Ogłoszenie nr 550187257-N-2020 z dnia 28-09-2020 r.
Poddębice: "Przebudowę i modernizację budynku Powiatowego Środowiskowego Domu Samopomocy w Pęczniewie". OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
Informacje dodatkowe:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Poddębicki w imieniu którego działa Zarząd Powiatu w Poddębicach, Krajowy numer identyfikacyjny 73093482600000,
ul. ul. Łęczycka
16,
99-200
Poddębice, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
43 678 78 00, e-mail
zamowienia_publiczne@poddebicki.pl, faks
436 782 701.
Adres strony internetowej (url): www.poddebicki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Przebudowę i modernizację budynku Powiatowego Środowiskowego Domu Samopomocy w Pęczniewie".
Numer referencyjny
FS.272.10.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego
II.2) Rodzaj zamówienia
Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa i modernizacja budynku Powiatowego Środowiskowego Domu Samopomocy w Pęczniewie.
2. Przedmiotem zamówienia są prace budowlane które prowadzone będą w piwnicach budynku Powiatowego Środowiskowego Domu Samopomocy w Pęczniewie, ul. Wspólna 4, 99-235 Pęczniew.
3. Charakterystyka i zakres prac:
1)roboty ogólnobudowlane - uzupełnienie ścianek działowych, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, tynki, prace malarskie, okładziny ścienne i posadzki z płytek ceramicznych, posadzki z wykładzin z tworzyw sztucznych;
2)wymiana instalacji elektrycznej wraz z osprzętem;
3)roboty sanitarne - podejścia wod.-kan., dostawa i montaż armatury sanitarnej, urządzeń do podgrzewania wody, wentylatorów promieniowych, zgodnie z projektem budowlanym i pomocniczymi przedmiarami robót.
4. Szczegółowy opis robót zawierają: pomocnicze przedmiary robót, dokumentacja projektowa (budowlana), które stanowią załączniki do SIWZ.
Zamawiający zaleca wykonanie wizji lokalnej terenu budowy w ramach przeprowadzanego postępowania. Koszty wizji lokalnej ponosi Wykonawca.
W ramach zamówienia należy wykonać roboty budowlane określone w dokumentacji projektowej, pomocniczych przedmiarach robót oraz prace i czynności pomocnicze niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, tj. między innymi wykonanie wymaganych badań i sprawdzeń, wykonanie i utrzymanie zaplecza budowy, wykonanie dla potrzeb budowy przyłączeń do mediów i ponoszenie kosztów ich zużycia, a także wykonanie prac porządkowych terenu w rejonie realizacji robót.
Zamówienie będzie realizowane ze środków budżetu Powiatu i dotacji z budżetu Województwa Łódzkiego.
5. Klauzule społeczne - wymagania, o których mowa w art. 29 ust.3a - obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę.
1)Wykonawca oraz jego podwykonawcy w ramach realizacji niniejszego Zamówienia obejmującego wykonanie robót budowlanych są zobowiązani do zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę, których wykonywanie pracy zostało ustalone w sposób zgodny z art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz.1040 ze zmianami). Obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę dotyczy pracowników fizycznych wykonujących czynności związane z robotami rozbiórkowymi, brukarskimi, ziemnymi, porządkowymi na drogach, w tym również operatorów sprzętu.
2)Wykonawca oraz jego Podwykonawcy w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy
lub umowy o podwykonawstwo zobowiązani są przedłożyć Zamawiającemu wykaz osób, o których mowa wyżej zatrudnionych przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem imion i nazwisk tych osób, czynności jakie będą wykonywali oraz rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu.
W przypadku zmian osób zatrudnionych przy realizacji zamówienia Wykonawca
lub Podwykonawca obowiązany jest przedstawić Zamawiającemu uaktualniony wykaz. Dopuszcza się, aby przedsiębiorcy będący osobami fizycznymi osobiście wykonywali czynności związane z przedmiotem niniejszego zamówienia.
