eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jasienica › Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sołectwie Świętoszówka na terenie Gminy Jasienica w terminie od dnia podpisania umowy do 15 kwietnia 2020r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-03-06

Ogłoszenie nr 550041421-N-2020 z dnia 06-03-2020 r.

Jasienica: Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sołectwie Świętoszówka na terenie Gminy Jasienica w terminie od dnia podpisania umowy do 15 kwietnia 2020r. OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie


Informacje dodatkowe:

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jasienica, Krajowy numer identyfikacyjny 07218225500000, ul. Jasienica 159, 43-385 Jasienica, woj. śląskie, państwo Polska, tel. +48334726200, e-mail sekratariat@jasienica.pl, faks +48334726262.
Adres strony internetowej (url): www.bip.jasienica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sołectwie Świętoszówka na terenie Gminy Jasienica w terminie od dnia podpisania umowy do 15 kwietnia 2020r.
Numer referencyjny ZP.271.13.2020

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego


II.2) Rodzaj zamówienia

Usługi


II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia: Usługi polegające w zależności od warunków atmosferycznych na: odśnieżaniu dróg, posypywaniu dróg grysem kamiennym o frakcji od 2 do 4 mm lub solą, usuwaniu zasp śnieżnych. Szczegółowy zakres zamówienia został określony w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 5 "Informacji niezbędnych do przeprowadzenia postępowania". Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w projekcie umowy (załącznik nr 4 "Informacji niezbędnych do przeprowadzenia postępowania"). Wykonawca winien dysponować materiałami do posypywania tj. sól, grys kamienny o frakcji od 2 do 4 mm (w ilościach niezbędnych do prawidłowego utrzymania przejezdności dróg) dopuszczonymi do posypywania dróg, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005r.w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach"(Dz. U. z 2005r. nr 230 poz. 1960). Rzeczywisty zakres zamówienia będzie zależał od warunków atmosferycznych.

II.5) Główny Kod CPV: 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) Tryb udzielenia zamówienia:

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 67 ust. 1 pkt .6 ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Zamówienie na "Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sołectwie Świętoszówka na terenie Gminy Jasienica w terminie od dnia podpisania umowy do 15 kwietnia 2020r." zostanie udzielone w trybie zamówienia z wolnej ręki , zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2019r., poz. 1843 ze zm.), zwanym dalej "zamówieniem", ponieważ spełnione są łącznie wszystkie poniższe przesłanki: 1) zamówienie zostanie udzielone w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego Na realizację zamówienia podstawowego obejmującego usługi polegające na "Zimowym utrzymaniu dróg gminnych na terenie 14 sołectw Gminy Jasienica w terminie od 28 października 2019r. do 15 kwietnia 2020r. część 13 zamówienia - sołectwo Świętoszówka - zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie sołectwa Świętoszówka" w dniu 28.10.2019r. została zawarta umowa nr BRG.272.581.2019 Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 31-10-2019 r. pod numerem 510233915-N-2019. 2) zamówienie powtórzeniowe zostanie udzielone dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych, z którym zawarto umowę na tzw. zamówienie podstawowe. Wykonawcą zamówienia podstawowego (części 13) na mocy zawartej umowy została firma: Tomasz Kuś Usługi Transportowo-Mechaniczne 43-385 Jasienica 974 Wykonanie zamówienia zostanie powierzone temu samemu Wykonawcy tj. firmie Tomasz Kuś Usługi Transportowo-Mechaniczne 43-385 Jasienica 974. 3) zamówienie powtórzeniowe polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień Zamówienie jest zamówienie jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego określonym w SIWZ sporządzonej dla zamówienia podstawowego (postępowanie ZP.271.38.2019), polega na powtórzeniu tego samego rodzaju usług co w zamówieniu podstawowym, tj. usługi polegające w zależności od warunków atmosferycznych na: odśnieżaniu dróg, posypywaniu dróg grysem kamiennym o frakcji od 2 do 4 mm lub solą, usuwaniu zasp śnieżnych w sołectwie Świętoszówka. 4)zamówienie powtórzeniowe było przewidziane w ogłoszeniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego Zamawiający już na etapie przygotowywania postępowania o udzielenie zamówienia podstawowego i jego ogłaszania przewidywał udzielenia zamówienia na podstawie art. 67 ust.1 pkt.6. Informacje o przewidywanych zamówieniach tego typu, określające przedmiot oraz ich zakres zamówień zostały zawarte w pkt. II.7) Ogłoszenia o zamówieniu (numer ogłoszenia 601466-N-2019 z dnia 2019-09-24 r.) oraz w rozdziale. 3 SIWZ. 5) całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu wartości zamówienia podstawowego Zamawiający już na etapie wszczęcia postępowania podstawowego przewidywał możliwość udzielenia zamówienia powtórzeniowego pod warunkiem: - wyczerpania kwoty o której mowa w § 7 umowy, - udzielenie zamówienia zostanie poprzedzone postępowaniem w trybie z wolnej ręki, po przeprowadzeniu negocjacji z Wykonawcą, - stawki za poszczególne czynności składające się na przedmiot zamówienia nie mogą być wyższe niż stawki podane w ofercie dla zamówienia podstawowego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego - wartość zamówienia o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 nie przekroczy kwoty netto: Część 13 zamówienia sołectwo Świętoszówka 5 023,00 zł a informacja o tym została zawarta w ogłoszeniu o zamówieniu nr 601466-N-2019 z dnia 2019-09-24 r.w pkt. II.7) "Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy usług, polegającego na powtórzeniu podobnych usług. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia z wolnej ręki w przypadku: - wyczerpania kwoty o której mowa w § 7 umowy, - udzielenie zamówienia zostanie poprzedzone postępowaniem w trybie z wolnej ręki, po przeprowadzeniu negocjacji z Wykonawcą, - stawki za poszczególne czynności składające się na przedmiot zamówienia nie mogą być wyższe niż stawki podane w ofercie dla zamówienia podstawowego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego. Wartość zamówienia o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 nie przekroczy poniższych kwot (netto): (...) Część 13 zamówienia sołectwo Świętoszówka 5 023,00 14(...).


SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:

Tomasz Kuś Usługi Transportowo-Mechaniczne , t.kus@interia.pl, Jasienica 974, 43-385, Jasienica, kraj/woj. śląskie


 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.