eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skrwilno › "Naprawy, przeglądy i dostawa części zamiennych do maszyn leśnych typu harwester i forwarder (IV tura)"



Ogłoszenie z dnia 2020-08-26

Ogłoszenie nr 550160850-N-2020 z dnia 26-08-2020 r.

Skrwilno: "Naprawy, przeglądy i dostawa części zamiennych do maszyn leśnych typu harwester i forwarder (IV tura)" OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie


Informacje dodatkowe:

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Skrwilno, Krajowy numer identyfikacyjny 91050786100000, ul. ul. Leśna 5, 87-510 Skrwilno, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 542 700 032, e-mail skrwilno@torun.lasy.gov.pl, faks 542 700 032.
Adres strony internetowej (url): https://skrwilno.torun.lasy.gov.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Państwowa Jednostka Organizacyjna Nieposiadająca Osobowości Prawnej


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: "Naprawy, przeglądy i dostawa części zamiennych do maszyn leśnych typu harwester i forwarder (IV tura)"
Numer referencyjny S.270.5.1.2020

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego


II.2) Rodzaj zamówienia

Usługi


II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

wszystkich części


Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
2


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części: Część nr 1: ,,Naprawa i serwis maszyn leśnych" Część nr 2: ,,Dostawa części zamiennych do maszyn leśnych". Wykonawca może podjąć negocjacje w stosunku do jednej lub dwóch części. Przedmiot negocjacji musi jednakże obejmować cały zakres prac przewidzianych w zaproszeniu do negoacjaji dla tej części zamówienia. Część zamówienia nr 1 "Naprawa i serwis maszyn leśnych" obejmuje wykonywanie napraw oraz przeglądów maszyn leśnych typu harwester i forwarder będących na wyposażeniu Nadleśnictwa Skrwilno. Przedmiot zamówienia obejmuje naprawę maszyn typu: Harwester Ponsse Ergo 6W rok produkcji 2014 - szt. 1 Forwarder Ponsse Elk 6W rok produkcji 2014 - szt. 1 Usługi napraw i przeglądów wykonywane będą na zlecenie Zamawiającego zgodnie z wyszczególnionymi zasadami: - Awarie maszyn leśnych zgłaszane będą doraźnie, niezwłocznie po ich wystąpieniu. Każdorazowo zlecona naprawa, polegać będzie na przywróceniu przedmiotu zamówienia do pełnej sprawności technicznej, poprzez wymianę lub naprawę uszkodzonych elementów. Wykonawca zobowiązany jest również do wskazania rodzaju części zamiennych niezbędnych do wykonania naprawy. - Wykonywanie usług objętych przedmiotem zamówienia będzie realizowane na podstawie: o przedstawionej w trakcie negocjacji stawki za roboczogodzinę, o przedstawionej w trakcie negocjacji stawki za dojazd. Szczegółowy zakres naprawy oraz wszystkie czynności wykonywane przez Wykonawcę muszą być wcześniej uzgodnione z Zamawiającym, w szczególności w zakresie liczby roboczogodzin. Wykonawca musi zapewniać wykonanie napraw, wynikających z uszkodzeń oraz specyfiki i technologii zlecanej naprawy, z uwzględnieniem specjalistycznej budowy maszyn będących przedmiotem zamówienia. Nadleśnictwo będzie dokonywało zapłaty za faktycznie wykonane naprawy (nie za dyspozycyjność zakładu). Niniejsze zamówienie obejmuje usunięcie awarii wynikających z eksploatacji maszyn, dlatego nie jest możliwe precyzyjne określenie ich częstości i rodzaju - grupy uszkodzeń. Szacunkowy zakres naprawy będzie obejmował w rbg. następujące elementy maszyn: Diagnostyka komputerowa maszyn i ich układów - 45 rbg. Naprawa instalacji elektrycznej maszyn wraz z podzespołami - 15 rbg. Naprawa układu kierowniczego - 20 rbg. Naprawa układu hamulcowego - 20 rbg. Naprawa silnika i jego osprzętu - 40 rbg. Naprawa układu zasilania paliwem i powietrzem - 15 rbg. Naprawa układu przeniesienia mocy - 30 rbg. Naprawa zawieszenia -30 rbg. Naprawa klimatyzacji -10 rbg. Naprawa lakierniczo-blacharska - 5 rbg. Naprawa układu hydraulicznego - 80 rbg. Naprawa głowicy ścinkowej -60 rbg. Razem: 370 rbg. Zamawiający podaje szacunkową ilość roboczogodzin w celu dokonania kalkulacji cenowej przez Wykonawcę. Przewidywana łączna ilość zlecanych napraw 24, przewidywana łączna ilość zlecanych roboczogodzin 370 (w terminie do 12 miesięcy od daty popisania umowy dla dwóch maszyn łącznie lub realizacji kwoty umowy). Faktyczna liczba zleceń (tj. liczba awarii, napraw bieżących) zależeć będzie od zapotrzebowania Zamawiającego, przy czym Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia wobec Zamawiającego w przypadku, jeśli faktyczna liczba napraw czy zakupionych części, będzie niższa niż przyjęta do kalkulacji wartości