eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żnin › Poprawa stanu zabytkowego budynku Szkoły Podstawowej w Słębowie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2019-08-08

Ogłoszenie nr 550165559-N-2019 z dnia 08-08-2019 r.

Żnin: Poprawa stanu zabytkowego budynku Szkoły Podstawowej w Słębowie. OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu:
Europejski Fundusz Rolnny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: "Ochrona zabytków i budownictwa tradycyjnego" działania "Podstawowe usługi i odnowa wsi na obszarach wiejskich" Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.


Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie


Informacje dodatkowe:

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Żnin, Krajowy numer identyfikacyjny 92351222000000, ul. ul. 700-lecia 39, 88-400 Żnin, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 523 031 301, e-mail admin@um.znin.pl, faks 523 031 103.
Adres strony internetowej (url): www.bip.umznin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Poprawa stanu zabytkowego budynku Szkoły Podstawowej w Słębowie.
Numer referencyjny IGPI.271.18.2019

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego


II.2) Rodzaj zamówienia

Roboty budowlane


II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje: I. Cześć podziemna, pomieszczenie pod podestem oraz schodami zewnętrznymi: - skucie istniejących tynków wewnętrznych - 184,13m², - zabezpieczenie ściany zewnętrznych przed dostawaniem się wody - 25,263m², - zabezpieczenie podestu oraz schody zewnętrzne przed dostawaniem się wody - 25,263m², - wymianę tynków wewnętrznych na ścianach oraz sufitach - 79,258m², - malowanie dwukrotne tynków farbami emulsyjnymi - 79,258m², - zabezpieczenie ścian fundamentowych podwójną papą termozgrzewalną - 25,563m². II. Podest oraz schody zewnętrzne: - wymiana wierzchniej warstwy wykończenia (kostka brukowa) na płytki ceramiczne - 27,092m², - docieplenie stropu poliestrem ekstrudowanym o grubości 8 cm - 21,92m², - zabezpieczenie podwójną papą termozgrzewalną - 31,92m², - wykonanie odwodnienia liniowego na długości podestu, oraz odprowadzenie wody opadowej na teren biologicznie czynny nieruchomości - 12,00mb, -wykonanie drenażu odwadniającego wokół ścian podestu zewnętrznego - 63,470m. III. Ściany zewnętrzne: - skucie istniejących tynków - 872,04m², - wymiana tynków na tynki renowacyjne cementowo-wapienne spełniających wymogi Naukowo -Techniczne Organizacji do Spraw Ochrony i Renowacji Zabytków - 872,04m², - malowanie tynków farbami mineralnymi - 872,04m², - demontaż i ponowny montaż drzwi istniejących z PCV - 1 szt. IV. Opaska betonowa: - wymiana opaski betonowej na opaskę o szerokości 50cm i grubości betonu 10cm, wylewana na podsypce z piasku zagęszczonego gr. 10cm, klasa betonu C12/15 - 58,98m², V. Platforma schodowa: - w celu dostosowania budynku do dostępu dla osób niepełnosprawnych projektuje się platformę schodową na frontowej elewacji budynku montowaną do schodów zewnętrznych za pomocą słupów. VI. Wymiana stolarki zewnętrznej: - wymiana drzwi drewnianych zewnętrznych dwuskrzydłowych - 2 szt. wraz z wykonaniem wypraw malarskich. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja stanowiąca załącznik do SIWZ.

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7

Dodatkowe kody CPV:

45321000-3,

45410000-4,

45442110-1


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) Tryb udzielenia zamówienia:

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust.. 1 pkt 4 ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Uprzednio przeprowadzono trzy postępowania o udzielenia przedmiotowego zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego.W każdym z nich nie została złożona żadna oferta. W związku z powyższym zamawiający poczynił starania w zakresie poszukiwania Wykonawcy, który podjąłby się wykonania tego zadnia, które jest bardzo ważne dla samorządu z uwagi na usytuowanie w nim jednostki oświatowej.


SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:

REKONSTRUKTIONEN - SERVICE Mariusz Kazik, , ul.Trzemeszeńska 28/2, 88-410, Gąsawa, kraj/woj. kujawsko - pomorskie


 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.