp, na podstawie art. 108 ust. 1 pkt 1-6 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4,5 ustawy Pzp, oraz na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz. 835),

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.