przedmiotu zamówienia. Czynności naprawcze będą rozliczane jako suma kosztów robocizny (liczonej jako iloczyn przepracowanych rbg. oraz stawki za 1 rbg.) oraz dojazdu na trasie: siedziba wykonawcy-miejsce naprawy-siedziba wykonawcy. Ze względu na brak możliwości przewidzenia zakresu napraw, a przede wszystkim czasochłonności i niezbędnych części, założono dla potrzeb ustalenia ceny ofertowej i umownej: o orientacyjna ilość roboczogodzin - 370 rbg., o wartość robocizny = 370 rbg x zaproponowana stawka za 1 rbg., o cena za dojazd = cena za 1 km x liczba km od siedziby Wykonawcy do siedziby nadleśnictwa (w dwie strony) x 24 (orientacyjna ilość dojazdów), o Zamawiający zastrzega, że stawka za 1 km dojazdu nie może przekroczyć 2,50 zł brutto, o cena ofertowa (cena za całość przedmiotu zamówienia) = orientacyjna wartość materiałów i części + wartość robocizny + cena za dojazd. Stawka roboczogodziny winna uwzględnić m.in. wszystkie narzuty, koszty ogólne i pośrednie oraz zysk. Rozliczenie z Zamawiającym następowało będzie w oparciu o faktycznie przepracowane roboczogodziny przeliczone zgodnie z zaoferowaną stawką za rbg. z uwzględnieniem kosztów dojazdu. Czas przyjazdu serwisu celem dokonania naprawy do Zamawiającego wynosić może maksymalnie do 72 godz. od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego zamówienia (pocztą elektroniczną). Czas reakcji serwisu stanowi przedmiot negocjacji. Usługa naprawy winna być wykonana w terminie do 3 dni licząc od chwili przystąpienia do naprawy. Przedłużenie terminu może nastąpić po wcześniejszym uzgodnieniu i wyrażeniu zgody przez Zamawiającego (w przypadku skomplikowanej naprawy lub braku dostępności części (zapasów magazynowych) termin jej realizacji na wniosek Wykonawcy będzie uzgodniony z Zamawiającym. W przypadku nieuzasadnionego opóźnienia w podjęciu naprawy, trwającego dłużej niż 72 godz. od daty zgłoszenia. Zamawiający uprawniony jest do zlecenia wykonania przedmiotowej usługi innemu podmiotowi na koszt Wykonawcy. Miejsce wykonywania napraw to teren Nadleśnictwa Skrwilno lub inne nadleśnictwo na terenie RDLP w Toruniu, do którego maszyny Nadleśnictwa Skrwilno mogą zostać udostępnione/przekazane. Z każdej wykonanej usługi na potwierdzenie jej prawidłowej realizacji zostanie sporządzony protokół odbioru, który jest podstawą do wystawienia faktury VAT przez Wykonawcę i zapłaty należności przez Zamawiającego. Wymontowane (zużyte) części zamienne, płyny, itp. zostaną zutylizowane przez Wykonawcę na jego koszt. Zamawiający ma prawo żądać potwierdzenia utylizacji zużytych materiałów przez uprawniony do tego podmiot. 2) Część zamówienia nr 2 ,,Dostawa części zamiennych do maszyn leśnych" obejmuje dostawę części zamiennych do maszyn leśnych typu harwester i forwarder będących na wyposażeniu Nadleśnictwa Skrwilno. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę części zamiennych do maszyn typu: Harwester Ponsse Ergo 6W rok produkcji 2014 - szt. 1 Forwarder Ponsse Elk 6W rok produkcji 2014 - szt. 1 Dostawy będące przedmiotem zamówienia będą realizowane na podstawie złożonego przez przedstawiciela Zamawiającego zamówienia. Zamówienia zgłaszane będą za pośrednictwem poczty elektronicznej. Wybrany Wykonawca zobowiązany jest do bezpłatnego udzielania wsparcia technicznego, polegającego np. na konsultacjach telefonicznych w zakresie rodzaju części zamiennych niezbędnych do naprawy. Rozliczenie odbywać się będzie na podstawie wartości części zamiennych użytych do naprawy z uwzględnieniem zaoferowanego przez Wykonawcę narzutu. W celu weryfikacji stosowanego narzutu, Wykonawca na żądanie Zamawiającego zobowiązany będzie do przedstawienia kopii odpowiednich dokumentów zakupu części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych (faktura, paragon lub rachunek), które zostały zamówione do maszyn Zamawiającego. Orientacyjna wartość materiałów eksploatacyjnych i części wraz z kosztami przesyłki wynosi 129 500 zł netto (kwota umowna zostanie zaktualizowana proporcjonalnie do wynegocjowanego narzutu). Zamawiający podaje szacunkową wartość zamawianych części zamiennych w celu dokonania kalkulacji cenowej przez Wykonawcę (w terminie do 12 miesięcy od daty popisania umowy dla dwóch maszyn łącznie lub realizacji kwoty umowy). Dostawy zależeć będą od zapotrzebowania Zamawiającego, przy czym Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia wobec Zamawiającego w przypadku, jeśli faktyczna wartość zakupionych części, będzie niższa niż przyjęta do kalkulacji wartości przedmiotu zamówienia. Zamawiający wymaga wyłącznie nowych - oryginalnych części producenta lub części o parametrach równoważnych o potwierdzonej jakości i wolne od wad. Dopuszcza się za zgodą Zamawiającego dostawę zamienników części, lecz ich parametry nie mogą być gorsze niż zalecane przez producenta maszyny. Dostawa (przesyłka) części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych odbywa się staraniem Wykonawcy. Koszty przesyłki ponosi Zamawiający, koszty nie mogą być wyższe niż ujęte w cenniku firmy przewozowej. