eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żnin › Poprawa stanu zabytkowego budynku Szkoły Podstawowej w Słębowie.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-09-11

Ogłoszenie nr 510191356-N-2019 z dnia 11-09-2019 r.

Gmina Żnin: Poprawa stanu zabytkowego budynku Szkoły Podstawowej w Słębowie.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Europejski Fundusz Rolnny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: "Ochrona zabytków i budownictwa tradycyjnego" działania "Podstawowe usługi i odnowa wsi na obszarach wiejskich" Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 550165559-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Żnin, Krajowy numer identyfikacyjny 92351222000000, ul. ul. 700-lecia 39, 88-400 Żnin, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 523 031 301, e-mail admin@um.znin.pl, faks 523 031 103.
Adres strony internetowej (url): www.bip.umznin.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Poprawa stanu zabytkowego budynku Szkoły Podstawowej w Słębowie.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IGPI.271.18.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zakres robót obejmuje: I. Cześć podziemna, pomieszczenie pod podestem oraz schodami zewnętrznymi: - skucie istniejących tynków wewnętrznych - 184,13m², - zabezpieczenie ściany zewnętrznych przed dostawaniem się wody - 25,263m², - zabezpieczenie podestu oraz schody zewnętrzne przed dostawaniem się wody - 25,263m², - wymianę tynków wewnętrznych na ścianach oraz sufitach - 79,258m², - malowanie dwukrotne tynków farbami emulsyjnymi - 79,258m², - zabezpieczenie ścian fundamentowych podwójną papą termozgrzewalną - 25,563m². II. Podest oraz schody zewnętrzne: - wymiana wierzchniej warstwy wykończenia (kostka brukowa) na płytki ceramiczne - 27,092m², - docieplenie stropu poliestrem ekstrudowanym o grubości 8 cm - 21,92m², - zabezpieczenie podwójną papą termozgrzewalną - 31,92m², - wykonanie odwodnienia liniowego na długości podestu, oraz odprowadzenie wody opadowej na teren biologicznie czynny nieruchomości - 12,00mb, -wykonanie drenażu odwadniającego wokół ścian podestu zewnętrznego - 63,470m. III. Ściany zewnętrzne: - skucie istniejących tynków - 872,04m², - wymiana tynków na tynki renowacyjne cementowo-wapienne spełniających wymogi Naukowo -Techniczne Organizacji do Spraw Ochrony i Renowacji Zabytków - 872,04m², - malowanie tynków farbami mineralnymi - 872,04m², - demontaż i ponowny montaż drzwi istniejących z PCV - 1 szt. IV. Opaska betonowa: - wymiana opaski betonowej na opaskę o szerokości 50cm i grubości betonu 10cm, wylewana na podsypce z piasku zagęszczonego gr. 10cm, klasa betonu C12/15 - 58,98m², V. Platforma schodowa: - w celu dostosowania budynku do dostępu dla osób niepełnosprawnych projektuje się platformę schodową na frontowej elewacji budynku montowaną do schodów zewnętrznych za pomocą słupów. VI. Wymiana stolarki zewnętrznej: - wymiana drzwi drewnianych zewnętrznych dwuskrzydłowych - 2 szt. wraz z wykonaniem wypraw malarskich. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja stanowiąca załącznik do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45321000-3, 45410000-4, 45442110-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/08/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 377399.58
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 0
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: REKONSTRUKTIONEN - SERVICE Mariusz Kazik
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul.Trzemeszeńska 28/2
Kod pocztowy: 88-410
Miejscowość: Gąsawa
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 435000
Oferta z najniższą ceną/kosztem 435000
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 435000
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uprzednio przeprowadzono trzy postępowania o udzielenia przedmiotowego zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego.W każdym z nich nie została złożona żadna oferta. W związku z powyższym zamawiający poczynił starania w zakresie poszukiwania Wykonawcy, który podjąłby się wykonania tego zadnia, które jest bardzo ważne dla samorządu z uwagi na usytuowanie w nim jednostki oświatowej.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.