3)W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający lub upoważniony przez niego pracownik uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych na miejscu wykonywania robót wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane powyżej. Zamawiający lub upoważniony przez niego pracownik uprawniony jest w szczególności do:
a) kontroli zgodności przedstawionego przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wykazu osób ze stanem faktycznym stwierdzonym na miejscu prowadzenia robót,
b) żądania przedłożenia w wyznaczonym terminie poświadczonej za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopii umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania;
c) żądania przedłożenia w wyznaczonym terminie poświadczonej za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopii dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji,
d) żądania przedłożenia w wyznaczonym terminie wyjaśnień w przypadku wątpliwości
w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów.
4)Kontrola może być przeprowadzona bez wcześniejszego uprzedzenia Wykonawcy.
5)Za każdy stwierdzony przypadek wykonywania czynności przez osoby wskazane powyżej, które nie są zatrudnione na podstawie umowy o pracę lub w przypadku wykonywania tych czynności na innej podstawie niż umowa o pracę, Zamawiający uprawniony jest do naliczania kary umownej.
6)Za nieprzedłożenie przez Wykonawcę dokumentu, o którym mowa w pkt. 2 i 3, a także uaktualnionego wykazu, o którym mowa powyżej, w terminie 7 dni od dnia złożenia żądania przez Zamawiającego, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną za każdorazowe nieprzedłożenie dokumentu lub/i wykazu na wezwanie Zmawiającego.
7)Wymóg ten dotyczy również podwykonawców wykonujących prace związane z przedmiotem zamówienia.
8)W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
II.5) Główny Kod CPV:
45400000-1
Dodatkowe kody CPV:
45311000-0,
45332400-7
II.6) Całkowita wartość zamówienia
(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
W postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na "Przebudowę i modernizację budynku Powiatowego Środowiskowego Domu Samopomocy w Pęczniewie" nie wpłynęła żadna oferta w związku z powyższym zachodzi okoliczność zgodnie z art. 67. ust 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawa zamówień publicznych do wszczęcia postępowania z wolnej ręki.
SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
INNE PRZETARGI PODDĘBICE
- Wykonanie usługi polegającej na serwisie układu kogeneracyjnego SGE 42HM o mocy 999 kWe/1133 kWt zainstalowanego na terenie Geotermii Poddębice Sp. z o.o., 99-200 Poddębice, ul. Mickiewicza 17A
- Ubezpieczenie Powiatu Poddębickiego na lata 2024- 2027
- Dostawa ambulansu sanitarnego typu C z częściowym wyposażeniem medycznym dla "Poddębickiego Centrum Zdrowia" Sp. z o.o. w Poddębicach
- Utworzenie i prowadzenie Gminnego Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych zwanego GPSZOK na terenie Gminy Poddębice oraz zagospodarowanie z GPSZOK odpadów komunalnych selektywnie zbieranych
więcej: przetargi PODDĘBICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej Nr 31 im. Janusza Korczaka w Białymstoku
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1845R Szebnie - Chrząstówka - Przybówka w km 1+960 - 2+000 wraz z rozbiórką mostu i wykonaniem przepustu w km 1+979 na potoku Szebnianka w miejscowości Chrząstówka
- Zaprojektowanie i wykonanie wymiany układów klimatyzacji VRF w Ośrodku Szkoleniowym NBP w Zalesiu Górnym
- Przeglądy konserwacyjne, naprawy i utrzymanie techniczne instalacji, systemów i urządzeń zainstalowanych na terenie drogi podziemnej ul. Hasa oraz w tunelu Trasy W-Z w Łodzi.
- "Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. >>Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w branży logistycznej w Zespole Szkół Ponadpodstawowych w Grodkowie<<"
- Remont więźby dachowej wraz z poszyciem dachowym oraz poprawą mocowania masztu antenowego w budynku administracyjnym w Zakładzie Karnym w Nowogardzie, ul. Zamkowa 7, 72-200 Nowogard.
więcej: Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.