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie sukcesywnie dostarczać materiały eksploatacyjne w następujących szacunkowych ilościach: - olej silnikowy - 200 litrów (wymiana co 500 mtg), - olej hydrauliczny - 600 litrów, - olej przekładniowy GL-5 - 400 litrów (wymiana co 1000 mtg), - smar - 100 kg. Strony dopuszczają możliwość dokonywania napraw z wykorzystaniem części zakupionych bezpośrednio przez Zamawiającego - w szczególności w sytuacjach, gdy Zamawiający będzie miał możliwość ich nabycia w cenach niższych od oferowanych przez Wykonawcę. W celu pilnego usuwania drobnych awarii Zamawiający dopuszcza możliwość wskazania przez Wykonawcę punktu sprzedaży (sklep, salon itp.) w którym będzie możliwy zakup ogólnodostępnych części typu: węże, przewody, adaptery, uszczelki, filtry, złączki, zaślepki itp., z zastrzeżeniem, że ww. punkt sprzedaży nie może być zlokalizowany w odległości większej niż 25 km od siedziby Zamawiającego (poruszając się drogą publiczną). W powyższej sytuacji, Zamawiający dopuszcza możliwość odbioru części zamiennych własnym staraniem, co skutkuje brakiem możliwości doliczenia do ww. części narzutu przez Wykonawcę. Jeżeli ww. punkt sprzedaży nie będzie dysponował niezbędnymi do naprawy częściami, wówczas Wykonawca zgodnie z zamówieniem zobowiązany będzie dostarczyć własnym staraniem brakujące części w terminie zadeklarowanym w trakcie negocjacji. Wykonawcy przysługuje zwrot kosztów wysyłki za dostawę części zamiennych w wysokości poniesionych przez Wykonawcę kosztów wysyłki. Wykonawca zobowiązany jest wystawiać faktury za części zamienne i materiały eksploatacyjne wskazując w przedmiocie zamówienia nazwę części zamiennej lub materiału eksploatacyjnego w faktycznie dostarczonych ilościach. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia części zamiennych max. w ciągu 5 dni roboczych od złożenia zamówienia przez Zamawiającego. Czas dostarczenia części zamiennych stanowi przedmiot negocjacji. Przedłużenie terminu dostawy może nastąpić po wcześniejszym uzgodnieniu i wyrażeniu zgody przez Zamawiającego (w przypadku braku dostępności części - zapasów magazynowych) termin jej dostawy na wniosek Wykonawcy będzie uzgodniony z Zamawiającym, warunkiem przedłużenia terminu dostawy jest przedstawienie Zamawiającemu dokonania zamówienia części zamiennych z określeniem terminu dostawy oraz potwierdzeniem wpłaty zaliczki przez Wykonawcę, jeśli jest wymagana przez Sprzedającego). Z każdej dostawy na potwierdzenie jej prawidłowej realizacji zostanie sporządzony protokół odbioru, który jest podstawą do wystawienia faktury VAT przez Wykonawcę i zapłaty należności przez Zamawiającego. 3) Miejsce wykonywania napraw to teren Nadleśnictwa Skrwilno lub inne nadleśnictwo RDLP w Toruniu, do którego maszyny Nadleśnictwa Skrwilno mogą zostać udostępnione/przekazane.

II.5) Główny Kod CPV: 50530000-9

Dodatkowe kody CPV:

16820000-9


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) Tryb udzielenia zamówienia:

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 67 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Podstawa prawna zastosowania trybu: art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn.: Dz. U. z 2019 poz. 1843). W postępowaniu przetargowym pn.: "Naprawy, przeglądy i dostawa części zamiennych do maszyn leśnych typu harwester i forwarder (III tura)" nr postępowania: S.270.1.4.2020, nie wpłynęła żadna oferta, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione. W trzech kolejno przeprowadzonych przetargach nieograniczonych nie udało się wyłonić wykonawców.


SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: ,,Naprawa i serwis maszyn leśnych"


NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:

PONSERWIS Wojciech Kowalczyk, ponserwis@o2.pl, Ukta 26/2, 12-220, Ruciane-Nida, kraj/woj. warmińsko - mazurskie


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: ,,Dostawa części zamiennych do maszyn leśnych".


NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:

PONSERWIS Wojciech Kowalczyk, ponserwis@o2.pl , Ukta 26/2, 12-220, Ruciane-Nida, kraj/woj. warmińsko - mazurskie


 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.